Министрите вече без коли на НСО, Калфин - с електромобил

Вицепремиерът и социален министър Ивайло Калфин отиде с електрическа кола на работа в първия ден без служебни автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Министрите вече без коли на НСО, Калфин - с електромобил | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е то хубаво, но не всеки човек може да отдели някой лев от джобните си и да си купи такава играчка.

Лоша реклама за автомобила.

но нямам пари да си я купя. А Калфин пак ли се вози на служебна кола или това е новия му личен автомобил? И хубав цвят - ЧЕРВЕН!

Да не забравяме че днес все пак е 1-ви Април ден на Шегата!!!

Тези автомобили струват 2-3 пъти повече от обикновените автомобили. За да се изкарат 2-3 повече пари, се замърсява средата 2-3 повече от замърсяването да се изкарат пари за един обикновен автомобил. Питам какво екологично има в това или всичко е куртоазия?

трябва да му напишат акт на Калфин предния регистрационен номер е закрит или правилата не важат за всички а......

Браво Калфин , но сега трябва да се приеме закон за отпускане на кредит с 1 % лихва при покупка на електромобил и при последваща смяна на батерията !

От частното енерго на Бат Сали ли зарежда аутото?

Я ме светнете, колко НОВИ електроцентрали ОЩЕ трябва да бъдат построени, за да имат бъдеще тези таратайки ...?!

Калфин е "директор", може да си позволи да иде на работа с електромобил.... на малкия пръст не можете да му седнете на Калфин.

А, не, те мечтаят за средния.

Този нали искаше да купи за 700 000 лева, 10 автомобила за министерството. Така средно комфортни, от реномирана марка, със 190 конси сили, щото все пак те нямало да разкарват банички с тея автомобили. Сега се качил в електрически автомобил, макар че, като цена с оглед на времето за експлоатция, вероятно се доближава до реномирания комфорт, но пък такъвизцяло липсва в него. Да се чудичовек на шизофренията на политиците ни, само едно си остава константа, играчките все с аим скъпи.

БРЦК

Електромобилите на батерии не стават защото имат много недостатъци. За производството на батерията отиват ресурси и се замърсява повече отколкото за кола на бензин, бавно се зареждат , имат малък пробег, на студено имат проблеми! Истината е в ел. автомобили с водородна горивна клетка! Всички недостатъци на батериите са елиминирани! Тойота пусна вече серийно модел , мерцедес пуска от 2017 , хонда също има готов модел.

КАЛФИН Е ПРИМЕР ЗА ВЕЧНИЯ МИНИСТЪР ( ДА НЕ КАЖА НЕЩО НЕЦЕНЗУРНО) .... - БЕШЕ МИНИСТЪР ПРИ ХАМСТЕРА - СЕГА Е МИНИСТЪР ПРИ ПРОТИВНИК НА ХАМСТЕРА - МУТРЕНЦО МЕДИЧИ :))) И ВИЕ МУ ПЛАЩАТЕ ЗАПЛАТА И В ДВАТА СЛУЧАЯ ? .. КОГА Е БИЛ КАЛФАТА ПО-ИСКРЕН ? - КОГАТО ПЕЕШЕ НАС ЧЕРВЕНОТО ЗНАМЕ РОДИ НИ ИЛИ - КОГАТО ПЕЕШЕ "ТЕЗ ЧЕРВЕНИ ДОМАТИ КОЙ ГИ МАМА РЗАКЛАТИ "?)))

Не е закрит, просто няма такъв, защото вероятно не е регистриран в КАТ.

комунистически манипулации. Нито знам на кого е колата, нито ме интересува, но знам как яростно защитаваше СОЦИАЛНИЯТ министър прескъпите коли на министерството си. Абе комунист ли е дори социален е арогантен манипулатор. Ама колите имали висок пробег, трябвало да бъдат СИГУРНИ. А ние - обикновените данъкоплратци, ние можем и с 10-15 годишни коли да се трепем - ние не сме ценни като комунягите.

Е да ама номер1 са тесла, които правят точно електромобили с батерии.

комунистическата номенклатура всичко вече реши в заетостта и социалната политика, че до това опря. малоумни приоритети, още по-безмозъчни журналя и прес рилийси.

МАЛИЙ , ТВА АКО МУ ЗАКАЧИШ АКУМУЛАТОРА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛЧЕТО ЗА ТОПКИТЕ НА КАЛФАТА НА ХАМСТЕР ХАЗАРЕВИЧ И ИМА ДА ГО МЪЧИШ С ЧАСОВЕ - НЯМА СВЪРШВАНЕ ТОЯ ТОК :))

Това, ако не е популизъм, демагогия, лицемерие, наглост и .... и какво ли още не?

БРЦК

'Номер1' е временно понятие. След 5г ще го видим Елон Мъск дето залага на безперспективна технология.

Другари, спада нивото на троленето, не се спазват опорните точки, наемат се невежи и нергамотни писатели без познания в материята, за която трябва да се коментира. Така ако продължаваме ще загубим и есенните избори. Трябва да се стегнем максимално. Дерзайте.

Айде сега и да вземе да свърши нещо, не да ми се снима усмихнат.

Популизъм, популизъм, популизъм!!!!

И ТИ КАТО КАЛФАТА СТЕ ОТ ... ПЕДЕРАСТИ ЮНАЙТЕД .. ХЕМ ЧЕВЕНИ ФАНЕЛКИ , ХЕМ СТЕ СИ ОБИКНОВЕНИ ГАНГСТЕРИ :))

Нали за това са се обадили на журналята, да дойдат предварително там и да го очакват за да го снимат. Че и телевизии има даже. А ти искаш да работи?!?! Снимки му е работата.

след като вдигна възрастта за пенсиониране и докара държавата до НАТО сега ще трябва да му ръкопляскам ли ?

Само Главният Хидроинженер на Републиката не можах да разбера с какво се придвижва?;о) Да не е с рикша - предвид особеностите на терена? И сигурно верни съратници доброволно се впрягат в рикшата, че да го разхождат на чист въздух...

ЙВАЙЛО КАЛФИН СЕ ИЗДИГНА ВЪВ ВЪНШНО ПОД ЗАКРИЛАТА НА ГЕНЕРАЛА ВЪНШЕН МИНИСТЪР ЛЮБЕН ГОЦЕВ .... ДУХОВНИЯ БАЩА НА МАДЖО МАРГИНИТЕ И МУТРЕНЦО МЕДИЧИ :)

Тука един колега много хубаво е писал за двигателите с водородна клетка. Особено интересно е, че водородът за тях може да се произвежда по абсолютно екологичен начин - примерно във Франция ветрогенераторите се използват не толкова за директно производство на ток, а за добиване на водород. А пък и освен това водородните автомобили са перфектни за терористични актове - живи автобомби и с тях можеш да си отидеш и в Кремъл, и в Белия дом, и в АЕЦ Козлодуй, и никой 2 не може да ти каже :)

Джо Нгуйен, собственик на щатския електромобил Tesla Model S е глобен в Сингапур. Глобата поставя автомобила на Tesla, според сингапурското законодателство, в групата автомобили, отделящи вредни газове между 216 и 230 гр въглероден оксид на километър. В тази категория попадат автомобили като Аudi RS 7, Mercedes-AMG GT S и Porsche Cayenne S.

Първоаприлските шеги за шарани продължават...

За да се направи подобна стъпка има 2 причини - или държавата е много много зле , или се правят мили очи на ЕС.

И държавата е зле - в това няма съмнение, и управляващите, най- вече, защото правят мили очи пред ЕС и българския народ по такъв ТЪП начин.... Сега е ясно, че ще започнат във всяко министерство да си купуват коли и съответно - да крадат от честно проведените обществени поръчки за милиони....

Голяма мъка е за нашите висши политици: ще се прехвърлят от едната служебна кола на другата в министерството, същата работа, същите пари... И какво пестим, какви пиар-акции правим? България е в Книгата на Гинес за най-много служебни автомобили, тук дори и низш чиновник от дадено ведомство ползва кола и шофьор. А армията от служебни шофьори лапа страхотен бюджет, това може лесно да се провери. В повечето държави по света няма такова нещо, като служебна кола и служебен шофьор.

Бе то и аз бих яхнал един електромобил дето харчи два лева на сто километра , ама като не съм на държавна паничка от къде пари за такава еко-иновация !!!!

Евтино популизъмче!!! Чудя се кое ме дразни повече - че ползваха служебни коли или че не ползват служебни коли. Парламента трябва да се закрие, а властта да се предаде на народа. Сядаме на една маса 7.2 милиона, ядем и пием една седмица и докато не постигнем 100% консенсус чрез широко обществено обсъждане по интелигентен начин, с ясни доводи, не ставаме! Не като тези измамници в Парламента.

до 3ч. важи рекламата

да се радваме ли или да ги жалим?

ЕЕее колко се вързаха на тая Първоаприлска шега :-)

няма лошо в това решение, но въпросът е защо досега тези ведомствени автомобили не са ползвани а се ползват коли на НСО, а ведомствените за какво са купени. Всички държавни служители, без гореспоменатите най-висши и изобщо всеки работещ си ходят на работа с частен или градски транспорт. Защо изобщо да има такива, на които да се плаща, за да стигнат на работното си място. Ако са в командировка, това е нормално .

Така би било добре, ама поне три живота да имахме!

Ще се разплача от умиление , ползвали трамвай, ами то хиляди софиянци ползват всеки ден трамваи ама не го пишат в новините

Българи, ожалете Калфин, че не ходи с кола на НСО, а с личен електромобил! Българите гладуват и мизеруват, хвала на Калфин, човека който даде на майките за гледане на дете 340 лв., пита ли ги някой дали им стига за ядене - не за нещо друго парите, дали те нямат право да си возят децата в електромобил?! Няма държава в света с политици, които се къпят в пари и майки с деца, които да не могат да си позволят и храна!

Като за 1-ви април е добра новина, но ако стане и наистина ще ударят десетката!

Не ми е ясно . Защо няма данък за електромобилите? Това е пътен данък, а не данък околна среда. Защо е безплатно паркирането в зоните, да не би да е прозрачен и да не заема место. Защо безплатно зареждат с ток. От къде на къде ще им плаща данъкоплатеца за ток.

Честит 32 март!

Като ги махнем тези, продължителността на живота автоматично ще се увеличи на 300 години, като ще се пенсионираме на 18 - веднага след завършване на училище, като минималната пенсия ще е като заплатата на Обама. Имам и други идеи, но си ги пазя за изборите.

в новия си вилает до Лукойл той има секретни зони, от които едната е подземен кей с четириместна подводница.. Интересно дали ше вика митничарите на крак или нема да си прави труд.