Йонко Иванов: Смъртността на пътя не намалява, институциите заблуждават

Милиционери ли ще влизат пак в новата агенция за безопасност на движението, пита шефът на автоинструкторите

Обратно в новината

Коментари - Йонко Иванов: Смъртността на пътя не намалява, институциите заблуждават | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Цитат: "...- Да, постоянно се афишира новият Закон за движение по пътищата. И в него има 70 метра дистанция, 20 метра преди кръстовище да не се спира, а в същото време вменява, че пешеходецът е с абсолютно предимство. И когато попитахме защо никой не контролира паркирането преди пешеходна пътека, отговорът бе, че това не е ангажимент на полицията, а на общината...." 1. Всичко което е в пределите на Закона за Движение по пътищата е отговорност на КАТ като контрол , още повече че и сега съществува забрана за паркиране преди пешеходна пътека 2. Да ти определят дистанция м/у две мпс-та 70 метра е нов опит да се налага рекет в/у участниците в движението най-малкото защото в определени условия тази дистанция не е възможна и второ някак как един водач да определи точно дали пред него колата се намира на 55 или 71 метра 3. пешеходецът е с абсолютно предимство на пешеходна пътека първо когато светофарната уредба е позволила той да стъпи там и вече стъпил там всяко мпс е длъжно да му даде път т.е да намали или спре а не да го заобикаля 4. Полигоните...защо някой не се заинтересува какво има на съществувалите преди години полигони в градовете ? Я пазар , я вече някоя кооперация , блок , платен паркинг. Кой е позволил това ? как е станало това ? А всичко това се е случило с мълчаливото съгласие на Държавата в лицето на Общините по места 5. Време е по тия земи да има изискване кандидат водач да има поне Средно образование 6. Време е виновен водач на МПС което е причинило инвалидност на друго лице да го съдят за причинена тежка телесна повреда а при смърт за умишлено причиняване на смърт и да има твърда ефективна присъда без право на пазарлък и предсрочно освобождаване. Глобите на пътя немогат да превърпитат джигитите , но страхът че могат да лежат в панделата или ефективното лежане ще им дадът поне време да помислят къде и какво да оакали 7. Държава която знае само как да вдига актове , фишове..глоби това е държава която няма потенциал да измисли начин да се справи с проблема

ГЕРБ са ГРОБарите на България

предлага да подготвя рали състезатели,

Трябва да си има естествен подбор разбира се

Ами ако автоинструкторите са все "отОрени" катаджии и жените им, що па не.

Последните две ужасни трагедии с много жертви и потърпевши на пътя показват същноста на рекетьорско-мутренската държава.Е, господа, жестоките глоби, като "диш хакъ", намалиха ли смъртта на пътя.Вискоата скорост ли(53) км е причината.Демагози крадливи и безхаберни.Работата е тотално сбъркана.Вместо да "летят" по пътя патрули и дронове, да наказват истинските "джигити" а не някоя невинна жена или пенсионер с 10-15 км/ч превишение, те се крият като мишоци, изнервят водачите и създават напрежение.Няма го чувството за справедливост на пътя.Вместо да следят състоянието на пътя и да дават информация за нестандартни и опасни ремонти.Няма братче, гърбене и смърт, далавера и демагоия.

"Йонко Иванов: Смъртността на пътя не намалява, институциите заблуждават" Бе Йонко! Ма кът на матриала "глъътъ" му празна, институциите са безсилни бе Йонко! Институциите не могат да налеят мозък в "глъътъ" на Сулю и Пулю, който тръгнал да изпреварва където може и не може, при никаква видимост, или пък се заплеснал по бабите в автобуса и го обръща по слкона. Каква е ролята на институциите тука? Дори институциите да направят пътищата като писти за бобслей с повдигнати краища на завоите, Сулю и Пулю пак ще намери начин да се блъсне и се утрепи!

Е, те за това ли ги правят като велосипедни алеи бе льольо.Ти си най-големия карач, знам те аз куха лейко.Е такива като теб после отиват да бачкат в "Енергото".

Големи глупости. През соца преди 1989 година - много по малко коли, много по малко движение по пътищата, а жертвине ежегодно бяха 1200 до 1500 човека. Жалко за убитите, но за това сега са виновни участниците в движението- лично аз спазвам правилата на движение, но когато предприема по дълго пътуване, едва ли не съм непригоден за пътуване- спазваш ли правилата- зян си мой човек и т.н.

Хора наистина ли сте толкова наивни та да вярвате на мутри, мафиози и разни слуги на ЦРУ? За 2 седмици загиват 50 души и стотици са ранени, а МВР ви говори за намаляване на катастрофите.Българския народ е в условията на концлагер-без поминък, без здравеопазване, без наука, без образование, без армия, без суверенитет, без бъдеще.България е в смъртоносната прегръдка на франко-масоните, а българите сякаш са под хипноза и се боричкат за трохички вместо да си вземат сътбата в ръце.

Истината казва човека-институцийте лъжат защото така са им казали. Всичко в тази страна е опороченокато се започне от обществените поръчки , до откриването на обекта/пътя/.Новоизградените пътища следват наклона на терена , никъде не се съблюдава да има виражи и отводнителни канавки.Поставят се некачествени материали ,за да се спестят пари за комисионите които изпълнителя/разбирай член на управляващата партия/ще се отблагодари на комисията която го е избрала и на тази която ще го приеме.Всичко се корени в корупцията която последните години се издигна в официална политика на управляващата коалиция.

Кой е Йонко, неграмотен бездарник който се опитва да обсеби пътната безопасност. От него един свестен анализ не съм видял, опитва да се хареса на хората нападайки МВР.

Ниама смисал повече спасението е индивидоално терменал 2. Маината ви

че НИАМА . Определено за теб ще е терминал 2. Е и за нас оставащите..........

Единствен до тук ти позна верния отговор.

Най-тъпите знаци по БГ пътища са :"Падащи камъни" и "Път с неравности" :) Айде,АПИ,ми оправете ги ,бе!Кка да се пазя от падащите камъни,а?!

Като видиш знак с крава кво ли праиш....малоумен....

Полковник Кесяков (Алекси Кесяков) още ли е там? :)

Интелектуален ценз и психотест преди курсове за шофьор и катастрофите ще са на половина. Добра пътна маркоровка и още 25% надолу... Стига сте мислили врътки за парички , чрез малоумни семинари... Не искам от моите данъци да плащам мързела на другите. Сядат, учат, трудят се и ако са годни - вземат книжки, иначе продъкжават, докато се научат...

Намирам идеята за гениална. И ми е още по-смешно, защото си представям тогава схватките по автобусите и метрото - някой засякъл другия като отивал към неговия перон, друг му седнал на мястото... ти знайш аз кой съм и т.н.

Човека говори, за "опреснителни курсове"(семинари) по два часа????? Измислили са го, пак такси, записвания плашане , талончета за преминал курс,... пак плащане!!;)) "Каквото и да ви говорят да знаете, че става дума за пари"!!!;))) Готина врътка пак!!??;))

Е що? Семинарите да са си за сметка на държавата. Така или иначе човек си плаща такса за подновяването.

Искам да позная от коя Партия е тоз другар на снимката, но не мога...

Хм, да. Печално е че в България пътищата имат завои. Колко хубаво щеше да е ако са прави - всеки щеше да може да се засили с 250км/ч....... и пак щяхаме да говорим за жертви. Най-добре оставете хората да си трошат главите както знаят, без знаци и правила. Няма да се учудя ако жертвите намалеят. Защото ако няма правила народа ще почне да внимава повече, какви ги върши.

докато има тия ще ми казват с колко да карам и правилник има ама трябва да се спазва трудна работа

Първото и най-основното за смъртността на пътя е: ЛОША ИНФРАСТРУКТУРА Лошо проектиране, краде се, влагат се некачествени материали, изключително лоша организация и в резултата имаме НАЙ-ОПАСНИТЕ ПЪТИЩА. А какво прави правителството на Бойко Борисов? Слага ограничения и вдига глобите!?!?!? С високи глоби, драги ми Борисов, пътищата НЕ стават по-безопасни! Нашите пътища са с свръх регулирани със знаци - през 50 метра знак, който или е неадекватен, или е изостанал от някой ремонт или е сложен по някакви измислени идиотски правила - като например ограничението 60 по повод и без повод. В резултат водачите просто спират да обръщат внимание на знаците - те са неадекватни! Повечето "опасни завои" могат да се вземат със 140, а действително опасните завои нямат знак!

Първото и най-основното драги е дисциплината и подготовката на водачите.

Трябва да се създаде работеща пътна полиция, която да контролира и да прави превенция. Сегашните милиционери просят само пари и не работят!

Пак само бла бла, всички останали това не направили онова не направили. Ти какво правиш по въпроса, с какво промени стила на работа, че тези момчета, които сега излизат от школите за шофери май са най големия донор на пътя.

Как става това ли?!?!? Ами ако имаше работеща Съдебна система,щеше да е друго! Като хванат такива,които си купуват шофьорски книжки и такива,които им ги продават да влизат в затвора за 10 години,ама наистина да влизат!!! Да видим ще смеят ли да купуват и продават книжки тогава?!?!? Тук в тази държава наказания няма,само глоби,които дори не се плащат! А с глоби няма да стане,само със затвор!!!

Йонко, стига се напъва некадърнико, знаем те че си от стара комйхнистическа коза яре, ти и твоите копои- корумпирани инструктори ги правите такива шофьорите! Оставка Йонко!

което обявява МВР за загинали на пътя се отнася само за загиналите на място.Ако човекът е умрял в линейката на път за болницата или в самата болница , МВР не го брои, няма система, която да свързва информациите!

Ама, как го казва човекът, право куме я очите, та се питаме, кой от двете страни на барикадата лъже повече, той, който казва, че катастрофите зачестяват или онези, блюдолизците от горе, които ги смятат надолу??? Как според блюдолизците намаляват катастрофите, а застрахователите вдигат всякакви застраховки, защото не могат да смогнат с паричките по изплащането на щетите:)))?!?

Това за застрахователите - не само смогват да плащат, ами и много им остава. Но те добре знаят, че ако повече взимат, повече ще им остава. А това за скъпите обезщетения е за наивници! Повече пари искат те. Защото алчността човешка само шепа пръст върху очите я удовлетворява!

Едно си знае Йонко, едно си пее: повече часове, че нали знаете, плаща се на час. Децата намаляват, кандидатите за шофьори са все по-малко, пазара на кандидат-шофьори се свива и... Йонко се стреми да разшири този пазар. Първо едни малки, но излишни курсове, но пък скъпи да покрият свития пазар, след това едни по-задълбочени курсове, но пък за сметка на това много по-скъпи и така се улеснява набирането на клиенти.. Елементарно. Има нещо сбъркано! Тези, които трябва да мислят за подобряването а безопасността не ги интересува, а някой неграмотник отишъл заинтересовано лице да пита. Ето това е основата за смъртните случаи - защото в България консултанти стават открити лобисти, които решават само своите проблеми!

коли на нефт и газ, такива неща ще зачестяват, защото навсякъде добива им е кървав труд!

Пич, прегледай се.

Преди 100 години Никола Тесла е измислил начин на възобновявяема енергия без печалба. Печалбата е здраве и щастие.

Корупцията в КАТ, т.е. рекетьорството "Ко ши прайм ся ?" ?

Напълно прав е Йонков. Подкрепям го напълно.

Напълно прав е Йонков. Подкрепям го напълно.

Тъпаци, не ви трябват никакви, нови, синекурни агенции, които да са гнезда за поредните некадърници!!! Трябват ви чипове, нови, новенички чипове, които да набиете, веднъж завинаги в кухите тикви на онези, които се мислят за... безсмъртни по калдъръмите в тази кочина, забравяйки, че за отвъдното няма ред, вземайки в повечето случаи невинни души със себе си!!! Защото, чисто и просто, колкото и някои тиквеници да се опитват да ви убеждават, че само пътищата(които са си типични за една... пост комунистическа кочина, която си е отгледала пост коминистически елит, който управлява превозни средства за милиони, имайки в тъпите си кЪртуни не повече от една гънка на мозъчната си кора), настилката, времето, гладът в Китай, кризата в Ирак и тем подобни, истината е, че Ганьо си е... Ганьо, както на пътя, така и навсякъде по тези, географски ширини!!! Всичко друго си е дъвчене на старата дъвка, претопляне на манджи и поредните агенцийки, които се откриват, за да се настанят в тях поредните ахмаци, които иначе би трябвало да са някъде на... работа, дърпайки поредните милиони от издънения бюджет на тази кочина!!!

30 години от падането на комунизма нищо не се е променило в Булгаристан.

Нищо не се е променило? Променило се е и то към по-лошо.

Не, напротив, много неща се промениха, но към лошо, защото автомобилите по пътищата станаха от няколко хиляди, няколко милиона, но пътищата, вместо да се пригодят за такъв обем си останаха по-старому и после някои лешпери се чудят, защо по пътища, които в масовата си част са... платно с две ленти, с движение в двете посоки, всеки ден са заринати с трупове:)))!?! А, когато тази ситуация се комбинира с олигофрените по тези земи, които са зад волана на... летящите си варели, то тези трупове едва ли би трябвало чак толкова да учудват някого?!? Но все пак, добро утро и от мен:)))!!!

.....ако се беше запазил комунизма щеше да има развитие, напредък, повишаване качеството на живот! Но.... либерализма унищожава и така до края!

Че какъв шеф на инструкторите е тоя?

Резултат от 30 го. "демокрация"? Няма как 80% от народонаселението да са оскотели дебили захранвани само с евроГейски ценности и чалга и резултата да не е такъв...А пък за шайката и вожда направо думи нямам за коментар!!!

Г-н Йонко Иванов , и обучението има значение , ама и обучения идиот си е пак идиот ! Почти всички джигити (без неграмотните тъмнозелени) знаят перфектно правилника , ама простотиите си ги правят от липса на възпитание и самосъзнание . Имаше една идея преди 10-на години - който направи тежко ПТП , да ходи в Пирогов и други болници , и да работи без пари като санитар няколко месеца поне , и да види до какво води малоумието зад волана . Това едва ли ще реши проблема с катастрофите , но със сигурност ще има положителен ефект !

След като не става за шофьор,защо мислите,че става за санитар?

Всичко е въпрос на организация. За да се върши тази работа трябват хора със сърце, знания и трудлюбие. С една прочетена книга не става. Не става с рязане на лентички, дървене и самовъзхщение, гледайки се в огледалото. А най-малко с малоумни дегенерати, като Тиквата, Гуменката, РабФака и тяхната шайка.

шефа на автоинструкторите силно е загрижен! за безопасността и кой ще влезе в агенцията за безопасността! има право да е загрижен човека, нали автоинструкторите са тези които стоят в основата на ония български феномен" купена книжка"!

ден има поне по двама-трина, а през празничните и почивни дни цифрата скача здраво! Ден без смъртен случай след ПТП действително е добра новина за всички! Виновни за войната на пътя обаче няма, или поне никой не иска да си признае!

Нашата "ПРОГРАМА ЗА ИЗТРЕБВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД" от 1988 година се оказа НЕ ЕФЕКТИВНА. Затова "програмката" завършва с предупреждението: "3. Необходимо е с българският народ да се разправим по-бързо, защото после ще бъде късно. Хилядолетният ни враг е още жив." Катастрофите са СЛАБИ ФАКТОРИ, затова е по-добре да се използва не ХУМАНЕН ГЕНОЦИД, а "Zyklon B".

"Планът Ран-Ът" се изпълнява по графи,к и то чудесно! Не случайно вожда на шайката го потупват по главата....

"...здравното министерство не подава информация към МВР за починалите при ПТП в гратисния период от 30 дни в болниците." Е, как ще подават инфо?! Ще опровергаят Цветана на мисълта: "Правителството на Борисов постига успех след успех, Нинова завижда."

"- Елементарно. Когато се наложи на хората да си подменят свидетелствата, минават през един двучасов семинар, примерно, в който да бъдат запознати с новостите."------Нещо друго да ти се приискало, например да е всяка година??????

вижте след малко до разград кво става

е как да спреш двама побеснели батки с БМВ-та да карат един срещу друг с по 200 км в час и да се убият на място?

PEYTSCH

Тогава линейките могат и трябва да карат много бавно...

PEYTSCH

Българан разбира само когато му бръкнат в джоба или в г.за...Драконовски и моментални санкции без обжалване или намаление че си признал вината или като оная ревла от Пловдив...Веднага на място арест и белезници докато плати пет-шестцифрена сума, а колата на скраб или под арест в полицията. И никакво лигавене с инициали, а пълно име, адрес и снимка на нарушителя.

Да Но трябна и една добра порция профилактичен бой за затвърждаване на наученото. Тогава ефектът ще е поразителен!

Дебилглавите не поумняват - трепят се!