Йонко Иванов: Смъртността на пътя не намалява, институциите заблуждават
Милиционери ли ще влизат пак в новата агенция за безопасност на движението, пита шефът на автоинструкторите
Обратно в новинатаКоментари - Йонко Иванов: Смъртността на пътя не намалява, институциите заблуждават | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Жалко (нерегистриран)
Дебилглавите не поумняват - трепят се!
PEYTSCH
Българан разбира само когато му бръкнат в джоба или в г.за...Драконовски и моментални санкции без обжалване или намаление че си признал вината или като оная ревла от Пловдив...Веднага на място арест и белезници докато плати пет-шестцифрена сума, а колата на скраб или под арест в полицията. И никакво лигавене с инициали, а пълно име, адрес и снимка на нарушителя.
18 (нерегистриран)
е как да спреш двама побеснели батки с БМВ-та да карат един срещу друг с по 200 км в час и да се убият на място?
аха (нерегистриран)
вижте след малко до разград кво става
хихи (нерегистриран)
"- Елементарно. Когато се наложи на хората да си подменят свидетелствата, минават през един двучасов семинар, примерно, в който да бъдат запознати с новостите."------Нещо друго да ти се приискало, например да е всяка година??????
инфо (нерегистриран)
"...здравното министерство не подава информация към МВР за починалите при ПТП в гратисния период от 30 дни в болниците." Е, как ще подават инфо?! Ще опровергаят Цветана на мисълта: "Правителството на Борисов постига успех след успех, Нинова завижда."
Всеки (нерегистриран)
ден има поне по двама-трина, а през празничните и почивни дни цифрата скача здраво! Ден без смъртен случай след ПТП действително е добра новина за всички! Виновни за войната на пътя обаче няма, или поне никой не иска да си признае!
той (нерегистриран)
шефа на автоинструкторите силно е загрижен! за безопасността и кой ще влезе в агенцията за безопасността! има право да е загрижен човека, нали автоинструкторите са тези които стоят в основата на ония български феномен" купена книжка"!
дърт, тъп и грозен гад (нерегистриран)
Всичко е въпрос на организация. За да се върши тази работа трябват хора със сърце, знания и трудлюбие. С една прочетена книга не става. Не става с рязане на лентички, дървене и самовъзхщение, гледайки се в огледалото. А най-малко с малоумни дегенерати, като Тиквата, Гуменката, РабФака и тяхната шайка.
СВЕТОВЕН ЕВРЕЙСКИ КОНГРЕС (нерегистриран)
Нашата "ПРОГРАМА ЗА ИЗТРЕБВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД" от 1988 година се оказа НЕ ЕФЕКТИВНА. Затова "програмката" завършва с предупреждението: "3. Необходимо е с българският народ да се разправим по-бързо, защото после ще бъде късно. Хилядолетният ни враг е още жив." Катастрофите са СЛАБИ ФАКТОРИ, затова е по-добре да се използва не ХУМАНЕН ГЕНОЦИД, а "Zyklon B".
Тролски (нерегистриран)
Г-н Йонко Иванов , и обучението има значение , ама и обучения идиот си е пак идиот ! Почти всички джигити (без неграмотните тъмнозелени) знаят перфектно правилника , ама простотиите си ги правят от липса на възпитание и самосъзнание . Имаше една идея преди 10-на години - който направи тежко ПТП , да ходи в Пирогов и други болници , и да работи без пари като санитар няколко месеца поне , и да види до какво води малоумието зад волана . Това едва ли ще реши проблема с катастрофите , но със сигурност ще има положителен ефект !
гад (нерегистриран)
Резултат от 30 го. "демокрация"? Няма как 80% от народонаселението да са оскотели дебили захранвани само с евроГейски ценности и чалга и резултата да не е такъв...А пък за шайката и вожда направо думи нямам за коментар!!!
Илияна Костова (нерегистриран)
Че какъв шеф на инструкторите е тоя?
Martini4o (нерегистриран)
Тъпаци, не ви трябват никакви, нови, синекурни агенции, които да са гнезда за поредните некадърници!!! Трябват ви чипове, нови, новенички чипове, които да набиете, веднъж завинаги в кухите тикви на онези, които се мислят за... безсмъртни по калдъръмите в тази кочина, забравяйки, че за отвъдното няма ред, вземайки в повечето случаи невинни души със себе си!!! Защото, чисто и просто, колкото и някои тиквеници да се опитват да ви убеждават, че само пътищата(които са си типични за една... пост комунистическа кочина, която си е отгледала пост коминистически елит, който управлява превозни средства за милиони, имайки в тъпите си кЪртуни не повече от една гънка на мозъчната си кора), настилката, времето, гладът в Китай, кризата в Ирак и тем подобни, истината е, че Ганьо си е... Ганьо, както на пътя, така и навсякъде по тези, географски ширини!!! Всичко друго си е дъвчене на старата дъвка, претопляне на манджи и поредните агенцийки, които се откриват, за да се настанят в тях поредните ахмаци, които иначе би трябвало да са някъде на... работа, дърпайки поредните милиони от издънения бюджет на тази кочина!!!
PEYTSCH
Тогава линейките могат и трябва да карат много бавно...
гад (нерегистриран)
"Планът Ран-Ът" се изпълнява по графи,к и то чудесно! Не случайно вожда на шайката го потупват по главата....
Пеев.л (нерегистриран)
Напълно прав е Йонков. Подкрепям го напълно.
Пеев.л (нерегистриран)
Напълно прав е Йонков. Подкрепям го напълно.
Джонката (нерегистриран)
Корупцията в КАТ, т.е. рекетьорството "Ко ши прайм ся ?" ?
Джонката (нерегистриран)
30 години от падането на комунизма нищо не се е променило в Булгаристан.
Докато се карат (нерегистриран)
коли на нефт и газ, такива неща ще зачестяват, защото навсякъде добива им е кървав труд!
Гост (нерегистриран)
Пич, прегледай се.
Гост (нерегистриран)
Нищо не се е променило? Променило се е и то към по-лошо.
Ха-ха-ха! (нерегистриран)
Едно си знае Йонко, едно си пее: повече часове, че нали знаете, плаща се на час. Децата намаляват, кандидатите за шофьори са все по-малко, пазара на кандидат-шофьори се свива и... Йонко се стреми да разшири този пазар. Първо едни малки, но излишни курсове, но пък скъпи да покрият свития пазар, след това едни по-задълбочени курсове, но пък за сметка на това много по-скъпи и така се улеснява набирането на клиенти.. Елементарно. Има нещо сбъркано! Тези, които трябва да мислят за подобряването а безопасността не ги интересува, а някой неграмотник отишъл заинтересовано лице да пита. Ето това е основата за смъртните случаи - защото в България консултанти стават открити лобисти, които решават само своите проблеми!
Martini4o (нерегистриран)
Не, напротив, много неща се промениха, но към лошо, защото автомобилите по пътищата станаха от няколко хиляди, няколко милиона, но пътищата, вместо да се пригодят за такъв обем си останаха по-старому и после някои лешпери се чудят, защо по пътища, които в масовата си част са... платно с две ленти, с движение в двете посоки, всеки ден са заринати с трупове:)))!?! А, когато тази ситуация се комбинира с олигофрените по тези земи, които са зад волана на... летящите си варели, то тези трупове едва ли би трябвало чак толкова да учудват някого?!? Но все пак, добро утро и от мен:)))!!!
Martini4o (нерегистриран)
Ама, как го казва човекът, право куме я очите, та се питаме, кой от двете страни на барикадата лъже повече, той, който казва, че катастрофите зачестяват или онези, блюдолизците от горе, които ги смятат надолу??? Как според блюдолизците намаляват катастрофите, а застрахователите вдигат всякакви застраховки, защото не могат да смогнат с паричките по изплащането на щетите:)))?!?
Е,.... (нерегистриран)
.....ако се беше запазил комунизма щеше да има развитие, напредък, повишаване качеството на живот! Но.... либерализма унищожава и така до края!
Ами, не е верно! (нерегистриран)
Това за застрахователите - не само смогват да плащат, ами и много им остава. Но те добре знаят, че ако повече взимат, повече ще им остава. А това за скъпите обезщетения е за наивници! Повече пари искат те. Защото алчността човешка само шепа пръст върху очите я удовлетворява!
Това (нерегистриран)
което обявява МВР за загинали на пътя се отнася само за загиналите на място.Ако човекът е умрял в линейката на път за болницата или в самата болница , МВР не го брои, няма система, която да свързва информациите!
Алф (нерегистриран)
Да Но трябна и една добра порция профилактичен бой за затвърждаване на наученото. Тогава ефектът ще е поразителен!
не подценявайте санитарите (нерегистриран)
След като не става за шофьор,защо мислите,че става за санитар?
пълен кретен си Йонко (нерегистриран)
Йонко, стига се напъва некадърнико, знаем те че си от стара комйхнистическа коза яре, ти и твоите копои- корумпирани инструктори ги правите такива шофьорите! Оставка Йонко!
Вкарвайте в затвора корумпираните! (нерегистриран)
Как става това ли?!?!? Ами ако имаше работеща Съдебна система,щеше да е друго! Като хванат такива,които си купуват шофьорски книжки и такива,които им ги продават да влизат в затвора за 10 години,ама наистина да влизат!!! Да видим ще смеят ли да купуват и продават книжки тогава?!?!? Тук в тази държава наказания няма,само глоби,които дори не се плащат! А с глоби няма да стане,само със затвор!!!
Баси (нерегистриран)
Пак само бла бла, всички останали това не направили онова не направили. Ти какво правиш по въпроса, с какво промени стила на работа, че тези момчета, които сега излизат от школите за шофери май са най големия донор на пътя.
3M (нерегистриран)
Трябва да се създаде работеща пътна полиция, която да контролира и да прави превенция. Сегашните милиционери просят само пари и не работят!
Прав е (нерегистриран)
Преди 100 години Никола Тесла е измислил начин на възобновявяема енергия без печалба. Печалбата е здраве и щастие.
Ал (нерегистриран)
Първото и най-основното за смъртността на пътя е: ЛОША ИНФРАСТРУКТУРА Лошо проектиране, краде се, влагат се некачествени материали, изключително лоша организация и в резултата имаме НАЙ-ОПАСНИТЕ ПЪТИЩА. А какво прави правителството на Бойко Борисов? Слага ограничения и вдига глобите!?!?!? С високи глоби, драги ми Борисов, пътищата НЕ стават по-безопасни! Нашите пътища са с свръх регулирани със знаци - през 50 метра знак, който или е неадекватен, или е изостанал от някой ремонт или е сложен по някакви измислени идиотски правила - като например ограничението 60 по повод и без повод. В резултат водачите просто спират да обръщат внимание на знаците - те са неадекватни! Повечето "опасни завои" могат да се вземат със 140, а действително опасните завои нямат знак!
ами (нерегистриран)
докато има тия ще ми казват с колко да карам и правилник има ама трябва да се спазва трудна работа
ru (нерегистриран)
Хм, да. Печално е че в България пътищата имат завои. Колко хубаво щеше да е ако са прави - всеки щеше да може да се засили с 250км/ч....... и пак щяхаме да говорим за жертви. Най-добре оставете хората да си трошат главите както знаят, без знаци и правила. Няма да се учудя ако жертвите намалеят. Защото ако няма правила народа ще почне да внимава повече, какви ги върши.
средна класа (нерегистриран)
Първото и най-основното драги е дисциплината и подготовката на водачите.
Ха! (нерегистриран)
Искам да позная от коя Партия е тоз другар на снимката, но не мога...
WC (нерегистриран)
Човека говори, за "опреснителни курсове"(семинари) по два часа????? Измислили са го, пак такси, записвания плашане , талончета за преминал курс,... пак плащане!!;)) "Каквото и да ви говорят да знаете, че става дума за пари"!!!;))) Готина врътка пак!!??;))
Дико (нерегистриран)
Интелектуален ценз и психотест преди курсове за шофьор и катастрофите ще са на половина. Добра пътна маркоровка и още 25% надолу... Стига сте мислили врътки за парички , чрез малоумни семинари... Не искам от моите данъци да плащам мързела на другите. Сядат, учат, трудят се и ако са годни - вземат книжки, иначе продъкжават, докато се научат...
Кико (нерегистриран)
Полковник Кесяков (Алекси Кесяков) още ли е там? :)
доктор ХаОс (нерегистриран)
Най-тъпите знаци по БГ пътища са :"Падащи камъни" и "Път с неравности" :) Айде,АПИ,ми оправете ги ,бе!Кка да се пазя от падащите камъни,а?!
А (нерегистриран)
Ниама смисал повече спасението е индивидоално терменал 2. Маината ви
Боклука Йонко (нерегистриран)
Кой е Йонко, неграмотен бездарник който се опитва да обсеби пътната безопасност. От него един свестен анализ не съм видял, опитва да се хареса на хората нападайки МВР.
Знам , (нерегистриран)
че НИАМА . Определено за теб ще е терминал 2. Е и за нас оставащите..........
ak47bul (нерегистриран)
Истината казва човека-институцийте лъжат защото така са им казали. Всичко в тази страна е опороченокато се започне от обществените поръчки , до откриването на обекта/пътя/.Новоизградените пътища следват наклона на терена , никъде не се съблюдава да има виражи и отводнителни канавки.Поставят се некачествени материали ,за да се спестят пари за комисионите които изпълнителя/разбирай член на управляващата партия/ще се отблагодари на комисията която го е избрала и на тази която ще го приеме.Всичко се корени в корупцията която последните години се издигна в официална политика на управляващата коалиция.
Мич (нерегистриран)
Хора наистина ли сте толкова наивни та да вярвате на мутри, мафиози и разни слуги на ЦРУ? За 2 седмици загиват 50 души и стотици са ранени, а МВР ви говори за намаляване на катастрофите.Българския народ е в условията на концлагер-без поминък, без здравеопазване, без наука, без образование, без армия, без суверенитет, без бъдеще.България е в смъртоносната прегръдка на франко-масоните, а българите сякаш са под хипноза и се боричкат за трохички вместо да си вземат сътбата в ръце.
НАЙ
Джип заседна на плажа край Арапя, собствениците решили да си направят барбекю
Костадинов: Пеевски не само гледа към Ваня Григорова, но и дава някой друг лев
Русия атакува с ракети Киев и Лвов, Украйна удари нефтена база в Луганск (видео)
Киев пусна видео от разпит на заподозрените за осуетения атентат срещу Зеленски
"Алфа рисърч": ГЕРБ с близо 8% преднина пред ПП-ДБ, ДПС и "Възраждане" изравнени
Зеленски: "Злото се е възродило. Името му е руски фашизъм. Съкратено - РФ"
Захарова: Ако Франция изпрати войски в Украйна, те ще станат легитимна цел на руската армия
Русия атакува с ракети Киев и Лвов, Украйна удари нефтена база в Луганск (видео)
Русия е ударила детска площадка в Харков, три деца са в критично състояние
"Алфа рисърч": ГЕРБ с близо 8% преднина пред ПП-ДБ, ДПС и "Възраждане" изравнени