20-тонна греда уби мъж и рани друг (снимки)

29-годишен мъж е загинал, а друг е тежко ранен при инцидент на строеж на надлез в района на жп гарата в Тодор Каблешков край Пловдив.

Обратно в новината

Коментари - 20-тонна греда уби мъж и рани друг (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

железничарите за къв хал им е мост и толкова релси като по него минават други и както е тръгнало си е къз закриване като зорлем изграждат релсите за новоидващите .сигурно има да се усвоява и затова после казват на фалит сме .

Строеж в София. Слънце пече. Жега. На крана виси кюбел (голяма кофа за бетон), пълен догоре с бетон. Отдолу, на сянка седнали 4 работници да пият кафе. Безопасност на труда? Нет, мы не слышали!

Добро третиране на проблема с българската строителна простотия. На кюбела за по просто на времето му казвахме "ботуш".

Има и по-лош вариант в София-духа бурен вятър,работниците си отиват и оставят за през нощта стрелата с тежестите на края да висят точно над съседния блок.Не може ли да я преместят над новия строеж,ако падне, ще срути населения жилищен блок.Всичко у нас се прави 5 за 4,всичко се руши още преди да е построено или щом си идат майсторите.Жалко за момчето!

Всъщност да поясня ТБТ/Технология по Безопасност на Труда/

Техника на безопасност на труда

И какво загинал защото нямал каска ли?

Всеки гледа да открадне от строителството на каквото и да е - управляващи, Кметовете, Общинските служители, които обявяват търговете, строители и всички по веригата - то затова се натискат за строителство по праграми, защото много, ама много могат да крадат!

Драги ми чиновнико, навремето, ръководството на едно предприятие беяе в следния ред: 1.Директор2.Партиен секретар 3.ТБТ 4.Зам.директор производство 4Гл.счетоводител 5.Зам директор по техническите въпроси ДНЕСКА Е:1.БОСА/СОБСТВЕНИКА НА ФИРМАТА/, всички останали са му пречка!!!Даже и работниците с техните - заплати и тъпи класове.

Колега, аз предлагам алтернативен ред: 1. Директор; 1.А. Партиен секретар (ЗКПЧ); 2. Зам. директор (главен инженер) по произв. въпроси; 3.Гл. счетоводител; 4. ТБТ; 5.Профсъюзен секретар. И постоянно става ЧП-та, ако се сещаш за термина, ако не, трудови злополуки :)

На снимката се виждат греди на две опори,а НЕ конзолни греди!!!

но журналистите не правят разлика м/у греда на опори от такава на конзоли.Ако гредата е била легнала точно на мястото си не виждам как ще мръдне. Само не знам дали и снимката е реална.

Колега, снимката е илюстративна, не са започнали да изливат конзолната плоча на надлеза.

Май баш си е реална. Едва ли има много точно такива, с паднала греда върху жп линиите. Горе като че се виждат арматурни железа от армирането на пътната плоча, а долу край гредата май са детайли от кофража на, да го наречем конзолната част от пътната плоча, ако ще има такава. Предполагам кофража е натежал и обърнал гредата, която явно не е била прикрепена към останалата част от конструкцията.

Не виждате ли че не е окрепено ! Има скеле но не и подпори. Склето не е за окрепване :) тука цялата работа е от фирмата изпълнител ако работят на запад ще им скъсат задниците и ще ги банкрутират с глоби

как е била монтирана тази греда,кой техник е наблюдавал монтажа.....защо все ново строителство дава фира. Онзи ден вятърът откачил изолацията на блок в Севлиево правена преди година....

Чорбаджията е виновен.100 %.

да отбележа, че сега индустрията е много пъти намаляла, затова и злополуките са по-малко. Но те стават главно при строежите, както и в случая и главно при млади и самонадеяни работници.

Работниците са последните във веригата и правят това което им наредят. Фирмата изпълнител няма инжинер или е някой самозванец но знаят как да крадат това е довело до инцидента лошо заплащане и тежки условия на труд.

Se taia

Рибата се вмирисва откъм главата. Докато в БГ няма свободен пазар, а шуробаджанащина - ще е така. Сега само обръчите около управляващите получават поръчки, които дават на "подизпълнители" за да надуят цената и докато стигне до материали и качествени проектанти, технически ръководители, не остават пари. И затова ще стават все по-чести подобни случаи, или (в по-лошия случай) пътни злопулуки заради келяво изпълнение на проекта.

навремето работих в Централния съвет на профсъюзите - Управление охрана на труда. Почти ежедневно ставаха смъртни трудови злополуки, тежки трудови травми. Всички окръзи бяха длъжни в разстояние на час да ни съобщават по телефона за тях, а после се правеше разследване. Но тогава нямаше никаква гласност по тях. Както и за битовите убийства - никой нищо не знаеше.

и какво си работил там не ти ли е неудобно

112 говориш пълни глупости. . .

Иване, язък ти за хубавото име! Сигурно си 14-15 годишен и не си закачил от епохата на развития социализъм в България...Аз съм работил в строителството от 1976 година и гарантирам че ставаше така, както го е написал 112

друг ще ме смени и толкоз, какво тук значи някаква си личност...

Защо давате минуси на толкова добре оползотворен сарказъм?

stan_posta@

Защото в случая е цинично. Загинал е човек.