Диана Русинова: Нарушителите на пътя да работят в моргите, вместо да остават без книжки

Добрите практики за превенция трябва да продължат, необходима е единна национална политика

Обратно в новината

Коментари - Диана Русинова: Нарушителите на пътя да работят в моргите, вместо да остават без книжки | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ееееее то бива то може ама ми писна от лъжци = аз пътувам 20г по 20000км годищно и винаги съм виждал как се коси трева и храсталци се режат покрай пътищата монго преди гроздан да стане министър еднодневка.

Преди да се появи НЕИЗВЕСНАТААА УЧИТЕЛКА ДИЯНА РУСИНОВА ЖИВОТА СИ НИ БЕ ПО ДОБЪР И ЛЕСЕН. ТАЗИ ПЛАТЕНА ОТ ЗАПАДА КЛАКЙОРКА ВЗИМА ЕВРО ПАРИ ЗА НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ ДЕЙНОСТИ.

преди гроздан и пътища не е имало ...

Това е на каква шега, нали? Аз лично не видях никакво подобрение на пътната инфраструктура. С едно изключение - колчетата в Кресненското дефиле.

Скрийте това грозно същество с груб глас някъде много надалеч. След това му обяснете, че ако си грозен и целенасочено неподържан, това не означава, че си супер интелигентен защото Бог е измислил баланса. И това, че си облечен скучно и грозно, не е атестация за професионализъм, а за неадекватност.

Дианка дето искаше да и се дадат милиони евро субсидии за да прави карта на дупките по пътищата в България ползвайки гугъл мапс. Ах каква си ми пиявица и ти!!!! Европейски Център.... Да се бяхте кръстили Вселенски Център....

ГЕРБ направиха от държавата феодално владение на мутри.

Гъзолизане пред цял народ! Браво на експерта!

И всички номенклатурни синчета на кадрите на БКП станаха богати с крадени пари от родителите им.

Тази "експертка" по пътна безопасност започна да се изявава като правораздавателен орган

В момента се случва още по-лошо нещо. Радев уволнява наред и на мястото на хора на герб ипп слага хора от итн! Всички тези мазници, които се наричат политици са хванали целият народ за топките и няма за кого да гласуваш! Ей това ес трашното!

в България да се появи човек като Алексей Навални.България е умалено копие на Русия.ГЕРБ прелива гласове във Възраждане.ДПС прелива гласове към ИТН.Това са предизборни ,специални военни операции".Със това се занимават нашите политици.Които изгониха от страната 3 милиона българи.

Това не е ли оная уфцъ дето каза че румънският автобус от катастрофата до Куцина тежал 30 тона. На око го беше претеглила

DIR.BG, вие сте тоталното дъно! Влизат ли пари в черната каса на редакцията за тези "новинки"?

Имам няколко въпроса: 1.Европейския институт по пътна безопасност, в който се подвизава дамата, търговско дружество ли е? Ако да, кой е собственика му? От кога ООД та и ЕООДта станаха институти само заради името си.? 2.Ако е НПО - кой го финансира. 3.Кой реши, че тази женица е най-големия експерт по пътна безопасност в БГ, че все е на камера и е по всички ТВ студия? Какво образование има и каква експертиза, извън ТВ студията? Що ми се струва, че някой я лансира за политически проект нататък...

Ама всичко “Европейско “ зима незнайни заплати и незнайно от кого се назначава! Колчетата отзад им решиха проблема.

Тая г-жа за първи път я видях да дава експертни мнения около запалилия се автобус...и от тогава насам само експертни мнения дава

Кви коловози ще станат-няма да има нужда от колчета!

Дианче, хайде успокой се моето момиче! И ти стана специалистка по всичко и взе да правиш политически изказвания. Успокой топката малко......а ти имаш топки.

НПО финансирано от Америка за България - виж сайта. Какъв "експерт" е женицата е доста спорен въпрос, а кой плаща стана ясно.

рядко реагирам емоционално но тая е толко тъпа че .. няма да го напиша

Аман с тази дунда какво ни я бутат непрекъснато

Пазиш тия от ГЕРБ?Ремонтът на жълтите павета е за ремонт,само една седмица след пускането му. Кражбите на ГЕРБ и Фандъкова стават все по-видими.

Е завършила "Социална педагогика" в СУ.

Храстите ги режат, откакто е служебното правителство комай...

Първо има си жълта жилетка, второ в името на фирмата си е сложила и "европайски" и " институт" е как да не е експерт?!?! Факти има си жилетка и работи в европейски институт!!!

Таман се чудех на кого е човек и кого обслужва и ето - стана ясно като бял ден... :)

Виждал съм я да разнася един уред за светлоотражение......нека провери маркировката по бул.Сливница в отсечката между К.Величков и П.Дертлиев всеки ден минавам от там пред деня и е добре , сутринта в дъжда около 5:30 ми се наложи и нищо не се виждаше. Яко са пестили от качеството на боята а всеки път казват че маркировката е в основата на безопасността.

Истината е че до миналата година пътищата се поддържаха много по-добре. И щяхме да имаме много повече добри пътища без юмручковите навлеци. А тази е едно дрънкало и нищо повече. Ако тестовете на пътя не бяха толкова фалшиви като ПЦР тестовете за ковид, щяха те да са меродавните в съда. Но тест, при който поне изследваният материал не се съхранява, за да може да се повтори пробата не може да е нито доказателство. Изобщо, тези приказки ако станат наредби си са за Страсбург. Основният проблем на санкционирането на нарушенията, не само пътни, е че не се прави веднага или поне достатъчно бързо. И нарушителя ги повтаря и потретва. Даже малко наказание навреме спира повече от наказание след години. То това го знае всеки, който има дете или поне котка в къщи, ама то дженджрията няма нищо освен дипломи от Харвард или не знам си от къде.

Истината е, че тези закони са правени в полза на нарушителите! Колко години ни управляваше мутренската държава?

стига сте ни я навирали тази и другите от глутницата от онова лобистко институтче -все мазни, неосъществени комплексари! Как се финансират тия измислени структури- ясно е като бял ден, че не им е чиста работата!

Глобите от КАТ се свързват с пунктовете за ГТП.Без преглед глоба...повторно нарушение без прелез и номерата се свалят.

Това мъж или жена е?

Димитър Илиев: В пътната безопасност корупцията убива. "Оттеглих се защото нямаше как да допринеса към пътната безопасност. Има разочарование в мен, че се превръщам в съучастник в едно безхаберие. Сблъскахме се с голяма съпротива от страна на институциите дори за малки неща, които биха подобрили безопасността. На повечето места се обяснява как няма да стане. В един момент реших да повярвам." Това коментира пред NOVA News Димитър Илиев, който подаде оставка от длъжността заместник-председател на Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата". По думите му има знакови места, където се знае, че стават тежки инциденти, но не се вземат мерки. "Има огромно нежелание от страна на институциите да решават проблемите. Знаково беше отношението на АПИ. Моля се да измием мантинелите, да изправим знаци. Това е загуба на време", смята той. Според него най-дразнещо е, че най-елементарните неща - оправяне на знак или мантинела, е отнемало месеци. "В пътната безопасност корупцията убива. Пътища, които още не са построени, започват да се ремонтират. Много се съмнявам някога да работя отново в държавна администрация", посочи Илиев. И уточни, че ПП са хора с морал и ценностна система, която съвпада с неговата.

Мини по Тракия в района Сливен - Ямбол. После, ако имаш грам съвест пак кажи, че всичко преди е било цветя и рози!

КВА ЖЕНА това ако ти е вкъщи ще станешлуд.

Вземя пяре ат вън някой и плаща и от еврофондове . За деиности където не се виждат .

Ах ти каква си ми сладурана!!! Ще те схрускам шишике!

Ела при 151 училище(зад НБУ) и кажи защо няма нито един пътен знак,че там има пресичащи деца,кажи защо няма пешеходни пътеки,не само и пред двата входа на училището,но и на цялата отсечка?Там учат около 1500 ученика,те да "прехвърчат" ли улицата?

На кой път бе моме, до вас или към него. Май не си минавала по провинциален път скоро.

Въпросният европейски институт е НПО, финансира се от Америка за България, според сайта им. Дияна Русинова не е никакъв експерт по пътна безопасност - нито има образование нито професионален опит в сферата.

Я се скрий ма, долна лъжкиня.

Сега си проличай кой ти снася и на теб!

Ааа, това няма нищо общо с вчерашната хвалебствена статия "Колчетата прекратиха войната на пътя в Кресненското дефиле, но какво следва нататък?" неее. А дори не можеше да коментираш, ама медията явно е безпристрастна.

За Комитова ли говори ?

Гроздан схемаджията, източил милиони от мобилен оператор явно е развързал кесията за осигуряване на хвалебствия по негов адрес. Вчера както и колегата отбеляза бяха колчетата, днес се включи и тази бзеработна лесбийка Русинова. Толкова е жалко, толкова е плоско, че чак смърди!

За ПРЪВ ПЪТ чувам, че настилката на един път БИЛА ОТ ХРАСТИ ???!!!

За ПРЪВ ПЪТ чувам, че настилката на един път БИЛА ОТ ХРАСТИ ???!!! А да, „експертът" Русинова е завършила "Социална педагогика" в СУ или това са интерпретации на някоя мисирка журналистка !!! Това казва всичко !!! Предполагам, че това за храстите се отнася за БАНКЕТИТЕ на пътищата и магистралите и сервитутите им !!!!

Може ли да напишете образованието на тази госпожа, както и колко строителни и в частност пътни инженери има в този център който управлява. Защото да да се изказваш за нещо трябва да имаш ценз. Какво е образованието, има ли някакъв строителен опит, колко научни труда има и т.н. Аз отговорите ги знам. Но за един приятел питам

Да , така е , потвърждавам! Даже всички сме го виждали бай Гроздан как лично ги стриже храстите и тревичките! В тая държава няма някой да не е доцент , професор или експерт по нещо , да се чуди човек как с толкова "капацитети" все сме си на дъното...