Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата": Този участък няма Акт 16 за магистрала

Не е имало сигнали за сериозни произшествие и проблеми в този участък, заяви главният експерт Росен Рапчев

Обратно в новината

Коментари - Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата": Този участък няма Акт 16 за магистрала | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поне 10 пъти съм минавал оттам.Да има наклон и завой но нормите тогава са били такива.Не съм забелязал да има някакъв огромен проблем.Лично мойто

Има и друга версия. Репресиите на Рашков относно вота към етническото население да е породило страх и са бързали да се изнесат по бързо. За да правят нощно пътуване са бързали. Рашков и тъпият Радев да дават обяснения

Редовно пътувам по тази магистрала. Сега заради един пишман македонски шофьор да не сложите ограничение 70 там, колкото да се пълни хранилката на КАТ???

И какво ще правим сега като няма акт 16? Ще върнем хората ли? Че тя половин България е незаконна пък на още сме живи и живеем. 95% от Илектората на ГЕРБ от по-мургав пройзход даже не са чували за акт1, та кога акт 16 ама на ей ги на живуркат си в копторите, че и безплатен ток и вода имат даже ама гледам няма "загрижени" будни граждани и институции. Истината, е че шофьора е виновен и са имали изключителен малшанс този автобус да изгори като факла сигурно за не повече от 10 - 15 минути с блокирани хора вътре.

Шофьорът е виновен, че въобще е минал през България. Нямашо ли е знак да му каже, че в тази област влизаш на свой риск?

То и онези, които се удавиха в Охрид преди над 10 години и те не е трябвало да са там ама не помня, някой македонец тогава да е защитавал българите или пък да са нападали капитана на корабчето. Впрочем ако може да ми кажеш, някой влезе ли в затвора тогава? Правя уточнение, че тук изцяло вината е на водача, а там на капитана на кораба и двамата са македонци.

Четеш между редовете май? Няма акт 16 за магистрала!!! Ясно енаписанои там ограничението е 120, а на юмгистрала е 140! Май четеш и не разбираш написаното и се опитваш да внушаваш, че пътя е незаконен! Ако ти кажа, че го правиха македонци, ще ми повярваш ли?

"...Не трябва пътят да бъде мръсен и по него да има инертни материали, но в закона не е отбелязано колко често трябва да се мие едно такова трасе, отбеляза Рапчев...." А БЕ, там к'ъвто си, в закона като пише, че трябва да е чист, така че ЩЕ ГО МИЕШ, ако трябва и сутрин и вечер. ТВОЯ си е отговорността да търсиш и глобяваш този, който го замърсява!

От 2011-та г. тази фирма организира екскурзии през България. Гу'дина от снимката дали е правил проверка - колко пъти този шофьор е минавал по този път. Едно е за пръв път да минеш по път с ръждясали и ослепяли котешки очи. Но ако си минал 10-20 пъти и знаеш, че ги няма?.. Колко време автобусът е престоял на бензиностанцията за почивка и тоалетна на 50 пътника? Щото средната скорост е една за 4 часа - 87 клм., но да кажем за 3,5 часа си е 100 клм. При средна скорост от 100 клм - казано от КАТаджийски началник, да се твърди, че от Капитан Андреево до катастрофата няма нарушена скорост си е наивинитет. Вопиющ при това от представящите се за "експерти". Щото стандартната максимална скорост за АМ у нас за автобуси е 100 клм при сух асфалт. А е и валяло.. А и в тези 350 клм никъде ли е нямало ограничение до 90 клм в час. Този участък няма акт 16.. Ама тя и магистрала Струма няма акт 16 от ЕС!! Щото е НЕЗАВЪРШЕНА.. Тези от агенцията БДП забравиха ли, че през 2011-2012-та година се говореше, че ако не завършим АМ " Струма" в приетия от тогавашния министър на РРБ - Плевналиев срок, ще връщаме парите за цялата магистрала от Драгичево до Кулата. Как в таз чутовна агенция си представят, че защитават готова магистрала в ЕС със N+1 акта 16 за всеки 10 километра от нея.. Да.. Магистралите ни не са у ред. Ама не от вчера.. Ама то и "експертите" ни не са у ред, де..

Калинка до калинката мила моя майно льо! Ако по Татово калинките все пак имаха някакъв страх от диктатура, сега смятат, че са хванали господ за шлифера и са недосегаеми.

дали има акт 16 или не и в двата случая даден строеж не е въведен в експлоатация когато е наличен издаден от оправомощен орган по зут индивидуален административен акт който се нарича разрешение за ползване строежа може да се ползва по предназначение в противен случай е забранено ползването му и такова нарушение се санкционира от закона

И ти ли не разбра?! Казва ти се няма акт 16 за магистрала! Кое не разбра? Там не е магистрала, а първокласен път и е с 120 ограничение! Не че няма акт 16, а няма акт 16 за магистрала! Даже като беше Станишката, там беше 90 ограничението. Строи го Маврово, македония! Така че ако ме са доволни македонците да се обърнат към техната фирма Маврово!

Абе, шостана? Баце намерИ ли мобифоно? Оня дето с Мата Хари!

" тези дефицити не отменят "задължението на шофьора да се съобразява с пътната обстановка" и да се движи със съобразена скорост." Значи Държавата е освободена от задължението да се съобразява с правилата ( да не поставя и обновява маркировка, да поставя АДЕКВАТНИ пътни знаци, и т.н ), но обикновеният човек НЕ Е освободен от задължението да се съобразява!!! Що за тъпотия! Аз не зная друга държава в Европа, че и по света където маркировката на пътищата да се неглижира толкова много! Даже по африканските ( дето ги мислиме за много изосетанали ) държави, маркировката е налице. А ние уж сме много великата нация, и претендираме да сме по-по-най умни, красиви, х*ести и т.н. Ай сиктир. Тргънеш за някъде, то българина не се влачи, не пъпли, не лази... то е чудо. Ограничение 90, то лази с 60, види полиция - намаля до 40 - ако ограничението да е 60, 70, 90... Ганьо като, че умишлено се опитва да спъва движението на другите. Полицията вместо да голбява тези дето пъплят на пътя, защото са потенциално опасни, предизвикващи трафик, то те седнали да дебнат за светлинки, телефончета. В Щатите за ниска скорост ГЛОБЯВАТ - умишлено предизвикване на трафик, потенциална причина за пътно произшествие. В Щатите има неписано првило - шофира се с 10-15 МИЛИ в час над ограничението и за това не се глобява. Но трафика върви. Айде да не караме чак с 15км/ч отгоре, ама с 10... и нека да караме със скоростта на колоната. Като не можеш да се впишеш в скоростта на колоната, просто излез от пътя.

Българина кара бързо там където е забранено и се влачи където е разрешено! Иначе не мога да си обясня как в градско кара с 100 и на магистралата пак с 100? Или просто не гледа знаците и нищо не го интетесива, кара винаги с една и съща скорост! А пък как изпреварва само! Забравил е урока, връщаш по ниска предавка и по най бързия начин извършва маневрата. Иначе ако ги питаш за повечето да караш и изпреварваш с 90 на магистрала си е ок.

Тъжен повод, но както обикновено у нашите ширини куцат основни принципи. Иамам предвид липсата на квалификация и образование. Прави ми силно впечатление, че на ръководни постове отговарящи за безопасността са сложени катаджии, а те НЕ са експерти по пътна безопасност. Дори не знам дали в университетите има такава специалност.

Все никой не знае, все друг е собственик, все друг виновен! А хората мрат от идиотизма на тези "експерти"! Не, не сте експерти, екзекутори сте!

Издайте разрешително. Толкова години никой не си върши работа. Агенцията да е закрият.

Там пътя не е. Имам лош, разбира се има значение задкормилното устройство как действа Вие магистрала в РСМ виждали ли сте…отидете и после коментирайте какво е лош път

Плачим за съд в Страсбург. Сами се осъждаме с такива коментари.

....чудно, държавата дали е актувана за държава...!

Дали има разрешение за ползване на държавата вярно.??? Документи да си бършеш дупето. И кво от това ако има документи да не стане пътя идеално равен и поддържан.

Тази отсечка НИКОГА НЕ Е БИЛА МАГИСТРАЛА. И това е ясно оказано с пътни знаци. Ама ганьо знаци не гледа

И какво като не е магистрала може да се кара 120км.

На нашите магистрали с 120 можеш да литнеш, ако не от вълните, то от завойте

Този участък го пуснаха през 2007 година, Не е строен през социализма. Строеше го македонската фирма "Маврово". Но още при самото си строене е планиран като скоростен път, а не като магистрала. Затова има и по-остри завои и участъци с голям наклон.

Как може да се пусне магистрала без Разрешение за ползване? Безобразие. За тази първа отсечка далаверата е велика. Да се провери колко пъти се е увеличила цената спрямо началната. С куфарчета са носени пари тук- там

Ами там не е магистрала. Участъка не е имал и няма да има такова разрешение. Но отговаря на критериите за скоростен път и има акт за това.

Абе чети внимателно, това не е магистрала, а скоростен път...

Заради един идиот-водач, хипотетичто технически проблем, пак търсят под вола теле.

Дали има акт 16 няма такова значение, по-важното е да има задкормилно устройство превозното средство.

Магистрала, скоростен път, а е строена през 2004 година. Милиони коли са преминали през пътя, милиони водачи, ден и нощ. Ужастният инцидент вчера отключи куп въпроси.

Тази отсечка е строена преди повече от 30 години,Перник - Диканите и най добрата отсечка от магистралата. Строена е от Сръбска или Македонска фирма ,не помня вече

Така е,пусната е още преди магистрала Люлин,по соц .време,но наистина е най добрата отсечка от цялата Струма

Щом няма акт 16 не трябва ли да е затворен..

Има акт за път първи клас, няма за магистрала. Няма и да има

Този “институт“ български ли е или македонски?

От червени дупедавци

Мили Боже, какви двулентови пътища имаме без акт 16.Ние нямаме магистрали.

Това не отговаря на изискванията за магистрала и е актувано като първи клас път. Причината е, че няма необходимата ширина, за да се нарече магистрала. Но в планината е така, това е планински маршрут. А и не е необходимо да е магистрала, нищо няма да им стане на шофьорите ако за 5-10км намалят скоростта до 70км/ч

Какви 70км , това да не ти е козя пътека. Имаш ли представа какви задръствания ще станат в такава тапа от 70 км. Мислете малко преди да драскате глупости.

Пътя изглежда сносен, но маркировката е зле. Вижда се и по телевизията, че е отъркана и по-всяка вероятност не фосфорира толкова в тъмното. Още повече, че е валяло и това допълнително е притъпило светлоотразителния ефект. Не може да се пести от боя!! Ясно, не ни е пораснал мозъка до прозрението за лампи по определени участъци, ами поне боя да купуват! Толкова безплодни комисии, да им бяха дали по една четка и на магистралите да освежават маркировка

Не е толкова маркировката, колкото светлоотразителите по мантинелата. Колкото и да е добра маркировката като вали сняг какво ще видиш? И при лошо време и дъжд тези светлоотразители дават добра представа накъде е пътя.

Може да няма,но това е най добрия участък от магистралата,от Перник до Диканите,устоял повече от 20 гони на тежък трафик Явно защото не е строен от БОЙКОВИТЕ ФИРМИ.Вижте след Диканите какво става,пропадания,напукан асвалт,коловози

Че не е!

Хем знаещ, хем неграмотен. Грешна самопреценка?

Балканско строителство!! Всичко в бг е такова. Корупцията ви убива, разберете го това диви балканци. За нищо не ставате slaves.

На скоростен път автобуси и тирове се движат с макс. 90 км/ч. Какво повече търсите?

Ето, статистиката показва, че участъкът не е толкова невралгичен. На къде-къде по_равни трасета се случват много по-често катастрофи, например край Бяла, Русенско. По принцип, според мен тази отбивка е нелепа, мантинела по средата на платната...., не знам от кога е там, но е имало достатъчно време АПИ, при редовните си обходи да даде предписание за премахване

Може и да има забележки за пътя, НО–как така другите три автобуса преминаха без произшествия, а този не можа?! Пътят ли е виновен, или шофьорът, който не се е съобразил с пътните условия (ако не става въпрос за техническа причина)? Както се разбира, на това място няма тежки инциденти, а няколко леки, което не означава лош път!

Пишете, пишете, те роднините на загаиналите като спретнат делата в Страсбург ще плащаме милиони от глупост.

Кои Човешки права са нарушени, че намесваш съда в Страсбург?

На толупа от Банкя

Своге номер 2 Дори и в двата случая да има някаква грешка на шофьора, некачественото изпълнение със сигурност също играе много важна роля при подобни инциденти. При Своге мисля близката до властта фирма правила ремонтът много бързо го пре-асфалтира наново (мисля в рамките на дни след трагедията) само и само да не се направят проби и да лъснат далаверите..

Честно да ти кажа, на мен този път не ми изглежда като некачествено изпълнение. Не изглежда прекалено стръмно, завоите не са прекалено остри - все пак, това е планински терен! Асфалта изглежда гладък, няма дори пукнатини, нито кръпки

Пътят е ОК. Наклонът е под 5%. Страничният наклон е в норма. Дъгата е широка. Настилката е изправна. Маркировката е мърлява, за което отговаря поддръжката на АПИ.