Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата": Този участък няма Акт 16 за магистрала
Не е имало сигнали за сериозни произшествие и проблеми в този участък, заяви главният експерт Росен Рапчев
Обратно в новинатаКоментари - Държавна агенция "Безопасност на движението по пътищата": Този участък няма Акт 16 за магистрала | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Stanko (нерегистриран)
Поне 10 пъти съм минавал оттам.Да има наклон и завой но нормите тогава са били такива.Не съм забелязал да има някакъв огромен проблем.Лично мойто
Мама (нерегистриран)
Има и друга версия. Репресиите на Рашков относно вота към етническото население да е породило страх и са бързали да се изнесат по бързо. За да правят нощно пътуване са бързали. Рашков и тъпият Радев да дават обяснения
много си е добре участъкът (нерегистриран)
Редовно пътувам по тази магистрала. Сега заради един пишман македонски шофьор да не сложите ограничение 70 там, колкото да се пълни хранилката на КАТ???
Някой (нерегистриран)
И какво ще правим сега като няма акт 16? Ще върнем хората ли? Че тя половин България е незаконна пък на още сме живи и живеем. 95% от Илектората на ГЕРБ от по-мургав пройзход даже не са чували за акт1, та кога акт 16 ама на ей ги на живуркат си в копторите, че и безплатен ток и вода имат даже ама гледам няма "загрижени" будни граждани и институции. Истината, е че шофьора е виновен и са имали изключителен малшанс този автобус да изгори като факла сигурно за не повече от 10 - 15 минути с блокирани хора вътре.
Да бе (нерегистриран)
Шофьорът е виновен, че въобще е минал през България. Нямашо ли е знак да му каже, че в тази област влизаш на свой риск?
Някой (нерегистриран)
То и онези, които се удавиха в Охрид преди над 10 години и те не е трябвало да са там ама не помня, някой македонец тогава да е защитавал българите или пък да са нападали капитана на корабчето. Впрочем ако може да ми кажеш, някой влезе ли в затвора тогава? Правя уточнение, че тук изцяло вината е на водача, а там на капитана на кораба и двамата са македонци.
skk (нерегистриран)
Четеш между редовете май? Няма акт 16 за магистрала!!! Ясно енаписанои там ограничението е 120, а на юмгистрала е 140! Май четеш и не разбираш написаното и се опитваш да внушаваш, че пътя е незаконен! Ако ти кажа, че го правиха македонци, ще ми повярваш ли?
дявола и евангелието (нерегистриран)
"...Не трябва пътят да бъде мръсен и по него да има инертни материали, но в закона не е отбелязано колко често трябва да се мие едно такова трасе, отбеляза Рапчев...." А БЕ, там к'ъвто си, в закона като пише, че трябва да е чист, така че ЩЕ ГО МИЕШ, ако трябва и сутрин и вечер. ТВОЯ си е отговорността да търсиш и глобяваш този, който го замърсява!
ВЪХ!!! (нерегистриран)
От 2011-та г. тази фирма организира екскурзии през България. Гу'дина от снимката дали е правил проверка - колко пъти този шофьор е минавал по този път. Едно е за пръв път да минеш по път с ръждясали и ослепяли котешки очи. Но ако си минал 10-20 пъти и знаеш, че ги няма?.. Колко време автобусът е престоял на бензиностанцията за почивка и тоалетна на 50 пътника? Щото средната скорост е една за 4 часа - 87 клм., но да кажем за 3,5 часа си е 100 клм. При средна скорост от 100 клм - казано от КАТаджийски началник, да се твърди, че от Капитан Андреево до катастрофата няма нарушена скорост си е наивинитет. Вопиющ при това от представящите се за "експерти". Щото стандартната максимална скорост за АМ у нас за автобуси е 100 клм при сух асфалт. А е и валяло.. А и в тези 350 клм никъде ли е нямало ограничение до 90 клм в час. Този участък няма акт 16.. Ама тя и магистрала Струма няма акт 16 от ЕС!! Щото е НЕЗАВЪРШЕНА.. Тези от агенцията БДП забравиха ли, че през 2011-2012-та година се говореше, че ако не завършим АМ " Струма" в приетия от тогавашния министър на РРБ - Плевналиев срок, ще връщаме парите за цялата магистрала от Драгичево до Кулата. Как в таз чутовна агенция си представят, че защитават готова магистрала в ЕС със N+1 акта 16 за всеки 10 километра от нея.. Да.. Магистралите ни не са у ред. Ама не от вчера.. Ама то и "експертите" ни не са у ред, де..
доницети (нерегистриран)
Калинка до калинката мила моя майно льо! Ако по Татово калинките все пак имаха някакъв страх от диктатура, сега смятат, че са хванали господ за шлифера и са недосегаеми.
да (нерегистриран)
дали има акт 16 или не и в двата случая даден строеж не е въведен в експлоатация когато е наличен издаден от оправомощен орган по зут индивидуален административен акт който се нарича разрешение за ползване строежа може да се ползва по предназначение в противен случай е забранено ползването му и такова нарушение се санкционира от закона
skk (нерегистриран)
И ти ли не разбра?! Казва ти се няма акт 16 за магистрала! Кое не разбра? Там не е магистрала, а първокласен път и е с 120 ограничение! Не че няма акт 16, а няма акт 16 за магистрала! Даже като беше Станишката, там беше 90 ограничението. Строи го Маврово, македония! Така че ако ме са доволни македонците да се обърнат към техната фирма Маврово!
главанака (нерегистриран)
Абе, шостана? Баце намерИ ли мобифоно? Оня дето с Мата Хари!
мц (нерегистриран)
" тези дефицити не отменят "задължението на шофьора да се съобразява с пътната обстановка" и да се движи със съобразена скорост." Значи Държавата е освободена от задължението да се съобразява с правилата ( да не поставя и обновява маркировка, да поставя АДЕКВАТНИ пътни знаци, и т.н ), но обикновеният човек НЕ Е освободен от задължението да се съобразява!!! Що за тъпотия! Аз не зная друга държава в Европа, че и по света където маркировката на пътищата да се неглижира толкова много! Даже по африканските ( дето ги мислиме за много изосетанали ) държави, маркировката е налице. А ние уж сме много великата нация, и претендираме да сме по-по-най умни, красиви, х*ести и т.н. Ай сиктир. Тргънеш за някъде, то българина не се влачи, не пъпли, не лази... то е чудо. Ограничение 90, то лази с 60, види полиция - намаля до 40 - ако ограничението да е 60, 70, 90... Ганьо като, че умишлено се опитва да спъва движението на другите. Полицията вместо да голбява тези дето пъплят на пътя, защото са потенциално опасни, предизвикващи трафик, то те седнали да дебнат за светлинки, телефончета. В Щатите за ниска скорост ГЛОБЯВАТ - умишлено предизвикване на трафик, потенциална причина за пътно произшествие. В Щатите има неписано првило - шофира се с 10-15 МИЛИ в час над ограничението и за това не се глобява. Но трафика върви. Айде да не караме чак с 15км/ч отгоре, ама с 10... и нека да караме със скоростта на колоната. Като не можеш да се впишеш в скоростта на колоната, просто излез от пътя.
skk (нерегистриран)
Българина кара бързо там където е забранено и се влачи където е разрешено! Иначе не мога да си обясня как в градско кара с 100 и на магистралата пак с 100? Или просто не гледа знаците и нищо не го интетесива, кара винаги с една и съща скорост! А пък как изпреварва само! Забравил е урока, връщаш по ниска предавка и по най бързия начин извършва маневрата. Иначе ако ги питаш за повечето да караш и изпреварваш с 90 на магистрала си е ок.
123 (нерегистриран)
Тъжен повод, но както обикновено у нашите ширини куцат основни принципи. Иамам предвид липсата на квалификация и образование. Прави ми силно впечатление, че на ръководни постове отговарящи за безопасността са сложени катаджии, а те НЕ са експерти по пътна безопасност. Дори не знам дали в университетите има такава специалност.
Мила родна картинка! (нерегистриран)
Все никой не знае, все друг е собственик, все друг виновен! А хората мрат от идиотизма на тези "експерти"! Не, не сте експерти, екзекутори сте!
Мими (нерегистриран)
Издайте разрешително. Толкова години никой не си върши работа. Агенцията да е закрият.
1-n (нерегистриран)
Там пътя не е. Имам лош, разбира се има значение задкормилното устройство как действа Вие магистрала в РСМ виждали ли сте…отидете и после коментирайте какво е лош път
Българин (нерегистриран)
Плачим за съд в Страсбург. Сами се осъждаме с такива коментари.
КИФЛА™ (нерегистриран)
....чудно, държавата дали е актувана за държава...!
Аз (нерегистриран)
Дали има разрешение за ползване на държавата вярно.??? Документи да си бършеш дупето. И кво от това ако има документи да не стане пътя идеално равен и поддържан.
факти (нерегистриран)
Тази отсечка НИКОГА НЕ Е БИЛА МАГИСТРАЛА. И това е ясно оказано с пътни знаци. Ама ганьо знаци не гледа
Аз (нерегистриран)
И какво като не е магистрала може да се кара 120км.
22 (нерегистриран)
На нашите магистрали с 120 можеш да литнеш, ако не от вълните, то от завойте
Ал Капоне (нерегистриран)
Този участък го пуснаха през 2007 година, Не е строен през социализма. Строеше го македонската фирма "Маврово". Но още при самото си строене е планиран като скоростен път, а не като магистрала. Затова има и по-остри завои и участъци с голям наклон.
Къде е АПИ (нерегистриран)
Как може да се пусне магистрала без Разрешение за ползване? Безобразие. За тази първа отсечка далаверата е велика. Да се провери колко пъти се е увеличила цената спрямо началната. С куфарчета са носени пари тук- там
.,. (нерегистриран)
Ами там не е магистрала. Участъка не е имал и няма да има такова разрешение. Но отговаря на критериите за скоростен път и има акт за това.
Ал (нерегистриран)
Абе чети внимателно, това не е магистрала, а скоростен път...
Функционал
Заради един идиот-водач, хипотетичто технически проблем, пак търсят под вола теле.
КГБ (нерегистриран)
Дали има акт 16 няма такова значение, по-важното е да има задкормилно устройство превозното средство.
нн (нерегистриран)
Магистрала, скоростен път, а е строена през 2004 година. Милиони коли са преминали през пътя, милиони водачи, ден и нощ. Ужастният инцидент вчера отключи куп въпроси.
ЗНАЕЩ (нерегистриран)
Тази отсечка е строена преди повече от 30 години,Перник - Диканите и най добрата отсечка от магистралата. Строена е от Сръбска или Македонска фирма ,не помня вече
Меркурий (нерегистриран)
Така е,пусната е още преди магистрала Люлин,по соц .време,но наистина е най добрата отсечка от цялата Струма
йкбйхб (нерегистриран)
Щом няма акт 16 не трябва ли да е затворен..
Офффффф (нерегистриран)
Има акт за път първи клас, няма за магистрала. Няма и да има
Direkt (нерегистриран)
Този “институт“ български ли е или македонски?
3 (нерегистриран)
От червени дупедавци
koko (нерегистриран)
Мили Боже, какви двулентови пътища имаме без акт 16.Ние нямаме магистрали.
Хе хе (нерегистриран)
Това не отговаря на изискванията за магистрала и е актувано като първи клас път. Причината е, че няма необходимата ширина, за да се нарече магистрала. Но в планината е така, това е планински маршрут. А и не е необходимо да е магистрала, нищо няма да им стане на шофьорите ако за 5-10км намалят скоростта до 70км/ч
КГБ (нерегистриран)
Какви 70км , това да не ти е козя пътека. Имаш ли представа какви задръствания ще станат в такава тапа от 70 км. Мислете малко преди да драскате глупости.
2 (нерегистриран)
Пътя изглежда сносен, но маркировката е зле. Вижда се и по телевизията, че е отъркана и по-всяка вероятност не фосфорира толкова в тъмното. Още повече, че е валяло и това допълнително е притъпило светлоотразителния ефект. Не може да се пести от боя!! Ясно, не ни е пораснал мозъка до прозрението за лампи по определени участъци, ами поне боя да купуват! Толкова безплодни комисии, да им бяха дали по една четка и на магистралите да освежават маркировка
.,. (нерегистриран)
Не е толкова маркировката, колкото светлоотразителите по мантинелата. Колкото и да е добра маркировката като вали сняг какво ще видиш? И при лошо време и дъжд тези светлоотразители дават добра представа накъде е пътя.
ЗНАЕЩ (нерегистриран)
Може да няма,но това е най добрия участък от магистралата,от Перник до Диканите,устоял повече от 20 гони на тежък трафик Явно защото не е строен от БОЙКОВИТЕ ФИРМИ.Вижте след Диканите какво става,пропадания,напукан асвалт,коловози
Tочно (нерегистриран)
Че не е!
граматик (нерегистриран)
Хем знаещ, хем неграмотен. Грешна самопреценка?
Петров (нерегистриран)
Балканско строителство!! Всичко в бг е такова. Корупцията ви убива, разберете го това диви балканци. За нищо не ставате slaves.
фатмак (нерегистриран)
На скоростен път автобуси и тирове се движат с макс. 90 км/ч. Какво повече търсите?
! (нерегистриран)
Ето, статистиката показва, че участъкът не е толкова невралгичен. На къде-къде по_равни трасета се случват много по-често катастрофи, например край Бяла, Русенско. По принцип, според мен тази отбивка е нелепа, мантинела по средата на платната...., не знам от кога е там, но е имало достатъчно време АПИ, при редовните си обходи да даде предписание за премахване
Знаещ (нерегистриран)
Може и да има забележки за пътя, НО–как така другите три автобуса преминаха без произшествия, а този не можа?! Пътят ли е виновен, или шофьорът, който не се е съобразил с пътните условия (ако не става въпрос за техническа причина)? Както се разбира, на това място няма тежки инциденти, а няколко леки, което не означава лош път!
123 (нерегистриран)
Пишете, пишете, те роднините на загаиналите като спретнат делата в Страсбург ще плащаме милиони от глупост.
смог (нерегистриран)
Кои Човешки права са нарушени, че намесваш съда в Страсбург?
Поцинкована кофа (нерегистриран)
На толупа от Банкя
dvb (нерегистриран)
Своге номер 2 Дори и в двата случая да има някаква грешка на шофьора, некачественото изпълнение със сигурност също играе много важна роля при подобни инциденти. При Своге мисля близката до властта фирма правила ремонтът много бързо го пре-асфалтира наново (мисля в рамките на дни след трагедията) само и само да не се направят проби и да лъснат далаверите..
Хм (нерегистриран)
Честно да ти кажа, на мен този път не ми изглежда като некачествено изпълнение. Не изглежда прекалено стръмно, завоите не са прекалено остри - все пак, това е планински терен! Асфалта изглежда гладък, няма дори пукнатини, нито кръпки
местен (нерегистриран)
Пътят е ОК. Наклонът е под 5%. Страничният наклон е в норма. Дъгата е широка. Настилката е изправна. Маркировката е мърлява, за което отговаря поддръжката на АПИ.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно