Разрешават 140 км/час по магистралите, Борисов - ”за”
Да се вдигне максималната скорост за движение по магистралите в България от 130 на 140 км/час, предвиждат промени на Закона за движение по пътищата.
Обратно в новинатаКоментари - Разрешават 140 км/час по магистралите, Борисов - ”за” | Днес.dir.bg
Коментари
Е щом Боко Тиквата е казал "ДА" начи треа стане и даже е трябвало със задна дата... как така не са го променили преди 2 години още щом сега го казва.
В Испания максимално разрешената скорост в момента е 100 км. /ч.Извод : техните магистрали изобщо не са ,като тези на Бойко............измислени ,като всичко в България......
Малоумник.... не стига, че нито пътищата, нито автопарка позволяват настоящите високи скорости, той иска още. Че на любимата му 19 километрова отсечка докато вдигнеш тая скорост ще трябва вече да спираш?!? То бива простотия, но неговото отдавна мина всякакви граници - и това при положение, че сме държавата в ЕС с най-много загинали при катастрофи на глава от населението...
Значи съдийките от Хасково и Пловдив, като ходят за бързи "диван-калъп" консултации с висшите магистрати , спокойно ще карат със 166-179. Крайно време беше!
Не е ли премиер като слънце Бойко Борисов грее от Силистра до София. Реже по две лентички на ден. Жертвоготовно поема непосилната любов на футболните фенове, които го били избрали за футболист на годината. Даже Боби Михайлов треперел от Б.Б. Защо ли премиерът като слънце не поеме и БФС може пък да се договори с Берлускони и да ни класира за световното. Нали тогава ще кара втория си мандат. Нека поеме още малко товар. Кой друг, ако не той?!
Мутренска му работа, тя неговата Тойота и с 240 може да върви, ама като и илезе една ладичка със 70 на платното ще го видим как ще спре
Какви 140км бе?? Онзи ден пътувах по Хемус. С хубава кола. Цели участъци са на вълни като Черно море.
От 2 години се върти един подлудяващ цирк,в който премиерът ни се е заточил без приятели в Банкя, гледа мачове, играе, на полувремето сменя министри, както Сър Алекс - футболисти. Цветанов изравя трупове, Дянков се сравнява с Брад Пит. България дава акъл на Европа да приравни пенсиите си с нашите. Драгият телевизионен зрител търка очи, тъкмо смехът да стане на плач и Борисов вече е забил хеттрик на Гонзо. Вижда се като футболист на годината. Но кой е за смях?
Да има пътища без ограничения в другите страни, ама не са в такова лошо състояние а и не са дву лентови а 3 и 4 лентови. Явно това е малка подробност, която Бойко незнае :) или си спестява :)
Във Франция и Швейцария май има ограничения по магистралите и те са до 110 км. или слухове само?!!!
Абе луди хора ли са тия, какво ли?! При тези пътища и "поддръжка", а и автомобилите втора употреба на повечето българи, какви 140 км/ч?! В близката Сърбия на магистрала се кара със 120 км, в Европа - 130, а тук - ужас! Най-добрите от всички ли сме, що ли?! Навън е пълно с "шофьори", които нямат книжки и карат пияни!
Написах коментари,които са по темата,но на тебе не ти изнасят,защото не се вписват в общият истеричен антиправителствен вой!А в същото време коментарът на КГБ,които въобще не е свързан ни на йота с темата,а се занимава с оценка на премиера ни,сте го публикували !Явно,като следя днешната ви работа и вие сте професионален неудачник и получавате заплатата си акерим-без да сте наясно точно за какво си губите времето там,където сте!С такива като тебе ще "цъфнем и вържем",това е пределно ясно!Що се отнася до промяна на скоростта по магистралите,да съгласен съм с още по-висока скорост по тях,но ако са в състояние различно от това между Ихтиман и Пазарджик от автомагистрала "Тракия"!
Абе тия хора имат ли акъл, никога ли не са стъпвали в страна, където няма ограничения по магистралите? Как може да сравниш немска магистрала с наша? Ами тя Тракия прилича на селски път в сравнение с една нормална магистрала на запад. Поредният начин да се легализира убиването на българската нация, сякаш всичко друго не е достатъчно.
Ограничението за магистрала в Испания е 120км/ч, проверява се лесно в интернет. Не си мислете, че като напишете някоя глупост за друга страна, няма как да се провери!
Вече имаме аутобани с качеството на немските, даже въобще да се премахне ограничението на скоростта. Е, да аутобаните са само във въображението на някои, но пък ако турим розовите очила и се юрнем с ниско прелитащи голфове, може пък да си повярваме ... 'що не ...
Съгласен съм, че някой участъци от автомагистралите ни не стават и за 130км, но това с Ладата е съвсем отделен проблем. Според мен коли които технически не могат да поддържат 120км нямат място на пътя и са опасни за околните. За това са виновни малоумните прегледи и малоумната данъчна политика която насърчава да караме стари и счупени коли. Вярно че ще ни е по-скъпо да караме изправни и съвременни коли, но живота мисля, че все още е безценен.
Това са слухове само. Във Франция по магистралите ограничението е 130, а по "скоростните птища" е 110. По обикновените е 90. В Щвейцария ограничението по магистралите е 120. В тунелите обикновено е 100 и дори 80. По скоростните пътища е 100, а по обикновените е 80. В Германия няма ограничение на скоростта по магистралите, но препоръчителната скорост е 130. По обикновените пътища ограничението е 100.
Абе вие само знаете да лаете и естествено даже не четете внимателно. Никой не ви казва че ще ви глобява ако карате с под 140 км /ч, но дайте да недоволствеаме пак. Само да уточня, аз се опитвам винаги да спазвам ограничението и мисля, че 140км/ч наистина е една добра скорост. И стига сте давали за пример чужди държави. Според мен проблем номер1 на българите е, че все гледаме в чуждата паница, а не осъзнаваме, че понякога може би се надценяваме малко. Айде със здраве и който кара Лада със 70 на магистралата няма място там
Какво подскачате? Вдига се ГОРНАТА граница на ограничението. Никой НЕ ВИ ЗАДЪЛЖАВА да карате със 140 км/ч. Имам и едно предложение - да се въведе ДОЛНА граница на ограничението от 110 км/ч за леки автомобили...
Моята скорост по магистралите е и ще остане 110 км/ч с темпомат. Да, пристигам с 15 минути по-късно, но пестя 10 лева от гориво, с които купувам сладки неща на децата.
Леко грешиш колега ! Прочутите германски магистрали имат ограничение !! Просто има участъци, в които няма ограничение, НО САМО УЧАСТЪЦИ (не цялата магистрала).
Наистина се убеждавам, че във форумите активно пишат определени хора ,които да заливат само с негативизъм. Една разумна идея и ще го разкъсате човека/а имайте предвид,че хич не ги дишам това правителство/. Но като активен шофьор с около 250 000 км стаж, мога да ви кажа , че и сега пак караме със същите скорости. Нека някой разбирач ми обясни ако спазвам всички ограничения за колко време ще се стигне от София до Варна? Или как да изпреваря колона от тирове,които карат с 90, но на баирите зациклят на 50? Трябват магистрали, но ги няма,това е положението.Затова тези временни решения облекчават трафика и намаляват рисковете от катастрофи.Даже следва да се преосмислят ограниченията на всяка малка пряка,която се включва, за разширение на конфликтни участъци, за забрана на кръчми и бензиностанции на самия път и др.подобни. Защото 10 мин.по бързо, хората са го изчислили в развитите държави е огромна економия на гориво, работен ресурс, опазване на околната среда. А това , че пътищата и шофьорите са зле това е ясно, ама за калпавите водачи и папата ли е виновен?
Браво, каква привилегия и каква грижа на Тиквата за пенсионерите.Сега с новите си - модерни и скъпи коли ще си джиткат по магистралите, когато отиват за осъвременените си пенсии.
Хаяско, вземи се разходи по чужбината да видиш, че има скоростни отсечки през градовете, където ограничението не е 50 км/ч.
Браво, каква привилегия и каква грижа на Тиквата за пенсионерите.Сега с новите си - модерни и скъпи коли ще си джиткат по магистралите, когато отиват за осъвременените си пенсии.
"Лада със 70 на магистралата няма място там " - простотийка! Законът казва "минимална скорост 60 км/ч"! Който може да се движи с тази и по-висока - той може да се движи на магистралата! Аз бих казал "Няма място за НЕТОЛЕРАНТИ шофьори - те са големият проблем по пътищата"! Поздрави
Във Франция ограничението е от 110 км/ч за безплатните магистрали и 130 км/ч за платените. За Швейцария - не знам.
те пътищата (новите) може да са построени за по-висока скорост, ама им трябва и поддръжка - щото на съществуващите сега магистрали, или части от магистрали, "съобразената с пътните условия скорост" е по-скоро около 90.. а като вали дори още по-малко.
Браво, чудесно изказване, смислено и точно със аргументи,а не злобни коментари по адрес на хората с нови коли например!!!
Това е едно добро решение. Но е само началото - необходимо е да се вдигне скороста на градските магистрали - до 90км/ч, а в кварталните улици да се понижи до 30км/ч. Истина е , че по проект магистралите се смятат за скорости от 160км/ч, а автомобилите претърпяха сериозно развитие. Нормален автомобил до около 10 години поддържа 140км/ч на последна предавка в зоната на оптимална теглителна способност, т.е. го прави доста икономично. Спирането от такава скорост става за под 100м, която видимост е осигурена почти навсякъде.Проблем ,разбира се, представлява ниската култура на шофиране и старите автомобили, но с добър контрол и двете са решими. Най-накрая нещо напредничаво и у нас. Трябва да подхождаме внимателно, но това е правилния път.
аз пък със стаж 500 хиляди км, ти казвам, че това е пълна глупост. я да смятаме с 10 км в час в повече и разстояние от 300 км, разликата дали не е минути. и не ми казвай, че колата е по икономична с по голяма скорост.
По никакъв начин не е възможно да се угоди на това българско ПЛЕМЕ. Коментарите на повечето тук пишещи са на , които никога не са карали по магистрала и на КАТ-аджии искайки и там да дерат кожи. Ами аз ви гарантирам че и сега повечето автомобили се движат с 140 и повече. Но ние обичаме така да е направен закона , че да си го нарушаваме. И то във всичко е така. Да знаете никога няма да се оправиме, ама НИКОГА.
Явно "големия" стаж зад волана не ти е оставил време за математиката много - нека направим две прости сметки: София-Бургас условно е 400км. При скорост от 120км/ч вместо 140 км/ч разликата е 20-25 мин. Минусите - повишен риск! Разход на гориво - поне 4-5 литра отгоре. Е обяснете ми какво му е по-икономичното, по-безопастното на малоумното изказване на премиера?? Няма автомобил, който да е по-икономичен на 140 отколкото на 100 - проста физика от 8-ми клас
Опасна е не високата скорост, а внезапното спиране! Добре ще е колите да се оборудват с катапулт!