Коментари - Влаковете ни били още в 80-те години | dnes.dir.bg
назад

Влаковете ни били още в 80-те години

Министърът на транспорта Александър Цветков призна, че технологично БДЖ се намира в средата на 80-те години на XX век и като цяло компанията е с изостанало развитие.

Обратно в новината

Коментари - Влаковете ни били още в 80-те години | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Смешни сте!!! След Вашето идване в БДЖ дружеството се върна още по - назад. А новите услуги са преименувани стари, предлагат се от поне 20 години. Добър ПР, няма що...............

Те да бяха в 80те ... само че са още маааалко по-назад във времето ...

А държавата ни е 100 години назад и още 100г в ляво.

Вместо да си измислят уикенд влакове, да пуснат една наистина експресна линия до Бургас. Тези 400 км.могат да се изминават за максимум 3 часа. Тогава ще видят какъв наплив отпътници ще има. Но ще си остана с мечтите...

те сега ли се светнаха тези . о боже. последна дупка на кавала сме в света. странно че тези които командват и изразходват толкова много пари от бюжета не видяха. или така им изнася. нали бг си е свикнал да търпи......

А може би и толкова встрани ;)

Пак изсилвате. Я да дръпнете още малко - примерно от времето на др. Вълко Червенков, Никита Сергеевич Хрушчев , Анастас Микоян, Косигин, Суслов и нашето чудо на нътрешните работи Антон Югов!!!! С тези вагони се е возил самият вожд и учител др. Сухе Батор, Юмжагийн Цеденбал, даже и др. Баба Хола Драгойчева, нищо не знаете, така си ходите......

Ами вместо да се закопават пари за строеж на магистрали, които тировете съсипват и няма да имаме пари да поддържаме, нека модернизираме железниците - това е бъдещето.

Е, в 80те все още имаше някакъв ред и отговорност. А сега - изгоряха толкова хора - виновен кондуктора. Ами кой контролира какво прави изпълнителния състав ??? Пълна безотговорност и съсипия. Май никой не предприе нищо по същество да няма повече такива случаи. И стига сте реконструирали началствата - гонете ги!

Така е след като се разчита на хора зажьршили ПУЦ,а хората от института да го...........такава е политиката на БДЖ от 20 год

Аз бих казал, че в средата на 80-те бяха по-добре от сега, така че от БДЖ лъжат :(

E, така е от 80те години са, но, на 19век. И влака се движи със същата средна скорост, пак от този век. Какъвто и да бъде подвижния състав, по тези релси другари толкова! 32км/ч средна скорост.

Тя техниката може да е била приемлива за 80-те. Но с вашата подръжка я върнахте най-малкото на ниво 150-та година. На мястото на още се чудя дали да поставя 8 или 9! БДЖ може да изкарва пари по много начини, не само от пътнически превози. Създайте терминали за товарене на ТИР-ове, подновете състава на товарните влакове с нови НОВИ вагони, а не внесени от Германия СТАРИ БОЯДИСАНИ ! После за всички преходи на международния транспорт над 300 км през България им наложете задължително да се качват на влака, или да плащат такса амортизация на пътищата която да е леко далеко 5 кратно по-висока от цената на превоз с БДЖ. Също така с влак е по-евтино пренасянето на големи количества продукция вътре в страната. Отколкото с ТИР от София до Варна примерно. Вложете после приходите в ремонт на ЖП инфраструктурата. Защото бавните влакове са бавни поради опасения за безопасноста ако увеличат до номинална скорост при това състояние на линийте. После им сменете вагоните с такива годни да вдигат 160 или 200 км/ч. За 8 години БДЖ може да се превърне в една високоефективна и доходоносна фирма. Стига да знаете какво да правите с нея. А не само да правите РЕФОРМИ !!!

Ами за да я пуснат първо трябва да я построят. Не само липсата на бързи влакови композиции е причина за ниската скорост, а и остарялата и калпава мрежа. Да не говорим, че трябва да се вземат крути мерки с/у крадците на метали, проводници и др. Представяте ли си какво ще стане с влака при катастрофа с 200-300 км/ч?

Това никак не е лошо, стига да е вярно. Ако можеше да се "върнем" до нивото на 80-те...

Това е истината, ама има ли правителсво което да казва истината.

ама 80 те на кои век ?

Юмгжедин Цеденбал се изписваше името на монголския лидер на български ;) А Сухе Батор е име на град в Монголия, не на човек.

Сашко, Сашко ... Че имаш грешка в годините (за назад) от пъти до порядък -- ясно ; Ама какво се ошумолявате като еди-какви-си в еди-какво-си и не вземете да се поизвините за проявената арогантност на бомбардиерците, та да вземем да тръгнем като хората с обществения транспорт (не само релсовия) у нас !? (...я вижте около нас и изобщо в Европа какво става ! )

Де да беше така! БДЖ през 80-те беше в пъти по-добре отколкото сега. По всички параметри!

Цола Драгойчева, Цола, не Хола...явно до като го пишеш си седиш в хола... :-)))

Ми то защо изгоряха хората във влака Кардам...заради стари вагони! Не заради бездействието на шафнера, горкият, той отнесе пешкира. Да се внесат нови читави вагони, смяна на релсите за тях. А не като имахме нови и ония боклуци от НДСВ дето разпродадоха новите вагони...

Хубаво е, че се изплащат заплатите на служителите. Трябва обаче много повече. Държавата ни има нужда от железници днес и сега. И за товарни, и за пътнически превози. Години минаха, все едно че БДЖ не съществува. Но с тази малка територия, много бихме спечелили от развитието на железопътните превози. Загубите (на БДЖ) идват от лошо управление. Може би трябва да се обмисли пълна приватизация - за по-отговорно управление.

ДОБРО УТРО!!!