Влаковете ни били още в 80-те години
Министърът на транспорта Александър Цветков призна, че технологично БДЖ се намира в средата на 80-те години на XX век и като цяло компанията е с изостанало развитие.
Обратно в новинатаКоментари - Влаковете ни били още в 80-те години | Днес.dir.bg
Коментари
Смешни сте!!! След Вашето идване в БДЖ дружеството се върна още по - назад. А новите услуги са преименувани стари, предлагат се от поне 20 години. Добър ПР, няма що...............
Вместо да си измислят уикенд влакове, да пуснат една наистина експресна линия до Бургас. Тези 400 км.могат да се изминават за максимум 3 часа. Тогава ще видят какъв наплив отпътници ще има. Но ще си остана с мечтите...
те сега ли се светнаха тези . о боже. последна дупка на кавала сме в света. странно че тези които командват и изразходват толкова много пари от бюжета не видяха. или така им изнася. нали бг си е свикнал да търпи......
Пак изсилвате. Я да дръпнете още малко - примерно от времето на др. Вълко Червенков, Никита Сергеевич Хрушчев , Анастас Микоян, Косигин, Суслов и нашето чудо на нътрешните работи Антон Югов!!!! С тези вагони се е возил самият вожд и учител др. Сухе Батор, Юмжагийн Цеденбал, даже и др. Баба Хола Драгойчева, нищо не знаете, така си ходите......
Ами вместо да се закопават пари за строеж на магистрали, които тировете съсипват и няма да имаме пари да поддържаме, нека модернизираме железниците - това е бъдещето.
Е, в 80те все още имаше някакъв ред и отговорност. А сега - изгоряха толкова хора - виновен кондуктора. Ами кой контролира какво прави изпълнителния състав ??? Пълна безотговорност и съсипия. Май никой не предприе нищо по същество да няма повече такива случаи. И стига сте реконструирали началствата - гонете ги!
Така е след като се разчита на хора зажьршили ПУЦ,а хората от института да го...........такава е политиката на БДЖ от 20 год
E, така е от 80те години са, но, на 19век. И влака се движи със същата средна скорост, пак от този век. Какъвто и да бъде подвижния състав, по тези релси другари толкова! 32км/ч средна скорост.
Тя техниката може да е била приемлива за 80-те. Но с вашата подръжка я върнахте най-малкото на ниво 150-та година. На мястото на още се чудя дали да поставя 8 или 9! БДЖ може да изкарва пари по много начини, не само от пътнически превози. Създайте терминали за товарене на ТИР-ове, подновете състава на товарните влакове с нови НОВИ вагони, а не внесени от Германия СТАРИ БОЯДИСАНИ ! После за всички преходи на международния транспорт над 300 км през България им наложете задължително да се качват на влака, или да плащат такса амортизация на пътищата която да е леко далеко 5 кратно по-висока от цената на превоз с БДЖ. Също така с влак е по-евтино пренасянето на големи количества продукция вътре в страната. Отколкото с ТИР от София до Варна примерно. Вложете после приходите в ремонт на ЖП инфраструктурата. Защото бавните влакове са бавни поради опасения за безопасноста ако увеличат до номинална скорост при това състояние на линийте. После им сменете вагоните с такива годни да вдигат 160 или 200 км/ч. За 8 години БДЖ може да се превърне в една високоефективна и доходоносна фирма. Стига да знаете какво да правите с нея. А не само да правите РЕФОРМИ !!!
Ами за да я пуснат първо трябва да я построят. Не само липсата на бързи влакови композиции е причина за ниската скорост, а и остарялата и калпава мрежа. Да не говорим, че трябва да се вземат крути мерки с/у крадците на метали, проводници и др. Представяте ли си какво ще стане с влака при катастрофа с 200-300 км/ч?
Това никак не е лошо, стига да е вярно. Ако можеше да се "върнем" до нивото на 80-те...
Юмгжедин Цеденбал се изписваше името на монголския лидер на български ;) А Сухе Батор е име на град в Монголия, не на човек.
Сашко, Сашко ... Че имаш грешка в годините (за назад) от пъти до порядък -- ясно ; Ама какво се ошумолявате като еди-какви-си в еди-какво-си и не вземете да се поизвините за проявената арогантност на бомбардиерците, та да вземем да тръгнем като хората с обществения транспорт (не само релсовия) у нас !? (...я вижте около нас и изобщо в Европа какво става ! )
Де да беше така! БДЖ през 80-те беше в пъти по-добре отколкото сега. По всички параметри!
Ми то защо изгоряха хората във влака Кардам...заради стари вагони! Не заради бездействието на шафнера, горкият, той отнесе пешкира. Да се внесат нови читави вагони, смяна на релсите за тях. А не като имахме нови и ония боклуци от НДСВ дето разпродадоха новите вагони...
Хубаво е, че се изплащат заплатите на служителите. Трябва обаче много повече. Държавата ни има нужда от железници днес и сега. И за товарни, и за пътнически превози. Години минаха, все едно че БДЖ не съществува. Но с тази малка територия, много бихме спечелили от развитието на железопътните превози. Загубите (на БДЖ) идват от лошо управление. Може би трябва да се обмисли пълна приватизация - за по-отговорно управление.