Шефът на БДЖ: Ще купим нови влакове за 350 млн.

През есента БДЖ ще обяви поръчка за закупуване на нови мотрисни влакове. Общо за следващите 10 г. компанията ще купи нов подвижен състав за 350 милиона лева.

Обратно в новината

Коментари - Шефът на БДЖ: Ще купим нови влакове за 350 млн. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Грипен не правят ли и локомотиви? Купете ги на едро в пакет с леталата.

интересно, а пътници откъде ше си намерите? ЩОТ КАЧЕСТВОТО НА УСЛУГАТА ПАДНА В ПЪТИ, СТАНАХТЕ САМО ЗА ПРЕВОЗ НА МАТГАЛИТЕ, А ТЕ И БИЛЕТИ НЕ КУПУВАТ........ та, само бйджетиране! ама то банките преди вас, грипениите преди вас, сички са преди вас! щот доганя разсипа бдж да не му е конкуренциа на афтобусите. СЪГА,ДНЕС, СТЕ ТОТАЛЕН АУТ! ПОДФАЛИТНИ И БЕЗ БЪДЕЖЕ. ПАРДОН, С МАНГАЛСКО БЪДЕЩЕ.............

"инвестицията зависи от отпуснатите държавни средства за БДЖ. Това, което ние сме заложили прогнозно, е около 350 млн. лева за срок от 10 години" Гробница за държавни пари. Но за някои- тлъсто виме, което се донапълва по желание и със заеми. Бойкот докато се скапят напълно, след което да ги поеме някое европейско "БДЖ"

Най-после нещо свястно. Ако е вярно. Особено след неочакваната и с нищо неоправдана промяна в разписанието по средата на лятото. Пътници има и ще има още, ако БДЖ-то си оправи разписанията и поднови влаковете. И сега има желаещи, ама зорлем ги отказват.

Този мошенник , Герджиков го освободи , мангала го върна да доунищожат БДЖ ! Не е ли време Борисов да се намеси и освободи и двамата за да предотврати нова голяма кражба на Века освен НДК !

А колко от тези 350 милиона ще останат за крадене?

и накрая щи, но на нашите ора, пържоли и палати. Има ли още човеци, които да вярват на тия шарлатани?

ма тия влакове летящи ли са?!? Щото по нашите железни пътища съвременен влак не може да се движи!

Тоз смотльо ни го показвайте само след като се обеси. Я как се е насмеял чакайки облажването! Начален даскал - начело на БДЖ!?

Цяла Европа се движи по жп релси. Само в България, всички българи се струпаха на едно място.

СЕ РАДВА, ВЕЧЕ СИ Е ПРЕСМЕТНАЛ КОМИСИОННИТЕ.

МУТРИ, КАКВО ДА ГИ ПРАВИШ? ОСВЕН В ЗАТВОРА ИЛИ ДО СТЕНАТА.

Айде ,че доката ги купите,тук няма да е останал никой който да ги ползва.Ти не четеш ли бе ,че България се стапя с бързи темпове.Да не стане като мотрисите на юпито/дано Бог го у..е/николайчо на другия измамник царя.Още ги плащаме сигурно десетократно.

кое? да ти кажем ли колко струва един жп биует у европа? под 100 евро нема да го докараш..... и сега, ако видиш некой мангау или българче да пътува с билет от 200 лева софия-бургас, ше признаем, че БДЖ нема да фауира и има бъдеще. или викаш: те тез, богаташите ше почнат да се возът у бдж за престиж. пак греда: от колата по-престижно нема у бг-то. подфаеит и омангасаряване, това е. ако резнат държавната субсидиа - трагедиа още от вчера.

Не е нужно да ми казваш нищо. Не е 100 евро билета. Достатъчно е паркирането в София да стане по 9 лева на час и ще купуват ЖП билети и ще им пращят ушите. И повярвай ми, това ще стане.

Тази новина е нещо като, нов бардак със старите проститутки. Съсипаха БДЖ, сега ще вземат да опапкат още мангизи. Къде са кадрите подготвени за този нов подвижен състав, по стария път ли ще се движат новите влакове??? Крадливи и лъжливи помияри.

ко? да ти кажем: със ауди и 30 лева паркирането у софиа на час: 60 годишен дедо винаги си осигурява чукането. а ако ще да плати за птицечовката - тва е непрестижно и не става за хвалба. КОЛАТА Е НОМЕР ЕДНО ЖЕЛАНИЕ НА БЪЛГАРЧЕТАТА. ДОРИ БДЖ НЕ МОЖЕ ДА СЕ БОРИ С ТОВА. и ше фалира.

На мутра вяра да нямаш. Мутрата е по-лош от циганина. И двете групи си сътрудничат чудесно за унищожението на България.

....те убиват гостоприемника си

Само се чудя как за три мандата не се сетиха да купят нови подводници за 1 милярд? ??

като беше толкова време шеф на БДЖ защо нищо не направи , а сега се изхвърляш толкова много. Изобщо хал хабер си нямаш колко ти са лоши ж.п. пътишата и в най -скоро време ще тръгне някой влак през поето ( дано само няма жертви ) !

След като опоскаха БДЖ и в затвора няма ни един престъпник,след като го "реформираха",след като изгониха всичките си кадри с нужното образование/сега всички работещи са връзкари с някакви 3м.курсове/какво може да се очаква?Да започнем пак от начало вече прилижена схема за крадене и замитане.То не остана вече къде другаде да я прилагат.Какво си се ухилил некъ...нико,крадецо гербаджийска калинке?Тъй ще оправиш БДЖ,то и сега е оправено недоправено/кадрите ги командировате където си поискате/,че нищо няма да остане от него.

ПАРИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА- В БЕЗДЪННАТА ЯМА!ВАШАТА МАМИЦА!

ЧОВЕКА ИСКА ДА КАЖЕ:ЩЕ ОТКРАДНЕМ,ОЩЕ 350-МИЛИОНА!!!

защо никой не ги е купил? Или само тези са толкова нахални, че искат да вземат тлъста комисионна? В тази държава всичко се развива ужасно бавно, или някой работи против народа си, или е пълно с некадърници.

БДЖ цъфти и вързва. Тон на метър, пеньо. Що направо не купите анти-гравитационни или вакумни влакове? Инвестиция в бъдещето! Дори и да е само идеен проект за няколко милиарда - пак си струва. Ще нарисуваме няколко сайтчета, ще надраскаме някакви скици и ще построим една бетонна грамада и ще я неречем "ГАРА към Бъдещето". Поне 4-5 мандата ще работим върху този успех, докато технологията не стане очевадно неприложима. Тогава ще обвиним офшорната фирма 'НИНАМ" Панама за лоша информация и практики. Пак ще върнем добрите стари КОМутриси и КОМутреси. Ще им ударим една тънка боя и ще спасим родината отново. Може би 10ти път за 5ти мандат...РЕКОРД! На базата на това постижение ще се запишем като спасители и ще искаме да сме винаги във властта. Стабилизатори ще ни наричат и гаранти също! Досущ като тати и БКП.

Как машините били стари и хората умирали от тях. Днес ревете, че ще бъдат купувани нови машини. Вземете първо вътрешно се изяснете.

УСМИХНАТИЯ ЖЕНСКИ ПОЛОВ ОРГАН-ДЪЛГОВЕ 800 МИЛИОНА...НИЕ ЩЕ ПЛАЩАМЕ...ВАШАТА МАМИЦА КРАДЛИВА

ах как професионално увърта като го питат за приблизителна бройка влакове. Щото е ясно, че ще похарчат 350 милиона, ама колко ще струва това, дето го купят не е ясно.

Преди ги и произвеждахме! Изкрадохте и разпродадохтецели влакове, релси, траверси, гари, бази, депа, локомотивни и вагонни заводи и пр. Сега ще купуваме от другите на старо да се возят циганските джепчии, крадци, сутеньори и проститутки без пари до морето!

Колко ще бъдат отделени за мутрата и празната кратуна цвъки?

Мутризация в действие,насищане нямате.Нищо няма да купите,пак ще прилапате всичко ,за да застроите с краденото ,де що има празно място и градинка.Задавате ли си въпроса обаче кой ще се засели в тази кочина.Всичко застроено с крадени пари след 1,2г.сами ще съборите.

Тази подхилваща се мутра, която до момента не е направила и грам полезни неща за БДЖ, има наглостта да се показва пред хората. Само заради пълната разруха на социалната транспортна услуга Български Държавни Железници, цялото ръководство на Министерството на транспорта и на съответните поделения, са за директно отвеждане до Централния Софийски Затвор.

Вземете си приберете версиите, няма кой да ви плаща новите влакчета! Защо 1 осъден няма за безогледното разграбване на БДЖ, а Цацаров?!

Новите ти влакчета по магистралките на Боцко ли ще ги карате?! Всичките ви трасета не се подържат още от 89, а за обновяване да не говорим, там чукаме 50-така! По вашите линийки и свръхскоростно влакче да си кипиш с повече от 50км. не можеш да си го караш! Глупак! По-точно нас ни прави на глупаци!

Още не е приключила ДАЛАВЕРАТА със Сименс,те друга готвят.Няма ли кой да ви измете бе измет некъдърна.боко след 27г.се сети ,че БДЖ е от национално значение,че е най екологичения транспорт/но при него всичко е еднодневки вече е забравил/.А този некъдърник,вместо да оптимизира превозите в БДЖ-товарни/но нали там пак наши хора го ползват/само се хили.Едно дете в първи клас може да му направи сметка ,че вози на загуба.Нищо не става от вас,защото никога нищо не сте работили и мозъка ви е закърнял.

Ще имаме нови влакове,ще имаме нови магистрали,всичо ще имаме. За комунистите остава само ЗЛОБАТА. А вИЕ ДРУГАРИ,ВИЕ СТЕ ИДИОТИ. ВИЕТЕ ВЕЧЕ НА УМРЯЛО.

Шефското място в БДЖ на Владимир Владимиров се оказа точно толкова непоклатимо, колкото кметския пост на вечния кмет на Галиче Ценко Чоков.Същия Господин е внук на номенклатурчика от БКП -Акад. Владимир Топенчаров. Прикрил си е старателно името. Същия тоз другар идва от хранителния, месарския и алкохолния бизнес. Не може да различи локомотив от вагон.

Абе накъдето и да погледнеш само комунисти

Пак комисионни!

нови локомотиви

- а заемите, кои ще ги плаща? Или пак от другаде да се винансират? ЕК не трябва да одобрява това!!!

Защо никой не пита господа управляващите кой ще ги кара тези влакове. Машинистите в момента са на "-" 100 човека и продължават да напускат.

влаковете стари - реват, купуват се нови влакове - пак реват; пътищата с дупки - реват, направят магистрали - пак реват... и т.н., и т.н. На който нещо не му харесва - пред парламента на протест! Аман от мрънкачи само...

си е комсомолски секретар. Къде го боднеш все си е на мястото.

БДЖ е толкова зле, че приветствам всяка инициатива.... но периода от 3 г. е направо разтъкаване господа.

Другарю Топенчаров(Владимиров) дават ли си сметка, че това означава всички, които плащат данъци да плащат за нови влакове, а да ги ползват само цигните и то без пари понеже Вие имате подкупни кондуктори!!!

Ако ги вземе "европейско БДЖ" ще има да ревете за цената на билетите

В последните 20 години железопътния транспорт преживява един мощен ренесанс по цялия свят.У нас в услуга на автомафията ,умишлено и целенасочено бе съсипана цялата железопътна инфраструктура ,както и подвижен състав.Почти всеки народен избранник ,както и разни служители в МТ са свързани ,пряко или индиректно с различни автотранспортни фирми и фирмички.Е, тогава как искате да се развива железопътния транспорт ,най-евтиния и екологичен сухоземен транспорт.Ами като се разгледа се вижда ,че сервитута на една двойна ж.п. линия е 20% ,от сервитута на една магистрала.Когато се прекарват през плодородна , а даже и неплодородни земи ,се унищожава 5 пъти по-малко плодородна земя отколкото при прекарване на автомагистрала.За транспортирането на 1000 тона товар,трябва един влак с двама или трима машинисти , а за същото количество по магистрала трябват 25 ,четиридесет тонни камиона с 25 шофьора , като тези камиони замърсяват околната среда в десетки пъти повече от влака.Горят фосилни горива ,огромни количества диоксити,триене на гуми в асфалта и отново замърсяване с всякакви вещества , шум и т.н.Освен това за съвременния ж.п. транспорт трябват както за строежа , така и за експлоатацията и поддръжката значително по-високо образовани специалисти