Министърът: БДЖ е във фалит, 5700 души си отиват
Реформата в железниците продължава и не сме преговаряли дали ще я има. До 2014 година ще има средногодишно по 5% намаляване на състава в БДЖ и НКЖИ, като ще бъдат съкратени 5700 души.
Обратно в новинатаКоментари - Министърът: БДЖ е във фалит, 5700 души си отиват | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ГОСТ (нерегистриран)
ИГРАИТЕ КАРТИ.
жп кл (нерегистриран)
Вместо да си ходи г-н Министъра да поразрови как приходите на БДЖ през 90-те години се оказаха в ръцете на бивши министри и ген. директори,които продължават източването!
Jack Western (нерегистриран)
Министъра да си подава оставката щом не може да се оправя с поверените му предприятия ! Кой корумпар е договорил заема с СБ, няма ли ДАНС, борба с организираната престъпност и подобни ? Убеден съм, че дори с мижавата ни икономика и амортизиран състав, ако се управлява грамотно, БДЖ може да размаже автомобилните превозвачи за половин година ! От 20 години до сега политиката не е променяна - унищожаване на местните бизнеси, традиции, обичаи, дух, премахване на препитанието на широки социални слоеве. Търси се нова опозиция - радикална националистическа и демократична, която да измете авгиевите обори на престъпната върхушка.
уМЕН (нерегистриран)
Румене,недей да лъжеш,че снощи цяла нощ си бил на работа.Освен,ако работата ти не е да пишеш по форумите. Сакън бе Румба ,хората са прави ще ни изгонят от депото,че нищо не правим. Румба, ама лъжеш,че и работиш в депото,струва ми се ,че си от инфра стр.
Изиграха желизничарите, за (нерегистриран)
да прекратят стачката. Сега ще ги дерат наживо. Щото тук става това, което нареди Световната банДа. Ма на малоумно население така се пада.
Тих (нерегистриран)
ПРЕЗ СЕВЕРОЗАПАДНА Б-Я ЩЕ СЕ ДВИЖИ СКОРОСТЕН ВЛАК И ЩЕ ИМА АВТОМАГИСТРАЛА С ЧЕТИРИ ПЛАТНА ПОД СТАРА ПЛАНИНА.ТОВА ЗА ОНОВА.ДЕТО УНИЩОЖИХА ДЕСЕТКИ ЗАВОДИ И ФАБРИКИ.ДА СЕ НАДАМЕ,ЗАПАДНЯЦИ!
666 (нерегистриран)
НЕ БДЖ Е ВЪВ ФАЛИТ, ВЪВ ФАЛИТ Е ДЪРЖАВАТА КОЯТО УПРАВЛЯВАТЕ БЕ МИНИСТРЕ. С ВАШЕТО НЕКАДЪРНО УПРАВЛЕНИЕ ВИЕ Я ФАЛИРАХТЕ ВРЕДНИ СТЕ И ТРЯБВА ДА СИ ХОДИТЕ.
до ДИДА - 11.03.2011 10:47 (нерегистриран)
Напълно съм съгласен. Само че, именно неработещата промишленост и нарастващата бедност са резултат от ДЪРЖАВНАТА ПОЛИТИКА, която се изпълнява от министерствата. Кой анонимник договаряше през декември със СБ да намали разходите за персонал в БДЖ и НКЖИ с 30% срещу сумата от 600 млн. лв.? Не можеше ли държавата самостоятелно да реши и да прекрати източването на средства от железниците? И след това да съкрати само част от администрацията? Нито държавата, нито СБ ни дават гаранция, че парите от заема няма да потънат в нищото, както винаги е ставало досега! Думите "демокрация" и "прозрачно управление" се използват само в предизборните речи. На практика, за кой ли път едно държавно предприятие се докарва до фалит, за да бъде продадено за 1 лв.?! Някой да е доволен от качеството на услугите и цените им, след като бяха продадени електроразпределителните дружества или БТК?
някой (нерегистриран)
До: един пътник Пътнико свиден, пътнико млад ... За твое сведение в пропадналата според теб Турция вече има скоростни влакове които развиват скорост до 250km/h. Линията Анкара - Истанбул още не е завършена, но строежът е започнал и част от линията вече работи. Всичко това го казвам със съжаление и болка, защото май ние се оказваме по-азиатска държава от Турция. Не знам как това положение може да се промени!
КРАС (нерегистриран)
ТУРЦИЯ НЕ Е КОЛОНИЗИРАНА ДЪРЖАВА КАТО НАШАТА. МОНОПОЛИТЕ ТАМ НЕ СА ТУРСКИ ДОКАТО ПРИ НАС ВСИЧКИ МОНОПОЛИ СА СОБСТВЕНОСТ НА ЧУЖДИ "ИНВЕСТИТОРИ" КОИТО НИ НАТРЕСОХА ЧАСТНИЯ ИМ ВЪНШЕН ДЪЛГ ОТ 37 МИЛИАРДА ЕВРО КОЙТО НИЕ ПЛАЩАМЕ С ЦЕНАТА НА ТОКА ГОРИВАТА , ВОДАТА И ВСИЧКО ОНОВА КОЕТО БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА ИМ ПРЕДОСТАВИ КАТО МОНОПОЛ. ЗАТОВА СЕГА НИ КЛАТЯТ РАЗНИ ЕРП- та В КОИТО НАСТОЯЩИ МИНИСТРИ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ИМАТ ТРУДОВОПРАВНИ ОТНОШЕНИЯ. България вече не е държава , а колония на запада. До това състояние я докара Бойковия цар и другарите му от БСП, НДСВ, ДПС и разбира се ГЕРБ И АТАКА.
миро (нерегистриран)
Какво се прави на улав? - Всички печеливши дейности на бдж са приватизирани или дадени под аренда. Как може да печели бдж от дейности, които не са печеливши? Щом нещо стане печелившо те моментално го приватизират. Да си каже че лично и на приятелчетата му им е необходима дебелата сумичка - деца и внуци растат, снахи нямат работа - и понеже заемчето не може да се плати от билетите на пътуващите, предлагат на всичките 7 милиона да го платят заедно.
миро (нерегистриран)
А той що не си подаде оставката като бдж е във фалит - какво прави там още? Кой му е фалирал бдж-то? За какво е станал министър? - За да фалира бдж ли?
КАТО (нерегистриран)
пРИ ТЕЗИ ОСТАРЯЛИ ЖП-ПЪТИЩА И ПРИ ТЕЗИ СКАПАНИ ВЛАКОВЕ, АКО СЕ НАМАЛИ И ЕКСПЛОАТАЦИОННИЯ ПЕРСОНАЛ- СЪВСЕМ ЩЕ МЕ Е СТРАХ ДА ПЪТУВАМ С ВЛАК!
ежо (нерегистриран)
Има БДЖ и НКЖИ - има проблем. Няма БДЖ и НКЖИ - няма проблем. За какво ни е правителство (все едно с коя партия), след като си имаме Световна банка?
КРАС (нерегистриран)
СЛЕД ЧАСТНИТЕ ВЛАКОВИ КОМПОЗИЦИИ КОИТО СЕ ДВИЖАТ ПО БЪЛГАРСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ Е ВРЕМЕ ДА ИМА И ЧАСТНИ Ж.П. ПЪТИЩА. Това правителство упорито работи за "решаването" на този проблем. Заемите от Световната банка потъват като вода в пясък без да се постига нещо конкретно. ИНАЧЕ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ОСТАВА ЗА СМЕТКА НА БДЖ. Кой да спре този процес??? Пожарникаря се оказа точно това което бяха и предишните.
Kyky (нерегистриран)
Струва ми се че се опитва точно този проблем да оправи. Ама комунетата искат да му стачкуват. Те не се вълнуват от това че цял живот фирмата е на загуба. Вълнуват се, че ще си загубят топлите местенца. Трудно се интегрира на свободния пазар на труда човек който цял живот е правил "нищо". Истината не е в "ЧАСТНИТЕ", а е в разумно исползване на наличните ресурси и където е необходимо да бъдат редуцирани до нормалното.
ППП (нерегистриран)
Именно, струва ти се че се опитва да го оправи. От както е на власт, на всички ни се струва че именно се опитва нещо да оправи и така вече ще станат две години, с напразни опити, струвайки ни се. Винаги когато стачкува някой е комунист, нали? Винаги когато някой се опитва да покаже грешките на ГЕРБ е комунист, Станишевец, Костовец или нещо от сорта? До като продължава това дебелоочие и тази глупост в тези които подкрепят ГЕРБ и самите ГЕРБ, няма да свършат никаква работа.
wazmyten (нерегистриран)
Сфия -Бургас с влак е 6 часа.С автобус е малко по вече.Хората предпочитат влака.Особено лятото.Тоя транспорт се ползва много и от чужденци.Приватизация в България е равно на ограбване.Примери много.Като приватизираха вагоностроителния завод,какво постигнаха?Сега се нарича трансвагон,собственост на един румънец.Евтина работна ръка,вагоните се изнасят в чужбина,а за българските железници нови вагони няма.
30 (нерегистриран)
да бе, ще ти пътувам до бургас, ще свалям багаж, ще се блъскам за билети за да стигна до ахтопол. А как е с автобус умнико- директно и еднократно, децата не коментирам.
шут (нерегистриран)
Вече 20години правителствата последователно , включително и това се стремят да го фалират! Кучета ги яли държавните предприятия! Но който не си поддържа държавните предприятия ги продава за жълти стотинки и със загуби на монополисти като ЧЕЗ, ИВН И Т. НАТАТЪК!
О, тигре, тигре (нерегистриран)
2, 500 000 - пенсионери. 2, 500 000 - циганьори, кооито могат само да разграбват мандри. И 2, 000 000 - работоспособни. БДЖ, освен заради лошо управление-разбирай крадци, няма как да е на загуба.Всеки път като пътувам,, пътувам с влак и всеки път е пълен.Пълни глупости.Просто, когато се тегли заем от онова място срещуу "преструктуриране" - всичко е ясно.Приватизация за без пари и следват фантастични цени и съкращения.
И ти ще станеш пенсионер (нерегистриран)
ако доживееш, щото си следващият! А дотогава гледай да не ти се случи безработица, че застрахован не си. Едни други кретени преди теб гледаха в мизерните панички на старците и виеха като бесни псета. Сега същите тези ще работят до гроб и пенсии няма да видят. Всичко на този свят се връща - колкото по-късно, толкова по-мръсно.
Опааа (нерегистриран)
Е щом в депото имате длъжност - писане по форумите съкращенията наистина са необходими.
mastika (нерегистриран)
Задачка - кой е работил в СБ?
Е добре (нерегистриран)
А за охраната и чистенето защо нищо не казваш?
Докер (нерегистриран)
Уважаеми железничари,хич да не ви пука-тези са мухльовци и нищо няма да направят.Пристанище Бургас е във фалит отпреди да дойдат на власт,но нищо не се е случило.
бг (нерегистриран)
Ми не трябва ли министърра първо да се уволни? странно подобие на държава :)))))))) бягайте в АВСТРИЯ, там хем има много българи(още от тошово време), хем горивата са по-евтини, хем жилищата! и най-важното - българите а'ла бай-тошо не се допускат до управлението на държавата :))))))
.... (нерегистриран)
За какво ни е нормална железница, за какво са ни нормални вагони, нямаме нужда и от високоскоростни влакове в перспектива, тук да не е Франция все пак...давайте...закрийте всичко, което може да се закрие...кретени...!
Какво се случва (нерегистриран)
Какво се случва когато една държава фалира нищо тя продължава да съществува в своето жалко полуразпадащо се състояние .
Опааа (нерегистриран)
Абе Румба, ти от кои си ??? В Жп-то ли работиш или си на заплата в DIR-a.???
Баб11 (нерегистриран)
БДЖ мирише на социалистически нафталин отвсякъде. До сега всички, които са го управлявали, освен за кражби, за друго не са се сещали.
MM (нерегистриран)
И БТК така "миришеше" - като я продадоха каква полза? Дадоха я за толкова пари, колкото печели за 1 година. Уволниха маса народ. Печалбата им падна (съответно и данъците). Цените се вдигнаха и наглото отношение също. Може би някой иска същото и с БДЖ да стане? Само и само да "мирише" на капитализъм.
ГЕРБов (нерегистриран)
Имам един приятел който напусна въпросното БДЖ преди 2 години. Същия ми разказваше как шефовете много крадяли. Назначете проверки и ще сълнат много неща там в БДЖ-то.
ASD (нерегистриран)
И далеч не само там...
ас (нерегистриран)
това им е лошото на държавните фирми, доказано с годините а и никой не ви кара да ползвате БДЖ, може да се управлява такова дружество, но докато е държавно ще се краде нон-стоп, иначе трябва на всеки по един проверяващ, и на него пак проверяващ, доказано е не става, конкуренцията и свободния пазар, друго не е измислено все още
ДИДА (нерегистриран)
БДЖ са във фалит от 3г. и са обречени! Причината не е в ръководството или в Министерството, а в неработещата промишленост и нарастващата бедност на българина. Липсата на превоз на товари и пътници води до огромни загуби за железниците. Отдавна е известно, че бедността ражда бедност и тя се мултиплицира.
- (нерегистриран)
Не съм напълно съгласен - причината е И в източването на компанията, което се случва тихомълком с години. Преди известно време имаше опит на медиите да го разгласят, обаче набързо замлъкнаха (защо ли?).
popo (нерегистриран)
Не може да си монополист в даден сектор и да си на загуба.Фалирането на БДЖ е политика за да бъде приватизиран този отрасъл.Откъдето мине Световната Банка - трева не никне ! Нима не можеше да се вземе заем за оздравителна политика от друга банка ?
MM (нерегистриран)
Някой май протяга мръсни ръце да "приватизира" под предлог за фалит
Американчо (нерегистриран)
"Цветков призна, че до Бургас се пътува с час по-бавно, отколкото преди 30 години,.." Браво на управляващите от последните 20 години!!! Костов и сие заедно с червената демократична паплач, само лустрация, конфискация и съдебно разследване за вас. Върнахте страната в началото на миналия век
СЕ (нерегистриран)
Нема лабаво.Много ги закъсняха.Не става да трупаш дългове,а друг после да ги връща.Пак ще сме ние,обаче и тия дето там работят ще го отнесът.По малко ама на топло,както го казват слънчевите и юрганджиите.Защото без слънце и юрган в България е студено и настъпва смъртта.Неизбежна е!Даже да те заледят,пак не става.Юрганджия,Слънчар това са разумните хора.Грам топлина не пускат на другите.Тъка требва.Сега ни трябват икономични и терикати хора.Навън,без пари ,обаче под юргана и на слънце,ако преживеят тази отвратителна зима.Една малка част от специалната работническа класа,ще се превърне на юрганджии,а друга в Слънчари.Превеливигированата работническа класа,от която излизат слънчарите ще започне да се смалява.Ако можеше и другите с мундирите да понамалеят цена нямаше да имаме.
анти юрократ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
negovaneca (нерегистриран)
Ох,няма ли да фалира накрая и тази държава че вече ми писна.
Симо (нерегистриран)
Процеса е бавен. Смяната на режима и изчистване на хора със старото мислене отнема време. Ще има още много трудни години за България.
xxx (нерегистриран)
Изглежда всичко става както е описано в библията, т.е. необходими са около 40 години. До тук са само 20 ... .
И аз да питам (нерегистриран)
Министърът каза, че щели да махат колетната служба, почистването и охраната. Защото били губещи ? Е това е голяма простотия! Или не ? Точно тези дейности няма как да са губещи. Не може без да се чисти и охранява, а и колети винаги ще има. Като даде тези дейности в частни ръце какви разходи ще спести министъра? Нали частника пак ще си взима парите за извършената дейност? Коя частна фирма би взела губеща дейност - е другият ми въпрос? Явно пак ще оправят свои фирми и тези пера изведнъж ще станат печаливши и ще започнат да пълнят джоба на някой роднина !
KoCe (нерегистриран)
А на теб не ти е ясно, че ще се определят конкурси за фирмички, които ще бъдат спечелени от ясни хора ли?
Ясно ми е (нерегистриран)
Пределно ми е ясно. На теб не ти ли е, та се правиш на улав?
Radina (нерегистриран)
Преди 1 година пътувах с влак за да покажа на дъщеря си що е то!Е, груба грешка! Оказа се, че за да стигнем до Хасково се кандилкахме до Пловдив 2ч и малко, където алтернативите ни бяха или да отидем до Автогара и да продължим следващите 100-тина км с рейс, или да чакаме 3-4 ч. за да ползваме отново влак. Оказа се, че сме загубили два пъти повече време ,а и парите бяха същите! За впечатленията - дори не ми се говори! Влакът беше мръсен , обслужващ основно пенсионери и студенти - единствените групи, които ползват отстъпки! При това положение не е чудно, че няма приходи, а оттам и инвестиции! Гарата е безкрайно непривлекателно място със специфична миризма и всяващ страх и ужас контингент! От всички страни те облива мръсотия и занемареност! Съжалявам за хората, които ще загубят хляба си, но да се издържа такава тежка структура е алтруизъм, който в момента ( не само за България) е невъзможен!
Irreversible (нерегистриран)
Лондон-Манчестър се пътува за 2:18 часа с 4 спирания на влака. Разстоянието е около 300км +/- Билетът, закупен 1,5 месеца по-рано е 13 паунда в посока! Заплатата на английския машинист е 5 пъти по-голяма от нашия, същото е и с кондуктора и т.н...само че, в Англия не видях по 15 човека да се въртят около една стрелка, нито в депото да играят карти...
re (нерегистриран)
То и почукващи по влака железничари не си видял, омазани и мръсни, щото всичко е къде, къде по-модерно
пепо (нерегистриран)
Кажи го на нашите жепейци !
hgtfd (нерегистриран)
да си бе останал там.....селянино......
Irreversible (нерегистриран)
За твое сведение, low-cost полетът до Лондон е колкото билета за автобус София-Варна! Да отидеш в Европа и после да сравняваш с България, означава да имаш гражданска позиция! А, да седиш пред компютъра, да се оплакваш и само да търсиш вината в другите, като ругаеш основно, означава че сериозно си живееш в Бугаристан!
Ого (нерегистриран)
А влакът до Манчестър с дизелов локомотив ли е? С либийска нафта ли върви?
Gost (нерегистриран)
В Англия също няма джипсета да се качат на експреса и да кажат ами нямаме билет и пари и ще слезем на следваща спирка!
viz70 (нерегистриран)
За да се движат безопасно влаковете е необходимо освен подръжка /репликата от 15 човека на стрелката /и поне през 10 години да се прави основен ремонт на инфраструктурата.А за 15 човека това може да го каже един човек неразбиращ от железница!!!!!!!! Същия може да разбира и от космонавтика -чакам коментар.
Irreversible (нерегистриран)
Виж, аз не разбирам от влакове...затова коментара ми се базира само на факти! Но е факт, че в депата масово седят и се чудат какво да правят по цял ден...а, това за стрелките си е вярно, виждал съм го неведнъж...да не говорим, че когато ремонтират трасето са дори и повече! Фактите говорят - същите цени на билетите при голяма разлика в заплащането, какво говори това? Неефективност и размотаване на персонала...
(нерегистриран)
ЖП- транспортът в България закъснява поне със сто години от нормалните страни, в които билети за влак се купуват и по интернет.
snakeyes (нерегистриран)
Абе тъпи ли са тия или кво бе? Имаме изградена железопътна мрежа, американците казват мале ако имахме такова в америка щехме да сме милионери всички наще келеши ще затрият всичко бе егати работата....
Брей че разбираш (нерегистриран)
Абе ти знаеш ли американците от кои години и каква жп мрежа имат, на фона на нашите 2-3 линии на кръст, та ги месиш тука.
ааа (нерегистриран)
Що сте толкова прости не мога да разбера?? Каква жп мрежа имат???? От много отдавна жп транспорта в щатите не се ползва, оттам идва и идеята за "мол"-овете - на такива са направени старите гари, които са в центъра на града. Просто не им е на сметка да поддържат железница. Но се чудя, защо всички пишат като не знаят, и при това винаги лошо за България!!??
xxx (нерегистриран)
Браво на министъра !!! Според него след инвестициите, ще пътуваме КАКТО ПРЕДИ 30 години... . "Цветков призна, че до Бургас се пътува с час по-бавно, отколкото преди 30 години, заради лошото състояние на релсовия път. Но след реформите и инвестициите щяло да се пътува по-бързо с около час, допълни той."
Вени (нерегистриран)
Преди 35 години експрес "Чайка" пътуваше до Бургас за 4 ч. и 40 мин. Вагоните бяха чисти с килимчета по коридорите и в купетата, имаше бюфет и стюардеси, които минаваха с колички да предлагат храни и напитки. Сега "Чайка" пътува за 6 ч. и 5 мин. За другите неща да пиша ли?
9868 (нерегистриран)
Ами то всяко нещо като не се поддържа се износва и занемарява - вие в къщи нали си правите ремонти и поне една боя слагате да е по-чисто - когато още в началото се мисли че едно нещо може да работи 300 години без спиране , без инвестиции - какво всъщност да си хабиме времето ....
Вера Петрова
Всяка година от РБ се отделят ститици милиона лева за да се покриват разходите на БДЖ, това не е болница,образование, никой не ни пита трябва ли така безконтролно да се покриват разходите, едно предприятие с толкова дългове се обявява във фалит, ако иска някой да ги купи, пък да се държи сметка за разходите и приходите, стига с тези държавни помощи, кой прави нещо за частния бизнес, ако дължиш обявават те във фалит и толкова, никой не го интересува колко работници имаш,сигурно няма никакъв контрол, краде се това е истината
g (нерегистриран)
Защо един проблем трябва да стигне до стачка, за да отдели реорния министър внимание? Не каза и какво точно направи министъра досега за БДЖ от началото на мандата. Иначе за други партии е добре това съкращаване на гласоподаватели, а те ГЕРБ добре действат срещу собствените си избиратели, а не срещу тези ограбвали железниците години наред
ежо (нерегистриран)
Браво! Каза го кратко и вярно - "ГЕРБ добре действат срещу собствените си избиратели, а не срещу тези ограбвали железниците години наред".
1 (нерегистриран)
Като ще правите реформи, първо махнете 50% намаление, че то друг освен пенсионери и учащи не пътува с влак. Ако не искате да го махате тогава го субсидирайте от държавния бюджет, не като сега да източвате БДЖ по този начин.
НКЖИ (нерегистриран)
Трудни са реформите но това е пътя - преговори с работниците и постепенна чистка на връзкари и тунеядци
Masculino (нерегистриран)
Нали вие докарахте до фалит БДЖ?! Как може министър да оправдава фалита на държавна(!!!) фирма с неспособността на правителствата да я направят печеливша?!!!
един пътник (нерегистриран)
Влакът е хубаво нещо, като пътуваш на дълги разстояния. В голяма част, а може би и цялата, от развита Европа това е единственият транспорт между градовете, бърз и удобен. Няма автобуси, няма наши хора. Само в балканските страни и анадолска Турция има само автобуси. Впрочем те са и доста нови и модерни. Та и България се турцизира, подсъзнателно се доближава до модела, който най-много й пасва на мислене, турският.
Гошо (нерегистриран)
А дано наистина почнат съкращения, стига сме издържали тая губеща структура!
32 (нерегистриран)
Гошко ама много си тъп. Я ми кажи как може в Германия и Франция страни с прекрасна автомобилна мрежа ЖП транспорта да е печеливш а у нас дето нямаме една магистрала като хората да е на загуба. Или просто някой иска държавната компания да му стане частна за жълти стотинки
madbg (нерегистриран)
Най-вероятно в Германия пътниците си плащат когато ползват железницата.Най-вероятно в Германия кондукторите(като тези нашите стачкуващите ) не прибират в джоба си парите от продадените във влака билети.
Гошо (нерегистриран)
Кое ми е тъпото?! И аз искам да сме печеливши. Това обаче не става с раздути щатове, а с работа! Ефективна работа.
anonimen (нерегистриран)
добра новина!!
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)