52 влака не тръгнаха заради стачката в БДЖ

Общо 52 влака от 60 пътнически, които е трябвало да се движат в страната, не са се движили заради едночасовата предупредителна стачка на железничарите, съобщиха от КНСБ.

Обратно в новината

Коментари - 52 влака не тръгнаха заради стачката в БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

НА местните ибори предлагам всички да гласуваме с невалидни бюлетини. Дай бойкотираме всички политически мърши!!!

Благодаря Ви за публикуването на коментара ми . С Уважение - жената железничар.

Наясно ли си , когато се прави коментар по въпроса за БДЖ . В момента става въпрос за 30 % съкръщаване на 6.800 работници. Работа е спесифична и не всеки може да стане железничар, изисква се смелост ,отговорност и висше и полувисше образование, или завършена школа в Лакатник.В момента това съкръщаване се изисква от Международния валутен фонд, за да се отпуснат около 600 милиона на железниците , тези пари ще идат за покриване на стари разходи на железниците , а не за ЕВРОПЕЙСКИ железници. При съкръщенията 1 човек ще работи за 3 - ма човека, ти спокойно ли ще пътуваш. Тия хора, омазани с чернилки , мръсни по коловозите - , които работят в мизерни канцеларии и получават със закъснение с години наред своите заплати , са с чувство за дълг и отговорност.

А ти наясно ли си, че като си вземеш приходите и от тях извадиш разходите и резултата е отрицателен няма пари за поддръжка и за заплати. Със сигурност хората са съвестни (изключвам кондукторите, които не ти продават билет, а ти взимат половин цена и си прибират парите в джоба) и работят, но БДЖ определено има проблеми и се управлява много неефективно. Трябва промяна. Дали ще е приватизация, дали ще е преструкториране не знам. Но не е приемливо от моите данъци да се плаща субсидия и промени да няма. Ако БДЖ не иска заема от Световната банка и не може да си плати задълженията това означава ФАЛИТ. Всички на улицата. Имуществото се разпродава и остават само частните превозвачи.

КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА БЪДЕ СЪКРАТЕНА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ РАЗДУТАТА АДМИНИСТРАЦИЯ.НАПРИМЕР: ИМА ЕДИН ОТДЕЛ, КОЙТО ПРАВИ РАЗПИСАНИЕТО.ВСЯКА ГОДИНА ВСЕ ПО-ЗЛЕ И ПО-ЗЛЕ.ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНЯ?ПРОСТО ДА ГИ МАХНАТ.ВЛАКОВЕТЕ СТОЯТ ПО ГАРИТЕ И САМО СЕ ГУБИ ОТ ТОВА. ДИЗЕЛОВИ ВЛАКОВЕ СЕ ДВИЖАТ ПО ЕЛЕКТРИФИЦИРАНИ ЛИНИИ, ЗАЩО?НЕКА ЖП СИНДИКАТИТЕ ДА ПОМИСЛЯТ ЗА ТОВА!

Това няма да върне жертвите отизгорелия влак.Спомняте ли си и причината ,че ония служители,плъховете от влака бяха заключили вратите с ктинари и си отидоха хорицата.Защо тогава не стачкуваха.кукуууууууууу

Само така,да подкрепим всички железничарите!!!

Няма да ги подкрепим. Да си разчистят къщата. Няма да плащаме с нашите данъци заплатите на служители в губещо предприятие. Ако БДЖ не си изкарва парите да прави реформи. Дори и това да означава да бъдат съкращавани служители. Те явно не са необходими.

Няколко герберски лакея се опитват да се изказват неподготвени по форумите - опитват се те да манипулират общественото мнение - няма кой да ги слуша вече герберските помиари които водят страната ни към фалит! Аман от всезнайковски герберски лакейчета!

Май не си железничар ? Оди се пери! И не ни занимавай с политика!

Моля смешници като теб да не се обаждат из форума.Не съм железничар,но категорично ги подкрепям!Герберско лакейче приканвам те да се скриеш и да не се обаждаш!

Подкрепям категорично стачката на железничарите!Така трябва да стачкуват не само те,но и всички останали!В противен случай държавата няма да се оправи!Нали знаете защо другаря Симеон Дянков беше в САЩ да чуе наставленията и инструкциите на Световната банка на който поставено лице е същия в българското правителство!Този човек и други като него са вредни за България и целта им е да доведат страната ни до фалит или тотална разруха!Това е мисията на Герберчетата - държавата ни да отиде до пълна разруха - не се взимат мерки за обедняването на хората,не се взимат мерки за постоянно растящите цени,не се взимат мерки срещу ниската раждаемост и голямата смъртност - не се взимат никакви мерки за бъдещето на тази държава!ГЕРБ = ГРОБ - ГРАЖДАНИ ЗА ЕКСПРЕСНА РАЗРУХА НА БЪЛГАРИЯ! Време е да си ходите изедници! Време е всички да се вдигнем на стачки срещу постоянния геноцид срещу българския народ - срещу нас,нашите майки,бащи,баби и дядовци и всички наши съграждани! България трябва да пребъде! Евала на стачкуващите и продължавайте в същия дух и е редно и много други да излезнат на стачка!

И последният бастион на комунизма най-сетне възстана.Управляваната от червени велможи през всичките години на прехода железница за пореден път се използва за манипулиране на общественоста и създаване на напрежение между пролетариата които е традиционната среда за развитие на червените паразити.Използвайки справедливият гняв на брутално ограбваните, експлоатирани и доведени до просешка тояга от самите тях машинисти и персонал от поддръжката тези останки на бкп в бранша извличат двойна изгода - първо цакат мухобоико с поредният препъни камък и второ ,опитват се да придърпат към своите автобусни и камионджийски империи и малкото останали пътници и товари по железниците .И естествено докато това се случва тия същите червени велможи,децата им,роднините им и цялата им некадърна паплач ще си стоят в ГД на ул.Ив.Вазов" както и в НКЖИ и ще цицат и от там докато може.Там в тези "управленски структури" на жп.транспорта у нас болшинството от служителите даже не са се качвали на влак,не знаят даже колко железопътни линии,гари и тн.обекти има железопътната ни мрежа.Като следствие от това те нищо не работят защото нищо не знаят. Живеят си обаче добре нищо ,че умрелия кон на гърба на който паразитират вече ВОНИ ,Ужасно вони !!!

Браво, българи-железничари. И в Германия днес локомотивните машинисти стачкуват. Да бъдем солидарни с тях.

Ghost_Dog

Е и? Трябва ли държавата /т.е. хората/ да продължават да наливат пари в една неефективна система?Може и евтин транспорт да е,но всеки,който е ползвал услугите на БДЖ знае за какво става дума-намръщени и невежливи служители,често-груби.Мръсно,чак да те е гнус да се докоснеш до каквото и да е във влаковете,когато им направиш забележка или си го"мести от единия в другия",или започва да ти "държи тон".И нито се спазват класите,нито се взимат мерки срещу циганите-гратисчии. Във всички държави се взимат мерки срещу Кризата,налагат се съкращения,ние тук сме готови да им угодим.Не!Никакви увеличения докато видимо и трайно не се подобри услугата и отношението на самите БеДеЖе-йци!!!

нещастни гербави неграмотници да не се изхождат по форумите със знания от кварталния ГЕРБав активист....и да посочат една нормална държава без уреден жп транспорт...смешници

Ghost_Dog

хех,мноого си озлобен,ве,чичка::)))) Само да ти вметна-нито съм ГЕРБав,нито някога съм ги подържал(напротив-за мен това е най-голямото недоразумение за последните години в БГ). Обикалял съм доста държави(и в момента живея далеч ),да,навсякъде имат ж,п.транспорт,който е в пъти по-уреден,отколкото БДЖ.Но за да се стигне до това ниво-реформите/в т.ч. съкращения/ са НЕМИНУЕМИ! А тук един от проблемите/както бе споменато вече/ идва от липсата на товари.

На този Бунев ,знаете ли къде му е канцеларията? В сградата на генерална дирекция на БДЖ на Вазов. Нека този несменяем лидер, г-н Бунев, първо да изнесе бройките на служители на БДЖ, от които ,наистина, има нужда БДЖ и колко служители и на каква длъжност са в администрацията на БДЖ. И тогава може да се окаже ,че правителството е с право иска съкращение на 5000 души.

Абе тия хорица от БДЖ-то не могат ли да разберат, че проблемът е преди всичко в липсата на товари и ПЪТНИЦИ! Българинът е толкова обеднял, че той не може да си помисли нито за някакво гостуване, нито за пътуване... А спомняте ли си времената, когато във влаковете пътникът беше доволен ако можеше да си намери място като правостоящ?! А спомняте ли си времената, когато сточните гари работеха ДЕНОНОЩНО, а сега са обрасли в бурени, а техниката ръждясва?

Дидке, пътници си има доста, явно не си се качвала скоро във влак! Народът така обедня, че влаковете се пълнят, защото това е най-евтиният транспорт... Товарите - те са друга фирма, а и Кремиковци завлече БДЖ с милиони...

Бойко да не се прави на Муамар Кадафи и да не повтаря, че народа го обича, а да се стресне. Българинът се събуди...Жепейци и шофьори са началото на протеста, в основата на които е безразличието на хора като Дянков за обикновенният човек...Да живее България!

Поздравления за смелоста.

ПРОСТ ОВЧИ БЪЛГАРСКИ НАРОДЕ МАЛКО ТИ Е ОЩЕ ТРЯБВА ДА ТЕ МАЧКАТ. хЛЯБА ДА СТАНЕ 3 ЛЕВА А БЕНЗИНА 5 ЛЕВА.

Сега ще се почне като при нашата стачка... Правителството ще изчаква да види има ли масовост стачката, шефовете ще лъжат, че няма, хората ще се озлобяват и стачката ще расте полека, а докато седне министърът на седянката загубите ще се натрупат...

Браво пичове. Поп Кръстюфци винаги е имало и ще има.

Абе някои изобщо ползва ли ги тия влакове.

Щото драги това все още е най евтиния превоз в България. А българите от ден на ден стават все по бедни.

Ползват ги - да! Разходи се малко по-на запад и там ще се учудиш колко много хора използват железниците. Хем е по-бързо, хем по-евтино! Това че в България имаме по два автомобила е друг въпрос. Това че БДЖ си е на развитието от преди 20 години, също е друг въпрос. Дори държанието на служителите им е от онази епоха - високомерно, където е задължително да се скарат на пътниците. РЕФОРМА в БДЖ трябва да има, но не откъм елементарни съкращения!