Коментари - БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането | Днес.dir.bg

БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането

Вторият ден от преговорите между синдикати и ръководството на БДЖ приключи без споразумение. Председателят на Съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров обаче заяви, че това са били най-конструктивните разговори досега. Стачката продължава.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането | Днес.dir.bg

Коментари

Много слаби и необразовани синдикални лидери.Не само ,че нищо няма да извоюват ,но хората които през всичките години на прехода бяха потърпевши и сега също ,ще загубят и малкото ,което получават.За синдикален лидер признавам г-жа Янка Такева,всичко което искаше за учителите го постигна.А този т.н.директор ВВ ми прилича на някой от гестапо,сигурно не е запознат с истинските проблеми в БДЖ,или по точно не желае да се запознае.

в българия винаги промените се правят бавно и полека и винаги страдаме дълго, навсякъде по света се действа бързо и наведнъж, и бързо се получава подобрение

Щом като няма споразумение да обявят фалит и да почнат наново,това протакане не води до нищо хубаво

Какъв фонд какви пет лева. Нали догодина на тяхно място ще бъдат други .които като тези ще кажат ,че това не е разписвано от тях .

Гледам днес преговорите и се чу дя тия двамата добре ли са ?? Седми ден стачка ,а те тепърва се запознават със стачното споразумение от началото на годината .Не случайно повечето журналисти са по подготвени по темата това ясно си пролича от гостуванията им телевизия в телевизия.От днешните им искания за орязване на придобив ките личи ,че им е все едно докога яе продължи стачката.

браво на вас моля ви господа стачкъващи не се предаваите покажете на целя свят че и тък в тая малка страна живеат хора а не овце. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Резултатите за сетен път показват, че не трябва да се правят никакви отстъпки на синдикатите. Не може една фалираща фирма да продължи да дава завишени допълнителни плащания (например нормативно плащането за година стаж е 0.6%, а в БДЖ плащат 1%). На всеки се иска да получава повече, въпросът е откъде.

ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ- ДА СМЕ ПО-УМЕРЕНИ.. НЕ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО ДР.Борисов- за някои неща ние му наредихме.. Да НЕ ПИПА ПРИВАТИЗИРАНИТЕ ВЕЧЕ ФИРМИ,ЧЕ щЕ НИ СЕКНАТ КАНАЛИТЕ ЗА финансиране ПАРТИИТЕ,ДА НЕ ПИПА МИТНИЦИТЕ,ДА не пипа никъде-разрешено му е да реже лентички за новооткрити детски градини,шосета и магистрали.. А със протестите- АМИ СЕГА СМЕ СЕ СЪБРАЛИ ТУКА И СКОРО щЕ МУ КАЖЕМ КАКВО Д А ПРАВИ-АМА Я КАРАЙТЕ ПО-СПОКОЙНО ЧЕ НИ ДРАЗНИТЕ ВЕЧЕ СКЪПИ ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ.. За всички няма и е криза- без значение дали е измислена или реална- КРИЗА Е,ПАРИ НЕМА,А И НЕМА КОЙ ДА ги изкарва.

...Разговорите прекратени,за да могат синдикалните лидери да съгласуват позициите си...с другарите /фитилжии/от Позитано-смях в залата!

КЪДЕ СА ЗЛАТНИТЕ ВАГОНИТЕ НА МОЛЛОВ ЗА КОИТО ТРЯБВА ДА ПЛАТИТЕ НА КРЕДИТ АНЩАЛТ 210 МИЛИОНА ЕВРО ?? КЪДЕ СА БЕ ЦЪРВУЛИ. КЪДЕ СА ПАРИТЕ КОИТО НОВИЯ СОБСТВЕНИК НА "КРЕМИКОВЦИ" ТРЯБВА ДА ПРЕВЕДЕ НА ДЛЪЖНИКА СИ БДЖ ?? КЪДЕ СА ?? ИЛИ МОЖЕ БИ СТЕ ПРОДАЛИ КРЕМИКОВЦИ БЕЗ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО КЪМ БДЖ ??? ВИЕ СТЕ ЗА СЪД БЕ ГАДОВЕ

до 999 всичко казано от теб е вярно водят на минимална заплата плащат ти осигоровки на прага за осигуряване офицялно вземаш170лв поведомост а ти плащат600лв под масата и всичко е по закон и нямаш право на отпуска защото няма кой да работи по12часа на ден

не само на отпуск-или имаш право на отпуск -ам ти се плаща надник за ден по 13лв...,болнчния пак така -зле , ако доживееш за пенсия- ще вземеш минималната...- мечтай си да е колкоото може по-късно -например след 50 години-тогава минималната (ако има свестни държавници теоретично казано),може да са докарали минималната пенсия до 1500 евро примерно.... :) :) :)

Бунев, Мунев и другите жп синдикални мутанти вече загубиха някои от привилегиите си. Няма да им плащат сл. GSM, жп ръководството ги прибра. Няма да им събират чл. внос със служебната ведомост за заплати. Колко ли синдикални членове ще останат? Служебното автомобилче вече е на друго разположение. Май трябва да освобождава и стаите, които са заели неправомерно???

ако и този сайт го нямаше- мани, кофти-добре че той не е още спрян и преработен... не знам как удържат - ам са печени тия тука -евалата... !

Я да оставим ся БГ-бизнеса.. Те са си добре.. Най-интересното е дали някой някога би публикувал примерно колко парички са потънали в бездънните джобове на то\зи Директорски Съвет за заплати,премии,командировки,пари за представителни,...всякакви такива.. И интересното е - съотнесени към парите изплатени на скромната 2000 -група от които зависи функционирането на БДЖ какво ли ще се получи-ОПАСНО Е ДА РАЯЗБИРАТ УВАЖАЕМИТЕ ПРОТЕСТИРАщИ- ЗАщОТО ПОВЕЧЕТО ОТ ТЯХ МОЖЕ ДА ХУКНАТ ДА СИ ПРОДАВАТ ПОСЛЕДНИТЕ ВЕщИ У ДОМА ЗА ДА СИ ВЗЕМАТ ПО ЕДИН"калкулатор- АК47- СЛУЖЕШ ЗА ИЗЧИСТВАНЕ НА СМЕТКИТЕ.... и ТАКА НЕ ТРЯБВА-АМ ДА НЕ НАУЧАВАТ КОЛКО ПАРИ СА ПОЛУЧИЛИ ТЕХНИТЕ ;РЪКОВОДИТЕЛИ' -ПОНЕ САМО НИЕ-ЗА ДА ЗНАЕМ ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ...- М А Ф И Я И ТО Н А В И С О К О Н И В О !!! Владимиров е железен- няма кой да го бутне защото е в играта с милионите....

Като стана дума за Българските бизнесмени- мога да кажа за вече Баналната Световна Икономическа криза следното: българският бизнес не вижда изход и не знае как да излезе от ситуацията, за него всички са виновни:- работника работи малко и лошо,конкурентите играят подмолно,правителството не му пука за бизнеса, изобщо целият свят е срещу БГ-бизнесмена... Изобщо не си дсават сметката че повечето са самоуки ,понякога без ценз,без опит и знания, без изградена стратегия(в краткосрочен и дългосрочен план)..Изобщо - бизнесмени като нашите са униокални по това че колкото и да са неспособни и неконкурентни-не се разоряват,крадът от когото и колкото може- служителя си крадът от заплати,държавата от неплатени данъци .. и само се жалват... Кой ше ми каже ЕДИН ПРОСПЕРИРАщ И ИСТИНСКИ БЪЛГАРСКИ БИЗНЕСМЕН И КОЯ МУ Е ФИРМАТА-РАЗБИРА СЕ ЗАКОННА... нЯМА ТАКИВА НАЛИ- ПОЗНАХ ОТ ПЪРВИ ОПИТ... А ЗАщО Е ТАКА ??? Да каже например Павката :) ?????

УВАЖАВАНИ ОТ МЕН СТАЧКУВАщИ,имате уникалният шанс да спасите не само себе си,своите работни места- но И ЕДНА ДЪРЖАВНА ФИРМА ПРАВЕНА ОТ НАРОДА И С ПАРИТЕ НА НАРОДА... нЕ ТРЯБВА ДОПУСКАТЕ ПРИВАТИЗИРАНЕ НА БДЖ- щЕ СТАНЕМ ЗА СМЯХ ПРЕД СВЕТА... нЯМА ЕДНО ПРИВАТИЗИРАНО ПРЕДПРИЯТИЕ В БГ КОЕТО ДА НЕ Е ДОИЗЦЕДЕНО,което да е печелившо,конкурентно и т,нат.... Пипне ли го БГ-биснесмена- ще го ДОУКРАДНЕ,а накрая за скраб... Помнете ми думата...оБЪРНЕТЕ СЕ С ДЕКЛАРАЦИЯ ДО Бойко,парламента,съда масмедиите,до европейски институции за разбиране и съдействие.. Не чакайте само на СИНДИКАТИТЕ-ТЕ СКОРО щЕ СИ ДООТВОюВАТ ТЯХНОТО-А ВАШЕТО ??????

Подкрепям. Шефът им най-вероятно никога не се качвал във влак, а може и да не е виждал, така като го гледам. Цялата работа в приватизацията е точно така - чуждите компании източват докато може, а българските "бизнесмени" доразрушават всичко и го ликвидират, правейки мнооого пари.

с риск да ме изтрият ще си позволя да дам съвет или апел към всички от БДЖ в стачка: ПРИЯТЕЛИ-КОМУНИКИРАЙТЕ ПОМЕЖДУ СИ- СПЛОТЕТЕ СЕ И НАПРАВЕТЕ ОБщА ПОДПИСКА С ИСКАНИЯ-АКО ТРЯБВА ЗА КОНСУЛТАЦИИ СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ АДВОКАТИТЪЕ ОТ СИНДИКАТИТЕ,АКО НЕ НАЕМЕТЕ СИ ТАКЪВ- ВСЕКИ щЕ СЕ НАЕМЕ ДА ВИ ЗАщИТАВА. В ТАЗИ ПОДПИСКА ПОИСКАЙТЕ НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА СЕГАщНИЯ БОРД НА ДИРЕКТОРИТЕ (КОЙТО ВИ Е НАВРЯЛ В ТОВА БЛАТО)НАЧЕЛО С ВЛАДКО... ИНАЧЕ НЕ ВИ ЧАКА НИщО ДОБРО- А ТАКА И БДЖ.. и НЕ СЕ ДЕЛЕТЕ НА РАБОТЕщИ И ЧИНОВНИЦИ-ИМА ЗАГРИЖЕНИ ЗА БДЖ- ДА НЕ Е КАКТО Е СЕГА-ИМА И НЕХАЕщИ-КОИТО ИМАТ ИНТЕРЕС ДА СИ Е ВЕЧНО ТАКА.. ЗА ДА КРАДЪТ ДО ДУПКА!!!!! НЯМАТЕ ВРЕМЕ- НАПРАВЕТЕ НЕщО ДОКРАЙ ЗА ДА ВИ УВАЖАВА нАРОДА!!!!

Господина с изцъкленият поглед от снимката ,как само хитро прИкарва всички в джоба си-не само ще намали заплатите ами и сам го казва:-"ще си направя аз едно фондче от 20-30 милиона,да си има ОТ НЕГО за нас и нашите премии. Така ако ми се сбъдне мечтата ще стисна за гушите всички, ще ми коленичат за пари...КЪДЕ Е ГАРАНЦИЯТА ЗА ОБЕКТИВНОСТ,КАКВА ДАЛНОВИДНОСТ,КАКВА НАГЛОСТ И ИЗОБщО СИНДИКАТИТЕ МАЙ И ТЕ щЕ САНА ОПАШКАТА НА ТОЗИ ФОНД- САМО И САМО ДА ПОДПИШАТ... А фонда ще се попълва естесвено както е било винаги- САМО ОТ НАИВНИТЕ РАБОТНИЦИ... нЕ СЕ СЪГЛАСЯВАЙТЕ С ТОЯ ИЗМАМНИК- ПОИСКАЙТЕ МУ ОСТАВКАТА..!!!!!

По коментарите виждам мненията на компетентни хора.Интересно защо нито един не попита - след като бедните и нещастни работници трябва да отнесат най-тежките удари за да компенсират досегашните загуби от какво идват тези загуби има ли виновни и те какво ще бъдат наказани.Публична тайна се голями и нагли кражби.Ха поне един да се хване и да върне част от откраднотото.И освен това да се обясни как ще се компенсират тези загуби - със скращения и рязане на заплати ли.Аз по принцип съм против стачките и профсъюзите.Но при тая наглост на управляващите - сега а и преди стачката е най-малкото което заслужават.Винаги само работниците са виновни.

МАХНЕТЕ МУ СНИМКАТА НА ТОЯ, ЧЕ МЕ ДРАЗНИ! ДА ДОЙДЕ ЧОВЕК, КОЙТО ЩЕ ВЪРНЕ ВЛАКОВЕТЕ, ЩЕ ВЪРНЕ ПЪТНИЦИТЕ НА ГАРИТЕ! И ЩЕ СЕ ОПРАВИ СЪС СВОИТЕ НЕКАДЪРНИЦИ. СЪВСЕМ ТОЧНО СЕ ИЗРАЗИХ - НЕКАДЪРНИЦИ, А НЕ РАБОТЕЩИ ХОРА. ВСИЧКИ НЕКАДЪРНИЦИ ВСЕ ОЩЕ СИ СТОЯТ ПО РАБОТНИТЕ МЕСТА. В ЖЕЛЕЗНИЦАТА ОСТАНАХА САМО РАЗНИ НАЧАЛНИЦИ! НЯМА ПЪТНИЦИ, НЯМА РАБОТЕЩИ ХОРА. ВЪРНЕТЕ ВЛАКОВЕТЕ! ИЛИ СЕ МАХАЙТЕ НЕ САМО ОТ ЖЕЛЕЗНИЦАТА, НО И ОТ ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО!

Продават основният източник на приходи. Съкращават 2000 човека (които най-вероятно няма да си видят парите). Намаляват заплатите на хората, като естествено заплатите на борда от по няколко хиляди не се пипат. Само не ми стана ясно, след като продадат товарни превози, които вкарват някакви пари и след като само пътническите превози, които са на загуба, то с какви пари ще плащат заплатите на работниците? Това ръководство не цели да оздрави БДЖ, то цели да го фалира и само слепец не би видял това...

Протакането и въртенето около преговорите имат за цел само едно - обезкървяване на процеса по протестите."Изпускането на парата" и размиването на гнева на протестиращите е нормална тактика,използваха я и при протестите срещу цените на горивата.Както каза Дянков:Ако не го направим сега,ще ни го наложат отвън след време....По-голямо признание,че българските правителства са само изпълнители на чужда воля скоро не е имало.

Такива глупави синдикалисти няма в никоя фирма.Като слушам какво предлагат, все едно чувам комсомолските поръчения от комунизма.

Кой във форума ще познае Владко Владимиров преди герб в коя партия столетница беше. Имате право само на един опит.

БСМ/БСП

Къде беше до сега ВЛАДО? Май ще излезе на яве поредния ви театър с властимащите - или искахте да проверите до къде е търпелив народа,който ви изкарва милионите- внимавайте не си играйте с търпението на българина ,нищо,че закалката от робството е до време хапльовци

Къде беше до сега ВЛАДО? Май ще излезе на яве поредния ви театър с власт имащите-или искахте да проверите до къде е търпелив народа,който ви изкарва милионите- внимавайте не си играйте с търпението на българина ,нищо ,че закалката от робството е до време хапльовци

Исканията на синдикатите са безумни!

Ама за какъв Колективен договор става въпрос???В момента няма КТД,той изтече април месец?!?!?За какво вообще става дума в тези преговори??Знаят ли преговарящите за какво се преговаря в общи линий???

ОК. Като закрият БДЖ, синдикатите да не се покрият като шушумиги а КНСБ и "Подкрепа" да назначат 13 000 души в своите редици и да им плащат заплати. Толкова колкото се опитват да им извоюват.

И аз се питам същото! Защото съдейки по действията, точно Синдикатите искат да фалират и разпродадат БДЖ - както вече направиха с Кремиковци и още стотици фирми. Да, Синдикатите не продават пряко, но определено взимат нещо в замяна на усилията си да фалират едно предприятие.

Забелязвате ли това безумно изречение?! "Работодателят няма да може да уволнява работници и служители поради съкращаване на щата и свиване обема на работа, без съгласието на синдикатите" Е, ако не са съгласни какво? Цяла държава плаща за кефа на Синдикатите...

Изключително некомпетентно ръководство, каквата е и адвокатката им от товарни превози. Значи нямат 2 милиона за ваучерите за храна, но имат около 10 милиона, с които да платят на хората, които ще се съкратят доброволно? А и защо не казват, че първо се подписваш под заповедта за съкращение и чак тогава ще се надяваш да вземеш шестте заплати? Защо нищо не казват за отделите в БДЖ, които ги закриват, като хората биват съкращавани, без да получат шест заплати и като тези хора не влизат в 2000, които трябва да махнат? Защо не казват, че борда на ... още style="font-size: 12px !important;font-family: Verdana !important;">директорите в БДЖ е съставен от над 20 човека, които взимат хиляди заплати? Силно се надявам, че хората, срещу които бяха заведени дела, сега ще заведат едно контра дело срещу ръководството. По-некадърно ръководство от сегашното не е имало...

Нищо не разбираш.В БТК по този начин бяха съкратени около 20хил.души.Подаваш молба за доброволно напускане и всички заплати " месечната +неизползван отпуск се плащат веднага.Оттам на борсата.Винаги се прави така.Казва се колко човека трябва да бъдат съкратени,пуска се програмата и ако не достигат добровалците тогава се съкращават др. до достигане на желената бройка.

Ти прочете ли какво пише? Ясно е, че така се прави. Въпросът е, от къде ще ги намерят тези около 10 милиона, при положение, че нямат 2 милиона за ваучерите за храна? Като си такава специалистка, би ли ми казала как ще стане тоя номер?

Правителството да предостави железниците на разположение на т.н. жп синдикати - Бунев, Мунев и т.н. Да си ги поемат, ръководят, управляват, назначават и плащат големи заплати. Както ГЕРБ подари паметника на Бузлуджа на другарите социалисти, които сега подличко мълчат

Ама кво ша стане с обещаното на нашия човек.

Колеги/жки и Читател(к)и ! Днес е Денят !!! Ама вземете кажете най-накрая нещо чрез/на антикриза.бг ! ( И Симеон и г-жа Кристалина Георгиева ви чакат . ) Имате Платформата за Разговора ; Но без вашето участие (въпроси, теми, предложения) -- Денят ще си отиде, ей ! А ако-ли имаме нужната ваша критична маса -- срещу стойноста на кутия цигари от Всеки -- ще имаме Виртуална Глобална Среща в реално време .

Как продадохте около 500 товарни вагона, г-н Недев без акт за брак и на толкова ниска цена. Не може да се продават вагони в експлотация. Защо след като си признахте, че на ден не стигат около 100 товарни вагона за да покриете исканията на клиентите Вие си позволихте да продадете тези вагони.Защо съкращавате или както Вие го казвате хората си тръгват за шесте заплати, от Вагонно-ремонтните цехове нали не стигат вогони.

"Работодателят няма да може да уволнява работници и служители поради съкращаване на щата и свиване обема на работа, без съгласието на синдикатите, е точка първа от споразумението, която на практика е препъни камъкът в преговорите". Това го няма никъде по света"не може щатът да се оформя въз основа на обема,и при намаляване на обема да не се привежда щатът в съответствие с обема"Когато синдикатите вземат да подписват платежни в банката и да носят отговорност тогава да се "репчат".Ако вие господа директори подадете на синдикатите по тази точка първа,много ви моля освободете местата си доброволно.

Да се замотат още 10 дни и да фалират. Клиентите вече ще са ги забравили.

Изключително некомпетентно ръководство, каквата е и адвокатката им от товарни превози. Значи нямат 2 милиона за ваучерите за храна, но имат около 10 милиона, с които да платят на хората, които ще се съкратят доброволно? А и защо не казват, че първо се подписваш под заповедта за съкращение и чак тогава ще се надяваш да вземеш шестте заплати? Защо нищо не казват за отделите в БДЖ, които ги закриват, като хората биват съкращавани, без да получат шест заплати и като тези хора не влизат в 2000, които трябва да махнат? Защо не казват, че борда на директорите в БДЖ е съставен от над 20 човека, които взимат хиляди заплати? Силно се надявам, че хората, срещу които бяха заведени дела, сега ще заведат едно контра дело срещу ръководството. По-некадърно ръководство от сегашното не е имало...

БДЖ няма да се продава на търг и да се търсят инвеститори, а ще се продава на явилия се НАШ КУПУВАЧ и то на принципа колкото даде!!! Както стана с БУЛГАРТАБАК И КРЕМИКОВЦИ. Освен влакове, разработен бизнес, дългосрочна перспектива на превози се продават и съответните сгради!! Нещо повече за бъдещия купувач се подготвят и други екстри: От следващата година се намалява таксата, която ще се плаща за товарен влак по релсовия път с 20% спрямо сегашната, за пътнически влак, обаче тя се увеличава с 30%. Т.е. Печелившият ще плаща по-малко, а ГУБЕЩИЯТ ПОВЕЧЕ и на горките хорица ще вдигаме цената на билетите !! В сградите на Товарни превози се намират и РПУ на Транспортна полиция. Те не се вадят като ДЪРЖАВЕН актив преди продажбата, а се подготвя да бъдат купени или да се плаща наем за тях след това от/на новия собственик т.е. МВР и ДЪРЖАВАТА ще възстановят няколко милиона на нашето момче, че се е охарчил!!! Донякъде и поради тази бъдеща инвестиция на МВР бюджета му е с най-малко съкращение!!!

БДЖ е доведена умишлено до фалит за една година с ЦЕЛ БЪРЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ и продажба на НАШЕ МОМЧЕ. Скандалът с влакчетата Сименс и немска банка е предизвикан умишлено. През 2010 фискалния резерв е бил в порядъка на 6 5,5 млр лева през отделните месеци. Отпускана е и държавната субсидия за БДЖ. Имало е пари, но са плащани лихвите по кредита, но не е плащана главницата. Не се преговаря с банката за разсрочване на плащания, а се сменя избраният от нея застраховател и скандалът избухва. Пътническите превози са във фалит, но другото предприятие Товарни превози е печелившо. Преструктуира се БДЖ как ще стане си го чел, и Товарни превози ВЕЧЕ са на тезгяха в Агенцията за приватизация. ПЕЧЕЛИВШИТЕ, а не губещите.

Този "ръководител" щом смята че нищо не се случва нощем тогава да не слага пазачи въобще. Ще си икономиса 125%. Пък щом смята че нямат и нужда от лични предпазни средства, дрехи,обувки и пр. можем да считаме, че е много зле с познаване на нормативната уредба в страната. Също така за пример може да гледа филмчета по дискавъри за да види как ги хранят работниците в европейските страни в специални столови със 1,2 и трето. И как им строят жилища докато работят във фирмата.

Тези гадове искат да извадят и единственото око на кьоравия. Като Ви е толкова тежко да управлявате ЖП-то, оставете го, не се напъвайте. Предполагам, че това е станало ясна днес. Очаквам, че след тази новина ще спрат всички влакове.

Значи стачката продължава!

Тази държава няма да тръгне надобре, ако синдикалистите извиват ръцете и налагат комунистическо-синдикална политика. ОТкога се превърнахме в изостаналата синдикална държава, на фалирали предприятия, уж заради социланите искания на синдикатите?!

преди да говориш за комунисти и прочее си отговори на следните въпроса... бдж (български дърявни железници ) значи дърявата след акто спуска парашутисти в борда на директорите на компанята трибва да носи и отговорност за деиствята им. така а сега въпросите : тези некадърници ( парашутистите ) колко нови клиенти привлекоха от както управляват дружеството? отговора е нула? какво им представлява реформата ? съкращаване на работници ? какво да правят тези работници след като бъдат уволнени ? ще теята на дърявата като соцялни ражоди и няма как да се преквалифицират понеже са учили за железничари и не могат да работят като поярникари например ? та според мен е наи лесно да се съкращавт хора но това не е реформа драги ? реформа се прави така че да се вдигне едно предпрятя на крака а с тесж шефове това няма как да се случи... виж им цв тата владимиров ( бивх оправител на винпром карнобат ) какво знае тои от железници ? как ша намира клиенти ?:) недев (бивш служител в цонсултаснка фирма кдс кояот консултира и сега железниците и те и плащат хиляди за консултански деиности и сега) това не е е свързани лица ? не се ли източна компанята ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Какви клиенти какви 5 лева. Иконимически БДЖ трупа загуби при операриране... И ако не се преструктурира из основи няма да бъде друго това е...

Коментари - БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането | Днес.dir.bg

БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането

Вторият ден от преговорите между синдикати и ръководството на БДЖ приключи без споразумение. Председателят на Съвета на директорите на компанията Владимир Владимиров обаче заяви, че това са били най-конструктивните разговори досега. Стачката продължава.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ и синдикатите не се разбраха за заплащането | Днес.dir.bg

Коментари

Много слаби и необразовани синдикални лидери.Не само ,че нищо няма да извоюват ,но хората които през всичките години на прехода бяха потърпевши и сега също ,ще загубят и малкото ,което получават.За синдикален лидер признавам г-жа Янка Такева,всичко което искаше за учителите го постигна.А този т.н.директор ВВ ми прилича на някой от гестапо,сигурно не е запознат с истинските проблеми в БДЖ,или по точно не желае да се запознае.

в българия винаги промените се правят бавно и полека и винаги страдаме дълго, навсякъде по света се действа бързо и наведнъж, и бързо се получава подобрение

Щом като няма споразумение да обявят фалит и да почнат наново,това протакане не води до нищо хубаво

Какъв фонд какви пет лева. Нали догодина на тяхно място ще бъдат други .които като тези ще кажат ,че това не е разписвано от тях .

Гледам днес преговорите и се чу дя тия двамата добре ли са ?? Седми ден стачка ,а те тепърва се запознават със стачното споразумение от началото на годината .Не случайно повечето журналисти са по подготвени по темата това ясно си пролича от гостуванията им телевизия в телевизия.От днешните им искания за орязване на придобив ките личи ,че им е все едно докога яе продължи стачката.

браво на вас моля ви господа стачкъващи не се предаваите покажете на целя свят че и тък в тая малка страна живеат хора а не овце. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Резултатите за сетен път показват, че не трябва да се правят никакви отстъпки на синдикатите. Не може една фалираща фирма да продължи да дава завишени допълнителни плащания (например нормативно плащането за година стаж е 0.6%, а в БДЖ плащат 1%). На всеки се иска да получава повече, въпросът е откъде.

ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ- ДА СМЕ ПО-УМЕРЕНИ.. НЕ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО ДР.Борисов- за някои неща ние му наредихме.. Да НЕ ПИПА ПРИВАТИЗИРАНИТЕ ВЕЧЕ ФИРМИ,ЧЕ щЕ НИ СЕКНАТ КАНАЛИТЕ ЗА финансиране ПАРТИИТЕ,ДА НЕ ПИПА МИТНИЦИТЕ,ДА не пипа никъде-разрешено му е да реже лентички за новооткрити детски градини,шосета и магистрали.. А със протестите- АМИ СЕГА СМЕ СЕ СЪБРАЛИ ТУКА И СКОРО щЕ МУ КАЖЕМ КАКВО Д А ПРАВИ-АМА Я КАРАЙТЕ ПО-СПОКОЙНО ЧЕ НИ ДРАЗНИТЕ ВЕЧЕ СКЪПИ ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ.. За всички няма и е криза- без значение дали е измислена или реална- КРИЗА Е,ПАРИ НЕМА,А И НЕМА КОЙ ДА ги изкарва.

...Разговорите прекратени,за да могат синдикалните лидери да съгласуват позициите си...с другарите /фитилжии/от Позитано-смях в залата!

КЪДЕ СА ЗЛАТНИТЕ ВАГОНИТЕ НА МОЛЛОВ ЗА КОИТО ТРЯБВА ДА ПЛАТИТЕ НА КРЕДИТ АНЩАЛТ 210 МИЛИОНА ЕВРО ?? КЪДЕ СА БЕ ЦЪРВУЛИ. КЪДЕ СА ПАРИТЕ КОИТО НОВИЯ СОБСТВЕНИК НА "КРЕМИКОВЦИ" ТРЯБВА ДА ПРЕВЕДЕ НА ДЛЪЖНИКА СИ БДЖ ?? КЪДЕ СА ?? ИЛИ МОЖЕ БИ СТЕ ПРОДАЛИ КРЕМИКОВЦИ БЕЗ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО КЪМ БДЖ ??? ВИЕ СТЕ ЗА СЪД БЕ ГАДОВЕ

до 999 всичко казано от теб е вярно водят на минимална заплата плащат ти осигоровки на прага за осигуряване офицялно вземаш170лв поведомост а ти плащат600лв под масата и всичко е по закон и нямаш право на отпуска защото няма кой да работи по12часа на ден

не само на отпуск-или имаш право на отпуск -ам ти се плаща надник за ден по 13лв...,болнчния пак така -зле , ако доживееш за пенсия- ще вземеш минималната...- мечтай си да е колкоото може по-късно -например след 50 години-тогава минималната (ако има свестни държавници теоретично казано),може да са докарали минималната пенсия до 1500 евро примерно.... :) :) :)

Бунев, Мунев и другите жп синдикални мутанти вече загубиха някои от привилегиите си. Няма да им плащат сл. GSM, жп ръководството ги прибра. Няма да им събират чл. внос със служебната ведомост за заплати. Колко ли синдикални членове ще останат? Служебното автомобилче вече е на друго разположение. Май трябва да освобождава и стаите, които са заели неправомерно???

ако и този сайт го нямаше- мани, кофти-добре че той не е още спрян и преработен... не знам как удържат - ам са печени тия тука -евалата... !

Я да оставим ся БГ-бизнеса.. Те са си добре.. Най-интересното е дали някой някога би публикувал примерно колко парички са потънали в бездънните джобове на то\зи Директорски Съвет за заплати,премии,командировки,пари за представителни,...всякакви такива.. И интересното е - съотнесени към парите изплатени на скромната 2000 -група от които зависи функционирането на БДЖ какво ли ще се получи-ОПАСНО Е ДА РАЯЗБИРАТ УВАЖАЕМИТЕ ПРОТЕСТИРАщИ- ЗАщОТО ПОВЕЧЕТО ОТ ТЯХ МОЖЕ ДА ХУКНАТ ДА СИ ПРОДАВАТ ПОСЛЕДНИТЕ ВЕщИ У ДОМА ЗА ДА СИ ВЗЕМАТ ПО ЕДИН"калкулатор- АК47- СЛУЖЕШ ЗА ИЗЧИСТВАНЕ НА СМЕТКИТЕ.... и ТАКА НЕ ТРЯБВА-АМ ДА НЕ НАУЧАВАТ КОЛКО ПАРИ СА ПОЛУЧИЛИ ТЕХНИТЕ ;РЪКОВОДИТЕЛИ' -ПОНЕ САМО НИЕ-ЗА ДА ЗНАЕМ ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ...- М А Ф И Я И ТО Н А В И С О К О Н И В О !!! Владимиров е железен- няма кой да го бутне защото е в играта с милионите....

Като стана дума за Българските бизнесмени- мога да кажа за вече Баналната Световна Икономическа криза следното: българският бизнес не вижда изход и не знае как да излезе от ситуацията, за него всички са виновни:- работника работи малко и лошо,конкурентите играят подмолно,правителството не му пука за бизнеса, изобщо целият свят е срещу БГ-бизнесмена... Изобщо не си дсават сметката че повечето са самоуки ,понякога без ценз,без опит и знания, без изградена стратегия(в краткосрочен и дългосрочен план)..Изобщо - бизнесмени като нашите са униокални по това че колкото и да са неспособни и неконкурентни-не се разоряват,крадът от когото и колкото може- служителя си крадът от заплати,държавата от неплатени данъци .. и само се жалват... Кой ше ми каже ЕДИН ПРОСПЕРИРАщ И ИСТИНСКИ БЪЛГАРСКИ БИЗНЕСМЕН И КОЯ МУ Е ФИРМАТА-РАЗБИРА СЕ ЗАКОННА... нЯМА ТАКИВА НАЛИ- ПОЗНАХ ОТ ПЪРВИ ОПИТ... А ЗАщО Е ТАКА ??? Да каже например Павката :) ?????

УВАЖАВАНИ ОТ МЕН СТАЧКУВАщИ,имате уникалният шанс да спасите не само себе си,своите работни места- но И ЕДНА ДЪРЖАВНА ФИРМА ПРАВЕНА ОТ НАРОДА И С ПАРИТЕ НА НАРОДА... нЕ ТРЯБВА ДОПУСКАТЕ ПРИВАТИЗИРАНЕ НА БДЖ- щЕ СТАНЕМ ЗА СМЯХ ПРЕД СВЕТА... нЯМА ЕДНО ПРИВАТИЗИРАНО ПРЕДПРИЯТИЕ В БГ КОЕТО ДА НЕ Е ДОИЗЦЕДЕНО,което да е печелившо,конкурентно и т,нат.... Пипне ли го БГ-биснесмена- ще го ДОУКРАДНЕ,а накрая за скраб... Помнете ми думата...оБЪРНЕТЕ СЕ С ДЕКЛАРАЦИЯ ДО Бойко,парламента,съда масмедиите,до европейски институции за разбиране и съдействие.. Не чакайте само на СИНДИКАТИТЕ-ТЕ СКОРО щЕ СИ ДООТВОюВАТ ТЯХНОТО-А ВАШЕТО ??????

Подкрепям. Шефът им най-вероятно никога не се качвал във влак, а може и да не е виждал, така като го гледам. Цялата работа в приватизацията е точно така - чуждите компании източват докато може, а българските "бизнесмени" доразрушават всичко и го ликвидират, правейки мнооого пари.

с риск да ме изтрият ще си позволя да дам съвет или апел към всички от БДЖ в стачка: ПРИЯТЕЛИ-КОМУНИКИРАЙТЕ ПОМЕЖДУ СИ- СПЛОТЕТЕ СЕ И НАПРАВЕТЕ ОБщА ПОДПИСКА С ИСКАНИЯ-АКО ТРЯБВА ЗА КОНСУЛТАЦИИ СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ АДВОКАТИТЪЕ ОТ СИНДИКАТИТЕ,АКО НЕ НАЕМЕТЕ СИ ТАКЪВ- ВСЕКИ щЕ СЕ НАЕМЕ ДА ВИ ЗАщИТАВА. В ТАЗИ ПОДПИСКА ПОИСКАЙТЕ НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА СЕГАщНИЯ БОРД НА ДИРЕКТОРИТЕ (КОЙТО ВИ Е НАВРЯЛ В ТОВА БЛАТО)НАЧЕЛО С ВЛАДКО... ИНАЧЕ НЕ ВИ ЧАКА НИщО ДОБРО- А ТАКА И БДЖ.. и НЕ СЕ ДЕЛЕТЕ НА РАБОТЕщИ И ЧИНОВНИЦИ-ИМА ЗАГРИЖЕНИ ЗА БДЖ- ДА НЕ Е КАКТО Е СЕГА-ИМА И НЕХАЕщИ-КОИТО ИМАТ ИНТЕРЕС ДА СИ Е ВЕЧНО ТАКА.. ЗА ДА КРАДЪТ ДО ДУПКА!!!!! НЯМАТЕ ВРЕМЕ- НАПРАВЕТЕ НЕщО ДОКРАЙ ЗА ДА ВИ УВАЖАВА нАРОДА!!!!

Господина с изцъкленият поглед от снимката ,как само хитро прИкарва всички в джоба си-не само ще намали заплатите ами и сам го казва:-"ще си направя аз едно фондче от 20-30 милиона,да си има ОТ НЕГО за нас и нашите премии. Така ако ми се сбъдне мечтата ще стисна за гушите всички, ще ми коленичат за пари...КЪДЕ Е ГАРАНЦИЯТА ЗА ОБЕКТИВНОСТ,КАКВА ДАЛНОВИДНОСТ,КАКВА НАГЛОСТ И ИЗОБщО СИНДИКАТИТЕ МАЙ И ТЕ щЕ САНА ОПАШКАТА НА ТОЗИ ФОНД- САМО И САМО ДА ПОДПИШАТ... А фонда ще се попълва естесвено както е било винаги- САМО ОТ НАИВНИТЕ РАБОТНИЦИ... нЕ СЕ СЪГЛАСЯВАЙТЕ С ТОЯ ИЗМАМНИК- ПОИСКАЙТЕ МУ ОСТАВКАТА..!!!!!

По коментарите виждам мненията на компетентни хора.Интересно защо нито един не попита - след като бедните и нещастни работници трябва да отнесат най-тежките удари за да компенсират досегашните загуби от какво идват тези загуби има ли виновни и те какво ще бъдат наказани.Публична тайна се голями и нагли кражби.Ха поне един да се хване и да върне част от откраднотото.И освен това да се обясни как ще се компенсират тези загуби - със скращения и рязане на заплати ли.Аз по принцип съм против стачките и профсъюзите.Но при тая наглост на управляващите - сега а и преди стачката е най-малкото което заслужават.Винаги само работниците са виновни.

МАХНЕТЕ МУ СНИМКАТА НА ТОЯ, ЧЕ МЕ ДРАЗНИ! ДА ДОЙДЕ ЧОВЕК, КОЙТО ЩЕ ВЪРНЕ ВЛАКОВЕТЕ, ЩЕ ВЪРНЕ ПЪТНИЦИТЕ НА ГАРИТЕ! И ЩЕ СЕ ОПРАВИ СЪС СВОИТЕ НЕКАДЪРНИЦИ. СЪВСЕМ ТОЧНО СЕ ИЗРАЗИХ - НЕКАДЪРНИЦИ, А НЕ РАБОТЕЩИ ХОРА. ВСИЧКИ НЕКАДЪРНИЦИ ВСЕ ОЩЕ СИ СТОЯТ ПО РАБОТНИТЕ МЕСТА. В ЖЕЛЕЗНИЦАТА ОСТАНАХА САМО РАЗНИ НАЧАЛНИЦИ! НЯМА ПЪТНИЦИ, НЯМА РАБОТЕЩИ ХОРА. ВЪРНЕТЕ ВЛАКОВЕТЕ! ИЛИ СЕ МАХАЙТЕ НЕ САМО ОТ ЖЕЛЕЗНИЦАТА, НО И ОТ ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО!

Продават основният източник на приходи. Съкращават 2000 човека (които най-вероятно няма да си видят парите). Намаляват заплатите на хората, като естествено заплатите на борда от по няколко хиляди не се пипат. Само не ми стана ясно, след като продадат товарни превози, които вкарват някакви пари и след като само пътническите превози, които са на загуба, то с какви пари ще плащат заплатите на работниците? Това ръководство не цели да оздрави БДЖ, то цели да го фалира и само слепец не би видял това...

Протакането и въртенето около преговорите имат за цел само едно - обезкървяване на процеса по протестите."Изпускането на парата" и размиването на гнева на протестиращите е нормална тактика,използваха я и при протестите срещу цените на горивата.Както каза Дянков:Ако не го направим сега,ще ни го наложат отвън след време....По-голямо признание,че българските правителства са само изпълнители на чужда воля скоро не е имало.

Такива глупави синдикалисти няма в никоя фирма.Като слушам какво предлагат, все едно чувам комсомолските поръчения от комунизма.

Кой във форума ще познае Владко Владимиров преди герб в коя партия столетница беше. Имате право само на един опит.

БСМ/БСП

Къде беше до сега ВЛАДО? Май ще излезе на яве поредния ви театър с властимащите - или искахте да проверите до къде е търпелив народа,който ви изкарва милионите- внимавайте не си играйте с търпението на българина ,нищо,че закалката от робството е до време хапльовци

Къде беше до сега ВЛАДО? Май ще излезе на яве поредния ви театър с власт имащите-или искахте да проверите до къде е търпелив народа,който ви изкарва милионите- внимавайте не си играйте с търпението на българина ,нищо ,че закалката от робството е до време хапльовци

Исканията на синдикатите са безумни!

Ама за какъв Колективен договор става въпрос???В момента няма КТД,той изтече април месец?!?!?За какво вообще става дума в тези преговори??Знаят ли преговарящите за какво се преговаря в общи линий???

ОК. Като закрият БДЖ, синдикатите да не се покрият като шушумиги а КНСБ и "Подкрепа" да назначат 13 000 души в своите редици и да им плащат заплати. Толкова колкото се опитват да им извоюват.

И аз се питам същото! Защото съдейки по действията, точно Синдикатите искат да фалират и разпродадат БДЖ - както вече направиха с Кремиковци и още стотици фирми. Да, Синдикатите не продават пряко, но определено взимат нещо в замяна на усилията си да фалират едно предприятие.

Забелязвате ли това безумно изречение?! "Работодателят няма да може да уволнява работници и служители поради съкращаване на щата и свиване обема на работа, без съгласието на синдикатите" Е, ако не са съгласни какво? Цяла държава плаща за кефа на Синдикатите...

Изключително некомпетентно ръководство, каквата е и адвокатката им от товарни превози. Значи нямат 2 милиона за ваучерите за храна, но имат около 10 милиона, с които да платят на хората, които ще се съкратят доброволно? А и защо не казват, че първо се подписваш под заповедта за съкращение и чак тогава ще се надяваш да вземеш шестте заплати? Защо нищо не казват за отделите в БДЖ, които ги закриват, като хората биват съкращавани, без да получат шест заплати и като тези хора не влизат в 2000, които трябва да махнат? Защо не казват, че борда на ... още style="font-size: 12px !important;font-family: Verdana !important;">директорите в БДЖ е съставен от над 20 човека, които взимат хиляди заплати? Силно се надявам, че хората, срещу които бяха заведени дела, сега ще заведат едно контра дело срещу ръководството. По-некадърно ръководство от сегашното не е имало...

Нищо не разбираш.В БТК по този начин бяха съкратени около 20хил.души.Подаваш молба за доброволно напускане и всички заплати " месечната +неизползван отпуск се плащат веднага.Оттам на борсата.Винаги се прави така.Казва се колко човека трябва да бъдат съкратени,пуска се програмата и ако не достигат добровалците тогава се съкращават др. до достигане на желената бройка.

Ти прочете ли какво пише? Ясно е, че така се прави. Въпросът е, от къде ще ги намерят тези около 10 милиона, при положение, че нямат 2 милиона за ваучерите за храна? Като си такава специалистка, би ли ми казала как ще стане тоя номер?

Правителството да предостави железниците на разположение на т.н. жп синдикати - Бунев, Мунев и т.н. Да си ги поемат, ръководят, управляват, назначават и плащат големи заплати. Както ГЕРБ подари паметника на Бузлуджа на другарите социалисти, които сега подличко мълчат

Ама кво ша стане с обещаното на нашия човек.

Колеги/жки и Читател(к)и ! Днес е Денят !!! Ама вземете кажете най-накрая нещо чрез/на антикриза.бг ! ( И Симеон и г-жа Кристалина Георгиева ви чакат . ) Имате Платформата за Разговора ; Но без вашето участие (въпроси, теми, предложения) -- Денят ще си отиде, ей ! А ако-ли имаме нужната ваша критична маса -- срещу стойноста на кутия цигари от Всеки -- ще имаме Виртуална Глобална Среща в реално време .

Как продадохте около 500 товарни вагона, г-н Недев без акт за брак и на толкова ниска цена. Не може да се продават вагони в експлотация. Защо след като си признахте, че на ден не стигат около 100 товарни вагона за да покриете исканията на клиентите Вие си позволихте да продадете тези вагони.Защо съкращавате или както Вие го казвате хората си тръгват за шесте заплати, от Вагонно-ремонтните цехове нали не стигат вогони.

"Работодателят няма да може да уволнява работници и служители поради съкращаване на щата и свиване обема на работа, без съгласието на синдикатите, е точка първа от споразумението, която на практика е препъни камъкът в преговорите". Това го няма никъде по света"не може щатът да се оформя въз основа на обема,и при намаляване на обема да не се привежда щатът в съответствие с обема"Когато синдикатите вземат да подписват платежни в банката и да носят отговорност тогава да се "репчат".Ако вие господа директори подадете на синдикатите по тази точка първа,много ви моля освободете местата си доброволно.

Да се замотат още 10 дни и да фалират. Клиентите вече ще са ги забравили.

Изключително некомпетентно ръководство, каквата е и адвокатката им от товарни превози. Значи нямат 2 милиона за ваучерите за храна, но имат около 10 милиона, с които да платят на хората, които ще се съкратят доброволно? А и защо не казват, че първо се подписваш под заповедта за съкращение и чак тогава ще се надяваш да вземеш шестте заплати? Защо нищо не казват за отделите в БДЖ, които ги закриват, като хората биват съкращавани, без да получат шест заплати и като тези хора не влизат в 2000, които трябва да махнат? Защо не казват, че борда на директорите в БДЖ е съставен от над 20 човека, които взимат хиляди заплати? Силно се надявам, че хората, срещу които бяха заведени дела, сега ще заведат едно контра дело срещу ръководството. По-некадърно ръководство от сегашното не е имало...

БДЖ няма да се продава на търг и да се търсят инвеститори, а ще се продава на явилия се НАШ КУПУВАЧ и то на принципа колкото даде!!! Както стана с БУЛГАРТАБАК И КРЕМИКОВЦИ. Освен влакове, разработен бизнес, дългосрочна перспектива на превози се продават и съответните сгради!! Нещо повече за бъдещия купувач се подготвят и други екстри: От следващата година се намалява таксата, която ще се плаща за товарен влак по релсовия път с 20% спрямо сегашната, за пътнически влак, обаче тя се увеличава с 30%. Т.е. Печелившият ще плаща по-малко, а ГУБЕЩИЯТ ПОВЕЧЕ и на горките хорица ще вдигаме цената на билетите !! В сградите на Товарни превози се намират и РПУ на Транспортна полиция. Те не се вадят като ДЪРЖАВЕН актив преди продажбата, а се подготвя да бъдат купени или да се плаща наем за тях след това от/на новия собственик т.е. МВР и ДЪРЖАВАТА ще възстановят няколко милиона на нашето момче, че се е охарчил!!! Донякъде и поради тази бъдеща инвестиция на МВР бюджета му е с най-малко съкращение!!!

БДЖ е доведена умишлено до фалит за една година с ЦЕЛ БЪРЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ и продажба на НАШЕ МОМЧЕ. Скандалът с влакчетата Сименс и немска банка е предизвикан умишлено. През 2010 фискалния резерв е бил в порядъка на 6 5,5 млр лева през отделните месеци. Отпускана е и държавната субсидия за БДЖ. Имало е пари, но са плащани лихвите по кредита, но не е плащана главницата. Не се преговаря с банката за разсрочване на плащания, а се сменя избраният от нея застраховател и скандалът избухва. Пътническите превози са във фалит, но другото предприятие Товарни превози е печелившо. Преструктуира се БДЖ как ще стане си го чел, и Товарни превози ВЕЧЕ са на тезгяха в Агенцията за приватизация. ПЕЧЕЛИВШИТЕ, а не губещите.

Този "ръководител" щом смята че нищо не се случва нощем тогава да не слага пазачи въобще. Ще си икономиса 125%. Пък щом смята че нямат и нужда от лични предпазни средства, дрехи,обувки и пр. можем да считаме, че е много зле с познаване на нормативната уредба в страната. Също така за пример може да гледа филмчета по дискавъри за да види как ги хранят работниците в европейските страни в специални столови със 1,2 и трето. И как им строят жилища докато работят във фирмата.

Тези гадове искат да извадят и единственото око на кьоравия. Като Ви е толкова тежко да управлявате ЖП-то, оставете го, не се напъвайте. Предполагам, че това е станало ясна днес. Очаквам, че след тази новина ще спрат всички влакове.

Значи стачката продължава!

Тази държава няма да тръгне надобре, ако синдикалистите извиват ръцете и налагат комунистическо-синдикална политика. ОТкога се превърнахме в изостаналата синдикална държава, на фалирали предприятия, уж заради социланите искания на синдикатите?!

преди да говориш за комунисти и прочее си отговори на следните въпроса... бдж (български дърявни железници ) значи дърявата след акто спуска парашутисти в борда на директорите на компанята трибва да носи и отговорност за деиствята им. така а сега въпросите : тези некадърници ( парашутистите ) колко нови клиенти привлекоха от както управляват дружеството? отговора е нула? какво им представлява реформата ? съкращаване на работници ? какво да правят тези работници след като бъдат уволнени ? ще теята на дърявата като соцялни ражоди и няма как да се преквалифицират понеже са учили за железничари и не могат да работят като поярникари например ? та според мен е наи лесно да се съкращавт хора но това не е реформа драги ? реформа се прави така че да се вдигне едно предпрятя на крака а с тесж шефове това няма как да се случи... виж им цв тата владимиров ( бивх оправител на винпром карнобат ) какво знае тои от железници ? как ша намира клиенти ?:) недев (бивш служител в цонсултаснка фирма кдс кояот консултира и сега железниците и те и плащат хиляди за консултански деиности и сега) това не е е свързани лица ? не се ли източна компанята ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Какви клиенти какви 5 лева. Иконимически БДЖ трупа загуби при операриране... И ако не се преструктурира из основи няма да бъде друго това е...