Китайски гигант обяви сериозните си намерения за БДЖ

Министърът на транспорта Христо Алексиев е получил официално инвестиционно намерение за БДЖ от китайска компания.

Обратно в новината

Коментари - Китайски гигант обяви сериозните си намерения за БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не са ми ти китайци, а реалните собственици на държавата. Покрай петрола, цялата държава лапнаха.

Ако пропускам нещо ме поправете: 1. Ще платят част от дълговете 2. Ще доставят нови влакове 3. Ще строят завод До тук перфектно! ..но какво искат всъщност в замяна? Или просто минават да оставят подаръци?

А дано!

За БДЖ няма друго спасение. Китай прави новият път на коприната. Единият лъч вече заработи, през Русия Полша ГФР Франция Англия. През България минава друг лъч от към Турция и втори чрез ферибот Русия България. Трябва да сме най-големите глупаци ако позволим на тъмните сили да провалят и това.

цял свят асемблира "сглобява"какво ли не в китай! китай ще асамблира в България! браво другарю герджиков!

Ха дано. Искам да му видя физиономията на Московски, ако подобна инвестиция се реализира.

Проект 2050 хехехе

ТРЯБВАШЕ ДА СЛЕДВАМЕ КИТАЙ 09.03.2017 16:24 ( нерегистриран ) А НЕ ИВАН КОСТОВ.

Ми ще увеличат цените на билетите, това се знае. Може би затова не смятат за нужно да го обявяват.

те за 2 г строят 2000 км ТЖВ така че това дето тиквата виго дума не вервайте....а да на забравя в шкембеджийниците вче има меню за сименс - разбирай бабуцра Меркел 1.Френска лучена супа 2 Български таратор за духане по избор

Китайците в момента навсякъде по света закупуват транспортна инфраструктура, или строят нова. Оттървават се от доларовите активи и инвестират. БДЖ вероятно им трябва като европейски оператор, за да карат товари по ЕС.

Сега тия дето ще дойдат на власт след изборите ще им поискат няколко милиончета като подкуп и китайчетата ще си тръгнат по живо по здраво.

е да ти дадат да си закърпиш съдраните потури бе смешник....събранов ЕС (засега) му требе на чичката Си и може ида идеш да помиташ пред завода кой знае...))))

Китайците са се объркали и не знаят, че за да имат успех с железата по пътя на коприната , не трябва да има цигани покрай релсите.

пак ли?

БДЖ има бъдеще само ако сменят всички влакове с високоскоростни! София - Бургас трябва да се взима за 2 часа макс, иначе няма смисъл от влаковете!

По ИТ форумите напоследък се коментира отношението на КИТАЙСКИЯ ШЕФ към БГ РАБОТНИКА: 1) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оставане 2 часа след работа (8+2=10 всеки ден). 2) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО работа в събота. 3) АКО НЕ ИСКА го заменят с работник от Китай (тамошните условия са още по-тежки, за работника-китаец работата в БГ е желана). Това за ИТ! За всеки друг тип дейност ще си донесат работници още по-лесно!! А в Китай работници има!!!

Дъра-бъра дъра-бъра. Утре ще пуснат новината за идването на китайците в Пловдив... и така вече десет години :) Хич не ни трябват тая сган!

Както бе при бойко ли

Е, щом "намеренията са сериозни" Герджика да тръгва за Китай като сватосница - ще се жертва пък на ползу роду, нищо че хич не му се ходеше по света;)

ха че то голям гювеч при вас бе сао два часа след работа еми затова сте с голи задници щот не бачкате...ааа нещо чух едни смешници да казват че БГ програмистите били яката работа всички в пъба паднаха от смях щот знаят че тва може да е било ама сега сте неграмотни даже след матурите ай със здраве че шефът ме вика))))

Товарният влак бърза работа няма, освен ако не вози сладолед. Гледай малко по-широко, не само да си ходиш бързо до Сливен.

Даже ако ме питаш мене трябва да го взимаме за отрицателно време.А с напредването на технбоглогиите да ги закриват всички влакове, самолети и само телепортация батко.

Във фокскон се мятат през прозорците.

Приветсвам новите влакове и завода за поддръжка/обновление ...но старата инфраструктура /линии/ която служи и за "бране на джилязу" кой ще поеме нейното обновление и поддръжка...и докато това стане (доста дълъг процес) кой ще задължи местните автобуси да направят връзка с влака (закъсняващ заради проблеми с трасето) а не с конкуриращият влака междуселищен автобус. Дяволът както винаги е в детайлите...ако бухаме пак само на парче за да заработим комисионна ...до там и ще си останем. Ще имаме влакове-стрела движещите се като мравки и чупещи често се за да се осигури работа на завода за поддръжка ....хубаво е да видиш, че нещата са взаимно обвързани...;):)

Да, това ще бъде част от южния "път на коприната", защото северния вече е реализиран. Този януари пристигна в Лондон първия товарен влак - през Русия, Полша, Германия, Белгия, Франция, през Ламанша и в Лондон. Който се интересува и разбира поне малко от геополитика, ще разбере и това...

Айде ходи да лазиш и да береш малини. Знаем го твоето сити.

Бех сигурен, че ще се появи поредния тъпунгер.Не, като при леля ти КУРнелия.

Американците са решили въпроса на времето с резервати и на тях китайци им правиха железниците. Америка, но два века по късно.

Мда, така разправят в Лондонските пъбове местните програмисти - вече безработни, защото компаниите изнесоха дейността в София, Ченай и Пекин.

Ако Чичо Сам не подпали и нас. Вижте Грузия и Украйна. Трябва да сме сплотени всички българи.

китайският футболен клуб шанхай шенхуа купи нов играч. карлос тавес ще получава заплата от40 000 000 € годишно! да му е честито. герджиков се гласи да продаде бдж на китайците за 300 000 000 €! това са седем заплати за карлито! да им е честито!

А някай питал ли е началниците и то тези отвъд океана.Ние не случайно се отказахме от "Южен поток" и южния нов път на коприната.Та нали не случайно в момента САЩ клатят Македония , за да провалят двата проекта продължението на "Турски поток" и железопътното трасе за южния път на коприната през Македония

ми в грузия и украина стрелят руские бе! дядя ваня, а не чичо сам!

Момент! Първо става дума за приватизация, после за инвестиция ;)) Като ясно се казва и цената - БДЖ ще бъде купено за 30% от ДЪЛГА му.

шъ им кажа е те там с едни по-други работи се занимаваттама карай...вий набивайте пърцуца в подгумерската кръчма па може и некой пробит лев да изпадне от някъде))))

Тези китайци да не се окажат същите китайци,които Александър Томов беше докарал уж да строят софийския Лас Вегас до Елин Пелин?!?!!? До ден днешен нищо,ни гък ни кокорек от тези китайци,които Лупи преди всички избори тръбеше,че ще инвестират край Елин Пелин и ще построят цял град... Аман от лъжите на БСП крадливите мошеници!

голяма Тиква е ненадмината моля моля

Човек трябва да е пълен балък за да повярва на тези китайци, които просто така ще изсипят една торба с пари за нищо.

а ако тази сделка я осъществи германия, примерно, или турция, да речем, ти какво ще пишеш?? а ако не беше герджиков го предложил, а да кажем борисов , какви лай..на щеше да ядеш а??

След съпоставяне на йезуитски изложената информация излиза следното: 1. Китайците искат БДЖ, като ще платят за нея 130 милиона евро при дълг от 600 милиона, който си остава държавен 2. Ще дадат нови влакове на КДЖ (новото име на БДЖ) на стойност 170 милиона евро като част от капитала на дружеството Каква част от БДЖ искат срещу 60% от стойността на дълговете? Кой ще плати останалите дългове? Каква част от стойността на БДЖ са тези 400 милиона? БДЖ Товарни превози или Пътнически превози визират? Или и двете? До вчера ревахме, че БДЖ трябва да остане държавно, днес вече сме навити да е китайско?

В белия свят една такава сделка за поне 50 год.напред и за милиарди средства се обсъжда поне 1-2 години, приема се и от НС , а Герджика иси е алчни и пре алчни бързат та бързат .ЗАЩО ПАК ЛИ ЩЕ СМЕ ВЪТРЕ??????

Е, ти освен народно творчество от жълтата преса вземи да прочетеш и малко статистика. Иначе конкретно във Великобритания си защитават технологичния сектор, като са въвели правило всички държавни учреждения да се обслужват от местни служители на мултинационалните корпорции. Иначе 100% изнасяне в по-евтини държави им е гарантирано.

P.S. На страницата на китайската фирма няма нито ред информация за това намерение. Може пък да не знаят..?

ВНИМАВАЙТЕ С АЗИАТСКИ СДЕЛКИ ДА НЕ СЕ ОКАЖАТ УТРЕ БЪЛГАРИТЕ НЕ В БЪЛГАРИЯ ,А В АЗИЯ...ТЕ СТЪПВАТ ТИХО,НО ПРЕВЗЕМАТ СТРЕМГЛАВО...

И ЦРУ нищо не знаят и не правят? За геопротивоборство не си чувал май.

Съживяването на "Пътя на коприната" ще се извършва със специални модулни вагони и това е добре за нас, защото БДЖ е в средновековието. Друг е въпроса защо досега това не се случи или противоречи на магистралния ни "маратон"?

на ментетата вече и локомотиви ли правят ? И менте правителство се радва за "откритието "!