Дерайлираха 3 вагона от бързия влак ”Чайка”
Последните три вагона на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при влизане в гара Септември.
Обратно в новинатаКоментари - Дерайлираха 3 вагона от бързия влак ”Чайка” | Днес.dir.bg
Коментари
Преди дни някой от министерството се изцепи "влаковете ни са надежни". Няма що надежни съборетини
Това е в тон с новината, че БДЖ редовно плаща (смятайте ние плащаме) вноските си за застраховки на влакове и вагони без сертификат за безонпасност!!! Тоест даже и да настъпи застрахователно събитие то застраховка няма да бъде изплатена за несертифициран влак или вагон - каквито са 80% от движещите се в момента.
Много гафове, много нещо напоследък в БДЖ-то. И сега ли пак ще уволнят някой стрелочник и ръководител смяна. Бе тия заради безатгтоворността си към човешкия живот плачат за затвора, а ГЕРБаджийската пасмина с перце ги гали по главите. Добре че не смеят (а и не могат) вече да се оправдават за фаловете с управлението на тройна коалиция, че станаха с глупавите си брътвежи за смех и на селските патки.
Това е за да покаже на малоумния министър на транспорта реално колко са безопасни влаковете в България. Няма никакъв контрол и сигурността е под всякаква критика.
сАботаж се пише и не идва от сЪбота, нещастник и неграмотник ГЕРБерски. Такива като теб ни управляват - неграмотни пикли и пикльовци - първите млади и с широко разтворени крака и за таковане, и за раждане, вторите с винаги изплезен език и готови да излижат нечий шефски задник.
В български сайт за видео-споделяне съм качил клип, как по GPS влакът върви със 120 км час.Което ми се струва пресилено за тия машини и тия релси.Така че нищо чудно, добре че се е разминало
Просто си нямате представа колко е лошо състоянието на железопътната мрежа! Стравнете я с един изринат асфалтов път осеян с 15-20 сантиметрови дупки. А железопътния транспорт в цяля цивилизована Европа е с приоритет.
В казармата служих точно в ЖП войски. Не беше служба, а работа. Подръжка, ремонт и смяна на жп линията. сега няма кой да поддържа вече линиите и затова положението става критично.
Засякох точно този влак с GPS през лятото- движи се с 60км/h, вдига средно най-много до 75.
кой си ти ,бе наборе? и аз служих там. под.52800.68--70г.първо горна,после-софия.през моята служба два пъти дерайлира влака. и двата пъти на източен район-софия. но др.бойкин потули нещата.
По-улав човек от теб не съм срещал по постовете: Бойко ще оправя всичката държава. Сигурно и ако не ти става оная работа, пак на Бойко ще разчиташ, изрод ГЕРБерски. То Бойко сам не може да се оправи, виж кви са около него, ти се надай България да оправи. Всъщност може - ама в неморалния смисъл като ни такова майката и на нас, и на държавата.
Ако някой се е возил на влак в Европа, знае каква е разликата между нашата железница и съвеременната. Или с други думи, нашата железница е като морското свинче ...
А дали си се сещал как се сертифицират влаковете? - една единствена фирма в бг собственост на божков.... дали застрахователите имат условието всеки актив да е сертифициран от тази фирма или това е просто лобистко законодателство за източване на държавните парички ... а какво точно сертифицират не е ясно....
Много си прав. Целта с която бяха създадени транспортни и строителни войски беше точно тази. Сега понеже няма армия която да се погрижи затова ни е и такова дереджето.
Всички, които са отговорни за "направения ремонт" на локомотива да бъдат съдени. А и г-н Божков иска да ни покаже колко е важна работата на частният му институт с национално значение (Национален институт по транспорта).
Защо така? Преди два дни по тв-то ни убеждаваха колко безопасен у нас бил жп-транспортът.