България строи най-евтините магистрали в цяла Европа

Автомагистрала "Хемус" е водещ приоритет, ще увеличават гаранцията за магистралите

Обратно в новината

Коментари - България строи най-евтините магистрали в цяла Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-евтини и най-скапани! Струма вече е в ремонт:)))) Само 3г от откриването

Няма две мнения така е, но след изтичане срока на гаранция - 10 години, рехабилитацията не се извършва на 100 % полагане нова настилка, а кърпежи. Това е особненно видно след Пазарджик в посока София. В европейската практика няма кърпежи. Но пък има друг вид проблеми например в Германия - затварят едното платно от магистралата, уж рехабилитация, а дефакто не се работи. При франсетата не е така - и нощем работят.

Евтини магистрали, но лошо и некачествено изпълнение. На кого е нужно това?! На другата година, или след обилен дъжд, или сняг - ремонт на ремонта. ДОКОГА ще се краде и разхищават средства?

Ако има забрани ьа движение от14.00 до 20.00 ч. за товарни автомоболи в Германия или Франция, Белгия или Холандия , транспортния министър няма да го има. А ние със забрани пазим качествените магистрали - нали б. борисв /името изписано с малки букви не е правописна грешка/

Абсолютно съм съгласен с Вас г-н Нанков.Та нали точно поради тази причина само седмица след откриване на южната тангента след обилен дъжд пътя се превърна в езеро.Та нали точно поради тази причина новооткритата АМ Тракия минимум 2 пъти в месеца се затваря за ремонти на отделни участъци.Същата е и причината поради която има, няма половин година от пускането на част от АМ Стума, част от нея бе затворена поради СВЛАЧИЩЕ.Перфектен сте в оценкат си г-н Нанков, браво на Вас, те такива министрини трябват.

Те и затова са с такова качество!Целите са на коловози!Съмнявам се ,че строителите ще удържат на гаранция от 10 години!

Защо пищите непрекъснато? Какво искате? Работа ли търсите или крадене- на пари и работно време? Ами то, и двете ги има. Само едно трябва да знаеш -какво искаш! Много възмутително е изказването, че ние сме "най-евтините " в цяла Европа, барабар с "неприсиединените Западни Балкани". Не ги умеят още нещата напълно, затова не са..."присиединени". Към Tоday.... Как така това е възможно? Аз по цял ден клеча над една конкретна дупка и чакам до ми докарат неща, които шефовете наричат/на майтап/ арматура, битум, цимент, филц и др. Та да почна работа..... Ама няма и няма. А, не- докарват. ...Ама те ги наричат така, а аз казвам, че това са л.йна и си клеча над дупката. Не съм вземал заплата, като подзпълнител на подизпълнителя от 4 месеца. Гладен съм. Жаден съм. Няма как да се "изходя" в дупката, с което може би Ви спасявам живота....Или пък това е само гледна точка и късмет......... Може и да Ви убивам, но вината не е моя, защото разберете имам фикс-идея.... Тя е : Дупките се запълват само с качествени артикули , акварел или атрибути . :)

Министър смешник.

абе,я се скрийте в миша дупка,най-некачествени са не от цяла Европа,ами и от целия свят-щото мнооого крадат бат Бойко и четата му ,юнашка

Прави са - най евтино изглеждат, като опит за магистрала. Всеки път се чудя, защо караме по тях, като са само за показване.

И когато от ''най ефтиното'' крадеш половината резултата е ремонт всеки месец че откраднатото е малко като се е крало от ''най ефтиното'' нали гербаджии.. Кажете имали едно нещо направено при ваше властване което да не се е надигнало, да не е протекло, да не е потънало???

Е, "най-евтини на магистралите", но пък най-скъпи на "пътищата на любовта";))

Те сега ми стана ясно защо всяко тримесечие се ремонтират за разлика от тези в Европа:(((((( Ама се гордеем по боковски с магистралите дето ги перка навсякъде та и доклада на неговия гербераст за това в еврогейския изтъква ментора му залъгвайки се че хората са слепи и глухи

Абе това за хвалба ли е...?

Най евтините магистрали които се разбиват най бързо, построени от най-съмнително избраните фирми, по наи-съмнителните правила за търгове създадени от правителства с най-съмнителната компетентност и обективност, които са избирани от народа в европа с най-голяма склонност да търка билетчета... Е, вие какъв очаквате да е резултата?! Тя крушата си има опашка!

Тоя какво иска да каже , че не имс стига краденето ли ? Щото и да бяха най скъпите пак щяха да са най-некачествените! И това е така защото фирмите които ги строят ... знаем всички чии са и как са избрани!

И сутринта този от АПИ как лъжеше проблемни били само участъците от преди 30 години ....ами при Стара Загора,Чирпан и сега Люлин откога са ...ще се окаже че 30 годишните магистрали са в пъти по здрави от новите.

нанков хората са казали"евтиното винаги излиза по скъпо"Това сте вие ,критика не търпите,даже когато истината ще ви извади очите.

най-ефтини и най-некачествени. Но да бяха и НАЙ-СКЪПИТЕ- ПАК ЩЯХА ДА СА НАЙ-НЕКАЧЕСТВЕНИ Така е като министрите са като този бързак-глЮпак

За да има трайно качество пътят, е задължително да се спазва строго технологията и да не се допускот своеволия по отношение на материалите. Цената включва и периода без ремонти, другарю министър.

Ами каквито са ни велоалеите такива са ни и т.н. магистрали - освен да се пребиеш по-бързо за друго не може да се ползваш. А този юнак е уникален и като визия и като приказка.

Евтини са, защото са магистрали към ада.

егати глупостите!!!!!!!!!!! Най евтини - да, но със поправките после всеки месец - най скапаните магистрали!!!!!!!

Ако някой не знае какво е фалшива новина да слуша какво говорят властимащите и да знае,че всичко това са фалшиви новини.

нанков ,ти от България май не си излизал.За какви магистрали става въпрос?Иди се прегледай.

Бла бла, бла ... а бла, бла и блабла .

Кое е по-добре? 3.5 млн на километър, която ще издържи 2 години и после всяка година кърпежи за няколко милиона или както немския аутобан 5,8 млн на км, но издържа 20 години? Кое е по-евтино и изгодно?

Има разлика между километър магистрала с 6 ленти за движение в двете платна и българска магистрала с по две ленти за движение по тесни от обичайното и аварийна, която се губи в храсталаците.

Това нещо, което ГРОБ наричат магистрали ,са толкова магистрали, колкото аз съм трамвай!!! И още нещо отново за пътища-като е толкова евтино строителството им - защо е попитате колко струва километъра на новите булеварди във Варна. Знаете ли, че ......чуждестранен инженер се изказа, че ремонтите във Варна ще влязат в учебниците по строителство....с нереалната си астрономическа цена на километър!

Ако е вярно това, които твърди министърът, то означава че много око се "икономисва" - най - вероятно от заплащането на работниците ... а след като на работника възнаграждението е "скромно", то и качеството на работата му е още по -" скромно".И резултатът е дупки, дупки, дупки още след първата зима.

Брей и този много се отрака.Виж ти.

И си личи

И най-некачествените,които след 2 години са за основен ремонт, за който се чака да мине гаранционния срок, за да се ремонтира, понеже фирмите дето са я строили са на бай депутат и министър!

А като сложим цената за ремонтите, започващи най-късно 2-та година, колко излиза сметката? Защо не сравните цената + ремонтите на една българска и една немска магистрала, да видим тотала?

Големи разбирачи сте! В плюенето сме царе, втори като нас няма. За това сме на това дередже. Погледнете, че и в другите страни стават такива неща. Пресен пример е новото летище в Берлин! А истината е, че фирмите и работниците са основно български, а там работят българи........такива като мрънкащите по форумите, същите некадърници и тарикати. Ама друго се е друг да е виновен.

И със сигурност по качество не отстъпват на другите. Прибирайте си парите, мръсни лаладжии и спрете да говорите глупости!

И както се знае, евтино и качествено са две самоизключващи се твърдения. Та значи какви са ни магистралите, освен евтини?

""България строи най-евтините магистрали в цяла Европа"", но в замяна на това най-некачествено.Некачественото строителство се превръща в една перманентна хранинилка на точните фирми ,свързани с правилните политико-икономически структури и лица.Така се гарантират стабилни финансови потоци както към партиите /били те парламентарно или извънпарламентарно представени/,но и към политическите лица, всичките те безумно алчни и перманентно гладни.По принцип магистралите са необходими съоръжения ,но защо никой не си задава въпроса защо първо се построи "Марица" и "Струма" ,а защо "Хемус" изостава , ами защото в голямата си част обслужват външен трафик.По принцип бъдещето на сухопътния превоз на стоки и хора принадлежи на железницата.Един влак с товар от 2000 тона замества 50-60 ТИРа.Ширината на сервитута на една двойна ж.п.линия е три пъти по -тесен от сервитута на една магистрала , а екологичното замърсяване и увреждане на природата е стотици пъти по-ниско,за шума не говоря.А да не говоря ,че има държави където товара на композицията е 7-9 хиляди тона/визирам Австралия Русия,Китай/

с евтините магистрали. Евтиното е винаги много скъпо и това не трябва да е цел. Целта е винаги в резултата, не в цената и докато т.нар. държавници не го разберат няма да имаме нищо и само ще даваме пари.

Герб никога не са били силни в мисленето ( за разлика от лъженето ), следователно няма как един сравнителен анализ да е верен. Ще посоча само, че основни показатели за цена/качество при магистралите е температурата на която издържа битума, преди да започне да се размеква или напуква и дебелината на полаганата настилка. Спирам до тук, защото спора няма нищо общо с фукнявенето на герберастите.

да.... аетиния! българите най-евтините престъпници! българките - най-евтините проститутки! съдиите - с най-ниските подкупи политиците с най-ниските рушвети ... евтиния .... най-евтиния живот и смърт в континента!

Да де, най-евтините, ама след това с неизбежните ремонти, малко след построяването им, стават едни от най-скъпите.

Има ли човек да вярва на казаното от този очилат гей?

Само си признава че търгуват пътищата.

Лъжи ,Лъжи и пак Лъжи ! Афери ,Афери и пак Афери ! Нямате ли срам с тази Стъкмистика ! Най-скъпите магистрали в Света , 1 милион евро на километър и след месец ремонт на новата магистрала за 2 милиона евро на километър , дано довечера Слави Трифонов ми обясни как така става ,не се шегувам ! Как най-скъпата Гранична Ограда имаме , а е вече в окаяно състояние и трябва да се ремонтира ,но е засекретена и не знаем пари колко ще дадат за новия ремонт ,творение на Валери Симеонов от Паричния Фонд !

И най некачествените. Най често ремонтирани.

Трагично-смешна "констатация". Евтини и за това "най-калпави", на за сметка на това с "най-високи комисионни". Туй ГЕРБА-рите от де ги "изкопават" такива "спецове"? Че то за туй се изисква "голяма фантазия"....

Какво е качеството?!като сложиш ремонта им излиза,че хем са скъпи,хем и некачествени!!Селянчето от Априлци да отиде до Пирот в Сърбия да види качественна магистрала,а да не говори като латерна!!да каже по колко прибира Боко от километър !

Хм, странна работа. От 52 км. спестили по 6.73 милиона на километър. А уж средната цена била 3 милиона евро. Как са я докарали тази средна цена, а спестяват повече? Нещо доста са стъкмили данните.

Имах "късмета" да карам по АМ Тракия. И изпитах резултата от ефтинията в нормалната лента колата подскача като бъги вероятно разбита от тировете. Всички карат в изпреварващата докато и тя се разбие и остава аварийната.

Все пак господина смята ли че заплащането на труда в тези държави е по-високо, а и качеството на магистралите е по-добро. Ако изчислим и това дали няма да се окаже че сме дори по-скъпи в същност......???