България строи най-евтините магистрали в цяла Европа

Автомагистрала "Хемус" е водещ приоритет, ще увеличават гаранцията за магистралите

Обратно в новината

Коментари - България строи най-евтините магистрали в цяла Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

затова пък ремонтите са мнооооооого скъпи щото почват на втория месец

Съобразно качеството България строи най-скъпите магистрали в света.

Дали са най-евтини е много относително. Зависи от теренните условия и др. Със сигурност обаче са най-некачествено изпълнени и най-неграмотно проектирани по избор на защитени трасета от обледяване и снегонавяване. И те така .......................................... !!! А, DIR-ниците, "новия" ви сайт не струва. Не трябваше да пипате стария.

VAJNO E DA SE REMONTIRAT SLED 1 GODINA !!!

Да виждаме го всеки ден!

Този виждал ли е колко платна и съоражения има дори и сръбската магистрала. Тунели, мостове, подлези, дори и озеленени мостове за да преминават животни. Браво в БГ най-евтините и то му личи... След две години се ремонтира след още две години пак е за ремонт. След 10 години е излязло 3х по скъпо от немска магистрала заради ежегодните ремонти. Ясно ми е що за корумпирана мафия сте.

...и най-некачествените.

Евтиното винаги излиза скъпо.

Kaкво строиме? Не чух магистрали? Heee??!!

Затова започват да го ремонтират седмица след като ги пуснат в експлоатация

И най качествените :)

"В България средната цена на линеен километър след 2000 г. досега е 3.1 млн. евро." С живот от 24 месеца. "в Сърбия цената на километър е 5.5 млн. евро, в Македония - 5.5 млн. евро, в Румъния - 6.43 млн. евро, в Гърция - 10.28 млн. евро, в Словакия - 13.7 млн. лв." С живот от 25 години! Найс а!

Заглавието трябва да е: "България строи най-евтините магистрали в Европа, защото ги строи некачествено."

Жалко, че Ситроен спряха да правят хидроактив окачване, само с такъв ситроен магистралите не друсат чак до изпадване на пломбите

Който е ходил на цирк, знае че клоуните рядко са сами в скечовете. Обикновено са повече от двама, а понякога 4-5. Обаче толкова много клоуни, колкото в кабинета Борисов-3, никой цирк не може да си позволи.

Каквото платиш това получаваш - за нас , за тях комисионните текат де........

Да така е но вярно некачествени защото се подбират фирми дали най- ниска цена работници без квалификация карали само каруци . Квалифицирани специалисти няма защото не е престижно да си работник- специалист например по пътищата и т.н.

Това звучи като виц. Чудя се как не ги е срам нашите т.нар.политици от подобни изказвания, като всички виждат евтините магистрали на какво приличат.

НАЙ-ЕВТИНИ И НАЙ-НЕКАЧЕСТВЕННИ АБСОЛЮТНО ВЯРНО.НЯМА КАК ЕВТИНОТО ДА Е КАЧЕСТВЕННО И ЗА СМЕТКА НА ЕВТИНАТА РАБОТНА РЪКА КОЯТО ЕКСПЛОАТИРАТ ФИРМИТЕ ЗА ТЕЗИ СМЕШНИ ЗАПЛАТИ КОИТО ВЗЕМАТ И ЖИВЕЯТ В МИЗЕРИЯ.

Щот са евтини са чупат по нчколко пъти. После стават най-скъпите в Европа и света.

И то ужасно скъпоплатени клоуни

До Оли Го Френ . Много си прав ,тук няма пръст нитоЕС,НАТО , Русия и Турция само наще!!! Избраници???

Квалифицираните ги няма, както инженерите, така и работниците, защото отдааавна се изнесоха от страната. А българският бизнес когато свикне да си плаща, тогава ще има и качествени работници и продукция. Не може с трици маймуни да ловиш и с 400 лв. заплата да строиш качествени магистрали. Та нашите бизнесмени - тарикатите трябва да почнат да си плащат, защото иначе сами ще трябва да хващат кирката и лохатата.

Затова инсе разпадат след 1 година

аха , сега ще им възложат и асфалтиране на ;Млечния път; та на извънземните да не им друса

Този неуравновесен човек зали знае,че около 30 % от асфалта отчетен за магистрали не се влага в тях , а отива в частни обекти срещу отделно плащане? В момента се разследва една фирма регистрирана в България,което е собственост на ирландци и работи със полски цигани.Пълни ментета!

Ама и магистрали ли се строят?? Абе отидете да видите какво значи магистрала веее. Имат си мантинели, имат си табели за отклоненията от километър напред, имат 3 платна + аварийно, асфалта е 2 пъти по-дебел. Стига говорихте глупости, че магистрали се правят. На запад тия пътища като тракия не се водят за магистрали.

магистрали за Европа!

Само за пример ,отклонението за гр. Кочериново на ,,автомагистрала,,, Струма , проекта не е направен дори за двойка . Опасно отклонение ,колкото пъти минавам от там винаги има някой да връща на задна защото е опуснал отклонението.Не оправдавам и шофьорите .

ГЕРБ краде безспирно и в момента пътищата са ни в най окаяното състояние от както имаме държава. Този живее в паралелна действителност и явно няма представа за състоянието на пътищата в България или просто е параноичен лъжец, както повечето ГРОБАРИ. Дупките - кратерите са повече от здравия асфалт некадърнико прост.

Най-евтиния строеж върви ръка за ръка с най-скъпата подръжка;)

Също, като оградите по границата.......

Е това си личи от пръв поглед мисля.

И най- некачествените !!!

щом строим толкова евтино и какествено,защо няма българска фирма,която да е пистроила дори и 1 квадрат магистрала където и дае извън България

ли е или селски кръчмар?

Къде прочете за качеството?

Какво очаквате като най-големите строители на магистрали в измислената РБ са географи и пожарникари?

Свние български, утре ще хукнете по Трякия-та към морето, и ще славословите банкевската мотра.

Е то си личи.... Ако не смятаме откраднатото даже е наполовина най-много... Затова и до година почват ремонти... Евтини уж на строеж, безценни по поддръжка... Нали трябва да се лапа до гроб...

Няма друга държава, в която дупките и кръпките по магистралите да са повече от дължината им - в километри. Това че са евтини не радва никого, защото по златното английско правило "Не съм богат, та да купувам/правя евтини неща". Ама за да го осъзнаеш, трябва акъл. Както се казваше в една реклама "само с ядене не става".

ТОЗИ ЗАЕДНОС Б.Б. ДА СИ НАПРАВИ ЕДНА ЕКСКУРЗИЯ ДО РУМЪНИЯ И ДА ВИДИ КАВИ ПЪТИЩА ТЕ ИМАТ И КАВИ МАГИСТРАЛИ ТЕ ИМАТ ПЪК ПОСЛЕ ДА ГОВОРИ СВОИТЕ ПРОСТОТИИ.НИЕ СМЕ С НАЙ ЛОШАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ЕС

Това, което отговорните лица в България наричат магистрали, всъщност не са нищо повече от главни пътища! Магистралите се строят от стоманобетон с дебелина около 50см. и имат по 6-8 ленти за всяко платно, като платната са разделени от бетонова преграда за безопасност.

Браво бе. Що за патриот си ако наричаш сънародниците си "свини български"? Е, може да е защото си безродник и безмозъчно следаш шизофраничния си лидер.... Или обикновен трол...

А за качеството на строежите няма ли да спомене нещо? Колко пътища се ремонтираха или изградиха в последните години, които имат нужда от ремонт още след 6 месеца на експлоатация? Ама нали строителите са наши хора, няма да ги закачаме на такива теми.

Вие ебавате ли се? Най-евтините? Нали наскоро излезе доклад за колко пари се строят тунели в Норвегия с/у тези в България. Я си вдигнете гащите и ги затегнете. Дир.бг е абсолютенно отвратителен новинарски сайт, който не трябва да се чете дори от баба ми! Олигофрени!

Стига лъжи ! Къде в Европа 1 км струва 1милион евро ? Къде в Европа , на втория ден след откритието на магистралата се Започва ремонт на новата магистрала ? Страхотни Лъжци и манипулатори сте от ГЕРБ ,майстори на Афери и Менте Депутати !

Най-евтини, защото вместо пясък и трошен камък в асфалтобетона слагат тиквени семки!!!

И това е оправдание за качеството - скапват се след 1 година - така ли ? Жалки управляващи, жалко качество на магистралите (и всичко), жалки хорица, които търпят да се гаврят с тях.

... И най-некачествените!!!!