България на първо място в Европа по смърт на пътя

Пътищата в две области в България са сред петте най-смъртоносни в ЕС

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И винаги да помнят, че 80% дебили съществуват на тази територия, а за други народи въобще да не врякат нищо!

България е на първо място по разбити пътища. На първо място по каране на стари коли. На първо място по недисциплинирани шофьори. На първо място по меспазване на правилата за движение по пътищата. Няма как да не е и на първо място по смърт на пътя. Водим всички класации -всичко най-зле.

Бързат ОРТА ЗА ОНЯ СВЯТ - ОТКЪМ ДЪНОТО НА АДА..............

" част от пътищата са най-опасни".... Родна реч омайна сладка..

"Според данните на Евростат за инцидентите с мотоциклетисти България не е имала нито една катастрофа с мотоциклетист, която да е завършила със смъртен случай." До тук с верността на данните на Евростат. Нито един утрепан донор! Ха ха ха ха ....... "

Вдигайте глобите,умрелите пак ще са толкова,но поне смъртта им ще е повод за пълнене на бюджета!

Би било интересно в такава табличка да се направи класация на страните по доход на човек. Също по години на автомобилния парк. Няма нужда от професорски програми. Та да видим нещо за причините. Така ми изглежда на стъкмистика, но поне може да повлияе за прекратяване на робията ни.

Няма смърт при живите мъртви. Зомбита се мислят за живи и препускат таралясници по закърпени пътища от велики вождове шамани.

Ама как? За пътищата на ББ ли говорите?

За джигитите зад волана иде реч!

Канавките на второстепенните пътища са обрасли с гъста растителност и няма видимост. Иначе концесионерите си прибират парите.

Ми, да дигнем пак глобите и да чакаме да видим кво ше стане. До догодина, докато излезе новата статистика, ще спиме спокойно, че не сме оставили нещата на самотек....

Гарантирано от ГРОБ!!! вИДИМИ РЕЗУЛТАТИ!!! ЕВРОПА НИ ГЛЕДА!!! ОСТАВКА!!!!! ДОЛУ ГЕРБСПДПСПФ!!!!!

А за костовата синя приватизаторка Краднелийка какво ще кажеш? Ах да - нали от нея получавате парички за да мърсите по форумите...

Поведението на пътя е част от чалга културата, състояние на духа и мозъка, която един бъдещ политик възпитаваше 20 - 25 у поколения българи....!?!?!?

Урок по физика. Учителят: - Според третия закон на Нютон, всяко действие има своето противодействие. Нещо неясно? Иванчо: - Когато татко дава пари на катаджиите защо те не се съпротивляват?

Основния проблем в Бг е липсата на пътища, които да отговарят на количеството трафик, без конфликти точки, добре обезопасени и добре маркирани. Караме по пътища строени преди 50 години. Управлявщите казват шофьорите са виновни, слагат камери, ограничения и полицаи да глобяват на всяко кръстовище правено преди 50 години, на някой от тях даже няма лента за пристрояване. Е, явно проблема няма да се реши така. Моля, хора вървете в някоя държава от Европа и вижте пътищата там. Стига сте вярвали, че само шофьорите са виновни, няма безгрешни хора, затова пътищата се строят така, ча да няма конфликтни точки при движение. Тук слага ме ограничетелни знаци на всеки 2-3 км извън града, легнали полицаи на 3лентови булеварди в градовете, мантинели тук таме, изключително кофти маркировка и т.н.

са шофьорите шофьорите шофьорите са виновни

Ние строим качествени пътища и магистрали, ама на думи! Всичко построено, за което управляващите се хвалят е БРАК!!!

stankow

На някого са платили - вадил си е очите с инфографика, вадил данни, подправял, събирал изваждал. Изкривил истината - нямало било загинали мотоциклетисти. Извадил втория, третия и всички други в класирането. И накрая постигнал целта си - България - най-лошата, най-черната. На кого е нужно това ? Да видим как са другите страни, след, пред нас. Защо е така ? Каква полза е да се демонизира една страна, да се фаворизират други ?

Има неща, които са очевадни и затварянето на очите няма да помогне. Факт е арогантността и нетърпимостта по българските пътища! Факт е масовото неспазване на правила и погазването на закони! Факт е и ниската култура на участниците в движението? Кое не е вярно? Всичко е пред очите ни. Ръкомахане, свирене, саморазправа, нула толерантност! Ако в една Германия има закон, който забранява нещо, никой и през ум не му минава да нарушава този закон. В България е точно обратното. Един прост пример. Забранено ли е да се шофира и да се говори по телефон? Забранено е! Кой го спазва?

Та не разбрах, защо трябва да има толератност след като нарушават правилника.

Определено си прав, но не напълно. За да се стигне до това положение първо са виновни Управниците (законите им,насажданата култура, възпитание (с примера си), непукизма им и алчността им), после органите им (липса на контрол, корупция, участие в бандитски схеми и т.н.), които са пример за безхаберие и корупция. От там идва възпитаното либерастно чалга поколение и резултатите по пътищата. И тъй като съм оптимист, ще те успокоя - и още по лошо ще става. Тъ, тъй.

Толкова много мотоциклетисти измират всяка година, но по статистика няма нито един ?! Значи МВР-ейците пак са направили някаква измама. Мафиотска държава.

stankow

Не са МВР-ейците, а този, който е правил тази инфографика. МВР нищо не крие - публикува всяка година докладите, има ги в мрежата. Ето за 2018: Загиналитепрез 2018 г. водачи на мотоциклети са 41 (60,29% от всички 68 загинали водачи на двуколесни ППС, 13,02% от 315 загинали водачи и 6,71 % от всички 611 загинали) Както виждате - авторите на "статията" много са се постарали. Прехвърляли жертви насам-натам (бог да ги прости), за да изкарат България най-черна.

И пешеходци и шофьори са на едно дередже. Днес за малко да не сгазя един "поморийски гларус" който ми изкочи на пешеходната пътека газарски клатушкайки се и говорейки по телефон. Добре, че карах леко и спрях. А той продължи с надмената походка все едно Поморие е негова собственост. И в двете посоки се обаразуваха опашки заради него. Българите имат много, ама много ниска култура и образованост на пътя. На това се дължат и катастрофите и всички неща по пътищата.

stankow

Не българите, а дегенератите. Дето се пишат европейци. От там дойде това самочувствие, това неуважение към другите. Българите не бяхме такива. И повечето - не сме такива. Но дегенерати, насъскани от дойчевелето - има.

минаваш на пешеходна пътека. спираш на кря на тротоара и чакаш да спрат. един моторржия с мощно кавазаки или каквото е там, решава все пак да спре, но пък друг един симпатяга шофьор на беемве или нещо подобно не спира до последния момент. а е в лентата откъм теб. и тъкмо благоволява да спре в последния момент и ти тръгваш, моторржията вече е изгубил търпение и натиска газта, като ти крещи, че се туткаш. готов да те прегази в справедливата си ярост на гневен и много специален надали има толкова лоши хора, събрани на едно место. малко са добрите- и само те ще останат. лека

stankow

Това пък откъде го измислихте ? Нали са ви спрели, какво искате повече ?

Па стараем се. Каква е тази малоумна статистика с 0 загинали мотоциклетисти????

stankow

Абе важно е да се пише лошо за България. Пари са това, грантове !

Северозападнали джигити!

Просто няма как да сме най-лошите шофьори. Всеки пътувал на запад знае че не караме по зле от всеки друг европеец. ИМА ДРУГА ПРИЧИНА...... АСФАЛТ, ГРЕШНИ ЗНАЦИ, ЛОШ КОНТРОЛ

Въздуха ви е виновен и гравитацията, ама най-вече физиката! Мамицата й физика фашистка, империалистка! Западняците са измислили физиката, за да пречи на българите да си карат колите! Ако беше сега Бай Тошо жив физиката щеше да е забранена и всички щяха да са супер!

stankow

Много са си добри българските водачи. За тези пътища, за този автопарк, за тези няколко хиляди мургави сънародници без книжки и без образование - добре се справят българските колеги. Не слушайте дойчевелето ! Поздрави за всички !

Генетично е и следователно непоправимо поне засега....... сори. Затва който иска да живее по-дълго да не шофира в БГ - убийствено е в прекия смисъл на думата.

се поправят най-лесно, просто носителите им измират, в този смисъл класацията е обнадеждаваща

Измират, но завличат и невинни с тях!

Тази генетична деформация е заложена във всеки българиан, включително мен самия. Така че няма надежда в обозримо бъдеще. Само когато започнат да ровичкат генома и намерят и изключат дефектния ген, ще се появи малка надежда.

1-ва причина: Липса на контрол! 2-ра причина: Липса на контрол! 3-та ................. . . . 101-ва причина: Липса на контрол!

В Англия много рядко виждам патрули. Само камери за средна скорост на магистралата. И всички карат нормално.... т.е. проблема не е в контрола, а в интелекта. В БГ, обаче, говорим за стадо овце..... Това е проблема.

навсякъде на запад хората карат и спазват правилата на движение. Ако видиш някой да се прави на джигит той е или румънец или циганин или българин.

а защо е така... 1) първа причина КОРУПЦИЯ 2) вора причина КОРУПЦИЯ 101) причина КОРУПЦИЯ .....

Искам КОРУМПИРАНИ полицай на ПЪТЯ!

Има само и точно една причина - липса на мисловна дейност и минимален интелект.

Калпави пътища, калпави коли, каплави шофьори. Абсолютно закономерен резултат.

За чиф x*й ни бяха тия скапани магистрали? Сигурно да се избиеме.

В България НЯМА магистрали! Това, което ви "продават" за магистрали са първокласни пътища!

stankow

По международния стандарт - отговаря на магистрали. Ширина, кривини, наклони - отговарят. Вие по кой стандарт съдите ?

Апропо, на магистралите има най-малко жертви.

Ай сиктир, а можеше да ги изядем! Хасфалт се не яде!

Очевидно нямаме отделна статистика за коли и мотори, щом за мотори е 0. Това вероятно е завишило бройката на колите и затова сме толкова напред там.

добре се крият в храстите , след престъпно поставени ограничения или поне са ги имали в пред вид за предупредителни знаци, но не са имали синя боя . Има ли статистика за глобите - за какви превишения ни " хващат " най- често ?

Част от ХОРАТА са най- опасни.

Това със сигурност е грозна лъжа.Подготвят почвата за поредно дигане на глобите. Докато не стане за една глоба да си им роб една година за да изкараш парите,няма да спрат изродите.Новите робовладелци. Вече не сме свободни.

Ами прочети закона и го спазввай! Кой ти пречи?

и когато спазваш закона, мен лично са ме глобявали за светлини след като вече съм напуснал автомобила, за да надувам дрегера

Съжалявам :) не знаеш, явно, как да се държиш. Ме са ме спирали само за неправилно изпреварване за 15 години и ми обещаха 200 лв. глоба и 10 точки. Накрая палих 20 лв. глоба и не ми взеха точки :) Всичко е в детайлите и умението да пишеш убедително!

Реалността е, че в България има регистрирани на глава от населението толкова превозни средства, колкото в Германия над 500 броя на 1000 човека. Това е важния показател, много коли, много пройзшествия - обективен показател. И другото, пътищатата, в България не са както трябва, правят се усилия, но ясно е от статистиката, че има още много, много да се прави. Така ще е, вторият показател не става за ден два, той ще ни мъчи още дълго време. Човешкият фактор - дисциплината на пътя, разумното каране, спазване на правилата и т.н. и там имаме кусури и там не става от днеска за утре.

Я се замисли колко от тези регистриране МПС могат да минат сериозен ГТП ?! 20-30% не повече !!!

Тц, по-малък е процента.

На магистралата в Сърбия, Белград-Ниш (220 км.) имаше най-малко 10 полицейски коли които се виждаха от километър с пуснати буркани. За привантивност ли са или за рекет, съдете сами.

Пътните произшествия в България и Европа, с десетки хиляди убити, ранени, и щети за милиарди евро могат да бъдат сведени почти до нула, ако се въведе нон-стоп проактивно наблюдение на пътищата с водородни дронове, снабдени с камери, ледови екрани, тонколони и радари. Тези дронове ще бъдат разположени през километър на стотина метра над пътя и ще играят ролята на роботизирани катаджии. Нарушенията, произшествията и жртвите рязко ще намалеят.

Не е ли по-целесъобразно през 100 метра да сложат по един милиционер? 100 хиляди дрона рано или късно ще започнат да се повреждат и да падат баш на пътя.

Може да иронизираш, но в Русия отдавна използват дронове на завои, като снимат неправилни изпреварвания от километри след което след завоя ги чакат "гаишниците" в видео от дрона. Няма мърдане. Нарушителите не разбират от къде им е дошло/

Да караме на дълги, че от къси няма ефект!

Като няма ефект от късите, тогава защо през 2012 има 10% спад на жертвите?

Проблема е комплексен, лоши пътища, алкохол и наркотици, висока скорост, липса на пътна култура, агресивно шофиране, слабо обучение, купени книжки, водачи без книжки, технически неизправности, силно натоварени международни пътища с двупосочно движение (челните катастрофи са номер 1 убиец на пътя). Притеснителното е, че загиналите у нас са 3 пъти повече от средното за ЕС и 6 пъти повече ит най-ниското за ЕС. Някъде имаше статистика, че за всеки загинал имаме 4 трайно инвалидизирани и 10 тежко ранени, което също е много притеснително. В България на пътя умират повече хора отколкото в Сирия или Афганистан (където има война) през последната година. КАТ вместо да се залагат до някое ограничение на иначе безопасен участък трябва да са постоянно в движение, включително и с немаркирани автомобили и да санкционират всяко нарушение. Камери за средна скорост навсякъде, камери на всеки светофар и пешеходна пътека, затвор за каране пиян, затвор за каране без книжка, отнемане на книжка за рискови изпреварвания. Българите като отидем в чужбина и изведнъж ставаме добри шофьори. Това означава, че проблема е в контрола и реалните наказания (или липсата на такива) тук в България. Качеството на пътищата не може да се подобри веднага, но всички останали мерки са въпрос на желание от страна на властта.

Забрави и ниския интелект!

stankow

3 пъти повече от средното за ЕС ?!? 6 пъти над най-малкото !? А посмали манго ! Дори тази измислена статистика, дето обсъждаме, и тя не го казва. Хайде стига с този дойчевелски расизъм !

Как така пътищата ще са опасни- нали ГЕРБ ги строи, особено ББ се хвали, че имаме нови пътища.....само дето автобусите политат .....

Браво! Най-накрая! И ние да сме на първо място! Поздравления!

Ясно е, че има много неща да се правят и ще отнеме години, за да видим резултати, но можеше веднага да се сложат прегради от бетон на най-опасните завои и пътища. Така ще спрем поне най-дивите проста и да изпреварват в насрещното

"Така ще спрем поне най-дивите проста" прочетох "прасета"(нямам идея защо, но всъщност си пасва!

Прав си- Бойчето има още цели 470 години да ги направи ....

Към тези, които смятат, че пътищата са зле. Мнението ми е, че пътищата даже са по-добри от колкото трябва. Много отсечки съм виждал, в които само дупките спират агресивните шофьори.

и що мислиш е така? какво ги спира в другите държави ? където няма дупки и смъртността е 3 пъти по-малка м?

Интелекта!

Тии някога излизал ли си от България че говориш глупости

Той ако беше, нямаше да пише глупости. Задаваш отговори значииии ;)

дай да разкопаеме навсякъде и макс с 20 км в час

НЯМА ОБЛАСТ РАЗБИРА СЕ ОТ НЕГАТИВНА ГЛЕДНА ТОЧКА КОЯТО ДА НЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ ТРАЙНО. фЕОДАЛА НЕПРЕКЪСНАТО СЕ ХВАЛИ, ЧЕ СМЕ ЕДВАЛИ НЕ ЦВЕТЯ И РОЗИ. РАЗБИРА СЕ ГЛАВНИЯТ ВЪПРОС ДО КОГА ЩЕ ТЪРПИМ ТАЗИ СИТУАЦИЯ.

Няма да се притесняваш :) Феодала ще се обади където трябва и ще оправят стъкмистика !

Зевзек

Вече я оправиха. От 2016 е стара.

Извода е - колкото повече пътни органи, толкова повече убити! То не беше агенция, институт, пътни корифеи...! Никъде няма такива експерти като малина, милков, стратиев, миланов, василев, неделни пътни седенки при бай хой с видими резултати до 10 дни...! Докато не изчезне девиза: Аз съм прост и вие сте прости ...., така ще бъде! Страхотна простотия е обхванала българите! Тонът се задава от голямата шайка!

имаш точно 2 варианта: - да си стоиш гневен, да се пениш и чакаш; - да смениш държавата. един от вариантите дава решение за по-малко от месец. изборай !

Това с'я към "Видими резултати!" ли да го отнесем или не съвсем?

изключителната простотия, необразованост, арогантност на българина....Оправия НЯМА!

Много тоно си описал БокУ, кумира на българите.

Вдигането на данъците на новите автомобили ще намали вредните емисии от старите дизели с премахнат катализатор!

Я пак? Старите брички, които купуате тяба да имат 500 лв. данък на година. И да плащате 900 лв. ГО. Ей тогава е има промяна!

Всички реват за инфраструктура и т.н., но никой не вижда, че сме с манталитета на индийски разносвачи на храна. Всеки бърза и е нервен се едно отива на среща с Тръмп, Бъфет и Гейтс. Даже псува за по-голяма тежест. Това сме....

Как няма да сме първи... От 1974-та съм по пътищата на България... Днес МПС.та са в пъти повече... в пъти по-мощни и по -бързи... квалификацията в пъти по-зле... контрола ...хич го няма... и се е ограничил само до Биг-брадърските камери - рекетьори. Преди 30-на години коли от марката на "Лада" бяха най-бързите и пъргави у нас ...днес благодарение на опита ми , спортно-техн. умения от младостта и якото натискане на газта, едвам се удържам в темпото на непрекъснатата колона от автомобили пред и зад мен... А пътищата ни не само ,че са същите ,ами още по-зле... Обрасли ,като в джунгла не само банкети с треволяци и бурени,ами и с надвесени клони на дървета над самото платно,скриващи дори видимостта при завоите.

Спомням си преди 30-на години ,как са ме спирали за проверка през 20-на км ,дори след полунощ...не за нарушение , а просто за ...проверка... Днес по цяла година ,нямам случай ,някой да ме е спрял -не само ,защото сигурно не извършвам нарушения , ами ...НЯМА КОЙ ДА МЕ СПРЕ -дори и да направя такова ! Въпреки,че всеки ден съм зад волана! Ето -оня ден ...Варна-Бургас и обратно...движение само в колона ...и в моята и в обратната посока...фраш с автомобили ,а сред тях ...НИТО ЕДНА ПОЛИЦЕЙСКА КОЛА НЕ ВИДЯХ ! Само на връщане , след един знак от ограничение "30" в Ст. Оряхово... една...паркирана на сянка ,а в нея ...НЯМА НИКОЙ ! Но явно камерата е вкл. ...така ,както и просвятканията километри преди нея на насрещните автомобили...Минаваме ,като на парад, колоната се сгъстява , а метри след нея ,настъпва същият "летящ старт", както при сериите на "НАСКАР"... Те това е .

1989 г. - 1290 убити при ПТП 2018 г.- 670.

Зевзек

И преди 30 години камерите бяха включени.

до "Мушморок"... Ха-ха-ха...Още си пазя две черно-бели снимки от КАТ Варна на собствената ми кола ,паркирана и регистрирана на адреса на ,която бяха направени в далечната 1982-ра...заради "неправилно паркиране"...Камерата им бе монтирана в една патрулна "Волга" и обикаляха из града...Глоба нямах, защото се осъзнаха, че адреса на ,който са правили снимките и пратили известието всъщност бе същият ,посочен и регистриран при тях за местодомуване и на ,който са правили снимките и пратили известието. Специални пропуски и талони тогава нямаше...Останаха ми снимките за ..."спомен" ...и равносметката ,днес ,че и тогава и днес в КАТ работят все едни такива..."специалисти" :)))

Поетапното зониране на цяла софия и вдигането на таксите за паркиране ще реши проблема с незаконното премахване на катализаторите на дизеловите автомобили

Стесняването на софийски булеварди до 1 лента в посока и слагането на камери в бус лентите ще реши проблема с постоянно нарастващият трафик

Вчера имаше катастрофа в началото на ремонта от "Хемус" при Девня където движението се събира двупосочно от едната страна. Тук ограниченията 130, 100, 50 и в двупосочното в ремонта на магистралата го вдигат на 90. В Хърватия същата ситуация, но на идеална пътна настилка с много по-вече маркировки, никакви шевове на асфалта, никакви ями, дупки и вълнообразност ограниченията са 130, 110, 100, 70, 50, 30 и в двупосочното 70. Хайде сега кажете къде е проблема.