България на първо място в Европа по смърт на пътя

Пътищата в две области в България са сред петте най-смъртоносни в ЕС

Обратно в новината

Коментари - България на първо място в Европа по смърт на пътя | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Без да се изключва, априори, човешкия фактор, истината за тази мрачна статистика е следната: Основен фактор за тежките пътнотранспортни произшествия е изключително лошата инфраструктура в държавата. Като в това се включва тесни платна за движение, където е налице тежък международен трафик от леки автомобили, товарни и автобуси, износена пътна настилка, неравности, дупки, които отнемат вниманието на шофьорите, завои с обратни виражи и др., евда след което се нарежда човешкият фактор. Това е мрачната истина, но управляващите държавата никога няма да го признаят, защото им удря по имиджа,, по-лесно е да се каже по вина на шофьора!!! За този извод е показателна статистиката и не случайно региона е северозападна България, с най-лошата инфраструктура и най-бедния в Европа.

Резултатът от корупцията като цяло - обществени поръчки и некачествени пътища, лошо образование, шофьорски курсове, от взимането на книжката (ако изобщо има инижка) веднага в колата с висока скорост и изпреварвания и т.н. и т.н.

Продължавам да настоявам, че поддръжка от страна на АПИ липсва и това е основна причина за смъртността по пътищата. Кардинални промени са необходими в АПИ, но изглежда има нужда от правилните хора там, който да насочват средства към правилните фирми. Цяла България знае това, но нищо не правим...

Защо смятате че тази статистика е вярна ??

При такива властващи как да сме на първите места ама за хубави работи:((((((

Мотористи - нее... няма шанс.. не умират в българия

Вижте какви пътища има в Хърватска, Словения и на Запад. Ние сме от зле по-зле. Умрели сме от всякъде. Щели да слагат ТОЛ такси освен по магистралите, но и по останалите пътища което никъде го няма. Не стига, че крадат и лапат, а и правят народа ни на глупаци вярващи в празни обещания вече 30 години.

Майката му е триноги на всички соыийски булеварди. Триногите в софия ще решат проблема с пияните циганите без книжки по селата!

Нашите джигити на запад са едни от най дисциплинираните там. Защо е така?

само като прочетох, че няма смъртни случаи на мотоциклетисти и разбрах колко верни са данните в статията. Стъкмистика голяма. А че АПИ не си върши работата няма две мнение по въпроса. Цяло чудо е да вия път с маркировка и в дясната част на платното. Най простото нещо. Калпав пътя, няма пари за цялостен ремонт, ами направи поне маркировка. Нови пътища стоят с години без никаква маркировка. Направо престъпна небрежност. При магла е ужасно опасно. няма линия, която да следваш и да те държи в пътя.

ВИДИМИТЕ РЕЗУЛТАТИ

И пътищата са виновни, и пътищата...

трагедия ..на първо и по отрицателен прираст

Наличието на радари в софия които следят за превишаването на скоростта с лазери от 3км е решение на проблема с ширината на пьтищата по републиканската мрежа.

Като пуснеш търсене за "мотоциклетист загина" за 2017 в гугъл ...... бая новини излизат. Не знам как така са 0.

Да припомним, че за удивление на всички чужденци ние имаме "магистрала" с 40-километрова отсечка, в продължение на която максималната скорост е 90 км/ч, поради щото десните ленти на "магистралата" не стават за чеп за зеле. Та, при положение че основният международен път в страната е такъв, какви пътища очакваме да има в северозападнала България?

Електронните фишове и камерите в патрулките, както и масовите проверки в стил '' како ще правим сега '' са единствена мярка срещу качеството на асвалта на новите магистрали.

Има ли негативна класация в която да не сме първи?!

Закупуването на нови автомобили за полицията е единствено решение срещу купените книжки!

Заглавието Ви е подвеждащо! Става въпрос за Европейският съюз не за Европа! Тогава данните не са такива :)

в катастрофи ? Щот тия дето са се самопребили не влизат в статистиката!

Репатрирането на паркирали автомобили е решение срещу неадекватното настроение светофарни уредби в столицата!

Даваме най-много жертви на пътя, защото: 1. Поне 10 години управляващата мафия продава фалшиви шофьорски книжки. 2. Поне 10 години управляващата мафия строи фалшиви пътища с негодни и некачествени материали. 3. Поне 10 години управляващата мафия не успя да изпрати КАТ попътищата с превантивна а не констативна функция. Конграчулешънс, деТ се вика, на чист Български език!!!

Закупуването на полицаите ще реши проблема с липсващата маркировка по пътната мрежа

В България няма пътища, има разорани селски кърища с аварийна лента и счупен авариен телефон, който се използва за тоалетна.

4. И за шофери не ставате.

От статията се разбира , че кат не са подали данни към евростат за броя на загиналите мотоциклетисти у нас. Некой началник е проспал цяла колонка с данни..........

Не било в Европа , ами в ЕС. С данни от 2016 година. За успокоение част от румънците загиват в България.

Вчера имаше катастрофа в началото на ремонта от "Хемус" при Девня където движението се събира двупосочно от едната страна. Тук ограниченията 130, 100, 50 и в двупосочното в ремонта на магистралата го вдигат на 90. В Хърватия същата ситуация, но на идеална пътна настилка с много по-вече маркировки, никакви шевове на асфалта, никакви ями, дупки и вълнообразност ограниченията са 130, 110, 100, 70, 50, 30 и в двупосочното 70. Хайде сега кажете къде е проблема.

Стесняването на софийски булеварди до 1 лента в посока и слагането на камери в бус лентите ще реши проблема с постоянно нарастващият трафик

Колко книжки си купи?

Поетапното зониране на цяла софия и вдигането на таксите за паркиране ще реши проблема с незаконното премахване на катализаторите на дизеловите автомобили

Как няма да сме първи... От 1974-та съм по пътищата на България... Днес МПС.та са в пъти повече... в пъти по-мощни и по -бързи... квалификацията в пъти по-зле... контрола ...хич го няма... и се е ограничил само до Биг-брадърските камери - рекетьори. Преди 30-на години коли от марката на "Лада" бяха най-бързите и пъргави у нас ...днес благодарение на опита ми , спортно-техн. умения от младостта и якото натискане на газта, едвам се удържам в темпото на непрекъснатата колона от автомобили пред и зад мен... А пътищата ни не само ,че са същите ,ами още по-зле... Обрасли ,като в джунгла не само банкети с треволяци и бурени,ами и с надвесени клони на дървета над самото платно,скриващи дори видимостта при завоите.

Поредният на който КАТ му е виновен ! Превантивно КАТ се пращат в училищата за да научат децата на правилника за движение ! На пътя се праща КАТ само за да установи кой не е научил децата на време на правилника !

Всички реват за инфраструктура и т.н., но никой не вижда, че сме с манталитета на индийски разносвачи на храна. Всеки бърза и е нервен се едно отива на среща с Тръмп, Бъфет и Гейтс. Даже псува за по-голяма тежест. Това сме....

Вдигането на данъците на новите автомобили ще намали вредните емисии от старите дизели с премахнат катализатор!

изключителната простотия, необразованост, арогантност на българина....Оправия НЯМА!

Много тоно си описал БокУ, кумира на българите.

Да припомним, че тези 40 км са рожба на социалистическото правителство от 2005-2009 година, което беше майстор на такива неща, като да направи и магистрала от 5 км, която да свърши в нивите на квартал Люлин.Защото са социалисти...

Това с'я към "Видими резултати!" ли да го отнесем или не съвсем?

Е, не всеки може да краде колкото социалистите. ББ е направо света вода ненапита в сравнение с лидерите на социалиститческото движение БСП и безбройните червени милионери. Ще му трябват на Бойко още едни три, четири мандата като премиер, за да настигне социалистите по откраднато.

Извода е - колкото повече пътни органи, толкова повече убити! То не беше агенция, институт, пътни корифеи...! Никъде няма такива експерти като малина, милков, стратиев, миланов, василев, неделни пътни седенки при бай хой с видими резултати до 10 дни...! Докато не изчезне девиза: Аз съм прост и вие сте прости ...., така ще бъде! Страхотна простотия е обхванала българите! Тонът се задава от голямата шайка!

НЯМА ОБЛАСТ РАЗБИРА СЕ ОТ НЕГАТИВНА ГЛЕДНА ТОЧКА КОЯТО ДА НЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ ТРАЙНО. фЕОДАЛА НЕПРЕКЪСНАТО СЕ ХВАЛИ, ЧЕ СМЕ ЕДВАЛИ НЕ ЦВЕТЯ И РОЗИ. РАЗБИРА СЕ ГЛАВНИЯТ ВЪПРОС ДО КОГА ЩЕ ТЪРПИМ ТАЗИ СИТУАЦИЯ.

Към тези, които смятат, че пътищата са зле. Мнението ми е, че пътищата даже са по-добри от колкото трябва. Много отсечки съм виждал, в които само дупките спират агресивните шофьори.

Няма да се притесняваш :) Феодала ще се обади където трябва и ще оправят стъкмистика !

и що мислиш е така? какво ги спира в другите държави ? където няма дупки и смъртността е 3 пъти по-малка м?

Спомням си преди 30-на години ,как са ме спирали за проверка през 20-на км ,дори след полунощ...не за нарушение , а просто за ...проверка... Днес по цяла година ,нямам случай ,някой да ме е спрял -не само ,защото сигурно не извършвам нарушения , ами ...НЯМА КОЙ ДА МЕ СПРЕ -дори и да направя такова ! Въпреки,че всеки ден съм зад волана! Ето -оня ден ...Варна-Бургас и обратно...движение само в колона ...и в моята и в обратната посока...фраш с автомобили ,а сред тях ...НИТО ЕДНА ПОЛИЦЕЙСКА КОЛА НЕ ВИДЯХ ! Само на връщане , след един знак от ограничение "30" в Ст. Оряхово... една...паркирана на сянка ,а в нея ...НЯМА НИКОЙ ! Но явно камерата е вкл. ...така ,както и просвятканията километри преди нея на насрещните автомобили...Минаваме ,като на парад, колоната се сгъстява , а метри след нея ,настъпва същият "летящ старт", както при сериите на "НАСКАР"... Те това е .

влизат ?????

имаш точно 2 варианта: - да си стоиш гневен, да се пениш и чакаш; - да смениш държавата. един от вариантите дава решение за по-малко от месец. изборай !

Искаш да кажеш, че КАТ си вършат добре работата ли ? Или че са идентифицирали висчки опасни места по пътищата и пращат там по една кола, превантивно ли ? Или че са тръгнали по училищата, да ограмотяват децата ли ?? Или че са успели да изловят всички джигити, дето карат с над 160 км. по мафистралата ли ?? Или пък онези, минаващи на червено по кръстовищата в градовете ли ?? Или че ............. всъщност няма смисъл!