"България Ер": Не се очакват нови закъснения на полети, ще има компенсации

Метерологични обстоятелства и натоварен въздушен трафик над различни ключови летища в Западна и Централна Европа станали причина за неудобството

Обратно в новината

Коментари - "България Ер": Не се очакват нови закъснения на полети, ще има компенсации | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Искам да благодаря на ClaimHelp Bulgaria, че успяха да спечелят съдебното дело срещу тази авиокомпания за мен и цялото ми семейство. Почивката от лятото ни излезе почти без пари и днес получихме 1200 Евро обезщетение за 4 човека.

Искам да благодаря на ClaimHelp Bulgaria, че след дълга борба успяха да спечелят обезщетенията за закъснял полет на мен и моето семейство. Адмирации!

Не се очакваха...но от тогава (последните 7 дни) има още поне десетина полета...вчерашния за Морска още не е излетял!? И...уж назначиха “проверка на всички авиационни оператори от/до България” във връзка с нерегулярност на полетите...а още не са забелязали, че от години “националния превозвач” (Нобелова награда за този който има смислено обяснение какво означава национален превозвач и как това се отнася до България Ер...и защо по същата логика Лукойл/EVN/Eurohold или други не са “национални” Еди-какво си) има регулярност предполагаща отнемане на лиценза им...и който и друг оператор да беше - до сега да е спрян и вече забравен...

Не съм чул мутри да плащат каквото и да е ..... да им плащат - да, обратното - не

Това са лъжи. Проверих на сайта на летището и точно тези полети за Прага, Цюрих и Лондон, които твърдят, че са закъснели поради забавяне на тамошното летище, са излетели още от София със закъснение...

Аз бях с полет до Цюрих , от София закъсняхме с 3 часа и 38 минути .

Нещата са съвсем простички. Собствениците на фирмата не обичат да плащат. Съогветно техниците им избягаха, по летищата ги обслужват последни, вече всеки им иска предплата. И приятелят им Методиев не може да ги спаси.

ДРАГИ СЪНАРОДНИЦИ, ИМА ТОЛКОВА МНОГО АЕРОЛИНИИ, КОЙ ВИ КАРА ДА ПЪТУВАТЕ С ТЕЗИ ПРЕСТЪПНИЦИ Т И М???

Нямам нищо против да ми спретнете закъснение...почивката ще ми излезе безплатна.....Вече съм съдил гьотверени компании....и тъй като билета ми е купен от чужбина подаването на молба отнема точно 2мин...и голяма адвокатска компания започва да ги съди от мое име....не плащам ....плашам само 25% от спечелената сума ако спечеля в противен случай не плащам....

Ще се самоцитирам от коментар в статията отстрани от сутринта: "В късните часове е май най-голямо закъснението, защото се натрупват предни закъснения."

Преди 2-3 години им сърбах попарата. Оправдаваха се с метереологични условия. Наистина имаше около 4 часова буря. Но в един момент на огромно летище вече всички други авиокомпании бяха влезли в ритъм, а те бяха с над 24 часови закъснения.

Това ви е от няколко месеца положението. Явно я бутат към фалит и поредната кокошка за наш човек

Не са само нашите...Явно наистина е натоварен трафика. Преди два дни и Lufthansa закъсняха повече от час без никакво смислено обяснение...

Да, да, ще има компенсации - аз още си чакам компенсацията за изгубен багаж, вече над четири години... И всеки път едно и също - другата седмица ще ви преведем обезщетението...