Коментари - Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки | Днес.dir.bg

Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки

Три снимки – в началото, средата и края на техническата проверка, ще документират годишните прегледи на автомобилите. Ще има и видеонаблюдение в реално време.

Обратно в новината

Коментари - Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки | Днес.dir.bg

Коментари

Проблема със прегледите е, че има двоен стандарт при проверките от страна на ДАИ. За пунктовете собственост на бивши висши служители в КАТ, милиционери, дайаджии и подобни няма никаква опасност от санкции, но за пунктовете собственост на простосмъртни (по червените неписани стандарти на нашата китна държавичка) за един объркан час на протокола може да ти сложат глоба от над 1000 лева. И това води до следната ситуация: аз като собственик на не много изправна кола отивам на преглед в някакъв пункт (собственост на простосмъртен), там виждат, че предно ляво колело не държи и ми казват да си ходя и да си го оправя. Аз обаче не искам да давам пари или нямам пари, за да го оправя. И отивам в друг пункт. Там ми мерят спирачките и ми казват, че предното ляво колело не е в нормите и понеже пункта е собственост на простосмъртен, ме пращат да си го правя. Вечерта се събираме с приятели пияници и говорейки си, стигаме до моят проблем. И нещеш ли, някой от моите приятели има решение: - За кво че им одиш на тия, аз мойта не съм я карал на преглед никога, имам едно приятелче, бивш полицай и напраи пункт, и аз само им давам документите и те ми прават прегледа и довечера ми ги връщат, сичко точно. Дай че те опрайм нема проблем. И му давам документите и на другия ден имам преглед и всичко е точно. Къде обаче е проблема? Проблема е, че простосмъртните съдържатели на пунктове знаят как функционира системата, знаят колко много от пунктовете са собственост на привилигировани, знаят колко много от колите са неизрядни, знаят колко много от хората нямат пари да си поправят колите и започват да си затварят очите за неизправният автомобил, понеже, ако те не го пуснат, този автомобил НЯМА ДА БЪДЕ ПОПРАВЕН и да се върне при тях да си плати за ГТПто, заради което те са направили този бизнес, а ще стигне най-накрая до пункта на някой привилигирован и ще си даде парите на него. Тва е положението. Двойният стандарт. Същото както и в правосъдието. Същата причина за всичките проблеми в държавата. НАШИТЕ ХОРА не ги барай.

Проблема със прегледите е, че има двоен стандарт при проверките от страна на ДАИ. За пунктовете собственост на бивши висши служители в КАТ, милиционери, дайаджии и подобни няма никаква опасност от санкции, но за пунктовете собственост на простосмъртни (по червените неписани стандарти на нашата китна държавичка) за един объркан час на протокола може да ти сложат глоба от над 1000 лева. И това води до следната ситуация: аз като собственик на не много изправна кола отивам на преглед в някакъв пункт (собственост на простосмъртен), там виждат, че предно ляво колело не държи и ми казват да си ходя и да си го оправя. Аз обаче не искам да давам пари или нямам пари, за да го оправя. И отивам в друг пункт. Там ми мерят спирачките и ми казват, че предното ляво колело не е в нормите и понеже пункта е собственост на простосмъртен, ме пращат да си го правя.

Колата ми е производство 2006. Водих я на преглед в една реномирана организация. Без да кажат нищо, коригираха показанията на апарата за СО. Питах ги: Ама защо? Колата е нова, има катализатор? Те ми отговориха: С нашите калпави горива никога не можеш да покриеш нормата за СО. Не виждам какво се напъваме тогава......

Това е най-голямата глупост, която съм чувал! На коли произведени през далечната 1988 година газовете им са по-малко, отколкото са изискванията дори за произведените след 2002г. При едно условие обаче: катализатора да е на колата и колата да НЕ Е КАРАНА ДЪЛГО ВРЕМЕ С НЯКАКВА ПОВРЕДА ПО МОТОРА. Мерил съм газове на коли на по 350000 километра, и когато колата е в добро състояние, няма никакъв, ама никакъв проблем. Но, понеже много малоумни тарикати живеят в тази държава, повечето катализатори са махнати, за да "върви колата повече". Не е виновно горивото, има една процедура, която трябва да се изпълни, за да може да се измерят вредните емисии, която дори в пунктовете не я знаят - мотора трябва да се държи на около 3000 оборота в продължение на 2-3 минути, за да може катализатора да достигне температурата необходима за нормалната му работа - 300 градуса. Това е.

От АИ бяха измислили 2009 година да правят внезапни проверки на колите, излизащи от такива пунктове. Излиза си колата от пункта - оппаланка, я пълна проверка наново и т.н. После - я глоба, я връщай лиценза! Обаче - две години АИ си сменяха ръководствата, утвърждаваха герберасткото присъствие, ритаха си кокалчетата, целуваха разни министри предимно под кръста и т.н. В КРАЯ НА КАРИЩАТА ТАЗИ ИДЕЯ, КОЯТО СЪС СИГУРНОСТ ЩЕШЕ ДА ИМА ЕФЕКТ - БЕ ЗАБРАВЕНА И ЗАРЯЗАНА!!! А сега - глупости на търкалета и шикалки - снимки, наблюдение в реално време, ами да ги задължат по едно джакузи да сложат на клиентите - ей тъй, за кеф на душата!

Поредният безумен напън на неграмотен чиновник да се направи на велик и да се хареса! Аман от гъз*лизци и натегачи в това правителство! Така - какво казва тоз другар: "Три снимки в началото, средата и края на техническата проверка, ще документират годишните прегледи на автомобилите. Ще има и видеонаблюдение в реално време." 1. Какви са тия снимки? Па и три на брой? Аз и проверяващия смучем бира пред колата по време на средата на прегледа или??? Ще снимаме състоянието на колата преди и след прегледа?? 2. Видеонаблюдение в реално време? Кой ще наблюдава прегледите - някой от Автомобилната Администрация? И как така бе, специалист? Знаеш ли колко модела записващи устройства (ДВР-и) и колко вида софтуер за наблюдение през тях има? Няколко хиляди са. И няколко хиляди пункта. КАК, АДЖЕБА, ЩЕ ЗАДЪЛЖИШ ТЕЗИ ПИНКТОВЕ ДА СА С ЕДИН И СЪЩ МОДЕЛ ТЕХНИКА И СОФТУЕР??? Те са частници и са на лицензионен режим, а ТИ - ЩЕ ИМ КАЗВАШ КАКВА ТЕХНИКА ДА КУПУВАТ?? Още малко - от кого???

"Я мислим дека, напънала се планината и родила мишка"-рекъл Шопа и се почесъл по рунтавия врат.Драги ми смехурковци,колкото и снимки да правите в пунктовете за ГТП,таралясниците 2-3 ръка кото може да си позволи бедния Българин са си таралясници!Що не вземете да промените ценовите листи,лизинговите договори и лихвите за покупка на ново МПС, че тогава искайте от вола-теле.Има ли?нормален човек,който да не иска да управлява нова и технически сигурна кола,бус или автобус!- P.S.Дир-бг публикувайте на хората мненията!

Това са абсолютни изпислици. За мен има само един начин - в нарушение ли си, затварят ти бизнеса. Без значение кой си, на кой си брат. Иначе българина е изобретателен - ще намери колай на всичко. Умее да се нагажда. То иначе край няма да има - един работи а други пет го наблюдават дали не престъпва закона. И точно тези, дето го пазят са по-корумпирани и от самия работещ. Затова - престъпиш ли закона, солена глоба и затваряне на бизнеса, какъвто и да е. И забрана на "бизнесмена" да се занимава с такъв вид дейност.

Очеизвадно е ,колко малко хора са наясно с факта ,че има закони в Европа ,който искаме не искаме трябва да се въведат и в България ! Отделен въпрос е , манталитета и стандарта ни на живот ,който за жалост по никакъв начин неможе да бъде съпоставен с европейските стандарти на живот ! И според мен от там се появяват несъгласията на много от нас с нарастващите закони ,които винаги са свързани с много пари... Сигурен съм обаче и в друго... повечето хора писали по темата не са запознати ни най-малко с ЗДВП или Наредба 32 на МТС , но въпреки това не им пречи нищо да дават : съвети , акъли и т.н. какво трябвало да стане какво не било както трябва БЕЗ ДОРИ ДА СА СИ НАПРАВИЛИ ТРУДА ДА ПРОЧЕТАТ поне малко и тогава да блещят и остроумничат глупости !

Брех, току-що прелистих "НАРЕДБА No 32 НА МТС ОТ 1999 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА..."! И какво трябваше да се случи? Да ми премалее от хубост или да получа просветление? Я обяснявай, че другите може да остроумничат, а ти се правиш на загадъчно мъдър и просветен за неща, които човешкият мозък не отбира...

Като за начало трябва да се започне от ИА "АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ"! Рибата се вмирисва откъм главата!

Гледането на подобна порнография ще е със страшни последици за тия наблюдатели. То ако един контролен орган в България си вършеше работата, щяхме да сме ... цялата система за контрол на държавата ни е сбъркана, опорочена и затлачена и то навсякъде и във всичко.

...че подковават вола...та и ние. Хайде иди на годишен преглед в Германия, пък да видим как ще го минеш. Пък може да опиташ да го минеш и фиктивно, пък после сподели опит. На всичкото отгоре ти вземат и пари, пък и ти вземат още повече пари ако си нередовен. Тука някакви снимки, без ясни критерии, параметри, външен вид, емисии и прочие. Първо трябва да се прочисти системата, която е просмукана от корупция и тогава да пишат закони, които ще работят а не "врата у поле".

И тука - "влака не върви - цялата пара в свирката". Какво има толкова да се гледа на ена кола?! Волан (управление), спирачки, светлини - дори и аз мога да го направя в рамките на 4 минути. Всеки що годе грамотен шофьор си знае състоянието на колата и си носи отговорност за него. Критериите ми са значително по-високи от тези на ченгетата и се прилагат всеки ден. Искат снимки - ОК! Не 4, да вземат 400 като искат, стига да имат здрави гащи да го направят... . Сега прегледа е около 20 мин и след първите 4, всичко е "почивка". Защо ми губят времето?!

време е да се спре тормоза на хората с тези техницески прегледи ! карам над 15 години без техницески прегледи на колите ни и милиони карат по сащиж нацин без да има проблеми. стига с тези пещерни милиционерщини. по добре парите и загубеното време да се оставжт за обслугване на колите а не за да се палнжт гушите на идиоцките администреишани !!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Отвори очи , парите отклони и Пловдив подхвани !!! Да не се червим пред Брюксел , защото ОПГ-то там мина всички граници на търпимост ......!!!

камери простотии!!!!

Коментари - Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки | Днес.dir.bg

Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки

Три снимки – в началото, средата и края на техническата проверка, ще документират годишните прегледи на автомобилите. Ще има и видеонаблюдение в реално време.

Обратно в новината

Коментари - Инспектори ще гледат техническите автопрегледи с камера и на снимки | Днес.dir.bg

Коментари

Проблема със прегледите е, че има двоен стандарт при проверките от страна на ДАИ. За пунктовете собственост на бивши висши служители в КАТ, милиционери, дайаджии и подобни няма никаква опасност от санкции, но за пунктовете собственост на простосмъртни (по червените неписани стандарти на нашата китна държавичка) за един объркан час на протокола може да ти сложат глоба от над 1000 лева. И това води до следната ситуация: аз като собственик на не много изправна кола отивам на преглед в някакъв пункт (собственост на простосмъртен), там виждат, че предно ляво колело не държи и ми казват да си ходя и да си го оправя. Аз обаче не искам да давам пари или нямам пари, за да го оправя. И отивам в друг пункт. Там ми мерят спирачките и ми казват, че предното ляво колело не е в нормите и понеже пункта е собственост на простосмъртен, ме пращат да си го правя. Вечерта се събираме с приятели пияници и говорейки си, стигаме до моят проблем. И нещеш ли, някой от моите приятели има решение: - За кво че им одиш на тия, аз мойта не съм я карал на преглед никога, имам едно приятелче, бивш полицай и напраи пункт, и аз само им давам документите и те ми прават прегледа и довечера ми ги връщат, сичко точно. Дай че те опрайм нема проблем. И му давам документите и на другия ден имам преглед и всичко е точно. Къде обаче е проблема? Проблема е, че простосмъртните съдържатели на пунктове знаят как функционира системата, знаят колко много от пунктовете са собственост на привилигировани, знаят колко много от колите са неизрядни, знаят колко много от хората нямат пари да си поправят колите и започват да си затварят очите за неизправният автомобил, понеже, ако те не го пуснат, този автомобил НЯМА ДА БЪДЕ ПОПРАВЕН и да се върне при тях да си плати за ГТПто, заради което те са направили този бизнес, а ще стигне най-накрая до пункта на някой привилигирован и ще си даде парите на него. Тва е положението. Двойният стандарт. Същото както и в правосъдието. Същата причина за всичките проблеми в държавата. НАШИТЕ ХОРА не ги барай.

Проблема със прегледите е, че има двоен стандарт при проверките от страна на ДАИ. За пунктовете собственост на бивши висши служители в КАТ, милиционери, дайаджии и подобни няма никаква опасност от санкции, но за пунктовете собственост на простосмъртни (по червените неписани стандарти на нашата китна държавичка) за един объркан час на протокола може да ти сложат глоба от над 1000 лева. И това води до следната ситуация: аз като собственик на не много изправна кола отивам на преглед в някакъв пункт (собственост на простосмъртен), там виждат, че предно ляво колело не държи и ми казват да си ходя и да си го оправя. Аз обаче не искам да давам пари или нямам пари, за да го оправя. И отивам в друг пункт. Там ми мерят спирачките и ми казват, че предното ляво колело не е в нормите и понеже пункта е собственост на простосмъртен, ме пращат да си го правя.

Колата ми е производство 2006. Водих я на преглед в една реномирана организация. Без да кажат нищо, коригираха показанията на апарата за СО. Питах ги: Ама защо? Колата е нова, има катализатор? Те ми отговориха: С нашите калпави горива никога не можеш да покриеш нормата за СО. Не виждам какво се напъваме тогава......

Това е най-голямата глупост, която съм чувал! На коли произведени през далечната 1988 година газовете им са по-малко, отколкото са изискванията дори за произведените след 2002г. При едно условие обаче: катализатора да е на колата и колата да НЕ Е КАРАНА ДЪЛГО ВРЕМЕ С НЯКАКВА ПОВРЕДА ПО МОТОРА. Мерил съм газове на коли на по 350000 километра, и когато колата е в добро състояние, няма никакъв, ама никакъв проблем. Но, понеже много малоумни тарикати живеят в тази държава, повечето катализатори са махнати, за да "върви колата повече". Не е виновно горивото, има една процедура, която трябва да се изпълни, за да може да се измерят вредните емисии, която дори в пунктовете не я знаят - мотора трябва да се държи на около 3000 оборота в продължение на 2-3 минути, за да може катализатора да достигне температурата необходима за нормалната му работа - 300 градуса. Това е.

От АИ бяха измислили 2009 година да правят внезапни проверки на колите, излизащи от такива пунктове. Излиза си колата от пункта - оппаланка, я пълна проверка наново и т.н. После - я глоба, я връщай лиценза! Обаче - две години АИ си сменяха ръководствата, утвърждаваха герберасткото присъствие, ритаха си кокалчетата, целуваха разни министри предимно под кръста и т.н. В КРАЯ НА КАРИЩАТА ТАЗИ ИДЕЯ, КОЯТО СЪС СИГУРНОСТ ЩЕШЕ ДА ИМА ЕФЕКТ - БЕ ЗАБРАВЕНА И ЗАРЯЗАНА!!! А сега - глупости на търкалета и шикалки - снимки, наблюдение в реално време, ами да ги задължат по едно джакузи да сложат на клиентите - ей тъй, за кеф на душата!

Поредният безумен напън на неграмотен чиновник да се направи на велик и да се хареса! Аман от гъз*лизци и натегачи в това правителство! Така - какво казва тоз другар: "Три снимки в началото, средата и края на техническата проверка, ще документират годишните прегледи на автомобилите. Ще има и видеонаблюдение в реално време." 1. Какви са тия снимки? Па и три на брой? Аз и проверяващия смучем бира пред колата по време на средата на прегледа или??? Ще снимаме състоянието на колата преди и след прегледа?? 2. Видеонаблюдение в реално време? Кой ще наблюдава прегледите - някой от Автомобилната Администрация? И как така бе, специалист? Знаеш ли колко модела записващи устройства (ДВР-и) и колко вида софтуер за наблюдение през тях има? Няколко хиляди са. И няколко хиляди пункта. КАК, АДЖЕБА, ЩЕ ЗАДЪЛЖИШ ТЕЗИ ПИНКТОВЕ ДА СА С ЕДИН И СЪЩ МОДЕЛ ТЕХНИКА И СОФТУЕР??? Те са частници и са на лицензионен режим, а ТИ - ЩЕ ИМ КАЗВАШ КАКВА ТЕХНИКА ДА КУПУВАТ?? Още малко - от кого???

"Я мислим дека, напънала се планината и родила мишка"-рекъл Шопа и се почесъл по рунтавия врат.Драги ми смехурковци,колкото и снимки да правите в пунктовете за ГТП,таралясниците 2-3 ръка кото може да си позволи бедния Българин са си таралясници!Що не вземете да промените ценовите листи,лизинговите договори и лихвите за покупка на ново МПС, че тогава искайте от вола-теле.Има ли?нормален човек,който да не иска да управлява нова и технически сигурна кола,бус или автобус!- P.S.Дир-бг публикувайте на хората мненията!

Това са абсолютни изпислици. За мен има само един начин - в нарушение ли си, затварят ти бизнеса. Без значение кой си, на кой си брат. Иначе българина е изобретателен - ще намери колай на всичко. Умее да се нагажда. То иначе край няма да има - един работи а други пет го наблюдават дали не престъпва закона. И точно тези, дето го пазят са по-корумпирани и от самия работещ. Затова - престъпиш ли закона, солена глоба и затваряне на бизнеса, какъвто и да е. И забрана на "бизнесмена" да се занимава с такъв вид дейност.

Очеизвадно е ,колко малко хора са наясно с факта ,че има закони в Европа ,който искаме не искаме трябва да се въведат и в България ! Отделен въпрос е , манталитета и стандарта ни на живот ,който за жалост по никакъв начин неможе да бъде съпоставен с европейските стандарти на живот ! И според мен от там се появяват несъгласията на много от нас с нарастващите закони ,които винаги са свързани с много пари... Сигурен съм обаче и в друго... повечето хора писали по темата не са запознати ни най-малко с ЗДВП или Наредба 32 на МТС , но въпреки това не им пречи нищо да дават : съвети , акъли и т.н. какво трябвало да стане какво не било както трябва БЕЗ ДОРИ ДА СА СИ НАПРАВИЛИ ТРУДА ДА ПРОЧЕТАТ поне малко и тогава да блещят и остроумничат глупости !

Брех, току-що прелистих "НАРЕДБА No 32 НА МТС ОТ 1999 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА..."! И какво трябваше да се случи? Да ми премалее от хубост или да получа просветление? Я обяснявай, че другите може да остроумничат, а ти се правиш на загадъчно мъдър и просветен за неща, които човешкият мозък не отбира...

Като за начало трябва да се започне от ИА "АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ"! Рибата се вмирисва откъм главата!

Гледането на подобна порнография ще е със страшни последици за тия наблюдатели. То ако един контролен орган в България си вършеше работата, щяхме да сме ... цялата система за контрол на държавата ни е сбъркана, опорочена и затлачена и то навсякъде и във всичко.

...че подковават вола...та и ние. Хайде иди на годишен преглед в Германия, пък да видим как ще го минеш. Пък може да опиташ да го минеш и фиктивно, пък после сподели опит. На всичкото отгоре ти вземат и пари, пък и ти вземат още повече пари ако си нередовен. Тука някакви снимки, без ясни критерии, параметри, външен вид, емисии и прочие. Първо трябва да се прочисти системата, която е просмукана от корупция и тогава да пишат закони, които ще работят а не "врата у поле".

И тука - "влака не върви - цялата пара в свирката". Какво има толкова да се гледа на ена кола?! Волан (управление), спирачки, светлини - дори и аз мога да го направя в рамките на 4 минути. Всеки що годе грамотен шофьор си знае състоянието на колата и си носи отговорност за него. Критериите ми са значително по-високи от тези на ченгетата и се прилагат всеки ден. Искат снимки - ОК! Не 4, да вземат 400 като искат, стига да имат здрави гащи да го направят... . Сега прегледа е около 20 мин и след първите 4, всичко е "почивка". Защо ми губят времето?!

време е да се спре тормоза на хората с тези техницески прегледи ! карам над 15 години без техницески прегледи на колите ни и милиони карат по сащиж нацин без да има проблеми. стига с тези пещерни милиционерщини. по добре парите и загубеното време да се оставжт за обслугване на колите а не за да се палнжт гушите на идиоцките администреишани !!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Отвори очи , парите отклони и Пловдив подхвани !!! Да не се червим пред Брюксел , защото ОПГ-то там мина всички граници на търпимост ......!!!

камери простотии!!!!