Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили
Германският автомобилостроител Фолксваген (Volkswagen AG) обяви нова петгодишна инвестиционна програма на стойност 70 милиарда евро.
Обратно в новинатаКоментари - Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Горд Европеец
Това е някаква фейк новина. За разработката на електромобил разходите са значително по- малки, отлкото за конвенционален. Скъпото в електромобилите са батериите. И какво - ще инвестират 34 милиарда в производство на батерии??
Петров (нерегистриран)
Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили Бах мама му, а бюджетът на държавата ни е 20 милиарда евро,с 14 милиарда по-малък от инвестициите на Фолксваген.
като с енергоспест. ламби (нерегистриран)
като теглиш чертата - си на минус и никога не се изплаща
вАСИЛЕНА (нерегистриран)
мОже ама трябва да си внесат инженери японци
Що ма кукло (нерегистриран)
си недоволна от немските инженери?
ru (нерегистриран)
Докато не се подобрят сегашните батерии поне 5 пъти..... електромобила ше си остане симпатична глупост. А, автопилота е добра идея, бъдещето е на автопилотите. Даже на някой да не му харесва това, икономиката е неумолима. Автопилота може да кара 24ч в денонощие, не пие, не се уморява, не стачкува и не му се плащат заплата и осигуровки.
Илиян (нерегистриран)
Да не би с едно зареждане сега да караш 2500 км ?! Щото сега с едно зареждане един елетктромобил има пробег 500 км !!!
оборота (нерегистриран)
Има 500, ама на реклама.
Кракра Винкелов (нерегистриран)
Аз ще карам пернишки Гоуф с електромотор от Радомир!
Илиян (нерегистриран)
И батерия от Никопол ;)
Илиян (нерегистриран)
И само да добавя :) През 2019 Тесла пускат електрокамион :) Пробех 1 млн км :) Всичко става електро :) Според някои анализатори такъв камион ще намали разходите Роботизацията на товарния транспорт ще икономиса $300 милиарда от заплати И за пример е даде Tesla Semi Truck :)
фалита (нерегистриран)
Абе дано да има тесла през 2019. Щото всяка година загуба, загуба, загуба...
Илиян (нерегистриран)
Фалита е в главата на глупаци като теб !
ВОВА (нерегистриран)
колко ще изсържи багерията на пробег, колклко струва акумулатора,аткъде ще се вземе ел енергия-значи трябват аец, щото с перки и слънце не става. к правим зимата при-20 градуса.батерията пада бързо. А ОТГОВОРЕТЕ НА ТЕЗИ ВЪПРОСИ И ПРЕЦЕНЕТЕ ДАЛИ НИ И ДАЛАВЕРА.НЕЩО КАТО НА ОНЯ ДЕТО МУ КАЦАТ РАКЕТИТЕ ОБРАТНО.МАСК. АМА ЗА ДА КАЦВЕ И ТРЯБВА ГОРИВО. ТОЕСТ ТЯ ИЗДИГА НИЩОЖЕН ТОВАР. АМИ КО ПРАВИМ АКО ИМА ВЪЛНЕНИЕ???. ПЪЛНО Е С МОШЕНИЦИ И ДЕБИЛИ. ПУРКО СИ ГО ДПОМНЯТЕ-МАШИНАТА ЗА ПАРЦАЛИ.
ттт (нерегистриран)
Що да не става? Аз обикновено си карам колата в светлите часове на денонощието, когато има излишък на слънчева енергия.
начуквача (нерегистриран)
Точно така са разправяли едно време и за автомобилите с ДВГ. Имаме си коне и каруци - за какво ни е тая шмекерия. Те ева в глупака.
Az (нерегистриран)
Точно така! :-D ! Ще го караш, когато има излишък от слънчева енергия, а ще го зареждаш, когато няма никаква?! Бе кво да ви кажа...
има да ни догонват (нерегистриран)
Балканкар му е майката.
opc (нерегистриран)
Не ги виждам тези електрики, като решение на проблемите, безпилотните пък са тотална глупост. Хората обичат да карат, пък и обичат да контролират нещата..Но те си знаят, би трябвало да са умни хора. Все пак, шефове са на ФВ, не на ВАЗ
Илиян (нерегистриран)
Ами разгледай сайта на Tesla и ще разбереш колко си изостанал :) Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive разгледай този Мерцедес и после ми говори за ДВГ-то ;)
opc (нерегистриран)
Американците са пълни головодници в областта на автомобилостроенето. Ти разгледай колко тежи една тесла..Теглото, ще рече природни ресурси. После прочети, къде, как защо се добива литий. После помисли, милиони автомобили колко ток ще искат? После помисли и че, даже и като стоят на място, зарядчето пак изчезва. И после пак ще иска зареждане, даже и да не си използвал колата..Върху много работи има да се мисли
реалността (нерегистриран)
В сайтовете реклами всякакви. С модел 3 кво стана? Уж пишеше в сайта, ама то правенето не е като да го напишеш.
Илиян (нерегистриран)
Жалко за някой тук коментиращи , че си нямат хабер понятие за какво става дума.Въпросната компания дори са закъснели драстично.Волво вече обявиха , че спират п-во на ДВГ след 2025.Вече се готвят закони за забрани на ДВГ в някои страни , а ЕС вече умуват какво да правят с трошките с ДВГ които вероятно след 2030 макс 2040 ще бъдат забранение да се движат в цяла Европа ! Това е реалността !
ехе (нерегистриран)
Ти сигурен ли си, че ще си жив 2040-та, та си се възбудил толкова?
Българин (нерегистриран)
Страх ви е от НЕГО и не публикувате коментарите уличаващи ГО !
? (нерегистриран)
ко?
Българин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Значи (нерегистриран)
Да очакваме нова вълна на трошки за смет. Всеки мужик вече ще кара маркова кола, макар и с отминала отдавна слава и мощ. Защото онези все някъде трябва да ги дянат, пари са харчили за тях.
Клетника (нерегистриран)
Със здраве от Перник.
Iskren (нерегистриран)
И познайте коя криптовалута ще се използва - IOTA, имат сключено партньорство, това е следващия bitcoin, който си купи сега, после ще е милионер, както се случи с много хора, купили навремето биткойн
pompai
Всичко се развива бавно ,заради Америка и Русия. Те печелят а народа губи. Има и по икономични коли ,но те не го казват.
алу (нерегистриран)
70 милярда са 3,5 милиона автомобила по 20 000 евра. Ще да дат повече пари за разработки за 3 г. отколкото оборот могат за 4 г. Да направят. Е еврото у дойчланд се печата.
26 (нерегистриран)
Много малко?!?!?! Ще повърна!!!!
БРАВО! (нерегистриран)
БРАВО! П.П. Ей,хейтърите да не забравите да ми нацъкате минусчета !!
17280 (нерегистриран)
Няма, бе. Те ще ти ги нацъкат в поушуе буългуария следващия път. Аз го подухвам в сиувъул стуал и аулто баувауаиа едновременно за два автомобила в гаранция, та не го приемай като зайяждане. По-скоро сомоирония. ;-)
17280 (нерегистриран)
Ако спрем с лигавщините - в АутоБа всичко е както трябва, поне за гаранционни автомобили. СилСтар в сравнение с БалСтар е намалило цените с поне една трета и е изхвърлило доста народ, който крадеше. Може да е само докато си върнат положението, но за момента е много добре.
винаги готови (нерегистриран)
Само кажи на кого, на теб ли (БРАВО) или на WV?
хАХАХХА (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
трабантаджия (нерегистриран)
Заводите в Цвикау, ГДР произвеждаха ладендарния Трабант, железен автомобил, нищо че го наричат "кашон". Купето е направено от композитния материал дуропласт- фенолформалдехидна смола, армирана с памучни фибри. След удар, епоксидно лепило "универсал", ставаше като нов. С две ръце си свалях двигателя за основен ремонт. Никога не ме е оставял на пътя. Спомени...
Браво на германците (нерегистриран)
Браво на германците винаги са били номер едно в автомобилостроенето чакам с нетърпение електромобилната революция.Бензизновите и дизеловите двигатели са история.
Аутобилд (нерегистриран)
Номер едно са в манипулациите и платените статии.
. (нерегистриран)
Какво браво бе, американците както винаги са първи. Бяха първи с самолета, с телефона и телеграфа, с електричеството и ел.крушката, с атомната бомба и с компютрите и сега Тесла първи правят ел. коли на конвейр.
Така де (нерегистриран)
Точно така. Те първи крадат или технологията или направо разработчика го отвличат. Ако не стане го убиват. За да имат време да са първи. Примери в историята стотици.
А (нерегистриран)
Бентли ламборгини и дукати на кой са да не ги продадоха
ЪХЪ (нерегистриран)
И МАН беше техен, ама вече не е ....
Москвич Кьопав (нерегистриран)
34 или 70 милиарда? Или колкото дойде важното е да се пишат глупости... ФВ или се преструват и лъжат отново или най-сетне ще им дойде акъла да зарежат отровните си дизели...
71663 (нерегистриран)
Демек - ще купи автомобили от Китай за тия пари и ще ги препродава. Или си прави сметка, че ще продаде коли за толкова, произведени от тях? Едно време и Грундиг бяха номер едно в битовата елекроника в Европа, ама днес я някой ги е чувал, я не. Та и с ФолЦваген така ще стане...
926 (нерегистриран)
Аф, извинявайте с голфовете, пасатите, полотата и т.н. Надеждни и премиум автомобили са - за средна класа хора, тепърва забогатели. Нищо лошо няма. Еле пък да си купиш нов фолЦваген. Имаш парите за луксозен автомобил, ама живееш в панелка или ЕПК. Нямаш самочувствието, някак си. Би дал 100 бона и малко отгорИ за Туарег, но знаеш, че Мерцедес, Авди или БМВ няма да ти отиват... Компанията ти няма да го приеме добре. По-добре да оставиш на децата да прескочат във висшата класа. Не е за теб. Карай си ФолЦвагена...
300 (нерегистриран)
Крайно време беше. Само с бъзикане по софтуера няма да стане
money for nothing (нерегистриран)
нема да излезе заек от този храст
709 (нерегистриран)
А и Мерцедест, БМВ и Авди вече сраха на този храст. От наторената(насраната) почва нищо не излезе.
Пешо ГоУфо от Перник (нерегистриран)
Язък, че турИх метано ;-(
Ото Скорцени (нерегистриран)
А България трябва да задели 30 милиарда евро за да построи Белене. Ако искат булгаристанци да карат електромобили.
ай си (нерегистриран)
Русия по-рано ни предложи цена 5-10 млрд беше. Разсрочено плащане и заем, за сметка на печалбата. Като начало само реактори си купуваме. Но се намеси американското посолство, за да ни пробута Уестингхаус. И сделката се провали.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Предложението за 6.5 милиарда отдавна го няма. Отказахме го. За два ядрени блока това е почти без пари. Пак ще изградим АЕЦа. Но ще платим 30 милиарда евро на руснаците.
автомото (нерегистриран)
Мухаха Простовати селски дебили като тебе нямат пари да си купят нови гуми за 20 годишния опел, взели да се кахърят, че нямало с кво да си зареждат електромобилите.
Ахааа... (нерегистриран)
И отде ги зеха тес 34 милярда, ве?
Ото Скорцени (нерегистриран)
От банките.
Горд Европеец
А банките? - от печатницата.
ай си (нерегистриран)
Усещате ли как АЕЦ Белене ще стане златна кокошка. И защо почнаха да се примъкват разни "инвеститори". Да се надяваме да се подновят някои стари руски предложения. Още малко САЩ да клекне и ще дойде моментът.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"