Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили

Германският автомобилостроител Фолксваген (Volkswagen AG) обяви нова петгодишна инвестиционна програма на стойност 70 милиарда евро.

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е някаква фейк новина. За разработката на електромобил разходите са значително по- малки, отлкото за конвенционален. Скъпото в електромобилите са батериите. И какво - ще инвестират 34 милиарда в производство на батерии??

Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили Бах мама му, а бюджетът на държавата ни е 20 милиарда евро,с 14 милиарда по-малък от инвестициите на Фолксваген.

като теглиш чертата - си на минус и никога не се изплаща

мОже ама трябва да си внесат инженери японци

си недоволна от немските инженери?

Докато не се подобрят сегашните батерии поне 5 пъти..... електромобила ше си остане симпатична глупост. А, автопилота е добра идея, бъдещето е на автопилотите. Даже на някой да не му харесва това, икономиката е неумолима. Автопилота може да кара 24ч в денонощие, не пие, не се уморява, не стачкува и не му се плащат заплата и осигуровки.

Да не би с едно зареждане сега да караш 2500 км ?! Щото сега с едно зареждане един елетктромобил има пробег 500 км !!!

Има 500, ама на реклама.

Аз ще карам пернишки Гоуф с електромотор от Радомир!

И батерия от Никопол ;)

И само да добавя :) През 2019 Тесла пускат електрокамион :) Пробех 1 млн км :) Всичко става електро :) Според някои анализатори такъв камион ще намали разходите Роботизацията на товарния транспорт ще икономиса $300 милиарда от заплати И за пример е даде Tesla Semi Truck :)

Абе дано да има тесла през 2019. Щото всяка година загуба, загуба, загуба...

Фалита е в главата на глупаци като теб !

колко ще изсържи багерията на пробег, колклко струва акумулатора,аткъде ще се вземе ел енергия-значи трябват аец, щото с перки и слънце не става. к правим зимата при-20 градуса.батерията пада бързо. А ОТГОВОРЕТЕ НА ТЕЗИ ВЪПРОСИ И ПРЕЦЕНЕТЕ ДАЛИ НИ И ДАЛАВЕРА.НЕЩО КАТО НА ОНЯ ДЕТО МУ КАЦАТ РАКЕТИТЕ ОБРАТНО.МАСК. АМА ЗА ДА КАЦВЕ И ТРЯБВА ГОРИВО. ТОЕСТ ТЯ ИЗДИГА НИЩОЖЕН ТОВАР. АМИ КО ПРАВИМ АКО ИМА ВЪЛНЕНИЕ???. ПЪЛНО Е С МОШЕНИЦИ И ДЕБИЛИ. ПУРКО СИ ГО ДПОМНЯТЕ-МАШИНАТА ЗА ПАРЦАЛИ.

Що да не става? Аз обикновено си карам колата в светлите часове на денонощието, когато има излишък на слънчева енергия.

Точно така са разправяли едно време и за автомобилите с ДВГ. Имаме си коне и каруци - за какво ни е тая шмекерия. Те ева в глупака.

Точно така! :-D ! Ще го караш, когато има излишък от слънчева енергия, а ще го зареждаш, когато няма никаква?! Бе кво да ви кажа...

Балканкар му е майката.

Не ги виждам тези електрики, като решение на проблемите, безпилотните пък са тотална глупост. Хората обичат да карат, пък и обичат да контролират нещата..Но те си знаят, би трябвало да са умни хора. Все пак, шефове са на ФВ, не на ВАЗ

Ами разгледай сайта на Tesla и ще разбереш колко си изостанал :) Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive разгледай този Мерцедес и после ми говори за ДВГ-то ;)

Американците са пълни головодници в областта на автомобилостроенето. Ти разгледай колко тежи една тесла..Теглото, ще рече природни ресурси. После прочети, къде, как защо се добива литий. После помисли, милиони автомобили колко ток ще искат? После помисли и че, даже и като стоят на място, зарядчето пак изчезва. И после пак ще иска зареждане, даже и да не си използвал колата..Върху много работи има да се мисли

В сайтовете реклами всякакви. С модел 3 кво стана? Уж пишеше в сайта, ама то правенето не е като да го напишеш.

Жалко за някой тук коментиращи , че си нямат хабер понятие за какво става дума.Въпросната компания дори са закъснели драстично.Волво вече обявиха , че спират п-во на ДВГ след 2025.Вече се готвят закони за забрани на ДВГ в някои страни , а ЕС вече умуват какво да правят с трошките с ДВГ които вероятно след 2030 макс 2040 ще бъдат забранение да се движат в цяла Европа ! Това е реалността !

Ти сигурен ли си, че ще си жив 2040-та, та си се възбудил толкова?

Страх ви е от НЕГО и не публикувате коментарите уличаващи ГО !

ко?

Да очакваме нова вълна на трошки за смет. Всеки мужик вече ще кара маркова кола, макар и с отминала отдавна слава и мощ. Защото онези все някъде трябва да ги дянат, пари са харчили за тях.

Със здраве от Перник.

И познайте коя криптовалута ще се използва - IOTA, имат сключено партньорство, това е следващия bitcoin, който си купи сега, после ще е милионер, както се случи с много хора, купили навремето биткойн

pompai

Всичко се развива бавно ,заради Америка и Русия. Те печелят а народа губи. Има и по икономични коли ,но те не го казват.

70 милярда са 3,5 милиона автомобила по 20 000 евра. Ще да дат повече пари за разработки за 3 г. отколкото оборот могат за 4 г. Да направят. Е еврото у дойчланд се печата.

Много малко?!?!?! Ще повърна!!!!

БРАВО! П.П. Ей,хейтърите да не забравите да ми нацъкате минусчета !!

Няма, бе. Те ще ти ги нацъкат в поушуе буългуария следващия път. Аз го подухвам в сиувъул стуал и аулто баувауаиа едновременно за два автомобила в гаранция, та не го приемай като зайяждане. По-скоро сомоирония. ;-)

Ако спрем с лигавщините - в АутоБа всичко е както трябва, поне за гаранционни автомобили. СилСтар в сравнение с БалСтар е намалило цените с поне една трета и е изхвърлило доста народ, който крадеше. Може да е само докато си върнат положението, но за момента е много добре.

Само кажи на кого, на теб ли (БРАВО) или на WV?

Заводите в Цвикау, ГДР произвеждаха ладендарния Трабант, железен автомобил, нищо че го наричат "кашон". Купето е направено от композитния материал дуропласт- фенолформалдехидна смола, армирана с памучни фибри. След удар, епоксидно лепило "универсал", ставаше като нов. С две ръце си свалях двигателя за основен ремонт. Никога не ме е оставял на пътя. Спомени...

Браво на германците винаги са били номер едно в автомобилостроенето чакам с нетърпение електромобилната революция.Бензизновите и дизеловите двигатели са история.

Номер едно са в манипулациите и платените статии.

Какво браво бе, американците както винаги са първи. Бяха първи с самолета, с телефона и телеграфа, с електричеството и ел.крушката, с атомната бомба и с компютрите и сега Тесла първи правят ел. коли на конвейр.

Точно така. Те първи крадат или технологията или направо разработчика го отвличат. Ако не стане го убиват. За да имат време да са първи. Примери в историята стотици.

Бентли ламборгини и дукати на кой са да не ги продадоха

И МАН беше техен, ама вече не е ....

34 или 70 милиарда? Или колкото дойде важното е да се пишат глупости... ФВ или се преструват и лъжат отново или най-сетне ще им дойде акъла да зарежат отровните си дизели...

Демек - ще купи автомобили от Китай за тия пари и ще ги препродава. Или си прави сметка, че ще продаде коли за толкова, произведени от тях? Едно време и Грундиг бяха номер едно в битовата елекроника в Европа, ама днес я някой ги е чувал, я не. Та и с ФолЦваген така ще стане...

Аф, извинявайте с голфовете, пасатите, полотата и т.н. Надеждни и премиум автомобили са - за средна класа хора, тепърва забогатели. Нищо лошо няма. Еле пък да си купиш нов фолЦваген. Имаш парите за луксозен автомобил, ама живееш в панелка или ЕПК. Нямаш самочувствието, някак си. Би дал 100 бона и малко отгорИ за Туарег, но знаеш, че Мерцедес, Авди или БМВ няма да ти отиват... Компанията ти няма да го приеме добре. По-добре да оставиш на децата да прескочат във висшата класа. Не е за теб. Карай си ФолЦвагена...

Крайно време беше. Само с бъзикане по софтуера няма да стане

нема да излезе заек от този храст

А и Мерцедест, БМВ и Авди вече сраха на този храст. От наторената(насраната) почва нищо не излезе.

Язък, че турИх метано ;-(

А България трябва да задели 30 милиарда евро за да построи Белене. Ако искат булгаристанци да карат електромобили.

Русия по-рано ни предложи цена 5-10 млрд беше. Разсрочено плащане и заем, за сметка на печалбата. Като начало само реактори си купуваме. Но се намеси американското посолство, за да ни пробута Уестингхаус. И сделката се провали.

Предложението за 6.5 милиарда отдавна го няма. Отказахме го. За два ядрени блока това е почти без пари. Пак ще изградим АЕЦа. Но ще платим 30 милиарда евро на руснаците.

Мухаха Простовати селски дебили като тебе нямат пари да си купят нови гуми за 20 годишния опел, взели да се кахърят, че нямало с кво да си зареждат електромобилите.

И отде ги зеха тес 34 милярда, ве?

От банките.

А банките? - от печатницата.

Усещате ли как АЕЦ Белене ще стане златна кокошка. И защо почнаха да се примъкват разни "инвеститори". Да се надяваме да се подновят някои стари руски предложения. Още малко САЩ да клекне и ще дойде моментът.