Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили

Германският автомобилостроител Фолксваген (Volkswagen AG) обяви нова петгодишна инвестиционна програма на стойност 70 милиарда евро.

Обратно в новината

Коментари - Фолксваген инвестира €34 млрд. за електромобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Усещате ли как АЕЦ Белене ще стане златна кокошка. И защо почнаха да се примъкват разни "инвеститори". Да се надяваме да се подновят някои стари руски предложения. Още малко САЩ да клекне и ще дойде моментът.

И отде ги зеха тес 34 милярда, ве?

От банките.

А България трябва да задели 30 милиарда евро за да построи Белене. Ако искат булгаристанци да карат електромобили.

Русия по-рано ни предложи цена 5-10 млрд беше. Разсрочено плащане и заем, за сметка на печалбата. Като начало само реактори си купуваме. Но се намеси американското посолство, за да ни пробута Уестингхаус. И сделката се провали.

Язък, че турИх метано ;-(

А банките? - от печатницата.

Предложението за 6.5 милиарда отдавна го няма. Отказахме го. За два ядрени блока това е почти без пари. Пак ще изградим АЕЦа. Но ще платим 30 милиарда евро на руснаците.

нема да излезе заек от този храст

Крайно време беше. Само с бъзикане по софтуера няма да стане

Демек - ще купи автомобили от Китай за тия пари и ще ги препродава. Или си прави сметка, че ще продаде коли за толкова, произведени от тях? Едно време и Грундиг бяха номер едно в битовата елекроника в Европа, ама днес я някой ги е чувал, я не. Та и с ФолЦваген така ще стане...

А и Мерцедест, БМВ и Авди вече сраха на този храст. От наторената(насраната) почва нищо не излезе.

34 или 70 милиарда? Или колкото дойде важното е да се пишат глупости... ФВ или се преструват и лъжат отново или най-сетне ще им дойде акъла да зарежат отровните си дизели...

Бентли ламборгини и дукати на кой са да не ги продадоха

Браво на германците винаги са били номер едно в автомобилостроенето чакам с нетърпение електромобилната революция.Бензизновите и дизеловите двигатели са история.

Номер едно са в манипулациите и платените статии.

И от печатницата да са тъпако поне нещо създават. Ония със златното покритие единствено в лосиона ги бива.

Заводите в Цвикау, ГДР произвеждаха ладендарния Трабант, железен автомобил, нищо че го наричат "кашон". Купето е направено от композитния материал дуропласт- фенолформалдехидна смола, армирана с памучни фибри. След удар, епоксидно лепило "универсал", ставаше като нов. С две ръце си свалях двигателя за основен ремонт. Никога не ме е оставял на пътя. Спомени...

Какво браво бе, американците както винаги са първи. Бяха първи с самолета, с телефона и телеграфа, с електричеството и ел.крушката, с атомната бомба и с компютрите и сега Тесла първи правят ел. коли на конвейр.

Аф, извинявайте с голфовете, пасатите, полотата и т.н. Надеждни и премиум автомобили са - за средна класа хора, тепърва забогатели. Нищо лошо няма. Еле пък да си купиш нов фолЦваген. Имаш парите за луксозен автомобил, ама живееш в панелка или ЕПК. Нямаш самочувствието, някак си. Би дал 100 бона и малко отгорИ за Туарег, но знаеш, че Мерцедес, Авди или БМВ няма да ти отиват... Компанията ти няма да го приеме добре. По-добре да оставиш на децата да прескочат във висшата класа. Не е за теб. Карай си ФолЦвагена...

БРАВО! П.П. Ей,хейтърите да не забравите да ми нацъкате минусчета !!

Няма, бе. Те ще ти ги нацъкат в поушуе буългуария следващия път. Аз го подухвам в сиувъул стуал и аулто баувауаиа едновременно за два автомобила в гаранция, та не го приемай като зайяждане. По-скоро сомоирония. ;-)

Много малко?!?!?! Ще повърна!!!!

Ако спрем с лигавщините - в АутоБа всичко е както трябва, поне за гаранционни автомобили. СилСтар в сравнение с БалСтар е намалило цените с поне една трета и е изхвърлило доста народ, който крадеше. Може да е само докато си върнат положението, но за момента е много добре.

Само кажи на кого, на теб ли (БРАВО) или на WV?

70 милярда са 3,5 милиона автомобила по 20 000 евра. Ще да дат повече пари за разработки за 3 г. отколкото оборот могат за 4 г. Да направят. Е еврото у дойчланд се печата.

pompai

Всичко се развива бавно ,заради Америка и Русия. Те печелят а народа губи. Има и по икономични коли ,но те не го казват.

създават такива като Н.Тесла преди 100+ години, докато vw са правили танкове. Всичко е за контрол, не е за печалбата! Те трябваше преди много години да имат съвършен продукт, а не да го развива някакъв мъск с петдесетократно по-мижав бюджет. Само, че сега колкото и пари да им напечатат, няма как настигнат нещата в азия. Вноската е за трабант, ама през по-следващата петилетка.. сори за балъците. А, печатат защото нямат избор. Който е живял по плановата икономика на тато и се огледа, няма начин да се обърка. Но поне, преди да се кланяте се поинформирайте какво казват самите шефове на vw по темата. Те така и не крият, че най-важното е електоратът да е оседлан. Техническият аспект не е даже и в първите пет приоритета. Филмче от най-официалната медия и с личното участие на фюрерката: "Märchen von der Elektro-Mobilität". /Днес, преводът е проблем само за умствено изостаналите/

И познайте коя криптовалута ще се използва - IOTA, имат сключено партньорство, това е следващия bitcoin, който си купи сега, после ще е милионер, както се случи с много хора, купили навремето биткойн

И МАН беше техен, ама вече не е ....

Със здраве от Перник.

Да очакваме нова вълна на трошки за смет. Всеки мужик вече ще кара маркова кола, макар и с отминала отдавна слава и мощ. Защото онези все някъде трябва да ги дянат, пари са харчили за тях.

Страх ви е от НЕГО и не публикувате коментарите уличаващи ГО !

Жалко за някой тук коментиращи , че си нямат хабер понятие за какво става дума.Въпросната компания дори са закъснели драстично.Волво вече обявиха , че спират п-во на ДВГ след 2025.Вече се готвят закони за забрани на ДВГ в някои страни , а ЕС вече умуват какво да правят с трошките с ДВГ които вероятно след 2030 макс 2040 ще бъдат забранение да се движат в цяла Европа ! Това е реалността !

Не ги виждам тези електрики, като решение на проблемите, безпилотните пък са тотална глупост. Хората обичат да карат, пък и обичат да контролират нещата..Но те си знаят, би трябвало да са умни хора. Все пак, шефове са на ФВ, не на ВАЗ

Ами разгледай сайта на Tesla и ще разбереш колко си изостанал :) Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive разгледай този Мерцедес и после ми говори за ДВГ-то ;)

Балканкар му е майката.

колко ще изсържи багерията на пробег, колклко струва акумулатора,аткъде ще се вземе ел енергия-значи трябват аец, щото с перки и слънце не става. к правим зимата при-20 градуса.батерията пада бързо. А ОТГОВОРЕТЕ НА ТЕЗИ ВЪПРОСИ И ПРЕЦЕНЕТЕ ДАЛИ НИ И ДАЛАВЕРА.НЕЩО КАТО НА ОНЯ ДЕТО МУ КАЦАТ РАКЕТИТЕ ОБРАТНО.МАСК. АМА ЗА ДА КАЦВЕ И ТРЯБВА ГОРИВО. ТОЕСТ ТЯ ИЗДИГА НИЩОЖЕН ТОВАР. АМИ КО ПРАВИМ АКО ИМА ВЪЛНЕНИЕ???. ПЪЛНО Е С МОШЕНИЦИ И ДЕБИЛИ. ПУРКО СИ ГО ДПОМНЯТЕ-МАШИНАТА ЗА ПАРЦАЛИ.

Американците са пълни головодници в областта на автомобилостроенето. Ти разгледай колко тежи една тесла..Теглото, ще рече природни ресурси. После прочети, къде, как защо се добива литий. После помисли, милиони автомобили колко ток ще искат? После помисли и че, даже и като стоят на място, зарядчето пак изчезва. И после пак ще иска зареждане, даже и да не си използвал колата..Върху много работи има да се мисли

И само да добавя :) През 2019 Тесла пускат електрокамион :) Пробех 1 млн км :) Всичко става електро :) Според някои анализатори такъв камион ще намали разходите Роботизацията на товарния транспорт ще икономиса $300 милиарда от заплати И за пример е даде Tesla Semi Truck :)

Ще се научат да правят авгомобили от рушнаците-леки леки и на въглища

Аз ще карам пернишки Гоуф с електромотор от Радомир!

Докато не се подобрят сегашните батерии поне 5 пъти..... електромобила ше си остане симпатична глупост. А, автопилота е добра идея, бъдещето е на автопилотите. Даже на някой да не му харесва това, икономиката е неумолима. Автопилота може да кара 24ч в денонощие, не пие, не се уморява, не стачкува и не му се плащат заплата и осигуровки.

Мухаха Простовати селски дебили като тебе нямат пари да си купят нови гуми за 20 годишния опел, взели да се кахърят, че нямало с кво да си зареждат електромобилите.

Абе дано да има тесла през 2019. Щото всяка година загуба, загуба, загуба...

Що да не става? Аз обикновено си карам колата в светлите часове на денонощието, когато има излишък на слънчева енергия.

Лития е 3% от батерията!!!

Ти сигурен ли си, че ще си жив 2040-та, та си се възбудил толкова?