Авариралият ферибот в Балтийско море продължи по пътя си

Имало е проблем с двигателя, но е преценено, че корабът може да плава

Обратно в новината

Коментари - Авариралият ферибот в Балтийско море продължи по пътя си | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

24000 kw двигател. Коритото е правено във Марина ди Карара Италия. Какъв мотор са сложили един дявол знае. На старите корита на Моби Лайнс моторите са два Мак-а и лопатите на винта са със променлива стъпка. Тоз къде е пушил и горял -един дявол знае!

Обикновено на фериботите слагат среднооборотни 4 тактови .мотори със променлива стъпка на винта за по голяма маневреност. За евтиния може и да е със два четеритактпви Сулцера. Такива напоследък взеха да слагат на луксозните суперяхти за съветцки олигарси из разните кантиери във Италия.

Ludiamaus

Калине, колко основни и колко неосновни двигатели има на тоди ферибот. Не е заяждане, но е непрофесионално в 21 вещ да се пише за нещо толкова банално като кораб. След близо 50 години точно работа в машинно, нямам обяснение като това че имало временна повреда на основният двигател дето да предизвика дим, пък е и отстранена. Преди години на "БРАЦИГОВО" скъсана тпъбичка високо наягане предизвика пушек (ама си е чист пламък) и гемията изгоря! Няма пушек без пламък.... Има запалване, което не е предизвикало пожар -другото е поредица от букви и думи -без да казват нищо (подобно на изказването на доста политици в НС и извън него. Иначе пътниците са имали невероятен късмет, че първо причината е видяна своевременно и реакцията е била адекватна. Защото при съвременният режим за безвахтено обслужване си е ....майката!

"Няма пушек без пламък...." Вие в Дебелт не горите ли листата по улиците есен. Да видиш има ли пушек без пламък и кон боб яде ли...

Заради пушека са го объркали с великия руски самолетоносач кузнецов.