Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците

Изключение ще се прави за градските автобуси, трамваите и такситата - но само ако има допълнителна лента за тях

Обратно в новината

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Коментари

Това е бъдещето ! Не като в СФ ! Тъпата кметица превръщаше тротоарите в зелени и сини зони ! И най новото и въведение - споделена улица между пешеходци и автомобили ! Като на тази улица само 3 училища !

ниска предавка, висок разход, повече изгорели газове-има логика. А влияние върху безопасността има дали са 40 км/ч или 60-70.Между 30 и 40 няма разлика при нормална реакция при спиране. Дрогираният и с 20 ще те убие ако не спре

ХАХА ЯВНО МНОГО ДРОГИРАНИ ИМА ПО УЛИЦИТЕ ..............................НАЙ-ДОБРЕ ДА ЗАБРАНЯТ ДВИЖЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИ И ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ..........

Браво! За големи градове с идеален градски транспорт няма смисъл да бъде задръстен от коли. Плюс в Холандия карането на колело е религия, а това е най-добрият начин за придвижване когато не вали

Така е. Колелото е най-добрия начин за придвижване, особено за стари хора. Затова Байдън винаги кара колело. Заедно с Гутиреш, председателя на ООН и Борел министъра на външните работи на ЕО. Понякога се присъединява и Меркел и даже баба Пенка от Долно Конаре. Те и тичат за здраве заедно.

Не е това бъдещето . Бъдещето е отново в пещери с лъкове и копия !!! Баси олигофрените !

Та за да се придвижва от А до В ми трябва половин час. И си бръмча половин час с колата, карайки с 60 кмч на четвърта. За да се придвижа от А до В с 30 кмч ми трябва час. И си бръмча с кола по същия път карайки на втора-трета. Та не разбрах как това правело Амстердам по-тих.

Не позна. Бъдещето а на два метра под земята.

забрави градският транспорт доста удобно. Аргумента ти за нищо не става, защото ако тези хора не могат и него да ползват, значи съвсем не трябва да шофират. Аре бегай

И с по чист въздух.

Спокойно, не си по умен от амстердамци.

Да сравняваме Амстердам със София? Щото говорим за съвсем друг климат и най-важното, съвсем друг релеф.

за тих ти говори. а въздъхът е чист, защото е равнина а не в котел като софия

Там постоянно вали, ама не им прави впечатление и си джиткат с колелата.

Що да не е? Те разните индонезийци, суринамци и прочее пришълзи от бившите им колонии са по-умни, пък разните негра, шиптъри, сърби и т.н., дето даже и колонии не са им били - хептен. Холандците са типични тъпи евро джендъри, харизали си държавата на сичкуту джагал и тъмен балкански субект. Сигурно и там скоро ще забранят горенето на Корана, както другите убитаци датчаните, ако изобщо негласно вече не са го забранили... Те ти един Ню Амстердам са имали като хората и него също са го харизали, та тая дупка ли няма да профукат във времето...

Сельо вземи си каруцата и заминавай на село !

В неофеодализма, колата ще е лукс, а свободата на придвижване - мираж. Вие ако знаете вече какви системи се гласят да слагат в новите коли, а по-нататък да ги обвържат и със социалния рейтинг. Който карал - карал...

Колата винаги е била лукс !

Манталитет , сельо ! Такива като теб ходят дори то кенефа с каруцата си !

Ами някои хора работят и имат средства. Не може всички да са задклавишни драскачи и да събират стотинки за кафе

Ето машинен превод от гугъла, че ако го лепна на английски, тия тук ще го изтрият: Работя в IT отдела на много голяма, реномирана застрахователна компания - със седалище в Германия. За съжаление, това, което казвам на моя кръг от приятели и роднини за моите проекти, те отхвърлят като "теория на конспирацията". Много хора не виждат и не разбират какво ще се случи с нас с тази голяма революция в цифровизацията - особено възможните опасности/злоупотреба. Ето малък откъс от пилотните проекти, по които работим Тема: Дигитализиран автомобил (пилотни проекти вече са в ход): В следващите 10 години вече няма да могат да се застраховат "стари радиолюбители"/"стара кола" (и аз карам такава). Ще бъдете принудени да си купите "цифрова" кола (в противен случай няма да получите застраховка). Тези автомобили са "онлайн" 24 - 7 и в реално време във връзка със застрахователните/пътните власти/дистанционната поддръжка/наблюдението/властите и т.н... (това не е шега!). В зависимост от вашия стил на шофиране, време/скорост/шофьор, вашата застрахователна премия ще се коригира автоматично. т.е. Ако шофирате твърде бързо/рисково -> не само плащате глоба на магистрата, но и вашата застрахователна премия автоматично се увеличава. Нека ви регистрираме като нощен шофьор -> по-висока премия. Ако имате повече пътници в колата -> по-висока премия. Ако вашата премия не е платена -> вече няма да можете да запалите колата си. Вече водим дискусии с няколко големи автомобилни марки, за да предложим на пазара общоевропейско стандартизирано техническо решение „един размер за всички“. Много хора не знаят, че напълно интегрираните дрегери (Alcoguard) ще бъдат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ в следващите поколения превозни средства. Това означава, че ако сте пияни, вече няма да можете да запалите колата си. Дори ако сте под „минималната алкохолна граница“, тези данни ще бъдат предадени на застрахователната компания и ще бъдете санкционирани с по-висока премия. Ако сте пияни над тази граница, съответните власти автоматично ще бъдат информирани и застраховката ви ще бъде анулирана незабавно. Прозрачен клиент Ние също така разчитаме на предстоящата цифрова идентификация за достъп до лични данни като здраве, трафик, дом и т.н. Предисторията е, че всички необходими данни на клиентите вече се съхраняват някъде и докато не напуснат ЕС, всичко е наред за застрахователния сектор с GDPR. В днешно време клиентите също небрежно дават своето ОК под „дребния шрифт“, че можем да събираме техните лични данни. В реално време събираме медицинска документация, условия на живот, данни за превозни средства и др. в случай на повреда. Планирани са предстоящи пилотни проекти с кредитни институции/банки за „възнаграждаване“ на „здравословния“ начин на живот и наказване на нездравословния... в които ние наблюдаваме поведението при пазаруване (временно ограничено до областите, но само въпрос на време, докато бъде доставен около отделни хора). Ако живеете в район, където се консумират много нездравословни неща -> това се отразява на вашата застраховка живот/пенсия/смърт и т.н.... Вече проверяваме ликвидността на ВСИЧКИ клиенти, но все още е доста старомодно. С предстоящия технологичен напредък (дигитален идентификатор, цифрова валута) ще можем да проверяваме ликвидността в реално време чрез интерфейси с банки/кредитни институции/и др..., както и данъчните обстоятелства на всеки клиент. Сигурност: Също така планиран и вече планиран като пилотен проект за 2025 г. - сътрудничество с Федералното министерство на отбраната/Националната сигурност. Ако превозно средство е регистрирано на политически значимо лице и има подозрителен случай, това лице вече няма да може да запали превозното си средство (то ще бъде деактивирано чрез дистанционно наблюдение). Това важи за всички лични превозни средства, в които седи политически експониран човек (с изключение на официално регистрираните, напр. полицейски коли). В тези цифрови лични карти ще бъде вграден мощен RFID чип. Това позволява тясно свързване от 10 m, но наблюдение/локализация с точност от прибл. 1000 м. Това е от особен интерес за застрахователната компания, тъй като в случай на щета можем по-лесно да локализираме хората/действията на щетите/престъпленията/замесените. Вече сме в преговори с „Европейските мениджъри по цифровизация и защита на данните“. също така да имате достъп до тези данни по-подробно. Обосновано под името „сигурност“, „удобство за клиента“, „дигитализация“. Основата е бумът на застраховането срещу злополука, при което разбира се се интересуваме колко често, кога, как и най-вече къде се движи всеки клиент. Нашите пилотни проекти с връзката с AI са особено интересни - тук в текущото сътрудничество с Google и Microsoft. През следващите 5-10 години, ако не и много по-рано, ще има революция (както в областта на дигитализацията, така и в областта на AI), която ще направи изобретяването на интернет да изглежда като изобретяването на "молива". Това не е теория на конспирацията/шега; това са проекти, които вече пилотираме във фазата на внедряване/тестване в застрахователния сектор. Странични бележки: През следващите години собствениците на електрически автомобили ще бъдат готови да плащат данък върху батерията вместо данък върху двигателя. Причина: Батериите представляват повишен риск (пожар) и са вредни за околната среда (изхвърляне). Плащането се извършва по плъзгаща се скала - ватчасове на килограм. Вече има застраховка за „автопилот“. Тук колкото по-висока е вашата застрахователна сума, толкова „по-безопасно“ ще действа вашият автопилот. Не си правете илюзии, че автопилотът ще действа еднакво във всички превозни средства в случай на инцидент. Във всеки момент знаем кой, кога, как, защо... е в колата.

Да, виждал съм ги вкочанени и щастливи на педалите. То затова дрогата им е разрешена

Сельо , твоя таралясник е по-евтин от велосипеда ми ! Яж говна ! Такива като теб не ги ползвам дори да си бърша задник !

30км/ч за безопасност са добро обяснение. Не като в Германия - 30км/ч за по-чист въздух и всички на 2ра с по 15/100 разход ;)

Може ли линк ?!

Е, да ни е честита свободата...

За теб сигурно и хладилникът е лукс, а топлата вода, компютърът и телефонът - хептен. Жилището пък е хипер лукс. Кажи на някой американец, че колата му е лукс... Понеже имам доста обикаляне из провинцията, сума баби, видимо доста над 80-те карат коли вече, защото градски и междуградски транспорт няма, но за сметка на това, закриха банковите клонове и ако единственият банкомат в общината е работи, трябва да ходят до съседната. И болницата закриха и остана само някъв кабинет, пък линейката от съседната община идва само за циганите като нещо се порежат и опарят, а за българин идва, ако вече е умрял. Да ти обяснявам ли разликите между лукс и с необходимост в 21-ви век? За такива като теб, Висоцки имаше една песен - Скажи еще спасибо, что живой...

Амстердамците имат толкова общо с решенията на полицията и кмета на Амстердам, колкото българите с това което решила "България", да речем за подаръците на Украйна.

Това е болен народ децата и ме държат некултурно достатъчно е да погледнете тая измет де се качва на рилските езера. Между другото сега им остава да решат проституцията и наркотиците......

Това е един много модерен и напреднал град-Амстердам . Така и трябва, макар че там всичко е на ток, коли автобуси, колелета. В града е тихо, хората са усмихнати и приветливи.

От известно време това го въртят редица автомобилни подкастъри в ютюба, а оригиналът е на немски. Можеш да си ги намериш. Няма да се занимавам да слагам линкове, при условие, че тия тук ще ги изтрият веднага. Доколко е вярно или правдоподобно, всеки сам да си прецени, на база личен опит и наблюдения.

Баш тия усмихнатите и приветливите са причина Европа доброволно да пуска сурии от нашественици, като този процес тепърва ще се задълбочава. Когато дедите им са били намръщени и сурови, завладявали са света, а сега меките им внуци като са се ухилили, светът ги завладява тях и то най-лошата му част.

Ако се гледа общото загубено време, сметката ще излезе крива... Иначе най-безопасно е всички да са пешеходци... А може би не, ще се подхлъзнат или спънат двама на две хиляди и пак ще има ранени...

Там коли почти няма в града. Колите им са в предградия, сателитни градчета и няколко големи паркинга около Амстердам

това от някой сайт подобен на вестни "ШОК", но на англииски ли го намери ? май днес не си си пил хапчетата ?

пак се изказваш неподготвен. Преди са имали роби , сега имат емигранти и бежанци. Все хора които да работят за малко пари, на границата на бедността и то само работа която местните не искат да вършат. За капак същите тези плащат данъци , осигуровки и харчат парите си пак в тяхната икономика.

Да го направят това и в София, така ще свалат хората от колите , а не с някакви дискриминационни мерки за хората със стари коло

Е то по-добре де се придвижваш с колело. То това е идеята - придвижването с кола в града да е бавно и неудобно.

Не баш, ама на фона на съвременните масмедии, в. Шок сигурно е ако не авторитетен, то съвсем на място. Както казах, на база досег с технологии, финансов сектор, бизнес и т.н., всеки сам да прецени доколко това е правдоподобно и се връзва със собствените му наблюдения. Наскоро имах разправия с едната ми банка, покрай годишните анкетни формуляри. На няколко въпроса казах, че не искам да отговарям, защото по никакъв начин нямат отношение и не им влизат в работата. Казаха ми, че непопълнен напълно анкетен формуляр било основание да ми прекратят договора. Та, питай Кокорко във връзка с ограничаването на разплащанията в брой от пет хилки (дето тоя път не мина, ама инфлацията си действа и скоро с актуалното ограничение от 10 ще можеш да си купиш максимум половин кухненско обзавеждане) как става без банкова сметка. За действаща фирма без банкова сметка - забрави. Я виж кво стана с Фараж, дето му закриха банковите сметки или вие на село тия неща не ги следите, щото били като от в. Шок, пък вие четете само обективния и безпристрастен WP на Джефри...

И дрогирани лешове пълно, както и друга измет. Да може морето да залее това гнездо на разврата!

Ти говориш за средновековието. Ама тогава са били други времена и съответно - съсем друга реалност.

Тия пък. Не знаят ли колко е хубаво да натиснеш педала до 120 км/ч по "Цариградско". Да спреш насред шосето "за 5 минутки съм", за да си купиш цигари или оставиш детето в детската градина. И вечерта /е къде да паркирам/ да трупясаш милото 25 годишно желязо в градинката под терасата.

Вярно е , повечето жители имат лодка , не кола:))

Аха, аха, скъсали са се да работят джагалите там. И в Германия са се скъсали. Да нямам лични впечатления, да не знам за какво става дума. То и тук цигани не останаха в някои общини, щото всички са на гурбет и работят ли работят по Холандии, Германии, Испании и т.н. И тия стотици хиляди и милиони, които нахлуват, правят си анклави и доят социалните системи идват, за да работят усилено. А, да - не се и въдят. Я виж в колко европейски столици най-често срещаното име на новородено е Мохамед. Ама няма лошо - допринасят за прираста на пролетариата, който ще работи, пък местните ще се правят на бейове - хе, хе... Единствените, които реално нещо смислено и що годе добре могат да работят са източноевропейците, ама и на тях им става все по-безинтересно е си се прибират в собствените държави. То и тук имаме доста придошли джагали, които също страшно много работят - особено се вижда около Симеон и Мария Луиза как са се разработили.

Не те зная къде живееш и какви банки ползваш. Аз задължителни акети от Банки никога не съм получавал. А за ограничаването на плащанията в брой- аз съм за. Аз работя в комапния от автомобилния секто и плащам данъци и осигуровки на реалната ми заплата. А разни търговци, автомонтьори, стротели са все на минимална заплата и останалото в пликове в брой. И после защо нямаме здравеопазване, пътища , чистота и т.н. все неща които стават с пари

разликата между. "всеки да се спасява поединично" и всеки да потъва поединично" е никаква. "идеята" за скоростта е на зелените талибани на сорос и фамилиите от "филантропи", които отравят света само с присъствието си. нека в пропадналия ню-йорк също да въведат ограничение милите за час. каква е разликата ли? ми по кривите, евро-педераски улици с милиони светофари е трудно да караш с повече от 40, същото е и с пропадналия ню-йорк с дебилните кметове -педали. да не говорим, че няма де да се паркира и трябва да обикаляш с километри. не знам, но може би става дума за велосипедистите. те карат осъбени насреща ти, все едно немат спирачки или още не са измислени. такива асоциални психопати са се навъдили в "демокрацията" на "толерантните", че некак си изотвътре ти излиза да ги сваляш с траверси обратно на земята! "демокрацията" създаде само пълни дебили, които се смятат за единствените същества на Тази нещастна, но прекрасна Планета! огледайте се само! навсякъде само озъбени дебили, които са "толерантни", но само към себе си и собствените си действия. а дали ще кажеш на негъра негър, цветен, черен или както си щете, то той си остава негър. дали ще наречете лузърите с лалетата нидерландци, или холандци, това с нищо не променя историята им на грабители. или си мислите, че само с копане на чесън са построили къщите си? Бог с нас

Чак Средновековието не е било, ами всички тръгват да обикалят по моретата през Ренесанса. Обаче Средновековието и феодализмът се връщат, така че няма страшно...

аз чистач, стройтел , фризьор, а в последно време шофьор и продавач германец в последно време в Германия не съм виждал

Другия начин да се увеличат драстично (и в кратки срокове) пешеходците е да се приложи закона спрямо всички бездарници с купени книжки, хвалипръцковци и комплексари.

Ми че то 30км в час си е средната скорост на градско бе олигофрендове джендърски. Ходете гледайте на всеки ъгъл дали някой не кара с 50 случайно на прана отсечка. Абе. Направо 5км ги направете, те двигателите работещи на място хич не замърсяват. Нал тъй? Закривай..

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците

Изключение ще се прави за градските автобуси, трамваите и такситата - но само ако има допълнителна лента за тях

Обратно в новината

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Коментари

Това е бъдещето ! Не като в СФ ! Тъпата кметица превръщаше тротоарите в зелени и сини зони ! И най новото и въведение - споделена улица между пешеходци и автомобили ! Като на тази улица само 3 училища !

ниска предавка, висок разход, повече изгорели газове-има логика. А влияние върху безопасността има дали са 40 км/ч или 60-70.Между 30 и 40 няма разлика при нормална реакция при спиране. Дрогираният и с 20 ще те убие ако не спре

ХАХА ЯВНО МНОГО ДРОГИРАНИ ИМА ПО УЛИЦИТЕ ..............................НАЙ-ДОБРЕ ДА ЗАБРАНЯТ ДВИЖЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИ И ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ..........

Браво! За големи градове с идеален градски транспорт няма смисъл да бъде задръстен от коли. Плюс в Холандия карането на колело е религия, а това е най-добрият начин за придвижване когато не вали

Така е. Колелото е най-добрия начин за придвижване, особено за стари хора. Затова Байдън винаги кара колело. Заедно с Гутиреш, председателя на ООН и Борел министъра на външните работи на ЕО. Понякога се присъединява и Меркел и даже баба Пенка от Долно Конаре. Те и тичат за здраве заедно.

Не е това бъдещето . Бъдещето е отново в пещери с лъкове и копия !!! Баси олигофрените !

Та за да се придвижва от А до В ми трябва половин час. И си бръмча половин час с колата, карайки с 60 кмч на четвърта. За да се придвижа от А до В с 30 кмч ми трябва час. И си бръмча с кола по същия път карайки на втора-трета. Та не разбрах как това правело Амстердам по-тих.

Не позна. Бъдещето а на два метра под земята.

забрави градският транспорт доста удобно. Аргумента ти за нищо не става, защото ако тези хора не могат и него да ползват, значи съвсем не трябва да шофират. Аре бегай

И с по чист въздух.

Спокойно, не си по умен от амстердамци.

Да сравняваме Амстердам със София? Щото говорим за съвсем друг климат и най-важното, съвсем друг релеф.

за тих ти говори. а въздъхът е чист, защото е равнина а не в котел като софия

Там постоянно вали, ама не им прави впечатление и си джиткат с колелата.

Що да не е? Те разните индонезийци, суринамци и прочее пришълзи от бившите им колонии са по-умни, пък разните негра, шиптъри, сърби и т.н., дето даже и колонии не са им били - хептен. Холандците са типични тъпи евро джендъри, харизали си държавата на сичкуту джагал и тъмен балкански субект. Сигурно и там скоро ще забранят горенето на Корана, както другите убитаци датчаните, ако изобщо негласно вече не са го забранили... Те ти един Ню Амстердам са имали като хората и него също са го харизали, та тая дупка ли няма да профукат във времето...

Сельо вземи си каруцата и заминавай на село !

В неофеодализма, колата ще е лукс, а свободата на придвижване - мираж. Вие ако знаете вече какви системи се гласят да слагат в новите коли, а по-нататък да ги обвържат и със социалния рейтинг. Който карал - карал...

Колата винаги е била лукс !

Манталитет , сельо ! Такива като теб ходят дори то кенефа с каруцата си !

Ами някои хора работят и имат средства. Не може всички да са задклавишни драскачи и да събират стотинки за кафе

Ето машинен превод от гугъла, че ако го лепна на английски, тия тук ще го изтрият: Работя в IT отдела на много голяма, реномирана застрахователна компания - със седалище в Германия. За съжаление, това, което казвам на моя кръг от приятели и роднини за моите проекти, те отхвърлят като "теория на конспирацията". Много хора не виждат и не разбират какво ще се случи с нас с тази голяма революция в цифровизацията - особено възможните опасности/злоупотреба. Ето малък откъс от пилотните проекти, по които работим Тема: Дигитализиран автомобил (пилотни проекти вече са в ход): В следващите 10 години вече няма да могат да се застраховат "стари радиолюбители"/"стара кола" (и аз карам такава). Ще бъдете принудени да си купите "цифрова" кола (в противен случай няма да получите застраховка). Тези автомобили са "онлайн" 24 - 7 и в реално време във връзка със застрахователните/пътните власти/дистанционната поддръжка/наблюдението/властите и т.н... (това не е шега!). В зависимост от вашия стил на шофиране, време/скорост/шофьор, вашата застрахователна премия ще се коригира автоматично. т.е. Ако шофирате твърде бързо/рисково -> не само плащате глоба на магистрата, но и вашата застрахователна премия автоматично се увеличава. Нека ви регистрираме като нощен шофьор -> по-висока премия. Ако имате повече пътници в колата -> по-висока премия. Ако вашата премия не е платена -> вече няма да можете да запалите колата си. Вече водим дискусии с няколко големи автомобилни марки, за да предложим на пазара общоевропейско стандартизирано техническо решение „един размер за всички“. Много хора не знаят, че напълно интегрираните дрегери (Alcoguard) ще бъдат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ в следващите поколения превозни средства. Това означава, че ако сте пияни, вече няма да можете да запалите колата си. Дори ако сте под „минималната алкохолна граница“, тези данни ще бъдат предадени на застрахователната компания и ще бъдете санкционирани с по-висока премия. Ако сте пияни над тази граница, съответните власти автоматично ще бъдат информирани и застраховката ви ще бъде анулирана незабавно. Прозрачен клиент Ние също така разчитаме на предстоящата цифрова идентификация за достъп до лични данни като здраве, трафик, дом и т.н. Предисторията е, че всички необходими данни на клиентите вече се съхраняват някъде и докато не напуснат ЕС, всичко е наред за застрахователния сектор с GDPR. В днешно време клиентите също небрежно дават своето ОК под „дребния шрифт“, че можем да събираме техните лични данни. В реално време събираме медицинска документация, условия на живот, данни за превозни средства и др. в случай на повреда. Планирани са предстоящи пилотни проекти с кредитни институции/банки за „възнаграждаване“ на „здравословния“ начин на живот и наказване на нездравословния... в които ние наблюдаваме поведението при пазаруване (временно ограничено до областите, но само въпрос на време, докато бъде доставен около отделни хора). Ако живеете в район, където се консумират много нездравословни неща -> това се отразява на вашата застраховка живот/пенсия/смърт и т.н.... Вече проверяваме ликвидността на ВСИЧКИ клиенти, но все още е доста старомодно. С предстоящия технологичен напредък (дигитален идентификатор, цифрова валута) ще можем да проверяваме ликвидността в реално време чрез интерфейси с банки/кредитни институции/и др..., както и данъчните обстоятелства на всеки клиент. Сигурност: Също така планиран и вече планиран като пилотен проект за 2025 г. - сътрудничество с Федералното министерство на отбраната/Националната сигурност. Ако превозно средство е регистрирано на политически значимо лице и има подозрителен случай, това лице вече няма да може да запали превозното си средство (то ще бъде деактивирано чрез дистанционно наблюдение). Това важи за всички лични превозни средства, в които седи политически експониран човек (с изключение на официално регистрираните, напр. полицейски коли). В тези цифрови лични карти ще бъде вграден мощен RFID чип. Това позволява тясно свързване от 10 m, но наблюдение/локализация с точност от прибл. 1000 м. Това е от особен интерес за застрахователната компания, тъй като в случай на щета можем по-лесно да локализираме хората/действията на щетите/престъпленията/замесените. Вече сме в преговори с „Европейските мениджъри по цифровизация и защита на данните“. също така да имате достъп до тези данни по-подробно. Обосновано под името „сигурност“, „удобство за клиента“, „дигитализация“. Основата е бумът на застраховането срещу злополука, при което разбира се се интересуваме колко често, кога, как и най-вече къде се движи всеки клиент. Нашите пилотни проекти с връзката с AI са особено интересни - тук в текущото сътрудничество с Google и Microsoft. През следващите 5-10 години, ако не и много по-рано, ще има революция (както в областта на дигитализацията, така и в областта на AI), която ще направи изобретяването на интернет да изглежда като изобретяването на "молива". Това не е теория на конспирацията/шега; това са проекти, които вече пилотираме във фазата на внедряване/тестване в застрахователния сектор. Странични бележки: През следващите години собствениците на електрически автомобили ще бъдат готови да плащат данък върху батерията вместо данък върху двигателя. Причина: Батериите представляват повишен риск (пожар) и са вредни за околната среда (изхвърляне). Плащането се извършва по плъзгаща се скала - ватчасове на килограм. Вече има застраховка за „автопилот“. Тук колкото по-висока е вашата застрахователна сума, толкова „по-безопасно“ ще действа вашият автопилот. Не си правете илюзии, че автопилотът ще действа еднакво във всички превозни средства в случай на инцидент. Във всеки момент знаем кой, кога, как, защо... е в колата.

Да, виждал съм ги вкочанени и щастливи на педалите. То затова дрогата им е разрешена

Сельо , твоя таралясник е по-евтин от велосипеда ми ! Яж говна ! Такива като теб не ги ползвам дори да си бърша задник !

30км/ч за безопасност са добро обяснение. Не като в Германия - 30км/ч за по-чист въздух и всички на 2ра с по 15/100 разход ;)

Може ли линк ?!

Е, да ни е честита свободата...

За теб сигурно и хладилникът е лукс, а топлата вода, компютърът и телефонът - хептен. Жилището пък е хипер лукс. Кажи на някой американец, че колата му е лукс... Понеже имам доста обикаляне из провинцията, сума баби, видимо доста над 80-те карат коли вече, защото градски и междуградски транспорт няма, но за сметка на това, закриха банковите клонове и ако единственият банкомат в общината е работи, трябва да ходят до съседната. И болницата закриха и остана само някъв кабинет, пък линейката от съседната община идва само за циганите като нещо се порежат и опарят, а за българин идва, ако вече е умрял. Да ти обяснявам ли разликите между лукс и с необходимост в 21-ви век? За такива като теб, Висоцки имаше една песен - Скажи еще спасибо, что живой...

Амстердамците имат толкова общо с решенията на полицията и кмета на Амстердам, колкото българите с това което решила "България", да речем за подаръците на Украйна.

Това е болен народ децата и ме държат некултурно достатъчно е да погледнете тая измет де се качва на рилските езера. Между другото сега им остава да решат проституцията и наркотиците......

Това е един много модерен и напреднал град-Амстердам . Така и трябва, макар че там всичко е на ток, коли автобуси, колелета. В града е тихо, хората са усмихнати и приветливи.

От известно време това го въртят редица автомобилни подкастъри в ютюба, а оригиналът е на немски. Можеш да си ги намериш. Няма да се занимавам да слагам линкове, при условие, че тия тук ще ги изтрият веднага. Доколко е вярно или правдоподобно, всеки сам да си прецени, на база личен опит и наблюдения.

Баш тия усмихнатите и приветливите са причина Европа доброволно да пуска сурии от нашественици, като този процес тепърва ще се задълбочава. Когато дедите им са били намръщени и сурови, завладявали са света, а сега меките им внуци като са се ухилили, светът ги завладява тях и то най-лошата му част.

Ако се гледа общото загубено време, сметката ще излезе крива... Иначе най-безопасно е всички да са пешеходци... А може би не, ще се подхлъзнат или спънат двама на две хиляди и пак ще има ранени...

Там коли почти няма в града. Колите им са в предградия, сателитни градчета и няколко големи паркинга около Амстердам

това от някой сайт подобен на вестни "ШОК", но на англииски ли го намери ? май днес не си си пил хапчетата ?

пак се изказваш неподготвен. Преди са имали роби , сега имат емигранти и бежанци. Все хора които да работят за малко пари, на границата на бедността и то само работа която местните не искат да вършат. За капак същите тези плащат данъци , осигуровки и харчат парите си пак в тяхната икономика.

Да го направят това и в София, така ще свалат хората от колите , а не с някакви дискриминационни мерки за хората със стари коло

Е то по-добре де се придвижваш с колело. То това е идеята - придвижването с кола в града да е бавно и неудобно.

Не баш, ама на фона на съвременните масмедии, в. Шок сигурно е ако не авторитетен, то съвсем на място. Както казах, на база досег с технологии, финансов сектор, бизнес и т.н., всеки сам да прецени доколко това е правдоподобно и се връзва със собствените му наблюдения. Наскоро имах разправия с едната ми банка, покрай годишните анкетни формуляри. На няколко въпроса казах, че не искам да отговарям, защото по никакъв начин нямат отношение и не им влизат в работата. Казаха ми, че непопълнен напълно анкетен формуляр било основание да ми прекратят договора. Та, питай Кокорко във връзка с ограничаването на разплащанията в брой от пет хилки (дето тоя път не мина, ама инфлацията си действа и скоро с актуалното ограничение от 10 ще можеш да си купиш максимум половин кухненско обзавеждане) как става без банкова сметка. За действаща фирма без банкова сметка - забрави. Я виж кво стана с Фараж, дето му закриха банковите сметки или вие на село тия неща не ги следите, щото били като от в. Шок, пък вие четете само обективния и безпристрастен WP на Джефри...

И дрогирани лешове пълно, както и друга измет. Да може морето да залее това гнездо на разврата!

Ти говориш за средновековието. Ама тогава са били други времена и съответно - съсем друга реалност.

Тия пък. Не знаят ли колко е хубаво да натиснеш педала до 120 км/ч по "Цариградско". Да спреш насред шосето "за 5 минутки съм", за да си купиш цигари или оставиш детето в детската градина. И вечерта /е къде да паркирам/ да трупясаш милото 25 годишно желязо в градинката под терасата.

Вярно е , повечето жители имат лодка , не кола:))

Аха, аха, скъсали са се да работят джагалите там. И в Германия са се скъсали. Да нямам лични впечатления, да не знам за какво става дума. То и тук цигани не останаха в някои общини, щото всички са на гурбет и работят ли работят по Холандии, Германии, Испании и т.н. И тия стотици хиляди и милиони, които нахлуват, правят си анклави и доят социалните системи идват, за да работят усилено. А, да - не се и въдят. Я виж в колко европейски столици най-често срещаното име на новородено е Мохамед. Ама няма лошо - допринасят за прираста на пролетариата, който ще работи, пък местните ще се правят на бейове - хе, хе... Единствените, които реално нещо смислено и що годе добре могат да работят са източноевропейците, ама и на тях им става все по-безинтересно е си се прибират в собствените държави. То и тук имаме доста придошли джагали, които също страшно много работят - особено се вижда около Симеон и Мария Луиза как са се разработили.

Не те зная къде живееш и какви банки ползваш. Аз задължителни акети от Банки никога не съм получавал. А за ограничаването на плащанията в брой- аз съм за. Аз работя в комапния от автомобилния секто и плащам данъци и осигуровки на реалната ми заплата. А разни търговци, автомонтьори, стротели са все на минимална заплата и останалото в пликове в брой. И после защо нямаме здравеопазване, пътища , чистота и т.н. все неща които стават с пари

разликата между. "всеки да се спасява поединично" и всеки да потъва поединично" е никаква. "идеята" за скоростта е на зелените талибани на сорос и фамилиите от "филантропи", които отравят света само с присъствието си. нека в пропадналия ню-йорк също да въведат ограничение милите за час. каква е разликата ли? ми по кривите, евро-педераски улици с милиони светофари е трудно да караш с повече от 40, същото е и с пропадналия ню-йорк с дебилните кметове -педали. да не говорим, че няма де да се паркира и трябва да обикаляш с километри. не знам, но може би става дума за велосипедистите. те карат осъбени насреща ти, все едно немат спирачки или още не са измислени. такива асоциални психопати са се навъдили в "демокрацията" на "толерантните", че некак си изотвътре ти излиза да ги сваляш с траверси обратно на земята! "демокрацията" създаде само пълни дебили, които се смятат за единствените същества на Тази нещастна, но прекрасна Планета! огледайте се само! навсякъде само озъбени дебили, които са "толерантни", но само към себе си и собствените си действия. а дали ще кажеш на негъра негър, цветен, черен или както си щете, то той си остава негър. дали ще наречете лузърите с лалетата нидерландци, или холандци, това с нищо не променя историята им на грабители. или си мислите, че само с копане на чесън са построили къщите си? Бог с нас

Чак Средновековието не е било, ами всички тръгват да обикалят по моретата през Ренесанса. Обаче Средновековието и феодализмът се връщат, така че няма страшно...

аз чистач, стройтел , фризьор, а в последно време шофьор и продавач германец в последно време в Германия не съм виждал

Другия начин да се увеличат драстично (и в кратки срокове) пешеходците е да се приложи закона спрямо всички бездарници с купени книжки, хвалипръцковци и комплексари.

Ми че то 30км в час си е средната скорост на градско бе олигофрендове джендърски. Ходете гледайте на всеки ъгъл дали някой не кара с 50 случайно на прана отсечка. Абе. Направо 5км ги направете, те двигателите работещи на място хич не замърсяват. Нал тъй? Закривай..