Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците

Изключение ще се прави за градските автобуси, трамваите и такситата - но само ако има допълнителна лента за тях

Обратно в новината

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Коментари

Дрогата и зеления комунизъм не прощават. В комбинация са направо убийствени! Тази олигофрения ще се опитват да я пробутват във все повече градове, въпреки че очевидно ще доведе до по-високи емисии и повече шум!

А в Сивтивкар как е движението?

Със ски за дълго бягане

в България е точно обратното: в 30 % (даже са май 100 %) от улиците се кара с поне 80 км/ч. Даже и дрогата на шофьорите е местно българско производство. Ей това е "напредък"!

Дир, защо ги пускате тия статии? В България живеят на простите хора в Европа, доказано от последните тестове на учениците. Тези хора няма как да разберат защо се въвеждат такива мерки. Оставете ги да си карат бракмите нов внос и да се избиват по пешеходците пътеки. Всеки си заслужава съдбата, нали така?

Едва ли не ще се кара само на първа скорост за автомобилите с ръчни скорости и без газ при автматичните. Какъв разход и какво замърсяване ще бъде, колкото и да са нови колите. Ще бъде върволица от задръстване...

Целта на тази мярка е в центъра да не влизат автомобили. Както паркинга там вече е над 10 евро на час. Като се планира да стане около 50 евро на час.

но на нито едно зомби не му направи впечатление, че за миналата година в Амстердам има само 15 загинали в автомобилни катастрофи. Хората шофирали там добре знаят, че водачите стават разногледи от хвърчащите отвсякъде мотопеди и велосипеди.

Нидерландия е 18 милиона човека.

Пък в Северна Корея вероятно няма изобщо загинали в автомобилни катастрофи, щото автомобили няма - ха, ха, егати довода извади... Пък преди двайсетина години там е имало по стотина смъртни случай от свръхдози, а сега са тройно. С прииждащите джагали, които са световноизвестни с доброто си шофиране, смъртните случаи на пътя вероятно също ще се увеличат от тези ти 15 бройки, които отгоре на всичко си си ги измислил, щото за миналата година жертвите на пътя са: In 2022, there were 745 road deaths in the Netherlands

Отново не ти мина пропагандата.

745 убити за 2022ра в 18 милионна Нидерландия. А жертвите в 6 милионна България колко са за 2022ра?

щеше да си прочел и следното Миналата година са регистрирани около 4800 катастрофи, при които е била извикана линейка, а най-малко 15 души са загинали.

Коя пропаганда не ми е минала, бе?! Ти твърдиш за смешните и невероятни 15 жертви, а сега задълба в семантика и съотношения. В 6 милионна България имаме над милион цигани и джагали, а останалото е яко наркомани, пияници и диви селяндури. Понеже и Холандия върви стабилно в тази посока, когато се изравнят съотношенията в състава на населението (което няма да е в необозримо бъдеще), тогава ще сравняваме броя жертви на калпак. Егати смешника - 15 убити на пътя годишно в Холандия - ха, ха. Колко трябва да си прост, за да не се усетиш, че това не ти е Монако или Сан Марино, бе...

От Искъро по-длибоко нема!

но да си кажем честно, че никой нормален не би минал с бентлито си през амстердам, покрай квартала с червените фенери с повече от три километра в час. както е в зоните за деца. това наистина ще е престъпление да не се насладиш на гледката в прозорците осветени, като ню-йоркски бутик в коледна нощ. е, окей... разни хора-разни идеали. в ню йорк кметовете още не са се сетили да отворят такъв квартал за мъжките, негър-проститутки. със сигурност ще бъде по-посещавано от педофилния двор на ватиканците и сериозна конкуренция на сзо и оон! Бог с нас

Ми че то 30км в час си е средната скорост на градско бе олигофрендове джендърски. Ходете гледайте на всеки ъгъл дали някой не кара с 50 случайно на прана отсечка. Абе. Направо 5км ги направете, те двигателите работещи на място хич не замърсяват. Нал тъй? Закривай..

разликата между. "всеки да се спасява поединично" и всеки да потъва поединично" е никаква. "идеята" за скоростта е на зелените талибани на сорос и фамилиите от "филантропи", които отравят света само с присъствието си. нека в пропадналия ню-йорк също да въведат ограничение милите за час. каква е разликата ли? ми по кривите, евро-педераски улици с милиони светофари е трудно да караш с повече от 40, същото е и с пропадналия ню-йорк с дебилните кметове -педали. да не говорим, че няма де да се паркира и трябва да обикаляш с километри. не знам, но може би става дума за велосипедистите. те карат осъбени насреща ти, все едно немат спирачки или още не са измислени. такива асоциални психопати са се навъдили в "демокрацията" на "толерантните", че некак си изотвътре ти излиза да ги сваляш с траверси обратно на земята! "демокрацията" създаде само пълни дебили, които се смятат за единствените същества на Тази нещастна, но прекрасна Планета! огледайте се само! навсякъде само озъбени дебили, които са "толерантни", но само към себе си и собствените си действия. а дали ще кажеш на негъра негър, цветен, черен или както си щете, то той си остава негър. дали ще наречете лузърите с лалетата нидерландци, или холандци, това с нищо не променя историята им на грабители. или си мислите, че само с копане на чесън са построили къщите си? Бог с нас

Тия пък. Не знаят ли колко е хубаво да натиснеш педала до 120 км/ч по "Цариградско". Да спреш насред шосето "за 5 минутки съм", за да си купиш цигари или оставиш детето в детската градина. И вечерта /е къде да паркирам/ да трупясаш милото 25 годишно желязо в градинката под терасата.

Е то по-добре де се придвижваш с колело. То това е идеята - придвижването с кола в града да е бавно и неудобно.

Eeeee. оставили са вратичка - таксита и рейсове могат. Който си плаща ще кара бързо.

Там коли почти няма в града. Колите им са в предградия, сателитни градчета и няколко големи паркинга около Амстердам

Да го направят това и в София, така ще свалат хората от колите , а не с някакви дискриминационни мерки за хората със стари коло

Другия начин да се увеличат драстично (и в кратки срокове) пешеходците е да се приложи закона спрямо всички бездарници с купени книжки, хвалипръцковци и комплексари.

Вярно е , повечето жители имат лодка , не кола:))

Това е един много модерен и напреднал град-Амстердам . Така и трябва, макар че там всичко е на ток, коли автобуси, колелета. В града е тихо, хората са усмихнати и приветливи.

Баш тия усмихнатите и приветливите са причина Европа доброволно да пуска сурии от нашественици, като този процес тепърва ще се задълбочава. Когато дедите им са били намръщени и сурови, завладявали са света, а сега меките им внуци като са се ухилили, светът ги завладява тях и то най-лошата му част.

пак се изказваш неподготвен. Преди са имали роби , сега имат емигранти и бежанци. Все хора които да работят за малко пари, на границата на бедността и то само работа която местните не искат да вършат. За капак същите тези плащат данъци , осигуровки и харчат парите си пак в тяхната икономика.

Ти говориш за средновековието. Ама тогава са били други времена и съответно - съсем друга реалност.

Аха, аха, скъсали са се да работят джагалите там. И в Германия са се скъсали. Да нямам лични впечатления, да не знам за какво става дума. То и тук цигани не останаха в някои общини, щото всички са на гурбет и работят ли работят по Холандии, Германии, Испании и т.н. И тия стотици хиляди и милиони, които нахлуват, правят си анклави и доят социалните системи идват, за да работят усилено. А, да - не се и въдят. Я виж в колко европейски столици най-често срещаното име на новородено е Мохамед. Ама няма лошо - допринасят за прираста на пролетариата, който ще работи, пък местните ще се правят на бейове - хе, хе... Единствените, които реално нещо смислено и що годе добре могат да работят са източноевропейците, ама и на тях им става все по-безинтересно е си се прибират в собствените държави. То и тук имаме доста придошли джагали, които също страшно много работят - особено се вижда около Симеон и Мария Луиза как са се разработили.

Чак Средновековието не е било, ами всички тръгват да обикалят по моретата през Ренесанса. Обаче Средновековието и феодализмът се връщат, така че няма страшно...

аз чистач, стройтел , фризьор, а в последно време шофьор и продавач германец в последно време в Германия не съм виждал

Така, де, ама строителите и шофьорите им бяха източноевропейци. За фризьорите, дюнерджиите и т.н. е ясно че са джагали. Обаче то така падат нациите и цивилизациите - за малко удобство, пускат вълка в кошарата, за да пази овцете. Джагал напукан с амфети да кара 30 и кусур тона композиция тепърва ще е все по-сериозен проблем. Те и таратайките им на поточните линии преди ги правеха турчета, а сега негърчета и неслучайно с всяка изминала година немското автомобилостроене е някаква подигравка с клиента. Пък разните немски СУВове, дето ги правят негри в Спартанбърг отдавна са пословични... Формулирай си все пак тезата - няма никакъв проблем, че Европа се пълни с негри и джагали, щото няма кой да работи, ли?! Че ти си готова Меркелица, направо...

Въпрос на преценка , кое е по-приемливо и кое може да се управлява по лесно. Дали демографска криза, обезлюдени региони, намалаващо население и масов недостиг на специалисти ( и не само) като у нас или приемаш , че ще има изменение на културата ( което управляваш малко или много) и държвата се опитва да функционира нормално за всичките си граждани По принцип едно затворено общество е много по-вероятно да изчезне, отколкото едно отворено, което би се променило, но пък би оцеляло.

По принцип, да се говори по принцип е само шум. Много зависи от отварянето и към кого. Ето ги индианците - отворили са се/ги и шарката ги е омела. От два континента, нищо не е останало от обществата им. Индианците са си там от Аризона надолу и са си мнозинство, обаче обществата им - йок. Пък япондурите с векове са си стояли абсолютно затворени, после от зор се отварят, обаче в правилната индустриална посока, когато Западът още беше Запад, само че се отварят селективно, контролируемо и шовинистично. Нека им е зле. И нека имат проблеми с джагали, със забрани за паленета на корани и т.н. Те хората са си разрешили въпроса кардинално - ислям, ли?! Ей, ся... Във времената на "Рул, Британия..." нещо нямам спомен англичаните да са били много отворени, даже напротив - налагали са собствената си култура навсякъде, където се закотвят. Или ти гледаш съвременните интерпретации за мултикултурализъм по време не просто на Виктория, ами направо на Хенри... Както се казва, не всички култури са равни. Ей ги и руснаците - векове отрицателна селекция, отваряне и обогатяване от всякакви орди, та е очевидно що от тях хора не стават...

И дрогирани лешове пълно, както и друга измет. Да може морето да залее това гнездо на разврата!

Това е болен народ децата и ме държат некултурно достатъчно е да погледнете тая измет де се качва на рилските езера. Между другото сега им остава да решат проституцията и наркотиците......

30км/ч за безопасност са добро обяснение. Не като в Германия - 30км/ч за по-чист въздух и всички на 2ра с по 15/100 разход ;)

Ако се гледа общото загубено време, сметката ще излезе крива... Иначе най-безопасно е всички да са пешеходци... А може би не, ще се подхлъзнат или спънат двама на две хиляди и пак ще има ранени...

В неофеодализма, колата ще е лукс, а свободата на придвижване - мираж. Вие ако знаете вече какви системи се гласят да слагат в новите коли, а по-нататък да ги обвържат и със социалния рейтинг. Който карал - карал...

Колата винаги е била лукс !

За теб сигурно и хладилникът е лукс, а топлата вода, компютърът и телефонът - хептен. Жилището пък е хипер лукс. Кажи на някой американец, че колата му е лукс... Понеже имам доста обикаляне из провинцията, сума баби, видимо доста над 80-те карат коли вече, защото градски и междуградски транспорт няма, но за сметка на това, закриха банковите клонове и ако единственият банкомат в общината е работи, трябва да ходят до съседната. И болницата закриха и остана само някъв кабинет, пък линейката от съседната община идва само за циганите като нещо се порежат и опарят, а за българин идва, ако вече е умрял. Да ти обяснявам ли разликите между лукс и с необходимост в 21-ви век? За такива като теб, Висоцки имаше една песен - Скажи еще спасибо, что живой...

Камиона, трактора и комбайна сигурно също са лукс? Ходи да жънеш на ръка деб..л....

Не, бе, тракторът и багерът са ултра лукс, а обикновен лукс е електроенергията и чешмяната вода. Исторически е доказано, че хората спокойно могат да живеят на свещи и газени лампи, а вода да носят в менци от реката, щото кладенец в двора също е пълен лукс. Бе, те и в пещери могат да живеят, хем вече няма пещерни мечки и лъвове, та даже ще е още по-комфортно.

Илиян Илиев

Сельо това за колата не съм го казал аз , а Адам Опел ! Тези смърдели кутии са единствено само за богатите идиотии ! Това е казал бащата на марката Опел ! Ти да не си по умен от него а ?!

Опел е правил преди това шевни машини и велосипеди, та не е някакво светило, още повече в историческия контекст когато го е изръсил това. По онова време, за масите електрическата крушка е била не лукс (я, лукс на латински значи светлина), ами чудо на чудесата, граничещо с магия. Пък още по-преди това, да имаш три ризи е било не лукс, ами направо буржоазна глезотия. Пък да имаш кон - направо си кавалер, да не кажа аристократ. А пропо, къде му е на въпросния корифей Опел фирмата? Прехвърляха си я сума собственици и накрая франсетата я дозатриха.

Ето машинен превод от гугъла, че ако го лепна на английски, тия тук ще го изтрият: Работя в IT отдела на много голяма, реномирана застрахователна компания - със седалище в Германия. За съжаление, това, което казвам на моя кръг от приятели и роднини за моите проекти, те отхвърлят като "теория на конспирацията". Много хора не виждат и не разбират какво ще се случи с нас с тази голяма революция в цифровизацията - особено възможните опасности/злоупотреба. Ето малък откъс от пилотните проекти, по които работим Тема: Дигитализиран автомобил (пилотни проекти вече са в ход): В следващите 10 години вече няма да могат да се застраховат "стари радиолюбители"/"стара кола" (и аз карам такава). Ще бъдете принудени да си купите "цифрова" кола (в противен случай няма да получите застраховка). Тези автомобили са "онлайн" 24 - 7 и в реално време във връзка със застрахователните/пътните власти/дистанционната поддръжка/наблюдението/властите и т.н... (това не е шега!). В зависимост от вашия стил на шофиране, време/скорост/шофьор, вашата застрахователна премия ще се коригира автоматично. т.е. Ако шофирате твърде бързо/рисково -> не само плащате глоба на магистрата, но и вашата застрахователна премия автоматично се увеличава. Нека ви регистрираме като нощен шофьор -> по-висока премия. Ако имате повече пътници в колата -> по-висока премия. Ако вашата премия не е платена -> вече няма да можете да запалите колата си. Вече водим дискусии с няколко големи автомобилни марки, за да предложим на пазара общоевропейско стандартизирано техническо решение „един размер за всички“. Много хора не знаят, че напълно интегрираните дрегери (Alcoguard) ще бъдат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ в следващите поколения превозни средства. Това означава, че ако сте пияни, вече няма да можете да запалите колата си. Дори ако сте под „минималната алкохолна граница“, тези данни ще бъдат предадени на застрахователната компания и ще бъдете санкционирани с по-висока премия. Ако сте пияни над тази граница, съответните власти автоматично ще бъдат информирани и застраховката ви ще бъде анулирана незабавно. Прозрачен клиент Ние също така разчитаме на предстоящата цифрова идентификация за достъп до лични данни като здраве, трафик, дом и т.н. Предисторията е, че всички необходими данни на клиентите вече се съхраняват някъде и докато не напуснат ЕС, всичко е наред за застрахователния сектор с GDPR. В днешно време клиентите също небрежно дават своето ОК под „дребния шрифт“, че можем да събираме техните лични данни. В реално време събираме медицинска документация, условия на живот, данни за превозни средства и др. в случай на повреда. Планирани са предстоящи пилотни проекти с кредитни институции/банки за „възнаграждаване“ на „здравословния“ начин на живот и наказване на нездравословния... в които ние наблюдаваме поведението при пазаруване (временно ограничено до областите, но само въпрос на време, докато бъде доставен около отделни хора). Ако живеете в район, където се консумират много нездравословни неща -> това се отразява на вашата застраховка живот/пенсия/смърт и т.н.... Вече проверяваме ликвидността на ВСИЧКИ клиенти, но все още е доста старомодно. С предстоящия технологичен напредък (дигитален идентификатор, цифрова валута) ще можем да проверяваме ликвидността в реално време чрез интерфейси с банки/кредитни институции/и др..., както и данъчните обстоятелства на всеки клиент. Сигурност: Също така планиран и вече планиран като пилотен проект за 2025 г. - сътрудничество с Федералното министерство на отбраната/Националната сигурност. Ако превозно средство е регистрирано на политически значимо лице и има подозрителен случай, това лице вече няма да може да запали превозното си средство (то ще бъде деактивирано чрез дистанционно наблюдение). Това важи за всички лични превозни средства, в които седи политически експониран човек (с изключение на официално регистрираните, напр. полицейски коли). В тези цифрови лични карти ще бъде вграден мощен RFID чип. Това позволява тясно свързване от 10 m, но наблюдение/локализация с точност от прибл. 1000 м. Това е от особен интерес за застрахователната компания, тъй като в случай на щета можем по-лесно да локализираме хората/действията на щетите/престъпленията/замесените. Вече сме в преговори с „Европейските мениджъри по цифровизация и защита на данните“. също така да имате достъп до тези данни по-подробно. Обосновано под името „сигурност“, „удобство за клиента“, „дигитализация“. Основата е бумът на застраховането срещу злополука, при което разбира се се интересуваме колко често, кога, как и най-вече къде се движи всеки клиент. Нашите пилотни проекти с връзката с AI са особено интересни - тук в текущото сътрудничество с Google и Microsoft. През следващите 5-10 години, ако не и много по-рано, ще има революция (както в областта на дигитализацията, така и в областта на AI), която ще направи изобретяването на интернет да изглежда като изобретяването на "молива". Това не е теория на конспирацията/шега; това са проекти, които вече пилотираме във фазата на внедряване/тестване в застрахователния сектор. Странични бележки: През следващите години собствениците на електрически автомобили ще бъдат готови да плащат данък върху батерията вместо данък върху двигателя. Причина: Батериите представляват повишен риск (пожар) и са вредни за околната среда (изхвърляне). Плащането се извършва по плъзгаща се скала - ватчасове на килограм. Вече има застраховка за „автопилот“. Тук колкото по-висока е вашата застрахователна сума, толкова „по-безопасно“ ще действа вашият автопилот. Не си правете илюзии, че автопилотът ще действа еднакво във всички превозни средства в случай на инцидент. Във всеки момент знаем кой, кога, как, защо... е в колата.

Илиян Илиев

Може ли линк ?!

Е, да ни е честита свободата...

От известно време това го въртят редица автомобилни подкастъри в ютюба, а оригиналът е на немски. Можеш да си ги намериш. Няма да се занимавам да слагам линкове, при условие, че тия тук ще ги изтрият веднага. Доколко е вярно или правдоподобно, всеки сам да си прецени, на база личен опит и наблюдения.

това от някой сайт подобен на вестни "ШОК", но на англииски ли го намери ? май днес не си си пил хапчетата ?

Не баш, ама на фона на съвременните масмедии, в. Шок сигурно е ако не авторитетен, то съвсем на място. Както казах, на база досег с технологии, финансов сектор, бизнес и т.н., всеки сам да прецени доколко това е правдоподобно и се връзва със собствените му наблюдения. Наскоро имах разправия с едната ми банка, покрай годишните анкетни формуляри. На няколко въпроса казах, че не искам да отговарям, защото по никакъв начин нямат отношение и не им влизат в работата. Казаха ми, че непопълнен напълно анкетен формуляр било основание да ми прекратят договора. Та, питай Кокорко във връзка с ограничаването на разплащанията в брой от пет хилки (дето тоя път не мина, ама инфлацията си действа и скоро с актуалното ограничение от 10 ще можеш да си купиш максимум половин кухненско обзавеждане) как става без банкова сметка. За действаща фирма без банкова сметка - забрави. Я виж кво стана с Фараж, дето му закриха банковите сметки или вие на село тия неща не ги следите, щото били като от в. Шок, пък вие четете само обективния и безпристрастен WP на Джефри...

Не те зная къде живееш и какви банки ползваш. Аз задължителни акети от Банки никога не съм получавал. А за ограничаването на плащанията в брой- аз съм за. Аз работя в комапния от автомобилния секто и плащам данъци и осигуровки на реалната ми заплата. А разни търговци, автомонтьори, стротели са все на минимална заплата и останалото в пликове в брой. И после защо нямаме здравеопазване, пътища , чистота и т.н. все неща които стават с пари

Пеше, Пеше, колко си наивен и бордърлайн тъп... И аз преди години не попълвах анкетни карти, вече попълвам. Ей, ти да четеш (естествено, всичко е за наше добро и за нашата сигурност). В съответствие с действащото европейско и национално законодателство и по-специално Закона за мерките срещу изпиране на пари /наричан по-долу за краткост ЗМИП/ и Правилникa за прилагане на Закона за мерките срещу изпиране на пари /наричан по-долу за краткост ППЗМИП/, банката има задължение да извършва комплексна проверка на своите клиенти, която включва събиране на актуална и точна информация за всеки клиент, както и поддържане на подробна и актуална документация за тях, във времето, в което продължават взаимоотношенията им с банката. Въпросното Заявление за проверка и потвърждаване на клиентски данни търпи развитие в посока разширяване на обхвата и въпроси, които изобщо не им влизат в работата. Относно ограничаването на разплащанията в брой се вижда от самолет, че си за. Щото някой се бил правил на тарикат, да ограничим правата на всички. Да изхвърлим бебето с мръсната вода е вашето кредо...

Илиян Илиев

Единствено в частта за лични карти няма как да е вярно ! Защото RFID е пасивно и няма как да е помощно !

Тва па за RFID-тата кой ти го каза?! Технологията значи идентификация по радио честоти и нищо не обобщава относно методите на захранване - дали индуктивни или с независим източник. Active RFID се делят на транспондери и бийкъни, т.е. маяци. Транспондерът слуша за заявки и отговаря когато го запитат, но не индуктира, т.е. обхватът му е огромен (сещай се за самолетите), а бийкънът броудкаства през интервал, т.е. консумира повече енергия. Ти как мислиш следим разни контейнери и т.н. в логистиката, пък дето контейнери, там и коли, хем при колите въпросът с източника на захранване не стои.

Илиян Илиев

Няма нужда някой да ми го казва ! Занимавам се с лични документи и знам какво има предвидено в новите документи !

Ха, ха, личните документи са subject to change, бе... Китайците даже водят в това отношение и личните документи искат да ги пратят там, където вече пращат хартиените пари. След десетина години личните документи ще са дигитални в телефона ти или направо няма да ги има и идентификацията ще е изцяло биометрична. Ти сигурно си мислиш, че след 20 години ще си седим с пасивни RFID-та... Или вече забрави ковидните сертификати на телефона?

Да сравняваме Амстердам със София? Щото говорим за съвсем друг климат и най-важното, съвсем друг релеф.

Манталитет , сельо ! Такива като теб ходят дори то кенефа с каруцата си !

Ами някои хора работят и имат средства. Не може всички да са задклавишни драскачи и да събират стотинки за кафе

Илиян Илиев

Сельо , твоя таралясник е по-евтин от велосипеда ми ! Яж говна ! Такива като теб не ги ползвам дори да си бърша задник !

Та за да се придвижва от А до В ми трябва половин час. И си бръмча половин час с колата, карайки с 60 кмч на четвърта. За да се придвижа от А до В с 30 кмч ми трябва час. И си бръмча с кола по същия път карайки на втора-трета. Та не разбрах как това правело Амстердам по-тих.

И с по чист въздух.

за тих ти говори. а въздъхът е чист, защото е равнина а не в котел като софия

Спокойно, не си по умен от амстердамци.

Що да не е? Те разните индонезийци, суринамци и прочее пришълзи от бившите им колонии са по-умни, пък разните негра, шиптъри, сърби и т.н., дето даже и колонии не са им били - хептен. Холандците са типични тъпи евро джендъри, харизали си държавата на сичкуту джагал и тъмен балкански субект. Сигурно и там скоро ще забранят горенето на Корана, както другите убитаци датчаните, ако изобщо негласно вече не са го забранили... Те ти един Ню Амстердам са имали като хората и него също са го харизали, та тая дупка ли няма да профукат във времето...

Амстердамците имат толкова общо с решенията на полицията и кмета на Амстердам, колкото българите с това което решила "България", да речем за подаръците на Украйна.

Това са измишльотини. Няма градско придвижване, което да включва половин час движение с 60 км/ч. Това прави 30 км разстояние, което е много за еднократно придвижване в града. Такова придвижване може да е само извънградско или крайградско и тогава няма да бъде засегнато от тези мерки.

Браво! За големи градове с идеален градски транспорт няма смисъл да бъде задръстен от коли. Плюс в Холандия карането на колело е религия, а това е най-добрият начин за придвижване когато не вали

Така е. Колелото е най-добрия начин за придвижване, особено за стари хора. Затова Байдън винаги кара колело. Заедно с Гутиреш, председателя на ООН и Борел министъра на външните работи на ЕО. Понякога се присъединява и Меркел и даже баба Пенка от Долно Конаре. Те и тичат за здраве заедно.

забрави градският транспорт доста удобно. Аргумента ти за нищо не става, защото ако тези хора не могат и него да ползват, значи съвсем не трябва да шофират. Аре бегай

Илиян Илиев

Сельо вземи си каруцата и заминавай на село !

Там постоянно вали, ама не им прави впечатление и си джиткат с колелата.

Да, виждал съм ги вкочанени и щастливи на педалите. То затова дрогата им е разрешена

ХАХА ЯВНО МНОГО ДРОГИРАНИ ИМА ПО УЛИЦИТЕ ..............................НАЙ-ДОБРЕ ДА ЗАБРАНЯТ ДВИЖЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИ И ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ..........

ниска предавка, висок разход, повече изгорели газове-има логика. А влияние върху безопасността има дали са 40 км/ч или 60-70.Между 30 и 40 няма разлика при нормална реакция при спиране. Дрогираният и с 20 ще те убие ако не спре

Това е бъдещето ! Не като в СФ ! Тъпата кметица превръщаше тротоарите в зелени и сини зони ! И най новото и въведение - споделена улица между пешеходци и автомобили ! Като на тази улица само 3 училища !

Не е това бъдещето . Бъдещето е отново в пещери с лъкове и копия !!! Баси олигофрените !

Не позна. Бъдещето а на два метра под земята.

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците

Изключение ще се прави за градските автобуси, трамваите и такситата - но само ако има допълнителна лента за тях

Обратно в новината

Коментари - Амстердам въвежда ограничение на скоростта от 30 км/ч по 80 процента от улиците | Днес.dir.bg

Коментари

Дрогата и зеления комунизъм не прощават. В комбинация са направо убийствени! Тази олигофрения ще се опитват да я пробутват във все повече градове, въпреки че очевидно ще доведе до по-високи емисии и повече шум!

А в Сивтивкар как е движението?

Със ски за дълго бягане

в България е точно обратното: в 30 % (даже са май 100 %) от улиците се кара с поне 80 км/ч. Даже и дрогата на шофьорите е местно българско производство. Ей това е "напредък"!

Дир, защо ги пускате тия статии? В България живеят на простите хора в Европа, доказано от последните тестове на учениците. Тези хора няма как да разберат защо се въвеждат такива мерки. Оставете ги да си карат бракмите нов внос и да се избиват по пешеходците пътеки. Всеки си заслужава съдбата, нали така?

Едва ли не ще се кара само на първа скорост за автомобилите с ръчни скорости и без газ при автматичните. Какъв разход и какво замърсяване ще бъде, колкото и да са нови колите. Ще бъде върволица от задръстване...

Целта на тази мярка е в центъра да не влизат автомобили. Както паркинга там вече е над 10 евро на час. Като се планира да стане около 50 евро на час.

но на нито едно зомби не му направи впечатление, че за миналата година в Амстердам има само 15 загинали в автомобилни катастрофи. Хората шофирали там добре знаят, че водачите стават разногледи от хвърчащите отвсякъде мотопеди и велосипеди.

Нидерландия е 18 милиона човека.

Пък в Северна Корея вероятно няма изобщо загинали в автомобилни катастрофи, щото автомобили няма - ха, ха, егати довода извади... Пък преди двайсетина години там е имало по стотина смъртни случай от свръхдози, а сега са тройно. С прииждащите джагали, които са световноизвестни с доброто си шофиране, смъртните случаи на пътя вероятно също ще се увеличат от тези ти 15 бройки, които отгоре на всичко си си ги измислил, щото за миналата година жертвите на пътя са: In 2022, there were 745 road deaths in the Netherlands

Отново не ти мина пропагандата.

745 убити за 2022ра в 18 милионна Нидерландия. А жертвите в 6 милионна България колко са за 2022ра?

щеше да си прочел и следното Миналата година са регистрирани около 4800 катастрофи, при които е била извикана линейка, а най-малко 15 души са загинали.

Коя пропаганда не ми е минала, бе?! Ти твърдиш за смешните и невероятни 15 жертви, а сега задълба в семантика и съотношения. В 6 милионна България имаме над милион цигани и джагали, а останалото е яко наркомани, пияници и диви селяндури. Понеже и Холандия върви стабилно в тази посока, когато се изравнят съотношенията в състава на населението (което няма да е в необозримо бъдеще), тогава ще сравняваме броя жертви на калпак. Егати смешника - 15 убити на пътя годишно в Холандия - ха, ха. Колко трябва да си прост, за да не се усетиш, че това не ти е Монако или Сан Марино, бе...

От Искъро по-длибоко нема!

но да си кажем честно, че никой нормален не би минал с бентлито си през амстердам, покрай квартала с червените фенери с повече от три километра в час. както е в зоните за деца. това наистина ще е престъпление да не се насладиш на гледката в прозорците осветени, като ню-йоркски бутик в коледна нощ. е, окей... разни хора-разни идеали. в ню йорк кметовете още не са се сетили да отворят такъв квартал за мъжките, негър-проститутки. със сигурност ще бъде по-посещавано от педофилния двор на ватиканците и сериозна конкуренция на сзо и оон! Бог с нас

Ми че то 30км в час си е средната скорост на градско бе олигофрендове джендърски. Ходете гледайте на всеки ъгъл дали някой не кара с 50 случайно на прана отсечка. Абе. Направо 5км ги направете, те двигателите работещи на място хич не замърсяват. Нал тъй? Закривай..

разликата между. "всеки да се спасява поединично" и всеки да потъва поединично" е никаква. "идеята" за скоростта е на зелените талибани на сорос и фамилиите от "филантропи", които отравят света само с присъствието си. нека в пропадналия ню-йорк също да въведат ограничение милите за час. каква е разликата ли? ми по кривите, евро-педераски улици с милиони светофари е трудно да караш с повече от 40, същото е и с пропадналия ню-йорк с дебилните кметове -педали. да не говорим, че няма де да се паркира и трябва да обикаляш с километри. не знам, но може би става дума за велосипедистите. те карат осъбени насреща ти, все едно немат спирачки или още не са измислени. такива асоциални психопати са се навъдили в "демокрацията" на "толерантните", че некак си изотвътре ти излиза да ги сваляш с траверси обратно на земята! "демокрацията" създаде само пълни дебили, които се смятат за единствените същества на Тази нещастна, но прекрасна Планета! огледайте се само! навсякъде само озъбени дебили, които са "толерантни", но само към себе си и собствените си действия. а дали ще кажеш на негъра негър, цветен, черен или както си щете, то той си остава негър. дали ще наречете лузърите с лалетата нидерландци, или холандци, това с нищо не променя историята им на грабители. или си мислите, че само с копане на чесън са построили къщите си? Бог с нас

Тия пък. Не знаят ли колко е хубаво да натиснеш педала до 120 км/ч по "Цариградско". Да спреш насред шосето "за 5 минутки съм", за да си купиш цигари или оставиш детето в детската градина. И вечерта /е къде да паркирам/ да трупясаш милото 25 годишно желязо в градинката под терасата.

Е то по-добре де се придвижваш с колело. То това е идеята - придвижването с кола в града да е бавно и неудобно.

Eeeee. оставили са вратичка - таксита и рейсове могат. Който си плаща ще кара бързо.

Там коли почти няма в града. Колите им са в предградия, сателитни градчета и няколко големи паркинга около Амстердам

Да го направят това и в София, така ще свалат хората от колите , а не с някакви дискриминационни мерки за хората със стари коло

Другия начин да се увеличат драстично (и в кратки срокове) пешеходците е да се приложи закона спрямо всички бездарници с купени книжки, хвалипръцковци и комплексари.

Вярно е , повечето жители имат лодка , не кола:))

Това е един много модерен и напреднал град-Амстердам . Така и трябва, макар че там всичко е на ток, коли автобуси, колелета. В града е тихо, хората са усмихнати и приветливи.

Баш тия усмихнатите и приветливите са причина Европа доброволно да пуска сурии от нашественици, като този процес тепърва ще се задълбочава. Когато дедите им са били намръщени и сурови, завладявали са света, а сега меките им внуци като са се ухилили, светът ги завладява тях и то най-лошата му част.

пак се изказваш неподготвен. Преди са имали роби , сега имат емигранти и бежанци. Все хора които да работят за малко пари, на границата на бедността и то само работа която местните не искат да вършат. За капак същите тези плащат данъци , осигуровки и харчат парите си пак в тяхната икономика.

Ти говориш за средновековието. Ама тогава са били други времена и съответно - съсем друга реалност.

Аха, аха, скъсали са се да работят джагалите там. И в Германия са се скъсали. Да нямам лични впечатления, да не знам за какво става дума. То и тук цигани не останаха в някои общини, щото всички са на гурбет и работят ли работят по Холандии, Германии, Испании и т.н. И тия стотици хиляди и милиони, които нахлуват, правят си анклави и доят социалните системи идват, за да работят усилено. А, да - не се и въдят. Я виж в колко европейски столици най-често срещаното име на новородено е Мохамед. Ама няма лошо - допринасят за прираста на пролетариата, който ще работи, пък местните ще се правят на бейове - хе, хе... Единствените, които реално нещо смислено и що годе добре могат да работят са източноевропейците, ама и на тях им става все по-безинтересно е си се прибират в собствените държави. То и тук имаме доста придошли джагали, които също страшно много работят - особено се вижда около Симеон и Мария Луиза как са се разработили.

Чак Средновековието не е било, ами всички тръгват да обикалят по моретата през Ренесанса. Обаче Средновековието и феодализмът се връщат, така че няма страшно...

аз чистач, стройтел , фризьор, а в последно време шофьор и продавач германец в последно време в Германия не съм виждал

Така, де, ама строителите и шофьорите им бяха източноевропейци. За фризьорите, дюнерджиите и т.н. е ясно че са джагали. Обаче то така падат нациите и цивилизациите - за малко удобство, пускат вълка в кошарата, за да пази овцете. Джагал напукан с амфети да кара 30 и кусур тона композиция тепърва ще е все по-сериозен проблем. Те и таратайките им на поточните линии преди ги правеха турчета, а сега негърчета и неслучайно с всяка изминала година немското автомобилостроене е някаква подигравка с клиента. Пък разните немски СУВове, дето ги правят негри в Спартанбърг отдавна са пословични... Формулирай си все пак тезата - няма никакъв проблем, че Европа се пълни с негри и джагали, щото няма кой да работи, ли?! Че ти си готова Меркелица, направо...

Въпрос на преценка , кое е по-приемливо и кое може да се управлява по лесно. Дали демографска криза, обезлюдени региони, намалаващо население и масов недостиг на специалисти ( и не само) като у нас или приемаш , че ще има изменение на културата ( което управляваш малко или много) и държвата се опитва да функционира нормално за всичките си граждани По принцип едно затворено общество е много по-вероятно да изчезне, отколкото едно отворено, което би се променило, но пък би оцеляло.

По принцип, да се говори по принцип е само шум. Много зависи от отварянето и към кого. Ето ги индианците - отворили са се/ги и шарката ги е омела. От два континента, нищо не е останало от обществата им. Индианците са си там от Аризона надолу и са си мнозинство, обаче обществата им - йок. Пък япондурите с векове са си стояли абсолютно затворени, после от зор се отварят, обаче в правилната индустриална посока, когато Западът още беше Запад, само че се отварят селективно, контролируемо и шовинистично. Нека им е зле. И нека имат проблеми с джагали, със забрани за паленета на корани и т.н. Те хората са си разрешили въпроса кардинално - ислям, ли?! Ей, ся... Във времената на "Рул, Британия..." нещо нямам спомен англичаните да са били много отворени, даже напротив - налагали са собствената си култура навсякъде, където се закотвят. Или ти гледаш съвременните интерпретации за мултикултурализъм по време не просто на Виктория, ами направо на Хенри... Както се казва, не всички култури са равни. Ей ги и руснаците - векове отрицателна селекция, отваряне и обогатяване от всякакви орди, та е очевидно що от тях хора не стават...

И дрогирани лешове пълно, както и друга измет. Да може морето да залее това гнездо на разврата!

Това е болен народ децата и ме държат некултурно достатъчно е да погледнете тая измет де се качва на рилските езера. Между другото сега им остава да решат проституцията и наркотиците......

30км/ч за безопасност са добро обяснение. Не като в Германия - 30км/ч за по-чист въздух и всички на 2ра с по 15/100 разход ;)

Ако се гледа общото загубено време, сметката ще излезе крива... Иначе най-безопасно е всички да са пешеходци... А може би не, ще се подхлъзнат или спънат двама на две хиляди и пак ще има ранени...

В неофеодализма, колата ще е лукс, а свободата на придвижване - мираж. Вие ако знаете вече какви системи се гласят да слагат в новите коли, а по-нататък да ги обвържат и със социалния рейтинг. Който карал - карал...

Колата винаги е била лукс !

За теб сигурно и хладилникът е лукс, а топлата вода, компютърът и телефонът - хептен. Жилището пък е хипер лукс. Кажи на някой американец, че колата му е лукс... Понеже имам доста обикаляне из провинцията, сума баби, видимо доста над 80-те карат коли вече, защото градски и междуградски транспорт няма, но за сметка на това, закриха банковите клонове и ако единственият банкомат в общината е работи, трябва да ходят до съседната. И болницата закриха и остана само някъв кабинет, пък линейката от съседната община идва само за циганите като нещо се порежат и опарят, а за българин идва, ако вече е умрял. Да ти обяснявам ли разликите между лукс и с необходимост в 21-ви век? За такива като теб, Висоцки имаше една песен - Скажи еще спасибо, что живой...

Камиона, трактора и комбайна сигурно също са лукс? Ходи да жънеш на ръка деб..л....

Не, бе, тракторът и багерът са ултра лукс, а обикновен лукс е електроенергията и чешмяната вода. Исторически е доказано, че хората спокойно могат да живеят на свещи и газени лампи, а вода да носят в менци от реката, щото кладенец в двора също е пълен лукс. Бе, те и в пещери могат да живеят, хем вече няма пещерни мечки и лъвове, та даже ще е още по-комфортно.

Илиян Илиев

Сельо това за колата не съм го казал аз , а Адам Опел ! Тези смърдели кутии са единствено само за богатите идиотии ! Това е казал бащата на марката Опел ! Ти да не си по умен от него а ?!

Опел е правил преди това шевни машини и велосипеди, та не е някакво светило, още повече в историческия контекст когато го е изръсил това. По онова време, за масите електрическата крушка е била не лукс (я, лукс на латински значи светлина), ами чудо на чудесата, граничещо с магия. Пък още по-преди това, да имаш три ризи е било не лукс, ами направо буржоазна глезотия. Пък да имаш кон - направо си кавалер, да не кажа аристократ. А пропо, къде му е на въпросния корифей Опел фирмата? Прехвърляха си я сума собственици и накрая франсетата я дозатриха.

Ето машинен превод от гугъла, че ако го лепна на английски, тия тук ще го изтрият: Работя в IT отдела на много голяма, реномирана застрахователна компания - със седалище в Германия. За съжаление, това, което казвам на моя кръг от приятели и роднини за моите проекти, те отхвърлят като "теория на конспирацията". Много хора не виждат и не разбират какво ще се случи с нас с тази голяма революция в цифровизацията - особено възможните опасности/злоупотреба. Ето малък откъс от пилотните проекти, по които работим Тема: Дигитализиран автомобил (пилотни проекти вече са в ход): В следващите 10 години вече няма да могат да се застраховат "стари радиолюбители"/"стара кола" (и аз карам такава). Ще бъдете принудени да си купите "цифрова" кола (в противен случай няма да получите застраховка). Тези автомобили са "онлайн" 24 - 7 и в реално време във връзка със застрахователните/пътните власти/дистанционната поддръжка/наблюдението/властите и т.н... (това не е шега!). В зависимост от вашия стил на шофиране, време/скорост/шофьор, вашата застрахователна премия ще се коригира автоматично. т.е. Ако шофирате твърде бързо/рисково -> не само плащате глоба на магистрата, но и вашата застрахователна премия автоматично се увеличава. Нека ви регистрираме като нощен шофьор -> по-висока премия. Ако имате повече пътници в колата -> по-висока премия. Ако вашата премия не е платена -> вече няма да можете да запалите колата си. Вече водим дискусии с няколко големи автомобилни марки, за да предложим на пазара общоевропейско стандартизирано техническо решение „един размер за всички“. Много хора не знаят, че напълно интегрираните дрегери (Alcoguard) ще бъдат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ в следващите поколения превозни средства. Това означава, че ако сте пияни, вече няма да можете да запалите колата си. Дори ако сте под „минималната алкохолна граница“, тези данни ще бъдат предадени на застрахователната компания и ще бъдете санкционирани с по-висока премия. Ако сте пияни над тази граница, съответните власти автоматично ще бъдат информирани и застраховката ви ще бъде анулирана незабавно. Прозрачен клиент Ние също така разчитаме на предстоящата цифрова идентификация за достъп до лични данни като здраве, трафик, дом и т.н. Предисторията е, че всички необходими данни на клиентите вече се съхраняват някъде и докато не напуснат ЕС, всичко е наред за застрахователния сектор с GDPR. В днешно време клиентите също небрежно дават своето ОК под „дребния шрифт“, че можем да събираме техните лични данни. В реално време събираме медицинска документация, условия на живот, данни за превозни средства и др. в случай на повреда. Планирани са предстоящи пилотни проекти с кредитни институции/банки за „възнаграждаване“ на „здравословния“ начин на живот и наказване на нездравословния... в които ние наблюдаваме поведението при пазаруване (временно ограничено до областите, но само въпрос на време, докато бъде доставен около отделни хора). Ако живеете в район, където се консумират много нездравословни неща -> това се отразява на вашата застраховка живот/пенсия/смърт и т.н.... Вече проверяваме ликвидността на ВСИЧКИ клиенти, но все още е доста старомодно. С предстоящия технологичен напредък (дигитален идентификатор, цифрова валута) ще можем да проверяваме ликвидността в реално време чрез интерфейси с банки/кредитни институции/и др..., както и данъчните обстоятелства на всеки клиент. Сигурност: Също така планиран и вече планиран като пилотен проект за 2025 г. - сътрудничество с Федералното министерство на отбраната/Националната сигурност. Ако превозно средство е регистрирано на политически значимо лице и има подозрителен случай, това лице вече няма да може да запали превозното си средство (то ще бъде деактивирано чрез дистанционно наблюдение). Това важи за всички лични превозни средства, в които седи политически експониран човек (с изключение на официално регистрираните, напр. полицейски коли). В тези цифрови лични карти ще бъде вграден мощен RFID чип. Това позволява тясно свързване от 10 m, но наблюдение/локализация с точност от прибл. 1000 м. Това е от особен интерес за застрахователната компания, тъй като в случай на щета можем по-лесно да локализираме хората/действията на щетите/престъпленията/замесените. Вече сме в преговори с „Европейските мениджъри по цифровизация и защита на данните“. също така да имате достъп до тези данни по-подробно. Обосновано под името „сигурност“, „удобство за клиента“, „дигитализация“. Основата е бумът на застраховането срещу злополука, при което разбира се се интересуваме колко често, кога, как и най-вече къде се движи всеки клиент. Нашите пилотни проекти с връзката с AI са особено интересни - тук в текущото сътрудничество с Google и Microsoft. През следващите 5-10 години, ако не и много по-рано, ще има революция (както в областта на дигитализацията, така и в областта на AI), която ще направи изобретяването на интернет да изглежда като изобретяването на "молива". Това не е теория на конспирацията/шега; това са проекти, които вече пилотираме във фазата на внедряване/тестване в застрахователния сектор. Странични бележки: През следващите години собствениците на електрически автомобили ще бъдат готови да плащат данък върху батерията вместо данък върху двигателя. Причина: Батериите представляват повишен риск (пожар) и са вредни за околната среда (изхвърляне). Плащането се извършва по плъзгаща се скала - ватчасове на килограм. Вече има застраховка за „автопилот“. Тук колкото по-висока е вашата застрахователна сума, толкова „по-безопасно“ ще действа вашият автопилот. Не си правете илюзии, че автопилотът ще действа еднакво във всички превозни средства в случай на инцидент. Във всеки момент знаем кой, кога, как, защо... е в колата.

Илиян Илиев

Може ли линк ?!

Е, да ни е честита свободата...

От известно време това го въртят редица автомобилни подкастъри в ютюба, а оригиналът е на немски. Можеш да си ги намериш. Няма да се занимавам да слагам линкове, при условие, че тия тук ще ги изтрият веднага. Доколко е вярно или правдоподобно, всеки сам да си прецени, на база личен опит и наблюдения.

това от някой сайт подобен на вестни "ШОК", но на англииски ли го намери ? май днес не си си пил хапчетата ?

Не баш, ама на фона на съвременните масмедии, в. Шок сигурно е ако не авторитетен, то съвсем на място. Както казах, на база досег с технологии, финансов сектор, бизнес и т.н., всеки сам да прецени доколко това е правдоподобно и се връзва със собствените му наблюдения. Наскоро имах разправия с едната ми банка, покрай годишните анкетни формуляри. На няколко въпроса казах, че не искам да отговарям, защото по никакъв начин нямат отношение и не им влизат в работата. Казаха ми, че непопълнен напълно анкетен формуляр било основание да ми прекратят договора. Та, питай Кокорко във връзка с ограничаването на разплащанията в брой от пет хилки (дето тоя път не мина, ама инфлацията си действа и скоро с актуалното ограничение от 10 ще можеш да си купиш максимум половин кухненско обзавеждане) как става без банкова сметка. За действаща фирма без банкова сметка - забрави. Я виж кво стана с Фараж, дето му закриха банковите сметки или вие на село тия неща не ги следите, щото били като от в. Шок, пък вие четете само обективния и безпристрастен WP на Джефри...

Не те зная къде живееш и какви банки ползваш. Аз задължителни акети от Банки никога не съм получавал. А за ограничаването на плащанията в брой- аз съм за. Аз работя в комапния от автомобилния секто и плащам данъци и осигуровки на реалната ми заплата. А разни търговци, автомонтьори, стротели са все на минимална заплата и останалото в пликове в брой. И после защо нямаме здравеопазване, пътища , чистота и т.н. все неща които стават с пари

Пеше, Пеше, колко си наивен и бордърлайн тъп... И аз преди години не попълвах анкетни карти, вече попълвам. Ей, ти да четеш (естествено, всичко е за наше добро и за нашата сигурност). В съответствие с действащото европейско и национално законодателство и по-специално Закона за мерките срещу изпиране на пари /наричан по-долу за краткост ЗМИП/ и Правилникa за прилагане на Закона за мерките срещу изпиране на пари /наричан по-долу за краткост ППЗМИП/, банката има задължение да извършва комплексна проверка на своите клиенти, която включва събиране на актуална и точна информация за всеки клиент, както и поддържане на подробна и актуална документация за тях, във времето, в което продължават взаимоотношенията им с банката. Въпросното Заявление за проверка и потвърждаване на клиентски данни търпи развитие в посока разширяване на обхвата и въпроси, които изобщо не им влизат в работата. Относно ограничаването на разплащанията в брой се вижда от самолет, че си за. Щото някой се бил правил на тарикат, да ограничим правата на всички. Да изхвърлим бебето с мръсната вода е вашето кредо...

Илиян Илиев

Единствено в частта за лични карти няма как да е вярно ! Защото RFID е пасивно и няма как да е помощно !

Тва па за RFID-тата кой ти го каза?! Технологията значи идентификация по радио честоти и нищо не обобщава относно методите на захранване - дали индуктивни или с независим източник. Active RFID се делят на транспондери и бийкъни, т.е. маяци. Транспондерът слуша за заявки и отговаря когато го запитат, но не индуктира, т.е. обхватът му е огромен (сещай се за самолетите), а бийкънът броудкаства през интервал, т.е. консумира повече енергия. Ти как мислиш следим разни контейнери и т.н. в логистиката, пък дето контейнери, там и коли, хем при колите въпросът с източника на захранване не стои.

Илиян Илиев

Няма нужда някой да ми го казва ! Занимавам се с лични документи и знам какво има предвидено в новите документи !

Ха, ха, личните документи са subject to change, бе... Китайците даже водят в това отношение и личните документи искат да ги пратят там, където вече пращат хартиените пари. След десетина години личните документи ще са дигитални в телефона ти или направо няма да ги има и идентификацията ще е изцяло биометрична. Ти сигурно си мислиш, че след 20 години ще си седим с пасивни RFID-та... Или вече забрави ковидните сертификати на телефона?

Да сравняваме Амстердам със София? Щото говорим за съвсем друг климат и най-важното, съвсем друг релеф.

Манталитет , сельо ! Такива като теб ходят дори то кенефа с каруцата си !

Ами някои хора работят и имат средства. Не може всички да са задклавишни драскачи и да събират стотинки за кафе

Илиян Илиев

Сельо , твоя таралясник е по-евтин от велосипеда ми ! Яж говна ! Такива като теб не ги ползвам дори да си бърша задник !

Та за да се придвижва от А до В ми трябва половин час. И си бръмча половин час с колата, карайки с 60 кмч на четвърта. За да се придвижа от А до В с 30 кмч ми трябва час. И си бръмча с кола по същия път карайки на втора-трета. Та не разбрах как това правело Амстердам по-тих.

И с по чист въздух.

за тих ти говори. а въздъхът е чист, защото е равнина а не в котел като софия

Спокойно, не си по умен от амстердамци.

Що да не е? Те разните индонезийци, суринамци и прочее пришълзи от бившите им колонии са по-умни, пък разните негра, шиптъри, сърби и т.н., дето даже и колонии не са им били - хептен. Холандците са типични тъпи евро джендъри, харизали си държавата на сичкуту джагал и тъмен балкански субект. Сигурно и там скоро ще забранят горенето на Корана, както другите убитаци датчаните, ако изобщо негласно вече не са го забранили... Те ти един Ню Амстердам са имали като хората и него също са го харизали, та тая дупка ли няма да профукат във времето...

Амстердамците имат толкова общо с решенията на полицията и кмета на Амстердам, колкото българите с това което решила "България", да речем за подаръците на Украйна.

Това са измишльотини. Няма градско придвижване, което да включва половин час движение с 60 км/ч. Това прави 30 км разстояние, което е много за еднократно придвижване в града. Такова придвижване може да е само извънградско или крайградско и тогава няма да бъде засегнато от тези мерки.

Браво! За големи градове с идеален градски транспорт няма смисъл да бъде задръстен от коли. Плюс в Холандия карането на колело е религия, а това е най-добрият начин за придвижване когато не вали

Така е. Колелото е най-добрия начин за придвижване, особено за стари хора. Затова Байдън винаги кара колело. Заедно с Гутиреш, председателя на ООН и Борел министъра на външните работи на ЕО. Понякога се присъединява и Меркел и даже баба Пенка от Долно Конаре. Те и тичат за здраве заедно.

забрави градският транспорт доста удобно. Аргумента ти за нищо не става, защото ако тези хора не могат и него да ползват, значи съвсем не трябва да шофират. Аре бегай

Илиян Илиев

Сельо вземи си каруцата и заминавай на село !

Там постоянно вали, ама не им прави впечатление и си джиткат с колелата.

Да, виждал съм ги вкочанени и щастливи на педалите. То затова дрогата им е разрешена

ХАХА ЯВНО МНОГО ДРОГИРАНИ ИМА ПО УЛИЦИТЕ ..............................НАЙ-ДОБРЕ ДА ЗАБРАНЯТ ДВИЖЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИ И ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ..........

ниска предавка, висок разход, повече изгорели газове-има логика. А влияние върху безопасността има дали са 40 км/ч или 60-70.Между 30 и 40 няма разлика при нормална реакция при спиране. Дрогираният и с 20 ще те убие ако не спре

Това е бъдещето ! Не като в СФ ! Тъпата кметица превръщаше тротоарите в зелени и сини зони ! И най новото и въведение - споделена улица между пешеходци и автомобили ! Като на тази улица само 3 училища !

Не е това бъдещето . Бъдещето е отново в пещери с лъкове и копия !!! Баси олигофрените !

Не позна. Бъдещето а на два метра под земята.