Защо ”Опел” направи завой към Русия

"Опел" прави завой към Русия", „Ставаме важна част от глобалната автомобилна индустрия”, „Превзехме Опел”.

Обратно в новината

Коментари - Защо ”Опел” направи завой към Русия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не съм разбирач по танкови двигатели, просто се бъзикам с др. Дзерджински:)

Всъщност доколкото си спомням първия 12 цилиндров дизел е ползван 5-6 години преди да се появи Т-34. Тоест някъде около 1933. Пак на танкове. Ама какво да се прави като това е най- подходящото транспортно средство за придвижване из бившия Съветски съюз и околностите. Но фактически станаха ширпотреба заради Т-34. А защо не се слагат на Заз обясних по-долу. А инко е прав че заради параноята и бюрокрацията бих добави аз, са затрити много разработки дето ако бяха пуснати в серийно производство можеха да се направят милиарди.

нека позная - Т34 и да добавя че тия много технологичните арийци така и непарвиха танков дизел през цялата война въпреки че самного на ти с техниката ...ама тук като има разни ух разбирачи така си е...нищо де ни си знаем каквото трябва..))) нали ФЭД?

Трудно можеш да нарчеш военните обикновени хора. На времето господ раздавал акъл на моста, а те взели, че форсирали реката отдолу:) Иначе отдавна е прецено, че ако военните технологии се приложат в цивилния живот, развитието ще отиде поне 20 години напред. 12:56 докато не видя 12-цилиндров ЗАЗ (Заплаха Автомобилей Запада:)) не вярвам:) PS Не се впрягай много - критериите за военно и цивилно производство са много различни! В случая Запорожката сигурно ще прилича повече на Т-34:)

То въпросът беше дали могат и знаят, а не дали са военни или не. Естествено, че ако имаш техниката и технологията, може да я пуснеш с каквото искаш предначначение.

До 36-layer pcb. Ами те танковете обикновенни хора ги карат. И им ги дават безплатно да ходят по чужбина с тях :-) И гориво им сипват безплатно.... А и за какво са им на обикновенните хора високи технологии - да почнат да се катерят по Луната ли? Имаш ли си на идея какво ще стане ако на всеки руснак се даде ракета - ами половината ще ги изпият ама другата половина ще ги комбинират с части от запорожец , Уаз, Камаз и ще почнат да варят водка на обратната страна на луната за да я продават на другата половина срещу ракетите им. А от 12 цилиндрови запорожци нама нужда щото тогава трябват три пъти повече части за двигателя за да се направи, а и три пъти повече за да се отремонтира.

За военните приложения е ясно. Дай пример с нещо за обикновените хора. Например 12-цилиндров Запорожец:)

Съжалявам, че не можах да изровя повече инфо. Преди 5-6 годи се загледах в едно американско филмче, май по Дискавъри. Та там американците обясняваха, как руснаците са направили първия персонален компютър Спутник. Било е във връзка с космическите им програми. Но впоследствие, заради секретностите разработката не се оповестява. А след като СССР започва да закъсва, намаляват финансирането и Първото РС се появява на друго място. Основната идея беше, че сходни военни американски програми след известно време се разсекретява и комерсиализират. От тук идва солидно самофинансиране, което е спомогнало да продължат развитието. А руските са разчитали изцяло на държавно финансиране и секретност. Повтарям, че филмчето не беше руско и беше главно за развитието на руската електроника, или нещо подобно. Има много примери, които свидетелстват за глупостта на хората, които се опитват да изкарат руснаците като пияни некадърници. от от холивудски филми какво друго да прихванеш. А за пиенето, финландците, за пример, пият повече от руснаците. Е и, живеят си добре.

ДО КГБ: Като не може да правят нищо високотехнологично мужиците ми кажи как преди 70 години правеха дизели с по четири клапана на цилиндър и още си ги правят. И знаеш ли колко цилиндрови са - 12. Я ми кажи колко фирми в света правят 12 цилиндрови двигатели. А да ти кажа ли че най страшното нещо което може да ти се случи е да те срещне един такъв дизел. Вервай ми страшно е. Но тава не е най- страшното. Най- страшното нещо в случая е този който го кара. Защото това са единствените моторни превозни средства дето разрешават да се карат след употреба на алкохол. Гатанка - кажи ми кое е това МПС? Та това беше един малък пример. Мога да ти дам още - как продадоха на американците изхвърлени ракетни двигатели дето според американците не можели да съществуват. Или как сваляха спътници 10 дгодини преди Рейгън да се сети за звездните войни. А че наистина износът е суровинно ориентиран. Но при тези количества суровини които изнасят за да променят баланса трябва на всеки китаец да му продатат ракета. И тогава износът няма да е суровинно ориентиран. И между другото ако не бяха руските високотехнологични продукти, сега щях да съм умрял от глад, а аз все още съм жив и нямам вид на недохранен.

Първият Москвич-400 е по модел на Опел Кадет бе профани! Каква Олимпия ви гони!?! Между Москвич-400 и Опел Олимпия няма нищо общо? Иначе GM си купуват фирмата, тя е национализирана в началото на войната а след края на ВСВ GM отново си връщат заводите, които в интерес на истината са сринати до основи ама нейсе!

Парите не миришат - тази максима е известна още от римско време. А чия собственост кое ще бъде е въпрос на борсови спекулации. Марката Опел винаги е била германска. Което ще рече че колите са били измисляни, проектирани и правени в Германия. Вярно, някои се опитаха да ги имитират - Москвичът е пълен провал, корейците от Деу смутолевиха нещо, ама вече се опитват да продават като Крайслер. В Русия не могат да произвеждат автомобили. Доказано е - нямат нито един що-годе приличен автомобил. Какво ли не правиха, как ли не го мъчиха, от къде ли не крадоха, но така и не можаха да наоравят лек автомобил. Вървят 20 години след развитите страни и копират туй-онуй. В повечето случаи резултатът е плачевен. Русия е изостанала страна, със суровинна насоченост. И няма смисъл да се напъва да прави нещо, което никога не е могла да прави като хората. Няма страшно, братушки. Не сте само вие дето няма да произвеждате леки автомобили. Ето, Малта например не произвежда леки коли. Финландия също. И Кипър, и Норвегия и Люксембург - а това с адържави с изключително висок стандарт. Сондьори, миньори, хамали и колхозници не могат да произвеждат високотехнологични изделя. Или могат, но сделано, и нищо повече. Опел има нужда от капитали. И няма нищо лошо в това една част от тях да бъдат руски. Но господа германци, умолявам ви не разваляйте хубавия автомобил. Не давайте на мужиците да правят нещо, което не могат - те са много далече и от корейци и от унгарци. Парите ползвайте, но не се занимавайте с Волги, Москвичи и тям подобни измишльотини.

Аз лично очаквам Волга OPC ,може и ВАЗ 2105 със c20let ....,това беше шегата междо другото някои да сее заглеждал в нета че от няколко годни има лада сериино производсво XE мотор .... ?

Германците правят коли ииииииии... Opel-и.Така че не си купувайте Лади

тъй тъй кажи им на тия пишман АНАЛизатори тук как стоят нещата!

що не сечеш дървата ами се опитваш да разсъждаваш - нещо което не ти се удава а?

Въпросната руска банка ще придобие 27.5% от Опел. 27.5% отиват в Магна, 10% при работниците и 35% остават в ГМ. Руснаците са придобили едно нищо.

Добър ден, какво се палиш толкова за умрялата руска автомобилна промишленост. Нима не знаеш, че в Ловеч правихме Москвич -и? А знаеш ли какъв беше резултата? Продаваха се, защото нямаше какво друго да си купиш без да чакаш 15 години. Ако чакахме на руснаците още да чакаме. От Опел се чудят как да се спасяват и затова са опрели до руснаците. А руснаците, ако можеха сами щяха да си правят автомобили. Първо ще се преборят за 3 месеца с алкохолизма, после купуват Опел и цъфват! Волга се продавала преди кризата...Къде? Кой купува неповратливи, с висок разход автомобили? Може ли да имаш обем на двигателя 2300 куб. см. и мощност 130 к.с. ? Това е Волга 31105. На външен вид прилича на карикатура на Деу Нубира. И Опел е изнесен в Щатите, когато казва !

сус бре хаирсъз , що лъжеш опела е собственосто на Дженера Мотърс много по рани кви репарации те гоняи теб...смешник ...ивиж че доларчета юдейско американски са наливанеи в заводите на Месершмит и това онова е ясно, ама в Съединените Кибуци е забранено СЪС ЗАКОН да се говори против ХОЛОКОСТА нали смешко демосратичен

Много грешиш - освен за Москвича (той произлиза от Опел Олимпия), така и за собствеността на GM върху заводите на Адам Опел - това става около 1930 г., а след войната GM просто си връщат това, което си е тяхно. По-точни данни могат да се потърсят и в Уикипедията, ако те интересуват.

тц - те франсетата не са токлоз тъпи - почнаа на Москвич -мощностите да правят Рено Логан - нещо което на теб тие известно като Дачия...ама не се прави тук нали?? а със здраве патриоте любознателен

Към 2-те хиляди долара на индийската Тата, шведското правителство ще сложи още 20 данък. Така на практика в Швеция всички коли струват еднакво скъпо и затова колите им са по-стари от нашите. Главно Волво, изглеждащо като катафалка.

Русия има добър менуджмънт, богата суровинна база, висококвалифицирани кадри, сравнително евтина работна ръка (ако закъса откъм бачкери има сумай ти кандидатим за гастарбайтери от републиките), и за разлика от САЩ не е пуснала още печатницата за пари

До всички ревльовци и лаици: Знайте, че първите Москвичи са Опел Олимпия, а не Кадет, както твърди един (не)знайко, освен това новият Опел-Инсигния е автомобилът на 2009 г., така че ще го купувате и още как! На по-ниска цена, разбира се! Индийците да си карат Тата-та! Няма ГАЗ, няма ЗАЗ, има ОПЕЛ !

Към Русия защото руските пари са истински. Не са виртуални, като на американските балони. Само нашите измислени демократи не го проумяват.

в съвременния свят човек трябва да бъде силен,защото слабите просто ги бият - Вл.Путин

Москвич-Астра-Супер! Ще си купя такава, сигурно ще е поне 30% по-евтина от европейския Опел или шевролет!

Две много важни неща, които ние българите трябва да проумеем (и да изискваме адекватното им медийно отразяване) за авто-индустрията : 1. Колата не е нито лукс, нито инвестиция, нито еталон за просперитет. Тя е средство за придвижване на хора и/или товари в конкретни наземни условия и съобразно позицията на потребяващия я а) Затова именно има суб-компактни, семейни, седани, пикапи, високо-проходни (и т.н.) ..и е много трудно (дори за изпечен продавач, че и мошеник) да се продаде Москвич или Лада в Швеция или Австралия (или друга страна от този вид) ..и също по тази причина големите авто-производители си продават/пласират непродаваемите модели (по цена, големина ..или просто недоизкусурени) в едни такива по-особени страни 2. Автомоб возило (кола, джип, камион, пикап) в сегашния си концептуален дизайн е : а)без потенциал за по-нататъшно развитие (било ефективност, технически параметри, управление, подръжка, печалба за производител/продава производствен цикъл, екологичност и т.н.) .затова именно големите авто-компании отделят невероятно внимание към принципната промяна на тези возила .. .което изисква страховити финанси и динамично променящо се управление И понеже никой никъде не слага всичките си дини под една мишница производството на старовремските вече возила се .. отправя към цитираните по-горе (по-особени) страни . ...А дали някой в Швеция или Австралия ще си купи например индийската Тата (било и за две хиляди евро или долара) много скоро ще се разбере .

Москвич-Астра няма да си купиш, щото нарязаха за скраб заводите на москвич, но Астра произведена в ЗАЗ има отдавна. Така, че си близо - Запорожец-Астра.

Да чуем кой сега е троянския кон на Русия? Къде са умните мисли на Ферхойген?

От тази новина могат дъ се направят няколко извода: 1. Политиците в света се делят на два типа: тъпи и умни. Тъпи са тези, които приемат в страните си и във фирмите си руския инвестиционен капитал. Умни са тези, които не го приемат /нали се знае, че е мафиотски!/ 2. Германия и САЩ се ръководят от тъпи политици. 3. Ние, българите пак сме късметлии. Имаме най-умните политици в света! Да ни е честито!

Леле мале Опел-ГАЗ звучи зловещо.

Защо в България няма нормално написана статия. Навсякъде струи от инфантилни емоции и откровени простотии. Например Волга се сглобявала по лиценз на Крайслер и не вървяла. Ами новия модел на Волга е с огромни продажби преди кризата , а Крайслер фалира преди 2 години и понеже беше част от групата Даймлер- кРайслер- ГАЗ беше изкупен от най-различни акционери, единия от които именно ГАЗ. Так, че очевидно новата ВОЛГА не е по лиценз на Крайслер, защото не мога да произвеждам нещо по мой лиценз. Бива американофилия ама чак толкова.

Опел-ГАЗ

Супер, скоро ще си купя Москвич Астра :Р

http://news.automedi

на вниманието на OPI http://news.automedi

Е те сега си еба мамата...ГАЗ ......газиииииииииии :)