Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване

Столичната община ще се опита да ограничи използването на паркингите към метрото от хора, които не пътуват с подземната железница.

Обратно в новината

Коментари - Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За новата ви бъдеща наредба не знам но в старата пише друго и вече цял месец ЦГМ събира пари от хората е нарушения на нея. Явно разчитат на своята недосегаемост и това че никой няма да си потърси правата за 20 лева

Аз предлагам да минем на каруци!

Значи общината е съгласна паркингите да седят празни но да събира пари от зоните - Не е интересува че така не намаля големия трафик и замърсяването. Оставете паркингите свободно да се ползват за ден таксата да е символична 1 левче. Да видите какъв ще е ефекта -

Ефектът ще е, че всички наоколо ще си паркира колите на закрито за 30 лв на месец. Явно не си чел статията добре, или не си вникнал в нея.

Ти явно не си виждал буферен паркинг. Проблемът е че хората си оставят колите пре деня там за 50 лева на месец вместо да плащат 120 както искат от ЦГМ

Ще дойде време да ви се отблагодарим.Един час казвате,а? Много сте лакоми!

Поредно малоумие!

не е лоша идеята

Това "...тази практика, тъй като тя не отговаря на основната цел на преференциалното паркиране в паркингите при метрото - да се ползва градският транспорт, за да не се замърсява допълнително въздухът в София." малко ми изясни нещата. Значи общината лъже, че иска да намали колите в града! Тя иска да натовари метрото! И, според мен, още една цел, за която няма никога да си признае: да натовари Зелена и Синя зона, т.е. да вкара ПОВЕЧЕ коли в града!!! За какво иначе са тези рестриктивни мерки спрямо шофьорите?

Чета и даже не мога да разбера системата нито на общината, нитс на опитващите се да я надхитрят. Във Виена е лесно: по периметъра на (но не извън!) града на възлови станции на транспорта (метро+автобус+градска железница) са изградени многоетажни P+R (park+ride) паркинги. Паркирането струва 3 евро/24 часа. Никой не те пита откъде си, накъде си, за колко дни си. Освен това с P+R билета два етажа по-долу получаваш доста добра отстъпка от карта за градския транспорт - има за ден, за 72 часа, седмична, за група до 5 човека и т.н. Но това е екстра, ако желаеш! Никой не обвързва оставянето на колата ти почти извън града с ползване на градския транспорт! Просто ако продължиш с колата, цената за паркиране в града ще ти бъде пъти по-висока.

Целта на общинарите във Виена е да решат някакъв проблем. Целта на общинарите в София е да откраднат някакви пари. Ако няма пари за крадене - правят каквото могат или паркингите да не се завършат, или да не се използват или поне на всички граждани, които се опитват да ползват паркингите да им е сложно и гадно.

Въздухът се изчисти и дойде ред на репресивните мерки! ;)

Марш от Лозенец мързел с дебело шкембе. Купи ли колело и идвай на работа с него или си върви в провинцията по-добре.

Заради малоумието на общинарите от всички буферни паркинги строени с милиони левове народни пари се ползва реално само един. Паркинга на нац стадион не е завършен въпреки че липсата на места за паркиране в центъра е кошмарна. И за да докажат своя дебилизъм - сега от СО замислят как да попречат на гражданите да ползват даже и единия ползван паркинг, а и за останалите паркинги пак да им е гадно на граждание и паркингите да си седят празни.

T.e. целта е да се нагушим, а не да стимулираме обществения транспорт. Дори в момента паркингите са незапълнени. За чий да се променя нещо?

Пълна недомислица, простащина и некомпетентност от ЦГМ!! Навсякъде говорят за толериране на "градския транспорт", а реално стимулират само и единствено "метрото"! Паркингите са построени към метрото, но се оперират от ЦГМ и правилата за тях трябва да важат за всички видове градски транспорт - трамвай, тролей, автобус. Това е абсолютна дискриминация и който не се е захванал, не е осъдил ЦГМ и Столична община! Не можеш да поставяш дискриминационни условия за един вид транспорт пред друг без да си осигурил същите и за другите възможности. Ако и за тролейте, трамваите и автобусите има същите паркинги, при същите условия - добре, но това, че не са осигурени си е проблем на Столична община. Навсякъде говорят за интегриран градски транспорт, пътуване на зони и т.н., а стимулират метрото и/или ограничават другите видове транспорт (при положение, че нон-стоп се хвалят как купуват нови и организират транспорта по-добре от Западна Европа). Да не говори, че условие за 1 час разстояние между две пътувания е направо абсурдно. Ако съм на близко разстояние може да имам друг транспорт, организиран от работодателя, да вървя пеш или каквото си поискам,а те ме задължават под точно определена форма и начин да използвам метрото - върха на абсурда!

Никой не те кара да ползваш метрото, ако щеш го ползвай. Аз го ползвам без измислените от теб дискриминационни (хаха) форми.

Аз и не искам да го ползвам...ползвам другите видове транспорт, но защо да нямам право да ползвам и паркинга? Грам нищо не си разбрал...

Всичките тия простотии се правят заради един буферен паркинг - този в Лозенец, а другите и сега си стоят празни. Ами що за буферен паркинг е този в Лозенец в центъра на града?! Логично е, че хората ще го ползват като нормален паркинг когато отиват на работа, като бонус обаче са си купили карта за метро. А има ли други паркинги, които да ги обслужат? Ами няма. Ами къде да паркират тогава, особено като от юни цял Лозенец ще е зелена зона? Искат да принудят хората да ползват до Лозенец адския транспорт, независимо на кой колко му е удобно, ако примерно човек живее в Дружба пета част или Горубляне с колата си би стигнал до този буферен паркинг за 15 минути, просто защото ще използва 2 преки високоскоростни булеварда, а ако ползва адския транспорт - около 1 час - автобус, и метро с прехвърляне. Т.е. този човек е длъжен да ползва адския транспорт, независимо, че не му е удобен и да забрави за автомобила си, независимо че има буферен паркинг и примерно си е купил карта за метро. Абсурдна ситуация, определено. Толкова ли не може да се построят подземни паркинги в този град, които да поемат колите срещу символично заплащане. 1-2 лв на час е символично, ако не е системно, отделно ограничението на престоя, т.е. преследват се някакви имагинерни цели без въобще да се отчете интереса и удобството на гражданите.

Няма къде да се построят тези подземни паркинги, почти всички парцели са частни. Трябвало е да се построят по-рано, вече е късно е либе за китка. Например, на терените където са сега моловете до Ситняково, на Опълченска или Парадайз имаше големи общински буферни паркинги щеше да е по-добре и удобно.

Ако човек е в дружба или горубляне, отива с колата до буферния паркинг пред интер експо център, паркира там и се качва на метрото. Толкова е просто, че дори и Вие може да го разберете

И пак стига в Лозенец за минимум 45 минути с прехвърляне, докато му трябват само 15 минути с кола. Предполагам разбирате разликата, а да не забравяме, че и паркинга в Лозенец е уж буферен.

Само да уточним че за паркинга в Лозенец абонаментната карта е 120 лева. Това е горе-долу и цената за която може да се наеме парко място в някоя кооперация наоколо (ако има). Така че не виждам за какво е цялата врява. Освено това паркинга там не е собственост на градски транспорт, а на паркинги и гаражи (или както там се казват тези вампири). Ситуаицята с "буферния паркинг" на Интерпред е подобна- той беше приватизиран преди години.

Тогава някакви други гаражи ще строите ли, че нещо гушите ви приличат на пеликански. България май е единствената държава, където се слагат правила, но не се мисли дали има условия за спазването им

Защо някой трябва да ти строи гараж!? Ти може да си купиш и десет автомобила, означава ли че някой трябва да ти построи гаражи и за десетте!?

Че то било много изгодно така бре. Особено за скъпи и трудно за паркиране места като Лозенец, ако живееш там и нямаш гараж в кооперацията. 3 лева на ден се падат за неактивните часове на метрото (50 ст. по 6 часа). Това са 90 лева на месец + 35 лева за карта, значи 125. И колата ти на закрито, и на охранявано място. За какво ти е да плащаш 200 лева и нагоре за гаражи или паркинги.

"Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване"??????????????? С асансьорите ли ще слизат долу,Дир?

А как ще заичат кой се качва на метрото и кой не? Сега при влизане в паркинга си взимаш талонче, а когато си тръгваш на касата си подаваш талончето и картата за градски транспорт. Сега с талончето от паркинга ли ще пътувам вместо с карта? Явно съм тъп...

И какъв ще е резултатът според тия умствено изостанали? За к`во ми е ката за метро, ако не мога да ползвам паркинга? Може би ще спра да купувам карта за метро изобщо? Скандално, нали?! А, ако в едната посока пътувам с метро, а в обратната с нещо друго от грАДСКИЯ транспорт? Или реша да се разходя? Тия са за измитане. До един. Как един път не направиха нещо, което да е в полза на хората, бе? Само идиотщини, които, акъл не ми стига, успяват да наградят всеки път. Айнщайн е казал за безкрайността на вселената и човешката глупост. Да би живял под "управлението" на самоковската специалистка, щеше и да го докаже. Де, слезте си от лимузините, купени с държавни пари, па тогава ми давайте наклон!

Идеята е да се стимулира ползването на метрото и да се пресечат кокошкарските трикове на такива като теб. Като искаш паркинг, ще ползваш други такива, по-скъпи разбира се. Тези са за хора, ползващи метрото, така е във всички градове в чужбина. Аман от тарикати на дребно в тази страна, затова сме на такова дередже, щото все гледаме да прецакаме системата .

Малоумник, като системата е скапана и малоумна, естествено, че ще опитваме да я избегнем. Аман от зомбита, които гледат с овчи очи към властта, докъто тя ги оправя яко.

Все тая

Метро не ползвам, защото не ми се налага. Така, че споко! Ще има къде да спирате като дойдете в лошата София ;) Няколко въпроса, защото явно компетенцията е на високо ниво: 1. Как точно ще се стимулира ползването на метрото? Какво ме спира да се цъкна, че съм вътре и да не се кача? 2. Във вр. с въпр. 1 - защо ще е задължително да ползвам метрото и в двете посоки? 3. Кой губи и какво, от това, че една кола седи на паркинга на метрото, а собственикът й или там, който я потребява, е платил, но е не ползва метрото? Аз се сещам, че някой ще може да каже, че пътникопотокът е по-голям, оставям на вас - гениите - да размишлявате к`во се печели от това. За да съм в услуга - вар. "б" е, че ще ревнете сега, че ако не ползва "привилегията" на паркинга на метрото, човек ще плаща повече за зона или там нещо си. И? Кой идиот вярва, че и стотинка отива за нещо, свързано с града? Да питам ли още или опорните точки и за тези отг. няма да стигнат? А! Стига вече с матрата "в чужбина е...". Ходили сме, видели сме, така че по-спокойно с обобщенията. Бонус въпрос: 1. В коя чужбина, как е? По-подборно, ако е възможно :D (не, че чакам със зает дъх, де)

Е, добре де, те и да не пътуват с метрото, нали колата пак седи на паркинга и не замърсява въздуха? Пък човекът може пеша да ходи или с друг наземен транспорт. Сега просто ще ги изкарат тези коли пак отгоре в зелените площи и по тротоарите, а паркингите ще стоят празни.

ами има значение! аз като искам да свърша работа с метро за два часа в центъра на софия, не мога от вас хитреци да ползвам буферния паркинг на бизнес парка например. там е пълно целодневно с колите на селянчетата, които ни налазиха и си накупиха жилища около бизнес фермите, където дойдоха да припечелват.