Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване

Столичната община ще се опита да ограничи използването на паркингите към метрото от хора, които не пътуват с подземната железница.

Обратно в новината

Коментари - Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, добре де, те и да не пътуват с метрото, нали колата пак седи на паркинга и не замърсява въздуха? Пък човекът може пеша да ходи или с друг наземен транспорт. Сега просто ще ги изкарат тези коли пак отгоре в зелените площи и по тротоарите, а паркингите ще стоят празни.

И какъв ще е резултатът според тия умствено изостанали? За к`во ми е ката за метро, ако не мога да ползвам паркинга? Може би ще спра да купувам карта за метро изобщо? Скандално, нали?! А, ако в едната посока пътувам с метро, а в обратната с нещо друго от грАДСКИЯ транспорт? Или реша да се разходя? Тия са за измитане. До един. Как един път не направиха нещо, което да е в полза на хората, бе? Само идиотщини, които, акъл не ми стига, успяват да наградят всеки път. Айнщайн е казал за безкрайността на вселената и човешката глупост. Да би живял под "управлението" на самоковската специалистка, щеше и да го докаже. Де, слезте си от лимузините, купени с държавни пари, па тогава ми давайте наклон!

А как ще заичат кой се качва на метрото и кой не? Сега при влизане в паркинга си взимаш талонче, а когато си тръгваш на касата си подаваш талончето и картата за градски транспорт. Сега с талончето от паркинга ли ще пътувам вместо с карта? Явно съм тъп...

Идеята е да се стимулира ползването на метрото и да се пресечат кокошкарските трикове на такива като теб. Като искаш паркинг, ще ползваш други такива, по-скъпи разбира се. Тези са за хора, ползващи метрото, така е във всички градове в чужбина. Аман от тарикати на дребно в тази страна, затова сме на такова дередже, щото все гледаме да прецакаме системата .

Малоумник, като системата е скапана и малоумна, естествено, че ще опитваме да я избегнем. Аман от зомбита, които гледат с овчи очи към властта, докъто тя ги оправя яко.

Поне си признаваш, че си тарикат на дребно, сигурно и в чужбина като ходиш (ако въобще си стъпвал там де) правиш същите врътки. Важното е че си умен Бай Ганьо, а ние сме балъците и малоумниците, няма проблем.

"Паркингите в метрото безплатни само при реално пътуване"??????????????? С асансьорите ли ще слизат долу,Дир?

Че то било много изгодно така бре. Особено за скъпи и трудно за паркиране места като Лозенец, ако живееш там и нямаш гараж в кооперацията. 3 лева на ден се падат за неактивните часове на метрото (50 ст. по 6 часа). Това са 90 лева на месец + 35 лева за карта, значи 125. И колата ти на закрито, и на охранявано място. За какво ти е да плащаш 200 лева и нагоре за гаражи или паркинги.

Метро не ползвам, защото не ми се налага. Така, че споко! Ще има къде да спирате като дойдете в лошата София ;) Няколко въпроса, защото явно компетенцията е на високо ниво: 1. Как точно ще се стимулира ползването на метрото? Какво ме спира да се цъкна, че съм вътре и да не се кача? 2. Във вр. с въпр. 1 - защо ще е задължително да ползвам метрото и в двете посоки? 3. Кой губи и какво, от това, че една кола седи на паркинга на метрото, а собственикът й или там, който я потребява, е платил, но е не ползва метрото? Аз се сещам, че някой ще може да каже, че пътникопотокът е по-голям, оставям на вас - гениите - да размишлявате к`во се печели от това. За да съм в услуга - вар. "б" е, че ще ревнете сега, че ако не ползва "привилегията" на паркинга на метрото, човек ще плаща повече за зона или там нещо си. И? Кой идиот вярва, че и стотинка отива за нещо, свързано с града? Да питам ли още или опорните точки и за тези отг. няма да стигнат? А! Стига вече с матрата "в чужбина е...". Ходили сме, видели сме, така че по-спокойно с обобщенията. Бонус въпрос: 1. В коя чужбина, как е? По-подборно, ако е възможно :D (не, че чакам със зает дъх, де)

Тогава някакви други гаражи ще строите ли, че нещо гушите ви приличат на пеликански. България май е единствената държава, където се слагат правила, но не се мисли дали има условия за спазването им

швесерче зависливу оди фа чошбина манге очинчуш хесик интергирфаи са и тугас дадаваи умен хакал коуку си прос и велик пендел да тенбам фаф остету бен пендалат ми бре

Всичките тия простотии се правят заради един буферен паркинг - този в Лозенец, а другите и сега си стоят празни. Ами що за буферен паркинг е този в Лозенец в центъра на града?! Логично е, че хората ще го ползват като нормален паркинг когато отиват на работа, като бонус обаче са си купили карта за метро. А има ли други паркинги, които да ги обслужат? Ами няма. Ами къде да паркират тогава, особено като от юни цял Лозенец ще е зелена зона? Искат да принудят хората да ползват до Лозенец адския транспорт, независимо на кой колко му е удобно, ако примерно човек живее в Дружба пета част или Горубляне с колата си би стигнал до този буферен паркинг за 15 минути, просто защото ще използва 2 преки високоскоростни булеварда, а ако ползва адския транспорт - около 1 час - автобус, и метро с прехвърляне. Т.е. този човек е длъжен да ползва адския транспорт, независимо, че не му е удобен и да забрави за автомобила си, независимо че има буферен паркинг и примерно си е купил карта за метро. Абсурдна ситуация, определено. Толкова ли не може да се построят подземни паркинги в този град, които да поемат колите срещу символично заплащане. 1-2 лв на час е символично, ако не е системно, отделно ограничението на престоя, т.е. преследват се някакви имагинерни цели без въобще да се отчете интереса и удобството на гражданите.

Няма къде да се построят тези подземни паркинги, почти всички парцели са частни. Трябвало е да се построят по-рано, вече е късно е либе за китка. Например, на терените където са сега моловете до Ситняково, на Опълченска или Парадайз имаше големи общински буферни паркинги щеше да е по-добре и удобно.

Пълна недомислица, простащина и некомпетентност от ЦГМ!! Навсякъде говорят за толериране на "градския транспорт", а реално стимулират само и единствено "метрото"! Паркингите са построени към метрото, но се оперират от ЦГМ и правилата за тях трябва да важат за всички видове градски транспорт - трамвай, тролей, автобус. Това е абсолютна дискриминация и който не се е захванал, не е осъдил ЦГМ и Столична община! Не можеш да поставяш дискриминационни условия за един вид транспорт пред друг без да си осигурил същите и за другите възможности. Ако и за тролейте, трамваите и автобусите има същите паркинги, при същите условия - добре, но това, че не са осигурени си е проблем на Столична община. Навсякъде говорят за интегриран градски транспорт, пътуване на зони и т.н., а стимулират метрото и/или ограничават другите видове транспорт (при положение, че нон-стоп се хвалят как купуват нови и организират транспорта по-добре от Западна Европа). Да не говори, че условие за 1 час разстояние между две пътувания е направо абсурдно. Ако съм на близко разстояние може да имам друг транспорт, организиран от работодателя, да вървя пеш или каквото си поискам,а те ме задължават под точно определена форма и начин да използвам метрото - върха на абсурда!

Никой не те кара да ползваш метрото, ако щеш го ползвай. Аз го ползвам без измислените от теб дискриминационни (хаха) форми.

Аз и не искам да го ползвам...ползвам другите видове транспорт, но защо да нямам право да ползвам и паркинга? Грам нищо не си разбрал...

T.e. целта е да се нагушим, а не да стимулираме обществения транспорт. Дори в момента паркингите са незапълнени. За чий да се променя нещо?

Заради малоумието на общинарите от всички буферни паркинги строени с милиони левове народни пари се ползва реално само един. Паркинга на нац стадион не е завършен въпреки че липсата на места за паркиране в центъра е кошмарна. И за да докажат своя дебилизъм - сега от СО замислят как да попречат на гражданите да ползват даже и единия ползван паркинг, а и за останалите паркинги пак да им е гадно на граждание и паркингите да си седят празни.

2 е във вр. с 1 във вр. с педалите тарикати, които като направиха зелена зона в долен Лозенец ни налазихте като паразити в горен Лозенец и конкретно паркинга на метрото. Сега за да стане тарикатлъка, няма да може просто да се "цъкнете че сте вътре" а ще трябва да пътувате до родната Дружба или Люлин и обратно, за да дойдете пак тук. А от юни месец като е зелена зона и горен Лозенец ще ходите на пика си мана!

Марш от Лозенец мързел с дебело шкембе. Купи ли колело и идвай на работа с него или си върви в провинцията по-добре.

Въздухът се изчисти и дойде ред на репресивните мерки! ;)

В смръдливото ти село Лозенец стъпвам само при принуда. Свърталище на наркомани, престъпници и идиоти ;)

Чета и даже не мога да разбера системата нито на общината, нитс на опитващите се да я надхитрят. Във Виена е лесно: по периметъра на (но не извън!) града на възлови станции на транспорта (метро+автобус+градска железница) са изградени многоетажни P+R (park+ride) паркинги. Паркирането струва 3 евро/24 часа. Никой не те пита откъде си, накъде си, за колко дни си. Освен това с P+R билета два етажа по-долу получаваш доста добра отстъпка от карта за градския транспорт - има за ден, за 72 часа, седмична, за група до 5 човека и т.н. Но това е екстра, ако желаеш! Никой не обвързва оставянето на колата ти почти извън града с ползване на градския транспорт! Просто ако продължиш с колата, цената за паркиране в града ще ти бъде пъти по-висока.

Това "...тази практика, тъй като тя не отговаря на основната цел на преференциалното паркиране в паркингите при метрото - да се ползва градският транспорт, за да не се замърсява допълнително въздухът в София." малко ми изясни нещата. Значи общината лъже, че иска да намали колите в града! Тя иска да натовари метрото! И, според мен, още една цел, за която няма никога да си признае: да натовари Зелена и Синя зона, т.е. да вкара ПОВЕЧЕ коли в града!!! За какво иначе са тези рестриктивни мерки спрямо шофьорите?

не е лоша идеята

Ако човек е в дружба или горубляне, отива с колата до буферния паркинг пред интер експо център, паркира там и се качва на метрото. Толкова е просто, че дори и Вие може да го разберете

Защо някой трябва да ти строи гараж!? Ти може да си купиш и десет автомобила, означава ли че някой трябва да ти построи гаражи и за десетте!?

Поредно малоумие!

Ще дойде време да ви се отблагодарим.Един час казвате,а? Много сте лакоми!

Значи общината е съгласна паркингите да седят празни но да събира пари от зоните - Не е интересува че така не намаля големия трафик и замърсяването. Оставете паркингите свободно да се ползват за ден таксата да е символична 1 левче. Да видите какъв ще е ефекта -

Аз предлагам да минем на каруци!

И пак стига в Лозенец за минимум 45 минути с прехвърляне, докато му трябват само 15 минути с кола. Предполагам разбирате разликата, а да не забравяме, че и паркинга в Лозенец е уж буферен.

Ефектът ще е, че всички наоколо ще си паркира колите на закрито за 30 лв на месец. Явно не си чел статията добре, или не си вникнал в нея.

За новата ви бъдеща наредба не знам но в старата пише друго и вече цял месец ЦГМ събира пари от хората е нарушения на нея. Явно разчитат на своята недосегаемост и това че никой няма да си потърси правата за 20 лева

Ти явно не си виждал буферен паркинг. Проблемът е че хората си оставят колите пре деня там за 50 лева на месец вместо да плащат 120 както искат от ЦГМ

Това бе написано на оркски - Черното слово.

Само да уточним че за паркинга в Лозенец абонаментната карта е 120 лева. Това е горе-долу и цената за която може да се наеме парко място в някоя кооперация наоколо (ако има). Така че не виждам за какво е цялата врява. Освено това паркинга там не е собственост на градски транспорт, а на паркинги и гаражи (или както там се казват тези вампири). Ситуаицята с "буферния паркинг" на Интерпред е подобна- той беше приватизиран преди години.

ами има значение! аз като искам да свърша работа с метро за два часа в центъра на софия, не мога от вас хитреци да ползвам буферния паркинг на бизнес парка например. там е пълно целодневно с колите на селянчетата, които ни налазиха и си накупиха жилища около бизнес фермите, където дойдоха да припечелват.

Целта на общинарите във Виена е да решат някакъв проблем. Целта на общинарите в София е да откраднат някакви пари. Ако няма пари за крадене - правят каквото могат или паркингите да не се завършат, или да не се използват или поне на всички граждани, които се опитват да ползват паркингите да им е сложно и гадно.