Кметът: Най-добрите екперти слагат павета на ”Дондуков”

Реконструкцията на бул. "Дондуков" в София, която се извършва сега, се наблюдава от специалисти и след това може да се осъществи контрол.

Обратно в новината

Коментари - Кметът: Най-добрите екперти слагат павета на ”Дондуков” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

решили от телевизията да направят инервю с бай Пешо - най бързия майстор на паважа. отишъл екипа и го намерил - майсторът бил на работа . започнали да задават въпроси: -Кажете как се научихте да редите толкова бързо? -Момчета я да ми се маате от главата! ако ме разсейвате - видите ли багеро на водното дека копа по надолу? ще ме застигне и язък за бързината ми!

майстори викате? а аз си спомням преди - паветата ги редяха основно бивши затворници (зеленокожи) научили занаята докато излежавали присъди.

Снимката е съвършената илюстрация на понятието "експерт" в България.

"Експерти"?! Слагащите павета не се ли наричат "майстори"? Експерт по паветата... :))) Я, хайде, молависе...

Изчакайте да се довърши ремонта защото при павирането на няколко пъти се прави посипка на фугите докато се уплътни. Не бързайте със снимките от ремонта. Има места и без павета все още и тях ли да коментираме.

Паважът винаги има фуги защото паветата не са с равни страни, а са от цепен камък. Фугите се запълват с ситна сипица или пясък. Най-добре е ако фугите се запълнят със смес, но такава практика у нас няма. Въпрос на проект. Тъпо е такъв интензивен булевард в 21 век да се ремонтира с павета. Такива са ни павьорите- няма по-добри затова трябваше с асфалт, но нейсе.

Това което е пожказано на снимката е контактната зона между два отделни участъка от павета. След фугирането им този участък придобива същия вид. Паветатане се правят съ струг и повърхностите им са грапави затова между тях винаги остават фуги. Така, че тези спасители малко да се обучат да изчакман да завърши павирането в т.ч. фугирането и тогава да показват снимки.

първо експерт-специалист ще наблюдава, после ще прави контрола, а след това, ако кметицата не е доволна - санкции. И всичко за наша сметка!

Гледай да не са същите, които ги редиха по Борис трети, преди два месеца по системата '' вили и могили'' а и шумът от фугите е достатъчен да не те лови упойката в Пирогов, камо ли да спиш. За вас норми за шум и замърсяване няма ли, от де на къде министерство на културата ще решава асфалт или павета, на луди ли се правите, или понеже ви е по лесно.

Много тъпо решение е да се оставят паветата. Натоварен булевард с павета означава шум, прахоляк и псуващи шофьори, които си трошат колите. Паветата са за пешеходни алеи. След няколко години пак ще ги кърпите.

Абсолютно! Тъпи "спасители" след това идват еколози и т.н. Най тъпото нещо да направят Дондуков с павета, щото щяла земята отдолу да диша, хахаха, и какво ще диша, изпаренията на колите ли? А ние какво ще дишаме, прахолякът, който се слага между паветата. Тъпи парчета навсякъде и не политиците са ни тъпи, тъпи са всички които се докопат до някаква власт. "Спаси София" и кво я спасиха до сега?

Шанз Елизе на пъпа на Париж и с по 4 платна във всяка посока е цялата с павета. Ежедневно от там минават стократно повече автомобили и автобуси, отколкото по която и да било софийска улица. Никой не е и помислил да се оплаква от тези павета. Обаче са наредени качествено. Та не е въпросът в паветата.

Като даваш примери... На колко метра е най-близката сграда от Champs-Élysées? Ходил ли си, или само си гледал в Google maps? На колко метра е най-близката сграда от бул. Дондуков? По Champs-Élysées има ли трамвай? Колко жилища около Champs-Élysées са реално обитаеми? А около бул. Дондуков? По каква част от дължината на Champs-Élysées има сгради? А по бул. Дондуков? Само си питам...

Драги гости на столицата на вас немеже да се да се угоди

Четиридесет години ги редите всяка година тези павета и все не Ви се получава. Не Ви ли увряха тиквите, че с павета , този претоварен булевард няма да издържи повече от шест месеца и пак ще бъде за ремонт. Какво Ви пречеше да го асфалтирате за да стане и по безшумен.

Днес минах при ул. Сердика. Наистина е много зле. Особено около шахтите за канализация. И ако това са най-добрите, то ние нямаме добри. Или измежду фирмите на властта в общината няма. Жалко е, че след ремонта, няма да се почувства подобрение на ситуацията по Дондуков. Но със с толкова много съветници и чиновници, няма как да е добре.

Я експерт ли съм бил?!

Не трябва да се тревожим за качеството на работата,а дали ще усвоим парите в срок.

Най-голямото паве, за нашто БКП.

Най-голямото паве е за Вашето Тикве с партийна книжка на БКП

Само след месец ще се пренареждат, запълват дупки и т.н Добре позната вече практика в България .... Жалки сте, жалки общинарчета!!!

Представям си най-лошите павьори, какво прават. Ще стане , като Борис III, дето го правиха частично миналата година. С кокили требе да минаваме оттам

По белия свят павирането се прави с машини. В третия свят се прави с "най-добрите павьори"

Ти хубаво си гледал ама .... Машини редят унипаваж. Дялани камъни, където се редят с акъл не става от машина(нямат унифицирана форма). Където и да съм гледал в Европата да правят градинки с подобни павета е ръчно. И там ги ползват на определени места ,но става бавно за да е качествено.

Именно! Правят градинки с павета!!! Има емблематични улици, където паважа е запазен по някакви съображения (примерно Champs-Élysées, но там така или иначе са перманентни задръствания в 16 от 24ч в денонощието и не е проблем). Навсякъде, където има интензивен трафик и жилища наоколо се избира асфалт, зашото се поддържа по-лесно (примерно може да се измие или измете) и има по-малък шум. Шума е признат за бич на 21 век и борбата с него в белите държави е приоритет. Тук в третия свят, където явно се намираме, шума не се взема предвид. Мнението на хората не се взема предвид (имаше анкета за паветата), взема се мнението на вресливците от някакви сакати организации...

не не пускай прах в очите с тези "може да ес наложат санкциите", вече видяхме от тиквона как той "налага санкциите" за Цариградските вълни... некадърници!!!!

Той е санкционирал ама е объркал сметките на бенефициента! Своите е дал милия...

Не е по-лош ремонта на Дондуков. Повече се пише за него.

Виждам че в бус лентата на "Цариградско" са се оформили "прекрасни" коловози, достойни за ски бягане през зимата - същото ще е и с "Дондуков"!

Ами зимата ще минаваме със ски от там. Спортът за един мирен свят!

Може би е време да осъзнаем, че просто толкова си можем. Проблемът е, че вероятно това са възможностите на най-добрите, които могат да поемат голяма поръчка. Докато не осъзнаем този сериозен проблем няма да можем да почнем да го решаваме.

Поръчките се печелят от най-добрите(само не е ясно по какво са най-добри, явно не по пътно строителство...)

Тия отговарят всичките с едни клишета, все едно лозунги от комунизма

За сълаление е така. Хе щяла да настоява де "качествено и в срок" хем не била експерт за да каже дали е работено качествено. Зада говориш за качество трябва да имаш ясни критерии как да измериш кое е качествено и кое не! Ясно е, че тази работа я вършат самоуки хора от малцинствата, а техническите ръководители са чели само на теория и то лошо описана. Когато в София са почнали да се редят павета е имало институция, която е издавала майсторски свидетелства за занаятчиите-вече такава няма. А паветата са дялани често от политически затворници в кариерите при Владая, Мъчаево Рударци и Кладница.

От даскалица става ли кметица?Къде ги намира вожда все такива