Площад ”Св. Неделя” ще бъде пешеходен

Плащад "Св. Неделя" ще бъде свързан пешеходно с бул. "Витоша". Обмисля се забрана за движение на МПС от бул. "Стамболийски" до ул. "Алабин".

Обратно в новината

Коментари - Площад ”Св. Неделя” ще бъде пешеходен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Киро Япоганина го е купил!;))

Аре на новите кафенца! Тия на ВитоЖка вече няма накъде да се разширяват, оти се сливат едни с други по средата на "кафеседната зона".

А трамвая ?

малоумници!!!

На мен идеята ми харесва. Историческият център на града трябва максимално да се освободи от автомобилно движение и да се превърне в пешеходна зона.

Да се ремнтира и там 7 години, както Витошка

Ще гази пешеходците по новота "пешеходна зона" докато заобикаля масичките на новите кафенца

И там ли "ще направите" ремонта, както прословутия ремонт на Славейков и Графа, който уж почваше на 31-ви май, но сега не се знае изобщо дали ще е до края на годианта, "поради прблеми с документацията". Смешници!

Въййййй, и как ша ходим с колите си до Позитано 20 ? А, да , ще яздим коне, също като нашата предводителка - да се Слави името и !!

А какво ще направят с паркинга пред Шератон? Ще го махнат ли или ще продължават гостите (и др. VIP персони) да паркират там?

Не си спомням чия креатура е архитекта, но от човек познаващ само квартала в който е работил да говори за проблемите на целия град и да излизат подобни предложения е нелепо.

Зорлем се затварят улици и булеварди. Не става така. Липсва тотална визия за градско планиране не само по центъра, но и в кварталите

Направо от Южния парк до Градската градина да затворят.Да има хората къде да се разхождат на воля.Може да свържат пешеходно и със Западния и Северния парк за по-удобно.А задание за подземни паркинги направил ли е господина, в Червен бряг как е уредил паркирането интересно?

от Стамболийски до Алабин са написали хората :) Шератон е малце в обратната посока ...

На някой много му се иска да придаде провинциялен вид на София. Още след затварянето на бул. Витоша ,стана много по-сложно за придвижване, София е строена по друг начин от другите градове с предвидена пешеходна зона. Можеха да затворят Женския пазар и да се направи пълна реконструкция на стара София ,това е центъра със старите улици и сгради, дюкяни ане пазар пълен с цигани.

УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ПЕШЕХОДНАТА ЗОНА Е ДОБРО ПРЕДЛОЖЕНИЕ,НО НИКОЙ НЕ ПРЕДВИЖДА ПОВЕЧЕ МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ!!!

Това е неинформирано мнение. Няма град с концепирана пешеходна зона.

.....Каквото и да пишете...."Виждам" че се изпуска ..."златна" възможност...Покрай строежа на Метрото ...ДА СЕ ИЗГРАДЯТ ПОДЗЕМНИ ПАРКИНГИ ....

Предлагам изобщо да се спхре движението в София.Управляващите като махараджи да се придвижват със специални слонове с буркани , че имат предимство пред всички.Страшното е като дойдеш от село и си мислиш , че си на мегдана.Такива главни архитекти идиоти има и ще има в най-гадния град за живеене.Те разбират от градоустройство колкото свиня от кладенчова вода.От ден на ден се измислят само глупости.Нищо не се казва за паркинга пред бившия Шератон.Може би чужденците ще притичват с куфарите от джамията срещу халите.

Пак от там - пеша. Надявам се да слизаш от колата си поне като ходиш до WC.

насирантео на Доктора на Военните Науки - самоковския компир Дана Загубана е тотално.....голем майтап

Да се пусне трамвай 5 от Княжево до Централна гара, а не да върти на Съдебната палата. Трамвай 4 в този случай се закрива и движението се облекчава с по-редовен транспорт.

Необходими са повече пешеходни зони в центъра. Всички площади превърната в паркинги трябва да се върнат на хората, добре би било и на Руски отново да се забрани автомобилното движение.

кви са теа хора дето искат и имат време да се разхождат бе! Искат да се разхождат по улиците по горите по поля и планини целата държава да им угажда. А бе да одат да копат по пущинаците бе, ей! Ам чи стъргалото беше на мода преди сто години бре, ей!

Какъв исторически център, бе ... исторически там са минавали коли и трамваи. Не намесвай историята ... Дори и на площад Славейков е имало две пътни платна.

Ти определено не живееш в центъра, нали?! От кой квартал си, какво ще кажеш около вас да се напълни със заведения по тротоара и по цяла нощ да слушаш музика и пиянска глъчка, както и улични музиканти, които по цял ден въртят пет мелодии ..

Пишман архитектите и "експертите" по градоустройство не спряха и не мирясват да измислят всякакви малоумни и непрактични решения за преустройство на централната част на София. Явно в техните кръгове е въпрос на престиж и фиксидея да промениш нещо в центъра на града. В същото време цели райони на София се нуждаят от преустройство и доизграждане. Крайно време е да се очертае и запази в автентичен вид една зона в центъра, в която да не се допуска повече преустройство и реализация на всякакви екзотични идеи. А поле за изява има и извън нея.

Това с пешеходната зона звучи добре. Не разбрах защо обаче не се използва мястото на паркинга пред Шератон и на негово място да се изгради няколко етажен подземен паркинг. Не е логично петзвезден хотел да остане без паркинг и гостите на хотела или на залите да трябва да притичват . Липсва каквато и да е концепция за това място.

На пешеходците не им трябват подземни паркинги. Цялата идея е автомобилите да се ползват (и паркират) по-малко. А не да им се огажда и така хората да се стимулират да ги карат повече.

И защо са места за паркиране като няма да е възможно да влезеш с кола в центъра след няколко години?

Мафията предварително е решила как да ни прецака, а сега ни промиват мозъците да приемем с аплодисменти прецакването ни. Нито е за първи път, нито ще е за последен път.

Преди да използвате думи, които не съществуват в българския език (концепирана), моля обяснявайте значението им. Иначе остава съмнение, че също сте не добре осведомен (за Вас в превод: информиран) за нещата, за които пишете.

София -на софиянци.Когато гостите напуснат столицата ще има място за всичко и всички.

пено, аз съм и пешеходец и автомобилист, според случая, дай да не ги делим нещата,а?

За да паркираш и тръгнеш по пешеходната зона.....не става само с градски транспорт, да не говорим и за живеещите в района

Не. Тук ще се използва опита с "опешеходването" на Витошка - дълго, скъпо и некачествено.

Стига с тази "Витошка" ! За кой ли път пак ще наливат пари в нея! По някои квартали на София, тротоарните плочки не са сменявани от 25-30 години, по улиците зеят дупки, зелените площи се използват за паркинги, пътните знаци са откраднати отдавна, няма детски площадки.....

"Новите общинари" начело със селската кметица, които всичките не са родени в столицата, а са долетели с поредната печеливша бюлетина, знаят за този град само едно каре между Лъвов мост, "Мария Луиза", "Левски", "Граф Игнатиев", "Раковски" с НДК, "Витошка" - това е! За квартали или комплекси не са чували, не изпитват интерес! Центърът се копае и променя всеки 3-5 години, по цяла година трае поредният гениален проект за генерална промяна, хвърлят се милиони - на свои фирми, разбира се, няма на гражданите да се раздават, или на пенсионери, или учители, или някой друг ... Като свършат заграбените милиони - тъкмо вече е изкласил поредният проект за смяна на току-що положените плочки с асфалт или обратното ... Или с по-нови и по-бързо ронещи се ... За да се съкрати паузата между смените! За грешни пари се купуват стари мотриси и рециклирани автобуси - на по 40 или 30 години, но от Чехия, Германия, Швейцария ... Няма да вземат от новите в Русия, я! Техният дизайн е космически, движението - безшумно, изработват се по заявка на клиента в нужнит разцветки, комплектация и оборудване, работят си в температурни амплитуди от - 50 до + 50 градуса, но за какво ѝ е на столичната община един трамвай за 30 години напред?! Как тогава ще се усвояват от нашите хора милионите всеки сезон, по схемата - една трета от проектната стойност - за стари коли, а две трети - за партията и нейните верни фирми ... Нали за центъра има 2-3 електробуса и толкова не много стари мотриси - стига! Новите общинари и така си пътуват само със служебните коли ... ((((

Подземен паркинг точно на това място не може да се изгради. Отдолу има много тунели и археологически ценности.

след година с метрото се решава връзката с гарите (авто и ж.п) - защо сега да се харчат излишни пари?! При това много по.бърза връзка.