Над 300 коли в бус лентата на ”Цариградско шосе” за 2 часа

Над 300 коли са преминали през бус лентата на “Цариградско шосе“ в София за два часа в петък сутринта.

Обратно в новината

Коментари - Над 300 коли в бус лентата на ”Цариградско шосе” за 2 часа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

за гадния фъндък - само шит и пис и бубкаке по-начесто

Как пъ от кат не се сетиха да облекчат движението по Цариградско шосе една сутрин като пуснат движението и в бус лентата , Така и така няма много автобуси по това време .Самата тяхна статистика го показва колко много коли магат да използуват тази празна лента . Например от 07.30 до 09.30 тази лента да се използува и от коли.За вечер може за даден период от време същото да важи.

сакаш да ме облекчиш?

хаха...В градски условия бус-лентата си е запазена за автобуси, защото те превозват повече хора от поне 25 автомобила. Не съм виждал в нито един Западен Европейски град автомобили да с предимство пред градския транспорт. По-скоро ограниченията за колите са по-големи, от колкото в София. 24/7 да се следи и да се глобяват нарушителите.

Огромният проблем е, че КАТ не глобява всички нарушители, а глобява примерно 1 на 100 хиляди нарушители, а по цял свят се знае, че това е стимул за увеличаване на нарушенията.

Огромният проблем е начинът на действие на КАТ. Имат статистика за причините за ПТП, но изобщо не действат спрямо нея. Според същата статистика за 2016-а са загинали: 327 души в ПТП поради несъобразена скорост; 6 души в ПТП поради превишена скорост. От КАТ обаче твърдят, че превишената скорост била "убиец No 1". Същото е и с жертвите в ПТП поради алкохол и загиналите на пешеходна пътека. КАТ трябва да се закрие, а с бюджета им да се направи кампания за дообучаване на шофьорите и пешеходците. Голяма част от тях правят невероятни глупости и в повечето случаи единствено късметът ги спасява. Но не във всички, както е видно от статистиката.

Огромният пробле е, че КАТ наглобява всички нарушители, а глобява примерно 1 на 100 хиляди нарушители, а по цял свят се знае, че това е стимул за увеличаване на нарушенията.

Да дадат глобите на концесия срещу 10%. Мисля, че веднага ще се намерят десетки частни фирми, които да снимат и да предоставят материал на полицията. Да почерпят опит от Южна Корея.

нали се сещаш, че частните фирми ще са все на "наши" хора!

Защо КАТ трябва винаги да получи сигнал за да почне проверки - нима не го знаят, вечно плачат от липса на бюджет за да си вършат работата, а парите им са по улиците, само трябва да излязат и да започнат да си вършат контролните функции - глоби,глоби и пак глоби - всеки втори водач е налапал телефона , няма спиране, карат през забранените хоризонтални маркировки, няма санкции, бусленти, червени светофари , завои в насрещната лента, а като и погледнеш кой шофира - половината са неграмотни - как са взели книжки? Само проверочните изпити за джигитите ще въдворят малко ред на пътя.Но кога ли ще видим това ?

gonzales

пропуснал си да отбележиш и пешеходците. май няма изряден такъв. всичките си заслужават глобите.

С причината или следствието?А причината е в унищожението на провинцията за сметка на София.Така изглежда много общо казано,но решението на проблемите на София е в провинцията!Откакто ГЕРБ яхна кранчето на парите от ЕС ,в София се инвестира яко,но решението на проблемите се отдалечава. Същевременно местните феодали задушават провинцията . А да не задълбавам.

Ми нека си минават хората! Демократично е, кво толкова, плащат си глобата 50 кинта и да си минават, така няма да закъснеят за свръхвашната работа която вършат и ще има парички от глоби, перфектно. Ако всеки ден минават по 300 значи глобата е малка! Направете я 100 лв и нека пак си минават, демокрация и глобяване му е майката

3000 спазват правилата, 300 правят другите на глупаци и тарикатеят. Явно статистиката, която показва, че 10% от българските шофьори са примати е напълно вярна.

Днес се возих на рейс 26, взеки 3-ти человек не се е къпал поне седмица.... смърди на мангали яко... щях да повърна три пъти за четири спирки... как да се вози човек в тая кочина?

Автобусите смърдят на кофи за боклук, даже кофите миришат по-малко, тях поне ги измиват веднъж годишно като мият улиците... Смрадливо племе какво да се прави...

И в метрото са същите смрадове, само цвета за сега е по-светъл.

софето не е предвидена за толко много прости селяндури... а когато шофьори на рейсове карат в най-външната лента, катаджиите никакви ги няма!миналата седмица един такъв кретен шофираше няклко километра съвсем нагло точно по този начин!

я ми покажи каде в софията има няколко километра от наи оная лента нещо маи пак неси дочел...става вапрос за бус лента..ама чукча писател а не читател *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

това важи за всички автобуси!

Защо "някои са глобени", а не "всички са глобени"? Аз например не карам там, дори и в най-голямото задръстване.

gorodjan

А не може ли видеото, което установява нарушение, да бъде пратено по мейл в КАТ? Защо трябва да ходя да пиша "сведение"? Това е поредната глупост, която отказва хората да се занимават.

Защото може да работиш в Холивуд и с възможностите на студиото за специални ефекти да натопиш съседа. Дори по пощата пак трябва свидетел, който да поеме отговорност за автентичността на видеото.

gorodjan

Ама какъв е проблемът пак да си свидетел? В мейла има име, има и телефон за връзка. Декларираш, че видеото е автентично и готово. Въпрос на законодателна промяна и желание.

gonzales

защото може да те изкарат и теб нарушител , без да си се качвал на кола :-)

Бус лентата по Малинов - е незаконна - защото по закон трябва да минават през даден участък минимум 60 автобуса за час. Обаче нямаме журналисти с топки за разследване!

Бус лента на Малинов има само между Свети Киприян и Балан. Другата отдавна я махнаха, но "забравиха" да изтрият жълтата боя

Тя и там е незаконна, но не са се сетили да я атакуват. Има нещо тотално сбъркано в системата. Когато някой чиновник издаде незаконен акт, по никакъв начин не носи отговорност за нанесените щети. Когато някой шофьор извърши нарушение на незаконния подзаконов акт, си го дерат на общо основание. Ако въпросният чиновник бъде заставен да плати само боята за незаконната бус-лента, нещата ще са доста по-различни.

та я ми кажи по кои закон член точка е зададена броика автобуси за дадено време за да е бус лентата *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Питай чичко Гугъл за "Наредба за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии"

Бахти тъпите бус ленти, допълнително затрудняват движението... всяка сутрин посока Бизнес Парка по Малинов си карам в Бус лентата, няма ядове ...

ти си тъп, бус лента има САМО в младост 2, а там вече е спокойно.

3евзек

Би било хубаво да оправят маркировката. Хоризонталната от бус времената още стои. Опитаха да боядисат черно отгоре, но то се изтърка. Ако сложат знаци за да е ясно, цена няма да имат.

От тая лента в Младост 2 има толкова ползва колкото от червило по Цачева. Най-добре да я махнат, беше тъпа идея от самото начало. Това, което би трябвало да правят е да разкарват всички тъпаци, дето паркират на и около спирките.

София е натоварена целодневно вече и събота и неделя е ад движението!!! Според мен не сме виновни хората за това всеки иска да си стигне до работното място, а това че няма място от къде да се мине ми се струва че държавата е ВИНОВНА(примерно за инфраструктурата)!!!

Сега е добре ;)) Май сте забравили какво беше преди Метрото.

Не са забравили, а не знаят, защото преди метрото все още са си били по родните места. А сега са тук с колите и карат в бус лентите, 'щото на гадната София и били тесни улиците.

В понеделник сутринта в 9 часа преброих 46 леки автомобила един след друг на ул. Самок.шосе които бяха само с водача без нито един пътник!!!! Е каква инфраструктура и какви ленти са ни виновни!!!

бяхте против UBER такситата, т.е. отивайки зза работа да качиш пътник, който е по път!

Държавата е виновна само, че оставя сульо и пульо да нарушава правилата. Сигурно има половин милион технически неизправни автомобили само в София. Когато на всеки апартамент в панелката се падат по две брички, къде според теб държавата да ти осигури паркинг (безплатен, сигурно)?

50 лв.глоба!?Това сума ли е?!Че парите за резервоар са повече!500 лева минимум да е една глоба-за каквото и да е-тогава ще има ред!И да се събират реално.така е в Европа.50 лева-смЕх!!

Съгласен съм с теб, но първо МРЗ да стане 2000 лв. Не може МРЗ 460 лв., а глобите да започват от 500 лв :) Сеш се?

И на мен не ми стига един резервоар за задръстването на Цариградско.

Ееее, ти да не си оня с фарфурга, дето гори 40л./ч.?

дай направо 5000 и 5 години лишаване... от свобода. Нека им е гадно на шофьорите

като направиха глобите за паркиране на тратоара на 200лв, кво стана? НИЩО! Докато клати ку.р.ците от КАТ не започнат да работят, нищо няма да стане! Да, ама те само чакат 20те заплати, и припечелват квото могат у лево, с наша помощ! Та, тва е положението, како Минке!

Проблемите значително ще намалеят с въвеждането на денонощно платено паркиране в целия град като най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт. Платеното паркиране значи контрол, т.е. ще се пребори и неправилното/наглото паркиране по тротоари, зелени площи и т.н.

Съмнявам се, че в някоя държава по света го има това!!!

Токио.

Париж... Ама там е 1-5€/час...

Това предложение да го напишеш на гърба на шкурка и да го сложиш знаеш къде някъде по-южно по гърба.

Аз искам глоба и за тъпи предложения в нета.

Споделям оплакванията на шофьорите, бус лентите в един участък са направени 2 и мястото за колите е недостатъчно.

Ами да направим една специално за теб?

Виждам, че се правиш на остроумен, но при налични две свободни ленти а другите две натъпкани с коли не виждам основания да се глобяват шофьорите. Нито пречат на някакви автобуси нито създават проблеми. Ако толкова искат да няма нарушения да сложат ограда за овцете и проблемът приключва.

"Шофьорите се оправдават, че движението в столицата е много натоварено" Много е натоварено, защото в София в работен ден има два милоиона души, всеки от които има възможност да даде 500лв за бричка на старо и да си бръмчи из столицата. Не, вие не сте в задръстване, вие сте задръстването. Решения има много и по света работят. При нас трамваите и метрото често са по-бързи от автомобил, стига да се спазват правилата (примерно да не караш в бус лентата и да не паркираш на тротоара за по-бързо). Ако се пооправи положението с автобусите и тролеите току виж повече хора ги използват.

еми да направят и няколко подземни тунели нали ги копаят сега 10 пъти по бързо

Хайде на бас, че от врата до врата с кола от краен квартал до центъра ще стигна доста по-бързо и по-удобно от какъвто и да е друг публичен транспорт, без 1 нарушение на правилата.

Ми тогава не се оплаквай от задръстванията. Всеко се качило на кола и писка. Айде на бас, че аз с колелото ще стигна от Младост до Орлов по-бързо от теб? Ами ако и аз се кача на кола? Един малък автобус вози средно 40-45 човека. Ами ако тия хора също се качат на кола? Кво праЙм?

Да, ама да се пооправи значи интервалът между два автобуса от една линия да е 5 минути, а не 15 през час пик! Много хора, които имат алтернатива отдавна са се отказали да чакат. Нека общината драстично да сгъсти бройката автобуси и тролеи на линия и тогава със сигурност доста хора ще предпочетат да слезнат от колите си. А пък метрото - няма накъде повече да се увеличава, направиха го тясно и сега в час пик може да не може да се качиш във влак. Аз лично съм чакал 3 препълнени влака и в четвъртия съм се качвал - игла няма къде да падне.

100% съгласен, но проблемът е цикличен. Когато автобусите не чакат по 2 светофара в бус лентата заради автомобили, тогава ще стигат по-бързо. Тогава може би ще е по-малко закъснението и ще има повече желаещи да се возят. Тогава ще има по-малко автомобили и по-малко задръстване за всички.