Реалити шоута, сапунени сериали и спортни програма са начело в класациите на телевизиите по света. Ето и кратък преглед на телевизията в България, пише Франс прес, цитирана от БГНЕС.
В годините след края на комунистическата ера през 1990 г. България се сдоби с увеличена телевизионна мрежа, но все по-малко хора в страната са щастливи да имат по-голям избор. Защото те смятат, че има все по-малко и по-малко интересни програми за гледане, като 32,8% заявяват, че са доволни от многообразието на телевизионните канали. За сравнение преди три години удовлетворените от телевизията са били 40,3%, сочи изследване на социологическата агенция Маркет Тест. Процентът на хората, които заявяват, че главният им източник на информацията е телевизията, също намалява - 21,8% сега срещу 30,7% през 2004 г.
Увеличава се броят на българите, които сърфират в мрежата, търсейки информация. През последните три години използването на Интернет се е покачило от 18 на 28%, докато броят на хората, които използват световната мрежа като основен източник на информация се е удвоила от 5 на 10%. „Също така се е увеличил броят на хората с два или три телевизионни приемника“, заяви директорът на Маркет Тест Ивайло Богомилов. Почти всеки двама от петима от 12-те хиляди, участвали в проучването на агенцията, са заявили, че имат два телевизора, а един от всеки десет повече от три.