Авторите на поредицата подлагат на тестове различни курорти по света. Българският курорт не се представи зле, въпреки че по-претенциозните кандидат - туристи надали биха са поблазнили точно от онова, което бе показано като положително - чистата вода и хубавия пясък. От показаните кадри, заснети къде със скрита, къде с явна камера пролича, че плажът е твърде пълен, застрояването - твърде плътно и тълпите от туристи - твърде гъсти. Ала анкетираните германски туристи бяха предимно позитивно настроени и изказванията им пред камера и микрофон могат да се обобщят по следния начин: “България е почти като Испания, само дето е много по-евтино”. Двойката репортери на “Кабел 1” по доста безцеремонен начин водиха за скритата си камера ценови пазарлъци из най-различни хотели- от две до пет-звездни, откъдето стана ясно, че колкото по-мизерен подслонът, толкова по-широки възможностите за намаляване на цената, например от 18 на 13 евро за нощ и турист. В по-скъпите хотели пазарлъците се оказват невъзможни, но пък затова и условията са несравнимо по-добри. Все пак и там има понякога възможност да се договори намаление от десет на сто, когато се закупуват минимум 7 нощувки. Изказват се похвални слова за кухнята и гостоприемството и остра критика по адрес на доста произволно и непрозрачно определяните от предимно златноланчестите собственици на чейндж-бюра обменни курсове. Бирата “Загорка” не се харесва на репортерите, но пък цените срещат пълното им одобрение. Също както и дискотеките и съмнително-позитивния извод, че “германският турист може да се чувства почти като у дома”, предаде БГНЕС.