Най-лесният начин да се избегне голямото чакане е автомобилът да бъде паркиран на опашката в края на работния ден, когато тя е най-малка, каза шофьорът Иван Димитров. Според него това е единственият начин регистрацията да бъде извършена до средата на следващият работен ден. Шофьорите коментираха, че обстановката е изнервена и водачите често разменят остри реплики. Според служител на застрахователно дружество "Бул инс" Калин Балабанов, чийто офис се намира непосредствено до входа на КАТ, една от основните причини за образуването на опашките е новата система за регистрация. Според него, ако преди гишетата са били в състояние да обслужат 1200 души, то сега техният брой не надвишава 700 души на ден. Говорителят на столичния КАТ Любка Маринова каза, че за периода 1 януари - 31 май 2007 г. са регистрирани общо 147 838, като в София са издадени около 82 000 свидетелства за регистрация.