Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли

Няма да се спират автомобили на принципа четни и нечетни номера в дните с превишено замърсяване на въздуха в София.

Обратно в новината

Коментари - Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И в Атина е така-но имат по две една четни другата не така че...без ефект.

Алтернатива: В дните със замърсяване, да се спират всички държавни и общински автомобили.

Кратко пояснение за тези, които искат промяна на данъците за колите. Колите са пренебрежимо малък замърсител на въздуха. Държавата насърчава закупуването на по-екологични коли, като прави отстъпка в данъка за по-новите коли - за тези с Евро 5 и 6 е 60%, а с Евро 3 и 4 е 50%, както и между 30% и 40% за колите с катализатор. Това важи за коли до 100 к.с., т.е. държавата не насърчава да си купувате мощни коли, замърсяващи повече, а ви насърчава да купувате икономични и екологични коли. Вие искате мощни коли, за които да не плащате данък - е няма да стане. Ще плащате.

Достатъчно е да се върнат по-родните им места всички селяндури, придошли след сваляне на Софийското жителство и София ще диша

Докато ни лъжат за колите и ен се занимават със замърсителите в София - горенето на гуми, въглища, дърва и какво ли не още, както и с неизмитите улици, въздухът няма да стане по-чист. Най-вредни за чистотата на въздуха са тези, които използват термини като бангии, таралясници, трошки и т.н.

Нищо не мога да разбера ! Откъде идват тези частици ? Онзи ден цяла София покрита със сняг, коли, разбира се по-малко излезли, пътищата влажни. И всички датчици светят в червено, превишение на нормите 4 пъти. През нощта нищо, сутринта от 8 ч започва силно повишение. Днес - всичко в зелено. Нито едно превишение. Слънчево, сухо, движението нормално. Откъде идват тези частици ? Очевидно не е от колите - няма никаква връзка по време с трафика. Ако беше от колите щеше да има ясна връзка - през нощта чисто, сутринта се увеличава, пик в 10 часа, пик в 17 часа. Няма изобщо такова нещо, изобщо ! Как ще се преборим с проблем, който дори не знаем откъде идва ?

Знае се кой замърсява, много добре се знае, но това са най-вече избирателите на ГЕРБ в гетата, които горят гуми и всичко, което може да гори.

Е те строят естакади, вкарват трафика в града и после щели да спират колите?!

Може да се започне с бонуси за автомобили използващи екологични горива : природен газ, пропан - бутан ....

И с колко ще спадне замърсяването ако всички се качат на "екологични" коли, както предлагаш? От примерно 351 мкг/м3, ще стане 350 мкг/м3. Разбираш ли колко е вредно да се говори за колите, а не за замърсителя.

Първо да оправят данъчната система. Автомобили до 5г да плащат по-малко от старите и замърсяващи бангии. Второ, да вземат да осъществяват реален контрол на изгорелите газове в пунктовете за ГТП. Само с тези 2 мерки ще се саморегулират нещата!

Предлагайки такива мерки, не мислиш ли, че между бангия и новатата ти кола има две кирки разстояние?

Kalin

Тая мярка става в страни където първо доходите на хората са по нормални и второ има механизъм с който да стимулират хората да подменят по стари коли с по нови.У нас и двете неща не са реални в момента.

Икономически мерки да , а за газовете първо да спрат от движение тези със фабрично вградени системи за манипулиране на проверките . И то по списък - моделите са известни.

Моят номер е само с букви - не могат ме спрат :)

Проблемът е, че населението на цяла България се стича в София заради работа и заплата. Защо го търсят под опашката на магарето?

Предлагам да се спират черни и нечерни коли. И коли с жени.

СЕЩАМ СЕ ЗА ПОЧИНА НА СТАЛИН "ИМА ЧОВЕК ИМА ПРОБЛЕМ, НЯМА ЧОВЕК НЯМА ПРОБЛЕМ" НА ТАМ ВЪРВЯТ НЕЩАТА ...........

А ве Софето колко е.......... има няма 2 млн. Ами в Истанбул кво да кажат........

А онзи ден под новината като попитах същото, Дир-ниците защо изтрихте коментара ми?

Kalin

Вместо да се занимават как да облекчат трафика н София те се занимават с глупости и то глупости как без нищо да правят да си пълнят джобовете.Проблема на София е че влизат четири големи булеварда в града и удрят в тапи където се чака сумати време да се премине.Вместо да реализират съществуващи идеи как Сливница България Ботевградско и Цариградско да се отпушат те се опитват с забрани да се правят че нещо правят.Да не говорим че в Центъра няма ни един свестен паркинг каквито има по големите градове по света и човек обикаля и обикаля за да паркира.