Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли
Няма да се спират автомобили на принципа четни и нечетни номера в дните с превишено замърсяване на въздуха в София.
Обратно в новинатаКоментари - Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
кера (нерегистриран)
И в Атина е така-но имат по две една четни другата не така че...без ефект.
xXx (нерегистриран)
Алтернатива: В дните със замърсяване, да се спират всички държавни и общински автомобили.
Факт (нерегистриран)
Кратко пояснение за тези, които искат промяна на данъците за колите. Колите са пренебрежимо малък замърсител на въздуха. Държавата насърчава закупуването на по-екологични коли, като прави отстъпка в данъка за по-новите коли - за тези с Евро 5 и 6 е 60%, а с Евро 3 и 4 е 50%, както и между 30% и 40% за колите с катализатор. Това важи за коли до 100 к.с., т.е. държавата не насърчава да си купувате мощни коли, замърсяващи повече, а ви насърчава да купувате икономични и екологични коли. Вие искате мощни коли, за които да не плащате данък - е няма да стане. Ще плащате.
аре (нерегистриран)
Достатъчно е да се върнат по-родните им места всички селяндури, придошли след сваляне на Софийското жителство и София ще диша
Истината (нерегистриран)
Докато ни лъжат за колите и ен се занимават със замърсителите в София - горенето на гуми, въглища, дърва и какво ли не още, както и с неизмитите улици, въздухът няма да стане по-чист. Най-вредни за чистотата на въздуха са тези, които използват термини като бангии, таралясници, трошки и т.н.
stan_posta@
Нищо не мога да разбера ! Откъде идват тези частици ? Онзи ден цяла София покрита със сняг, коли, разбира се по-малко излезли, пътищата влажни. И всички датчици светят в червено, превишение на нормите 4 пъти. През нощта нищо, сутринта от 8 ч започва силно повишение. Днес - всичко в зелено. Нито едно превишение. Слънчево, сухо, движението нормално. Откъде идват тези частици ? Очевидно не е от колите - няма никаква връзка по време с трафика. Ако беше от колите щеше да има ясна връзка - през нощта чисто, сутринта се увеличава, пик в 10 часа, пик в 17 часа. Няма изобщо такова нещо, изобщо ! Как ще се преборим с проблем, който дори не знаем откъде идва ?
Знае се (нерегистриран)
Знае се кой замърсява, много добре се знае, но това са най-вече избирателите на ГЕРБ в гетата, които горят гуми и всичко, което може да гори.
г (нерегистриран)
Е те строят естакади, вкарват трафика в града и после щели да спират колите?!
112 (нерегистриран)
Може да се започне с бонуси за автомобили използващи екологични горива : природен газ, пропан - бутан ....
И какво (нерегистриран)
И с колко ще спадне замърсяването ако всички се качат на "екологични" коли, както предлагаш? От примерно 351 мкг/м3, ще стане 350 мкг/м3. Разбираш ли колко е вредно да се говори за колите, а не за замърсителя.
Smi (нерегистриран)
Първо да оправят данъчната система. Автомобили до 5г да плащат по-малко от старите и замърсяващи бангии. Второ, да вземат да осъществяват реален контрол на изгорелите газове в пунктовете за ГТП. Само с тези 2 мерки ще се саморегулират нещата!
Мога и друг пример да дам (нерегистриран)
Предлагайки такива мерки, не мислиш ли, че между бангия и новатата ти кола има две кирки разстояние?
Kalin
Тая мярка става в страни където първо доходите на хората са по нормални и второ има механизъм с който да стимулират хората да подменят по стари коли с по нови.У нас и двете неща не са реални в момента.
069 (нерегистриран)
Икономически мерки да , а за газовете първо да спрат от движение тези със фабрично вградени системи за манипулиране на проверките . И то по списък - моделите са известни.
КАМЕН (нерегистриран)
Моят номер е само с букви - не могат ме спрат :)
От болната на здравата глава (нерегистриран)
Проблемът е, че населението на цяла България се стича в София заради работа и заплата. Защо го търсят под опашката на магарето?
Гурбангули Бердимухамедов (нерегистриран)
Предлагам да се спират черни и нечерни коли. И коли с жени.
123 (нерегистриран)
СЕЩАМ СЕ ЗА ПОЧИНА НА СТАЛИН "ИМА ЧОВЕК ИМА ПРОБЛЕМ, НЯМА ЧОВЕК НЯМА ПРОБЛЕМ" НА ТАМ ВЪРВЯТ НЕЩАТА ...........
Амуджата (нерегистриран)
А ве Софето колко е.......... има няма 2 млн. Ами в Истанбул кво да кажат........
21662 (нерегистриран)
А онзи ден под новината като попитах същото, Дир-ниците защо изтрихте коментара ми?
Kalin
Вместо да се занимават как да облекчат трафика н София те се занимават с глупости и то глупости как без нищо да правят да си пълнят джобовете.Проблема на София е че влизат четири големи булеварда в града и удрят в тапи където се чака сумати време да се премине.Вместо да реализират съществуващи идеи как Сливница България Ботевградско и Цариградско да се отпушат те се опитват с забрани да се правят че нещо правят.Да не говорим че в Центъра няма ни един свестен паркинг каквито има по големите градове по света и човек обикаля и обикаля за да паркира.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Руски дронове удариха хотел и корабостроителница в Николаев
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"