Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли
Няма да се спират автомобили на принципа четни и нечетни номера в дните с превишено замърсяване на въздуха в София.
Обратно в новинатаКоментари - Отхвърлиха спирането на четни и нечетни номера на коли | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
кера (нерегистриран)
И в Атина е така-но имат по две една четни другата не така че...без ефект.
xXx (нерегистриран)
Алтернатива: В дните със замърсяване, да се спират всички държавни и общински автомобили.
Факт (нерегистриран)
Кратко пояснение за тези, които искат промяна на данъците за колите. Колите са пренебрежимо малък замърсител на въздуха. Държавата насърчава закупуването на по-екологични коли, като прави отстъпка в данъка за по-новите коли - за тези с Евро 5 и 6 е 60%, а с Евро 3 и 4 е 50%, както и между 30% и 40% за колите с катализатор. Това важи за коли до 100 к.с., т.е. държавата не насърчава да си купувате мощни коли, замърсяващи повече, а ви насърчава да купувате икономични и екологични коли. Вие искате мощни коли, за които да не плащате данък - е няма да стане. Ще плащате.
аре (нерегистриран)
Достатъчно е да се върнат по-родните им места всички селяндури, придошли след сваляне на Софийското жителство и София ще диша
Истината (нерегистриран)
Докато ни лъжат за колите и ен се занимават със замърсителите в София - горенето на гуми, въглища, дърва и какво ли не още, както и с неизмитите улици, въздухът няма да стане по-чист. Най-вредни за чистотата на въздуха са тези, които използват термини като бангии, таралясници, трошки и т.н.
stan_posta@
Нищо не мога да разбера ! Откъде идват тези частици ? Онзи ден цяла София покрита със сняг, коли, разбира се по-малко излезли, пътищата влажни. И всички датчици светят в червено, превишение на нормите 4 пъти. През нощта нищо, сутринта от 8 ч започва силно повишение. Днес - всичко в зелено. Нито едно превишение. Слънчево, сухо, движението нормално. Откъде идват тези частици ? Очевидно не е от колите - няма никаква връзка по време с трафика. Ако беше от колите щеше да има ясна връзка - през нощта чисто, сутринта се увеличава, пик в 10 часа, пик в 17 часа. Няма изобщо такова нещо, изобщо ! Как ще се преборим с проблем, който дори не знаем откъде идва ?
Знае се (нерегистриран)
Знае се кой замърсява, много добре се знае, но това са най-вече избирателите на ГЕРБ в гетата, които горят гуми и всичко, което може да гори.
г (нерегистриран)
Е те строят естакади, вкарват трафика в града и после щели да спират колите?!
112 (нерегистриран)
Може да се започне с бонуси за автомобили използващи екологични горива : природен газ, пропан - бутан ....
И какво (нерегистриран)
И с колко ще спадне замърсяването ако всички се качат на "екологични" коли, както предлагаш? От примерно 351 мкг/м3, ще стане 350 мкг/м3. Разбираш ли колко е вредно да се говори за колите, а не за замърсителя.
Smi (нерегистриран)
Първо да оправят данъчната система. Автомобили до 5г да плащат по-малко от старите и замърсяващи бангии. Второ, да вземат да осъществяват реален контрол на изгорелите газове в пунктовете за ГТП. Само с тези 2 мерки ще се саморегулират нещата!
Мога и друг пример да дам (нерегистриран)
Предлагайки такива мерки, не мислиш ли, че между бангия и новатата ти кола има две кирки разстояние?
Kalin
Тая мярка става в страни където първо доходите на хората са по нормални и второ има механизъм с който да стимулират хората да подменят по стари коли с по нови.У нас и двете неща не са реални в момента.
069 (нерегистриран)
Икономически мерки да , а за газовете първо да спрат от движение тези със фабрично вградени системи за манипулиране на проверките . И то по списък - моделите са известни.
КАМЕН (нерегистриран)
Моят номер е само с букви - не могат ме спрат :)
От болната на здравата глава (нерегистриран)
Проблемът е, че населението на цяла България се стича в София заради работа и заплата. Защо го търсят под опашката на магарето?
Гурбангули Бердимухамедов (нерегистриран)
Предлагам да се спират черни и нечерни коли. И коли с жени.
123 (нерегистриран)
СЕЩАМ СЕ ЗА ПОЧИНА НА СТАЛИН "ИМА ЧОВЕК ИМА ПРОБЛЕМ, НЯМА ЧОВЕК НЯМА ПРОБЛЕМ" НА ТАМ ВЪРВЯТ НЕЩАТА ...........
Амуджата (нерегистриран)
А ве Софето колко е.......... има няма 2 млн. Ами в Истанбул кво да кажат........
21662 (нерегистриран)
А онзи ден под новината като попитах същото, Дир-ниците защо изтрихте коментара ми?
Kalin
Вместо да се занимават как да облекчат трафика н София те се занимават с глупости и то глупости как без нищо да правят да си пълнят джобовете.Проблема на София е че влизат четири големи булеварда в града и удрят в тапи където се чака сумати време да се премине.Вместо да реализират съществуващи идеи как Сливница България Ботевградско и Цариградско да се отпушат те се опитват с забрани да се правят че нещо правят.Да не говорим че в Центъра няма ни един свестен паркинг каквито има по големите градове по света и човек обикаля и обикаля за да паркира.
НАЙ
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост
Автомобилът, причинил тежката катастрофа в Пловдив, се е движил с над 150 км в час
Стар познайник на полицията се взриви при производство на синтетична дрога в апартамент
АП: Русия не иска Харков, целта е да отклони ценни украински резерви от фронта в Донецк и Луганск
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Кметът на Дупница стана обвиняем за "Щом искаш война, ще има война"
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост