През юни 2010 г. КЗК установи, че фирмата е нарушила правилата на лоялната конкуренцияПроизводството бе образувано по искане на Сдружение "Българска асоциация на тютюневата индустрия" (БАТИ) по повод рекламата на цигари The King и Merilyn Slims. 

Комисията глоби "Кингс табако" с имуществена санкция от 333 160 лв. Наложени бяха и глоби за заблуждаваща реклама на "Кингс Табако" и на собственика на марката "Финансконсулт" ЕООД - 3560 лв. и 7120 лв., за надписа на цигарите по билбордовете "2,80 лв. промоционална цена".

Цената на тютюневите изделия, като вид акцизна стока, се определя с наредба на Министерски съвет и не подлежи на промени, поради което поставянето на надпис "промоционална" създава погрешна представа у потребителя, че се касае за отбив от цената, обясниха тогава от КЗК.

Оказа се, че в клипове на поп фокл песни в ефира на музикалния канал "Планета ТВ" от средата на 2009 г. по явен или скрит начин се рекламират въпросните цигари, което е в абсолютно противоречие със регламентираните забрани за реклама на такъв вид продукти. Отделно певците рекламираха цигарите в интервюта по вестници и списания.

На 12 юли 2011 г. Тричленен състав на ВАС потвърди решението на КЗК, но намали санкциите на "Кингс Табако" и "Финансконсулт" съответно на 83 290 лв. и на 3560 лв. на основание съществуващата икономическа криза.

Въпреки признатата с горното съдебно решение забранена реклама на цигарите, петчленен състав на ВАС с решение от 1 март отмени окончателно решението на КЗК, съобщават днес от комисията. Мотивите не се съобщават.
Решението на ВАС е окончателно.