Голямата награда е пътуване до Париж, където световноизвестният фоторгаф Xavier Lambours ще заснеме професионална фотосесия (27-29 юни).
Конкурсът ще протече на три етапа:
1. Гласуване за публикуваните снимки
 2. Селектиране на 308-те най-харесвани снимки
3. Фотографът Xavier Lambours ще избере финални 28 участника, които ще отпътуват за Париж.

Повече информация, можете да намерите на сайта на играта: http://308character.peugeot.bg/

Конкурсът се организира по повод лансирането на новия 308, който вече се продава и в България. Peugeot 308 е с нов дизайн, новаторската микро-хибридна технология e-HDi, оптимизиран разход и емисии от 98 g/km CO2
Стилът на Peugeot 308 вече отговаря на новите естетични кодове на Марката. Външният му вид е в унисон с механиката. Трите силуета (Хечбек, СС и SW) се отличават с „по-технологична“ елегантност, изразена чрез светодиодите и светлинния водач на предните светлини.

308 продължава да излъчва динамика и емоция, особено когато е с новите ксенонови фарове с маска в цвят титан или когато се преобрази в изключителния GTi. Освен стремежа да остане лидер в областта на пътното поведение и удоволствието от управлението, Peugeot 308 си поставя целта да се превърне в еталон за екологичност.

И така, след 508, и новият 308 лансира революционната микро-хибридна технология e-HDi, системата STOP & START последно поколение, с двигателя 1.6 л HDi FAP 112 к.с. Euro 5. С този двигател от средното ниво на гамата, Peugeot предлага, за първи път, избор между механична пилотирана и механична скоростна кутия, за максимално удобство на управлението.

Допълвайки микро-хибридната технология, още много фактори, които влияят върху нивото на емисиите CO2, са оптимизирани :
Маса намалена средно с по 25 кг на автомобил
Лансиране на гуми 16 ‘’ с Ултра Ниско Съпротивление при търкаляне Oптимизиране на двигателите последно поколение (VTi, THP, HDi Euro 5) Cx равен на 0,28 за версиите с нисък разход на гориво

Рекорд в сегмента

Разходът на гориво става еталон :
98 г/км CO2* за 308 хечбек 1.6 l e-HDi FAP 112 к.с. МПСК6
Рекорд в сегмента (в процес на хомологация, на разположение през лятото на 2011 – 104 г/км CO2 при лансирането)

Гамата двигатели, включваща 4 бензинови с мощност от 98 до 200 к.с. на изключителната версия GTi, и 4 дизелови - от 92 до 163 к.с., е оптимизирана, за да бъде още по-пълна и ефикасна от гледна точка на екологията.

Версията от средно ниво, 308 хечбек 1.6 л HDi FAP 92 к.с. с механична ск. кутия е позиционирана отлично, с емисии от едва 110 г/км CO2. Размерите и качеството на оборудването на новия 308 остават непроменени за всички силуети и гарантират простор и комфорт в купето. Същото се отнася и за сигурността, която е все така на най-високо ниво.

Новият 308 ще бъде представен за първи път пред публика на автосалона Женева 2011, а продажбите му в Европа ще започнат през април. Мисията му е да продължи успешната кариера на семейството 308, което има вече близо 900 000 продажби от лансирането си през септември 2007 досега.

Peugeot

Peugeot е единствената марка, която разработва цялостна гама продукти за мобилност, леки, товарни автомобили, скутери, велосипеди и много услуги. Марката присъства в 160 страни, с общо 10 000 центъра за контакт. През 2009 година, Peugeot продаде 1 842 000 автомобила и стана първата по продажби френска марка в света и 10та автомобилна марка. 50% от продадените автомобили Peugeot отделят по-малко от 140 г СО2/км. През 2010, когато ще чества своята 200а годишнина, Марката ще се представи с нов стил, нова идентичност и ще продължи развитието си на международните пазари. Бъдещето на Peugeot започва с лансирането на RCZ, извънсериен автомобил, i0n, 100% електрически, 408 в Китай, три нови модела в Латинска Америка, както и системата за мобилни услуги Mu by Peugeot.