Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности

В разбилия се самолет на "Джърмануингс" във френските Алпи са пътували граждани на 18 държави. 72-ма от 150-те жертви са германци, а 49 - испанци. Няма българи.

Обратно в новината

Коментари - Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По всички медии казаха и показаха толкова много неща, че само ЕГН-тата на загиналите не казаха. Правя се следния извод - на самолета "паднал" в Украйна са пътували само кръгли сираци (включително пилотите и стюардесите), без живи роднини до девето коляно по права и съребрена линия. Същите незнайно как и от къде са се появили на борда, а чисто новите им паспорти са били грижливо съхранявани заедно в една чанта.

При Еърбъсите не се използва хидравлична система за управление а електрическа. При Еърбъс 320 е напълно компютаризирана системата за контрол на самолета в пространството. Нарича се fly-by-wire" - полет по жица. За разлика от управлението на Боинг -където пилота може да изключи компютърното управление и да премина на напълно ръчно такова ,при Еърбъсите това не е толкова лесно. В смисъл,че контролът на полета е зависи почити изцяло от действията на компютъра,който отчита сензорите за ъгъла на атака на вертикалните и хоризонталните елерони. При грешка или излизане от строя на сензорите - бордовият комп не винаги отчита вярно сигнала от сензорите-виж случаят с полет LH1829 Напълно е възможно бордовият компютър да не е позволил на пилотите да променят ъгълът на атака на хоризонталните елерони и това да е довело до катастрофата.

-една напълно хипотетична версия-Излизане от строя на сензорите за атака на елероните. За разлика от докладваният случай при полет LH-1829-Билбао-Мюнхен, то пилотите на катстрофиралият самолет ,явно не са могли да изключат сензорите или не са имали време за това,при което бордовият компютър им е отказал контролът отчитайки все още информацията от сензорите. Подал е команда за навеждане на носа надолу и така до удара! Пилотът се е опитвал да повдигне носа с джойстика ,но компютъра е отказвал да приеме сигнала тъй като сензорите са отчитали съвсем друго състояние на ъгъла на атака и различно състояние на самолета в пространството.

На мене ми се струва, че това е отговорът за марша на Шан Зелизе... !? НО жалко за невините жертви!!

Предлагам всички разбирачи да се свържат с централата в Париж и да им кажат какво се е случило, да не се мъчат горките следователи. Тук в България на всеки 10 човека 9 са експерти по всичко, последния е просто малоумен и не може да навърже 2 думи в изречение... айде със здраве драги "експерти"

Сигурно имаш по-млада леля ???! Пу....!

Една моя версия да не би пилотите да са били упоени с нещо бавнодействащо в-во.за да няма реакция 8 минути.

Да се проверят стюардесите да не са от ИД

Че за кво мее , ако действа 10 менути?

Не се засягай , но в случая става въпрос и за икономии - 10-15 минути са били достатъчни!?

Сложили са приспивателно в кафето.

Много трол днес нещо:)

..и просташки танци!..

му са еб.. ма...!

А версията за контейнвр с космически отпадъци от ръшите -проверява ли се, ба??! За сега Путин е в дъното на всичко лошо!

На тебе ще ти проверят IP -тo!_

А ти какво мислиш, търсят с въртолопите из Алпите? Контейнера!!

Космическите контейнери имат номера - срещу перегрузка!!!??

Между блондинки:!! Първата! Как е възможно 2-3 терористи да овладеят такава огромна машина ,като "Боинг"? - и да я контролират???!! Втората:!!! А ти, не виждаш ли, като излети самолетът, колко малък става? Аз пък се чудя как се събират пътниците и багажът там! Послепис!................. Пожелавам Ви да сте блондинки!!! ... за по-малко душевни терзания..

Пич ,..ка - ти ме разби!!!

Терористите "овладяват" само " Боинги"!!!? ............. асоциират с бой...

Това един го каза за Полицайте този виц бе тъпанаре защо го копира и го пейстна,като само промени полицаи със Блондинки,егати тъпанара си честно:)

Гангела, пичката си пише, че плагиатства! Недей да вадиш ханджар на умряло куче!!

Ако самолета беше на някоя по бедна държава щеше да има едно плюене по тази държава. А пък ако нямаше и чипа от черната кутия щяха да са едни спекулации, едни меморандуми, изисквания към по слабите авиокомпании да покрият определени критерии. Но сега се вижда, че всичко ще се покрие с вина на пилотите.

Неточно изчисление за нужното гориво за полета? Напълно е възможно. Обаче не се знае кинетиката на удара със скалите . При такава скорост и диаметър на останките 600 метра ,остатъкът гориво би трябвало да се пулверизира на огромна площ. Страно наистина. Ако причината е била липса на гориво ,би трябвало да бъде докладвана. Екипажът е имал достатъчно време за това. Обаче странното е друго. Ако е свършило горивото ,поне пилотът е можел да отклони самолета от скалите и да търси инстиктивно по-благоприятно място за удара.

Ами кой!Нали вече са разрешени мобилни устройства,включени на самолета!Кой знае какви програми са измислени,да влезеш в бордния компютър ,сигурно е детска игра за някои!

Аз пък чух свидетелите,които казват ,че самолета просто е летял ниско,нищо друго му е нямало!Бил си е цял-целеничък!И след сблъсъка в скалите-става на сол!Интересното е,че няма пламъци!?При почти пълен резервоар,да не избухне в пламъци,след такъв зверски удар???Като че ли е бил с празен резервоар!

Има нещо съмнително в цялата работа. Примерно: манипулация на датчика за горивото, за да не разберат пилотите, че не е заредено нужното гориво, горивото свършва над "определеното" място и след като двигателите спират пилотите се опитват да се снижат и се надяват на чудо, за да оцелеят.

първо, датчика за горивото не ти е като на автомобил, та да го гледа пилота и да си вика - имам или нямам гориво. при зареждането, което със сигурност е имало преди полета, пилота подписва полученото количество гориво и е негова работа да провери вярно ли е заредено толкова или не. обаче последанат част от поста ти е уникална - според инструкциите при изгасване на двигателите в никакъв случай не се предприема снижаване. идеята е самолета да планира колкото се може по далече и евентуално да направи авариино кацане. по скоро тука случката прилича на катастрофата на Лауда еър 1991 - отворен реверс на единия от двигателите

На борда е имало Мароканци и Иранци....Хмммммм...

тази катастрофа прилича ли ви на другата с Боинга в Донецк? пада отвисоко цели 98 мин, без екипажа да подаде С.О.С.

поправка: 8-9 минути

Имайки предвид някои националности на борда, малко прилича...Боинга в Донецк е свален с ракета.....

Не е свалена от ракета, а от самолетното бордово оръдие на украинския изтребител.

руснаците обичат да се бият , защото на фронта в чужбина е по добре отколкото живота в русия

Евала! Но не си прав за дома.

..ма ка са поизцепи, ба?... Нещо цепна ли ти се?

Е, освен задника му?! Какво друго?

ееееее....закаснявате с инфо...вече е намерена и втората черна кутия... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Доказано е,че без гориво ни самолет фърка,ни автонобил шава!

От видяното необяснимо за мен остава факта, че останките от самолета като, че ли са минали през фуражомелка. Моля коментар от специалисти без политически заигравки и без коментари от всезнайковци.

По последни данни, самолета е паднал заради грешка в компютърната система, по-точно в програмата. Сега ще търсят кой е написал програмата и бъговете.

Паисий

8 минути снижаване със скорост 700 км./ч. Пилотите са били идиоти да не подадат сигнал за бедствие?!!!!

Никой не говори за атентат. Самолет в отлично техническо състояние се разбива с висока скорост без подаден сигнал за бедствие. Каквото и да се е случило на борда той е станал неуправляем внезапно. Вероятността за саботаж не е за пренебрегване. Мир на душите на пътниците. Особено с децата на борда трагедията е още по-голяма.

ПЪРВАТА МИ ИДЕЯ БЕШЕ, ЧЕ Е СВАЛЕН ОТ АТЕНТАТ. продължавам да мисля че екипажа е бил "неутрализиран"!

Трябвало е да уча на времето за пилот,само заради тръпката която може да ти се случи горе:)

Още седмица две малоумни изказвания и клишета, тъпи фрази и лицемерно съжаление и катастрофата ще бъде забравена ! Както бяха забравени хилядите жертви на новите фашисти в Украйна !

добре че фашагите за които говориш се прибраха от отпуската си в Украйна обратно на струговете си в Русия.

Управлението на Аирбусите значително се различава от това на Боинг. При боинга има традиционо два шурвала свързани помежду си и действията на единият пилот се усещат от другия, по промяната на посоката на шурвала. При аурбусите управлението е с джойстици,като всеки едни джойстик може да управлява самолета по отделно и самостоятелно. Контролът на полета се извършва чрез мониторинг на приборите. При инцидентът с AF477 пилотската грешка е довела до катастрофата на престижната Аирфранс. Ако Аирбъсите са снабдени и с софтуер който да изпише-тръбите на пито замръзнаха, недей дърпай носа нагоре защото ще се сринем тази трагедия никога нямаше да се случи с френският лайнер.

ДРЪН ДРЪН ТА ПЛЯС:)

kumalissa73@

Прав е човека. Потърси в гугъл airbus 320 cockpit

Както писах по-долу,аероплаването се учи от грешките си. За съжаление тези грешки ,са винаги човешки фактор -къде при ремонта ,къде при констуирането и най-вече при пилотирането и обслужването на хвърчилото. Не се изключват и умишлените актове на сваляне на хвърчила. Всичко това води до жертви. След инцидента с АF447,пилотите се научиха-надяваме се да е така-да разчитат вярно алармите и да разпознават грешките на датчиците за отчитане на скороста. Сигурно са се научили и да не дърпат джойстика към себе си,когато самолетът вече няма нужната скорост за да осигури подемна сила,която да го издигне. Това дали са си научили урока,ще разберем само и единствено ако летим на Аирбъс и останем живи след това.

Има ли такъв симулатор някъде да я изпитам каква е тръпката и адреналина,когато Самолета набере скорост към земята преди да се разбие,сигурно е много яко а??ще бъде незабравима тръпка.

ти в ред ли си? каква трупка булнуваш?! загинали са хора!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Келеш ще викаш на сина си бе тупан:)

"Това без съмнение са най-тежките дни за "Луфтханза" в историята й. Не искаме никога вече

Тъпа анкета. Страх ли ви е да летите със самолет? Защо да ме е страх!? В България за годината 2014 на пътищата смъррта си са намерили 700 души. В самолетни катастрофи смъртта си намират 800 души през 2014 В ЦЯЛ ЗВЯТ! Статистически е много по-вероятно да умра на път от работа за вкъщи.

Вероятността може и да е под един процент, но когато засегне теб или членове на семейството за теб или за тях е 100 процента.

lu4ka

'Що, ако те блъсне кола, твоите роднини няма ли да са засегнати. Човекът ти говори за статистика. Я виж само за миналата година броя на жертвите на авт. катастрофи само в България.

Мирише ми на ракета "земя-въздух" на сепаратистите от Донбас?!

Казах ви,стига сте се оплаквали,щот сте лоши! Само ривете,ми запретнете ръкави и работете бе,направо сте мърши!

браво на нашите посолства,за постоянната връзка и информация за българи на борда.то им е задължение де,но все пак.

Какво трябва да стане,че преди да се качиш на Самолет да си 100% сигурен че няма да падне???какво???

За вас символа е един. Не е имало 16та националност.

Живота си тече... Оправихме хипотезите за взрива в склада на ВМЗ Сопот, в момента сме на вълна версии ЕЪРБЪС... До утрешната сензация... -И така,цял живот залъгване! И неразрешими проблеми!

Предлагам да му ударим един голям рев - да си отработим заема от 16 милиарда с който ще ни покажат своята "евросолидарност".

Разликата е че ако е гръмнал във въздуха,смърта им е настъпила веднага и не е било нужно да усетят ускорението и тръпката и адреналина,докато стигнат до земята.

Ами като толкова търсиш подобна тръпка и "ускорение" освен да ти го пожелаем, какво друго можем да направим.

ЖП то е най-сигурен и евтин транспорт. Жалко, че е в такова окаяно състояние БДЖ то ни. Не съм пътувал с влак от 2000г. Дали има още вагон ресторанти? Да забиеш мацка във влак е по-лесно от колкото да се надвикваш с проститутките в дискотеките.

Много сте лоши,тва е!

Ръбести българи,акъл не може да ви се налее с фуния!

Някой може ли да ми отговори - това групова карма ли е или чиста случайност?!

казва ли ти някои

Първото е!

Колко сте смешни, колко сте смешни! Та вие заради тях не можете да си позволите да летите, а какви сополи от "съпричастност" въртите.