Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности

В разбилия се самолет на "Джърмануингс" във френските Алпи са пътували граждани на 18 държави. 72-ма от 150-те жертви са германци, а 49 - испанци. Няма българи.

Обратно в новината

Коментари - Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Псаки: Виновни са донбаските сепаратисти!! Аре зомбита, почвайте да пригласяте в хор..

Егати тъпите самолети като тръгне да пада и всички чакат да умрат вместо най после да ги направят с катапулти и парашути дори да се оплетат половината другата половина пак може да оцелее сега дори ги правят на по 3 етажа

постът ти потвърждава твърдението, че "руснак" е диагноза.

ДА СТАНЕ НЕЩО И ДА НЯМА БЪЛГАРСКО УЧАСТИЕ....

Пич, на височината на която летят тия самолети почти няма въздух - нито за парашут, нито за дишане...

Диагноза е, когато си играеш на "цивилизация", и същевременно се правиш че не виждаш..

Да почиват в мир! Това е резултата от започващия технологичен упадък и корупция.

Днес една ми вика в една верига магазини-Защо сме толкова бедни бе господине? Викам-Един Бог знае!

Милите хора! Какъв ужас - цял клас ученици! Горките им родители и близки... Моите искрени съболезнования.

Иранец ???

Мангизите за подръжка свършиха. Няма мангизи и за нови самолети. Измисляме нискобюджетна компания. Скъсваме от пробег, вече използвани преди това самолети. Товарим хвърчилата с групи ученици,за да не плащат родителите им скъпите редовни хвърчила. После им събираме труповете по скалите на някоя планина. След това обявяваме случаят за трагедия. Вземаме си поуки...докато не се случи отново. После отново си вземаме поуки до следващият случай . И така до безкрай! Мир на душите на тези трагедии.

Че кой друг??

Естествено,че ще жалим за жертвите,а за българския народ кой ще жали,а?

Защо се политизира?

Абе ако тръгне да пада самлет шанса да оцелееше е нулев. При аварииен катапулт с парашут може човек да изпадне в безсъзнание но все пак има шанс да оцелее ...

На фона на това, че този модел Еърбъс превозва над милиард пътници годишно все пак авиацията остава най-сигурния транспорт. Вижте колко хора умират в автопроизшествия годишно,само в България ?

Това в никакъв случай не означава компромис със сигурността на пасажери и екипаж . Стига спекулации !

Всичко е вярно! Докато не се окаже ,че някой чете статистиката с наши близки или самите нас!

Със имената на нашите близки или самите нас...извинявам се.

Преди няколко години, като падна на airfrane една от най-скъпите компании по-топло ли ти стана, че не е лоу кост и с нов самолет??

Не е важно пилотите само да са опитни. За да излети тоя самолет от Барселона в 09:15, преди това е бил около 1 час на самото летище. Преди това е летял около 2 часа от Дюселдорф до Барцелона. Пилотите са длъжни да се явят минимум 1 час по рано на летището за което са станали по тия прости сметки около 04:00 часа сутринта. Нека разследващите проверят в колко часа им е завършил предишния работен ден. По мое мнение в която и да е нискотарифна компания (а и не само в нискотарифните) работни времена не се спазват. Нормалното работно време на пилотите почти всеки ден надхвърля 12 часа (за сравнение, на който и да е шофьор му е забранено да шофира повече от 8 часа). Тия хора постоянно летят уморени до краен предел и в случай на аварийна ситуация това оказва огромно влияние върху действията им. В моемнта българското и европейското законодателство позволява на авиокомпаниите, пилотите им да работят 12, 14 и дори16 часа при определени обстоятелства, което се използва ежедневно от собствениците им за намаляване броя на служителите макар, че това винаги е за сметка на безопастността на полетите. Запознат съм много отблизо с естеството на работата, затова от мен поклон, че при тия условия на работа, успяват да намалят броя на инцидентите до минимум.

Колко сте смешни, колко сте смешни! Та вие заради тях не можете да си позволите да летите, а какви сополи от "съпричастност" въртите.

Ти сериозно ли?

Някой може ли да ми отговори - това групова карма ли е или чиста случайност?!

Много сте лоши,тва е!

Много си зле да мислиш че това е най-сигурния транспорт. Айде стига с тези маркетингови трикове. Най-сигурен на база какво? Колко са оцелелите при една авиокатастрофа - почти винаги нула. При колко птп обикновено има само счупени брони и фарове. Колко са хората които ежедневно шофират - миже би милиард? Ако изравним броя на шофиращите които може да са 500-600-700 млн. Души пък дори и милилиард с тези които имат право да пилотират пътнически самолети , които са колко 20-30-40 хил души дори 100 хил човека да са и какво излиза. Айде представи си че всеки ден стотици милиони си изкарват самолета и си хвъркат из целия свят. Колко ли щяха да са авиокатастрофите. Затова недей да сравнявал домати с грозде.

Ръбести българи,акъл не може да ви се налее с фуния!

казва ли ти някои

ЖП то е най-сигурен и евтин транспорт. Жалко, че е в такова окаяно състояние БДЖ то ни. Не съм пътувал с влак от 2000г. Дали има още вагон ресторанти? Да забиеш мацка във влак е по-лесно от колкото да се надвикваш с проститутките в дискотеките.

Разликата е че ако е гръмнал във въздуха,смърта им е настъпила веднага и не е било нужно да усетят ускорението и тръпката и адреналина,докато стигнат до земята.

Предлагам да му ударим един голям рев - да си отработим заема от 16 милиарда с който ще ни покажат своята "евросолидарност".

Живота си тече... Оправихме хипотезите за взрива в склада на ВМЗ Сопот, в момента сме на вълна версии ЕЪРБЪС... До утрешната сензация... -И така,цял живот залъгване! И неразрешими проблеми!

За вас символа е един. Не е имало 16та националност.

Първото е!

Какво трябва да стане,че преди да се качиш на Самолет да си 100% сигурен че няма да падне???какво???

браво на нашите посолства,за постоянната връзка и информация за българи на борда.то им е задължение де,но все пак.

Казах ви,стига сте се оплаквали,щот сте лоши! Само ривете,ми запретнете ръкави и работете бе,направо сте мърши!

Това което казва господина е точно така. Брат ми е пилот в гражданската авиация от 8 години , работи във Финнеар , и ми е споделял , че много негови колеги от други авиокомпании имат дълъг работен ден (повече от 12 часа ). Докато не се промени законодателството в Европа и да се регламентира нормален работен ден , като в това време влиза и подготовката за полета и след края му , няма да се оправят нещата. Напротив , ще зачестяват инцидентите.

Мирише ми на ракета "земя-въздух" на сепаратистите от Донбас?!

Тъпа анкета. Страх ли ви е да летите със самолет? Защо да ме е страх!? В България за годината 2014 на пътищата смъррта си са намерили 700 души. В самолетни катастрофи смъртта си намират 800 души през 2014 В ЦЯЛ ЗВЯТ! Статистически е много по-вероятно да умра на път от работа за вкъщи.

"Това без съмнение са най-тежките дни за "Луфтханза" в историята й. Не искаме никога вече

Браво !!! 100+

Келеш ще викаш на сина си бе тупан:)

Има ли такъв симулатор някъде да я изпитам каква е тръпката и адреналина,когато Самолета набере скорост към земята преди да се разбие,сигурно е много яко а??ще бъде незабравима тръпка.

Управлението на Аирбусите значително се различава от това на Боинг. При боинга има традиционо два шурвала свързани помежду си и действията на единият пилот се усещат от другия, по промяната на посоката на шурвала. При аурбусите управлението е с джойстици,като всеки едни джойстик може да управлява самолета по отделно и самостоятелно. Контролът на полета се извършва чрез мониторинг на приборите. При инцидентът с AF477 пилотската грешка е довела до катастрофата на престижната Аирфранс. Ако Аирбъсите са снабдени и с софтуер който да изпише-тръбите на пито замръзнаха, недей дърпай носа нагоре защото ще се сринем тази трагедия никога нямаше да се случи с френският лайнер.

Вероятността може и да е под един процент, но когато засегне теб или членове на семейството за теб или за тях е 100 процента.

ДРЪН ДРЪН ТА ПЛЯС:)