Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности
В разбилия се самолет на "Джърмануингс" във френските Алпи са пътували граждани на 18 държави. 72-ма от 150-те жертви са германци, а 49 - испанци. Няма българи.
Обратно в новинатаКоментари - Жертвите на полет 4U9525 от 18 националности | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
rusnak (нерегистриран)
Псаки: Виновни са донбаските сепаратисти!! Аре зомбита, почвайте да пригласяте в хор..
Луека турболуенция (нерегистриран)
Егати тъпите самолети като тръгне да пада и всички чакат да умрат вместо най после да ги направят с катапулти и парашути дори да се оплетат половината другата половина пак може да оцелее сега дори ги правят на по 3 етажа
мдаа (нерегистриран)
постът ти потвърждава твърдението, че "руснак" е диагноза.
007 (нерегистриран)
ДА СТАНЕ НЕЩО И ДА НЯМА БЪЛГАРСКО УЧАСТИЕ....
лудия (нерегистриран)
Пич, на височината на която летят тия самолети почти няма въздух - нито за парашут, нито за дишане...
rusnak (нерегистриран)
Диагноза е, когато си играеш на "цивилизация", и същевременно се правиш че не виждаш..
Трагедия (нерегистриран)
Да почиват в мир! Това е резултата от започващия технологичен упадък и корупция.
БГ (нерегистриран)
Днес една ми вика в една верига магазини-Защо сме толкова бедни бе господине? Викам-Един Бог знае!
Мир на праха им (нерегистриран)
Милите хора! Какъв ужас - цял клас ученици! Горките им родители и близки... Моите искрени съболезнования.
??? (нерегистриран)
Иранец ???
чичо (нерегистриран)
Мангизите за подръжка свършиха. Няма мангизи и за нови самолети. Измисляме нискобюджетна компания. Скъсваме от пробег, вече използвани преди това самолети. Товарим хвърчилата с групи ученици,за да не плащат родителите им скъпите редовни хвърчила. После им събираме труповете по скалите на някоя планина. След това обявяваме случаят за трагедия. Вземаме си поуки...докато не се случи отново. После отново си вземаме поуки до следващият случай . И така до безкрай! Мир на душите на тези трагедии.
Psaki (нерегистриран)
Че кой друг??
БГ (нерегистриран)
Естествено,че ще жалим за жертвите,а за българския народ кой ще жали,а?
Тоев (нерегистриран)
Защо се политизира?
pantudi (нерегистриран)
Абе ако тръгне да пада самлет шанса да оцелееше е нулев. При аварииен катапулт с парашут може човек да изпадне в безсъзнание но все пак има шанс да оцелее ...
голяма трагедия (нерегистриран)
На фона на това, че този модел Еърбъс превозва над милиард пътници годишно все пак авиацията остава най-сигурния транспорт. Вижте колко хора умират в автопроизшествия годишно,само в България ?
''нискобюджетна компания'' (нерегистриран)
Това в никакъв случай не означава компромис със сигурността на пасажери и екипаж . Стига спекулации !
чичо (нерегистриран)
Всичко е вярно! Докато не се окаже ,че някой чете статистиката с наши близки или самите нас!
чичо (нерегистриран)
Със имената на нашите близки или самите нас...извинявам се.
дядо (нерегистриран)
Преди няколко години, като падна на airfrane една от най-скъпите компании по-топло ли ти стана, че не е лоу кост и с нов самолет??
90 (нерегистриран)
Не е важно пилотите само да са опитни. За да излети тоя самолет от Барселона в 09:15, преди това е бил около 1 час на самото летище. Преди това е летял около 2 часа от Дюселдорф до Барцелона. Пилотите са длъжни да се явят минимум 1 час по рано на летището за което са станали по тия прости сметки около 04:00 часа сутринта. Нека разследващите проверят в колко часа им е завършил предишния работен ден. По мое мнение в която и да е нискотарифна компания (а и не само в нискотарифните) работни времена не се спазват. Нормалното работно време на пилотите почти всеки ден надхвърля 12 часа (за сравнение, на който и да е шофьор му е забранено да шофира повече от 8 часа). Тия хора постоянно летят уморени до краен предел и в случай на аварийна ситуация това оказва огромно влияние върху действията им. В моемнта българското и европейското законодателство позволява на авиокомпаниите, пилотите им да работят 12, 14 и дори16 часа при определени обстоятелства, което се използва ежедневно от собствениците им за намаляване броя на служителите макар, че това винаги е за сметка на безопастността на полетите. Запознат съм много отблизо с естеството на работата, затова от мен поклон, че при тия условия на работа, успяват да намалят броя на инцидентите до минимум.
rusnak (нерегистриран)
Колко сте смешни, колко сте смешни! Та вие заради тях не можете да си позволите да летите, а какви сополи от "съпричастност" въртите.
rusnak (нерегистриран)
Ти сериозно ли?
питам сериозно (нерегистриран)
Някой може ли да ми отговори - това групова карма ли е или чиста случайност?!
БГ (нерегистриран)
Много сте лоши,тва е!
Anton (нерегистриран)
Много си зле да мислиш че това е най-сигурния транспорт. Айде стига с тези маркетингови трикове. Най-сигурен на база какво? Колко са оцелелите при една авиокатастрофа - почти винаги нула. При колко птп обикновено има само счупени брони и фарове. Колко са хората които ежедневно шофират - миже би милиард? Ако изравним броя на шофиращите които може да са 500-600-700 млн. Души пък дори и милилиард с тези които имат право да пилотират пътнически самолети , които са колко 20-30-40 хил души дори 100 хил човека да са и какво излиза. Айде представи си че всеки ден стотици милиони си изкарват самолета и си хвъркат из целия свят. Колко ли щяха да са авиокатастрофите. Затова недей да сравнявал домати с грозде.
БГ (нерегистриран)
Ръбести българи,акъл не може да ви се налее с фуния!
Vanga (нерегистриран)
казва ли ти някои
magit@abv.bg
ЖП то е най-сигурен и евтин транспорт. Жалко, че е в такова окаяно състояние БДЖ то ни. Не съм пътувал с влак от 2000г. Дали има още вагон ресторанти? Да забиеш мацка във влак е по-лесно от колкото да се надвикваш с проститутките в дискотеките.
васко
Разликата е че ако е гръмнал във въздуха,смърта им е настъпила веднага и не е било нужно да усетят ускорението и тръпката и адреналина,докато стигнат до земята.
fdf (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Spartan (нерегистриран)
Предлагам да му ударим един голям рев - да си отработим заема от 16 милиарда с който ще ни покажат своята "евросолидарност".
да живеят сензациите... (нерегистриран)
Живота си тече... Оправихме хипотезите за взрива в склада на ВМЗ Сопот, в момента сме на вълна версии ЕЪРБЪС... До утрешната сензация... -И така,цял живот залъгване! И неразрешими проблеми!
rusnak (нерегистриран)
За вас символа е един. Не е имало 16та националност.
отговарям сериозно (нерегистриран)
Първото е!
васко
Какво трябва да стане,че преди да се качиш на Самолет да си 100% сигурен че няма да падне???какво???
Ot men (нерегистриран)
браво на нашите посолства,за постоянната връзка и информация за българи на борда.то им е задължение де,но все пак.
БГ (нерегистриран)
Казах ви,стига сте се оплаквали,щот сте лоши! Само ривете,ми запретнете ръкави и работете бе,направо сте мърши!
Todor (нерегистриран)
Това което казва господина е точно така. Брат ми е пилот в гражданската авиация от 8 години , работи във Финнеар , и ми е споделял , че много негови колеги от други авиокомпании имат дълъг работен ден (повече от 12 часа ). Докато не се промени законодателството в Европа и да се регламентира нормален работен ден , като в това време влиза и подготовката за полета и след края му , няма да се оправят нещата. Напротив , ще зачестяват инцидентите.
поручик Голицин (нерегистриран)
Мирише ми на ракета "земя-въздух" на сепаратистите от Донбас?!
Анкетата на дир (нерегистриран)
Тъпа анкета. Страх ли ви е да летите със самолет? Защо да ме е страх!? В България за годината 2014 на пътищата смъррта си са намерили 700 души. В самолетни катастрофи смъртта си намират 800 души през 2014 В ЦЯЛ ЗВЯТ! Статистически е много по-вероятно да умра на път от работа за вкъщи.
l (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Не искаме"Луфтханза" (нерегистриран)
"Това без съмнение са най-тежките дни за "Луфтханза" в историята й. Не искаме никога вече
ффф (нерегистриран)
Браво !!! 100+
васко
Келеш ще викаш на сина си бе тупан:)
васко
Има ли такъв симулатор някъде да я изпитам каква е тръпката и адреналина,когато Самолета набере скорост към земята преди да се разбие,сигурно е много яко а??ще бъде незабравима тръпка.
чичо (нерегистриран)
Управлението на Аирбусите значително се различава от това на Боинг. При боинга има традиционо два шурвала свързани помежду си и действията на единият пилот се усещат от другия, по промяната на посоката на шурвала. При аурбусите управлението е с джойстици,като всеки едни джойстик може да управлява самолета по отделно и самостоятелно. Контролът на полета се извършва чрез мониторинг на приборите. При инцидентът с AF477 пилотската грешка е довела до катастрофата на престижната Аирфранс. Ако Аирбъсите са снабдени и с софтуер който да изпише-тръбите на пито замръзнаха, недей дърпай носа нагоре защото ще се сринем тази трагедия никога нямаше да се случи с френският лайнер.
Мони (нерегистриран)
Вероятността може и да е под един процент, но когато засегне теб или членове на семейството за теб или за тях е 100 процента.
васко
ДРЪН ДРЪН ТА ПЛЯС:)
bibi (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
НАЙ
Пуснаха нов аудио епизод с Кирил Петков
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Военна прокуратура е пристигнала на скоростно асфалтираното местопроизшествие с кола на НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Пуснаха нов аудио епизод с Кирил Петков
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Военна прокуратура е пристигнала на скоростно асфалтираното местопроизшествие с кола на НСО