Софиянци против закриване на трамвайна линия

Жители на кв. „Лозенец” протестират срещу намерението на Столична община да закрие трасето на трамвай № 6, което стига до техния квартал.

Обратно в новината

Коментари - Софиянци против закриване на трамвайна линия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е важно какво искат софиянци. Важно е ,какво иска СО.Никой не ни иска мнението И с изборите е така. Ние си гласуваме,а ги ПЕЧЕЛИ Борисов.Тъй че,тези подписи ще събират прах нейде,също като стотици хиляди,които отлежават в мазетата на парламента.

По принцип теорията казва, че метрото трябва да се дублира с надземен транспорт, като на една спирка на метрото има 2-3 спирки на надземният транспорт. В случая шестицата даже не дублира метрото, освен в някои отсечки. Метрото не минава по бул. Христо Ботев, където върви шестицата и т.н.

Вият на умряло червените авантаджии , защото в трамвая може да се возиш на аванта , а в метрото без карта и билет не става ! Иначе този трамвай се движеше по същото трасе като метролъча от Обеля до Лозенец - какъв е смисъла тогава от него !? Че да ходиш от басейна Спартак до мола срещу хотел Хемус ли !?

За съжаление всички промени по транспорта в София през последните 28 години, доведоха до по-лошо. Особено много се влоши транспорта със закриването на трамвайни и автобусни линии, или с промяната на маршрута им. Метрото в София не е слънце, за да огрее навсякъде. метрото се ползва от сравнително малък процент от пътуващиоте в София и без надземният транспорт, хората ще си позлват колите, вместо да се чудят как да си свършат работата с градския транспорт.

Инвестицията - МЕТРО, трябва да се избива! За това софиянци от точка А до т.Б минимум с 5/пет/ билета за градски транспорт!

Много ме е страх от временни неща, те се оказват най-постоянни! както се случи и с коловоза на ул.Скобелев - чакай, за да мина / трамваи 1,6,7/ Трамваите са в жилищата на хората . а бул. Витоша тъне в мърсотия и калпава настилка .

1. Крайно разточителство е изградена инфраструктура да не се използва. Това дали го оценяват общинските служители!? 2. Неразумно е един общински служител какъвто е кмета да не си спазва обещанието. 3. Дори ако допуснем, че един екологичен транспорт като трамвая не е рентабилен, той в крайна сметка не вреди колкото дори един автобус по трасето.

Тия в Лозенец да не вият. В Самоков също няма трамвай.

линията може да се използува и да се пусне електрически самоуправляващ шатъл

Гласувайте още за лъжливата гербераска кметица зер се пишете големи ''демократи'' като сте в баровски квартал пък после и да врякате все тая.. Та фандъка ако не излъже няма да е на този пост поставен от боко като знаем какво сам казва - и магаре да предложа ще го изберът...

кой ще я поддържа тая дълга дължина!?! искали транспорт! кви сте вие бе ? ;)) я народе жули пеша... жуленьето е здравье! после ще благодарите на общите общинари... а дотогава я... по 5лв от всички! ;)))

За съжаление, непрекъснатото прекриояване на трамвайната мрежа може д е изгодно за общината, но е неудобно за хората, особено за тези за които достъпът до метрото е проблемен (стълби, неработещи асансьори и т.н.) или за тези които трябева да минат 5-600 метра за да стигнат до трамвай или метро.. Една лека недомислица (според мен) беше и спирането на трамвайте по Витоша. Да не говорим за последните обръщания на посоката на движение по Борис и Лавеле (и Позитано да не забравя).

Същото стана и с трамвайната линия, която свързваше центъра с Дървеница. Трамваи с номера 2 и 19 севързваха Дървеница с Орландовци и с Княжево, минавайки през центъра. Много удобни линии бяха, ама пречеха на крадливата учителка и тя ги закри! Докато тая пачавра е на власт - така ще е. Вина носят тези, които са гласували за нея.

Я пак,от кога няма 2 и 19....

Навред кипи безсмислен труд! В София, по идеите на общинарите и главно на фандъковия любимец Крусев - особено много и най-безсмислен! Що не го закриете този град изобщо?! Защо ги търпим тия още, хора?! Откъсват квартал след квартал от центъра, помежду си вече са недостъпни частите на столицата ... А крусевите идеи нямат край - коя от коя по-лоши и неприятни, и неудобни за софиянците! Крусев ли е най-новата звезда в ГЕРБ, чиито безумни експерименти в нашия град струват куп евро-пари, а носят само разочарования и напрежение за жителите на един двумилионен град?! ДОКОГА, БЕ, ДОКОГА?!

Да му имаме "Логиката" на тоя крутен Крусев! Шестцата обслужвала много хора по новия си маршрут! Но това не може да е причина и оправдание да се лишат други хора от обслужване с трамвай!Само местят, поправят, вдигат шумотевица - като с нощния транспорт! Нищо няма да излезе, ама ще глътнат 800 000 лв. Как може да струва толкова ???!!!

На седмицата 2 спирки се покриват от метрото, на осмицата още повече, закрийте ги и постройте там молове, солариуми, фотоволтаици, импулсни телефони, изобщо дайте на Гинка да поинвестира, финансирането е малко тайна, но вече го е осигурила пък е сигурно, че накрая няма да забрави стрина Йорданка, бате Бойко и молитвено закусващия Цветан

Има едни теренчета зад/отстрани на мола, бившия паркинг на паяците. Този парцел се продава. Някой май се облизва да строи нещо там, и трамвайната линия пречи.

ненаядоха се тия, бе!!!!

В целия нормален свят развиват трамвайния транспорт, защото е екологичен и евтин, само ние тука се правим на умни да закриваме трамвайни линии. В цяла Западна Европа хората правят довеждащи до метрото трамвайни линии, само ние не мислим и закриваме. Евала.

внук на готвач да управлява България, а не син на огнеборец!

Аз пък не искам! Като гледам какви болни глави се изявяват по телевизията като топ-готвачи- не!!!! Болни за слава , пари м властване и гавра с подчиненеите - това демонстрират готвачите - поне тези, които показват! А другите са мърлячи - кошмари в кухнята!

Като този с физиономията на селски лакей!?

Най-важно е Правителството да е стабилно!

Всички говорят за едни 700м от мола до колелото. Интересно дали е много разумно да се поддържа цяла трамвайна линия за едни 700м., които са дублирани и от автобус?

Все трябва да ви се обяснява 700 метра е от спирката до метрото,а нагоре по квартала и особено около парка. Хайде, ако си млад и през лятото няма проблеми, но има възрастни хора и малки деца те какво да правят.

goose

минават напряко и пътя остава пак толкова. Или слизат до сега съществуващата трамвайна линия и взимат 102 за една спирка до метрото.

Колелото на трамвая и автобусната спирка са на 300 метра една от друга. Егати дублажа... И тук не става въпрос само за тези 700 метра. На трамвая маршрутът е доста по-дълъг.

Експериментите продължават. Вече колко години, се учат как се управлява град?

Няма искам, не искам построиха метро и, ако трябва ще ходите пеша за да го ползвате. Дали ви върши работа и трябва да сменяте по няколко превозни средства за да стигнете където трябва това си е ваш проблем, вие си я избрахте.

Стигаш до метрото с кола - паркираш в калта до него, после прецапваш през градинката, изстъргваш калта от обувките и продължаваш напред ... 3 паркинга направиха и до там - ако не ти е удобно - твой проблем. Паркинг има ли - има. Препътувай половината град в обратна посока с кола или градски транспорт.

Не ме открехвай много добре знам къде какво има метрото не ми върши никаква работа затова си карам колата

закрийте тва тъпо село, а самоковската селянка и останали гробарски тарикати - в панделата!

ха, дано!

СО планира да закрие всички трамвайни линии и по техните трасета да направи велоалеи за чудо и приказ, за да може Брюксел да зине и да каже 'евала Данче'. Така че стари и нови софиянци учете се да карате колелета ...

Ъхъ, и на театър, на кино, на гости, изобщо навсякъде ще хукнем с колела, така ли?! Потни, морни, оплискани с вода и кал от локвите, пристигаме там и почваме да четкаме дрехи, коси, лица ... Час ли, два ли след излизане от дома?! А вечерта след всичко - още час-два по тъмните улици с гонки и мутри с Ауди и БМВ - обратно към дома ... За да се харесва данчето и евгени на партийните си и евро-спонсори?! Какво безумие стана тоя градски транспорт! Няма ли да се вдигнем софиянците и да протестираме срещу тоя изрод крусев?! ДОКОГА, БЕ, ДОКОГА?!

Ами ще го махат,като в него, след като направиха метрото не се вози почти никой,няма как да го държат! По цял ден трамваите в тази посока вървят почти празни!

Ти пък как разбра, като линията в тази отсечка не функционира от 7 години?

Нова лъжа, спряха го точно преди 2 години, заради затворения "Патриарх Евтимий". Сега Патриарха е пуснат, така че да пускат и трамвая.

Нали Софиянци имат коли особено тези в Лозенец ! Нали са аристократи ! Аристократите не се возят на трамвай ! Там е само провинциалистите които нямат пари за димящи кутии !

Много провинциалисти в този Лозенец :D

в интерес на истината, за тази една спирка от Спартак до мола вътре съм виждал не повече от 5 човека да се лашкат, а пеша е 3 мин.

Пробвай ги тези 3 минути през зимата, като навали сняг ;)

от входа на мола до спирката/колелото е точно 700 метра, мислех, че е половин километър, но се оказа 700. Не познавам човек да го мине пеша за 3 минути, затова спрете да лъжете, колкото и да ви е мила Фандъкова

НА ТИЯ ОТ ЛОЗЕНЕЦ ИМ НАПРАВИХА МЕТРО, ЩЕ ИМ ПРАВЯТ ТРОЛЕЙ, ИСКАТ И ТРАМВАЙ, ХЕЛИКОПТЕРИ НЯМА ЛИ ДА ПОИСКАТ. ЦЕЛИЯТ БЮДЖЕТ НА СОФИЯ ДА ХРАНТУТИ ГАЛЕНИЦИТЕ ОТ ЛОЗЕНЕЦ.

Точна така и трамвай 1 да е по-редовен, не както сега на половин час

Общинярите основно се занимават с усвояване на имоти преобразуването им и с времето улапването по схема, не се спират пред нищо, държавно, общинско, особено частно, законът който навремето го прокара бойко когато беше кмет и по беден го интересуваха имотчета, сега го ползват с голям кеф тия, и заради тях ще има нова реституция след време защото прибират безугледно по някакъв измислен закон, като дядовците си на девети септември'

Тва едно изречение ли е...

По същата линия минава метро...

минава, ама друг път

Метрото не покрива целия маршрут на трамвая. И изобщо не мога да разбера каква е тая мания на общината да закрива точно трамвайни линии. Точно този маршрут си е един от най-известните в София. Миналата година оставиха паветата на Дондуков, защото искали да запазят автентичния вид на града, а сега искат да закрият една от най-старите трамвайни линии.

Къде минава припокриват се в участъка от НДК до хотел "Хемус".