Коментари - Двамата загинали пилоти са предприели необосновано висок риск, самолетът е бил изправен | dnes.dir.bg
назад

Двамата загинали пилоти са предприели необосновано висок риск, самолетът е бил изправен

Бъдете сигурни, че онези, които не служат по правилата и не спазват устава, и не могат да носят тежестта на службата, няма да продължават да заемат тези отговорни длъжности, заяви Атанас Запрянов

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Двамата загинали пилоти са предприели необосновано висок риск, самолетът е бил изправен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И да си български политически лидер,мафиот,схемадждия за еврофондове,точене и пране на пари и тяхното узаконяване също има риск да се провалиш! Господ забавя но не забравя!

Във живота винаги има риск,никой за съжаление не може да бъде до живот застрахован от грешка,нещастен случай,банкрут,даже и самите застрахователи,грешат даже и цели държави със целият политически и интелектуален елит!Пример,Русия,България,Северна Корея и други бивши сателити държави на разпадналият СССР,СИВ и Варшавският Военен Договор,българската държавност също е губеща и несъстоятелна,та какво остава за двама български военни летци!

можем и самолет да карам

тия двамата ме разглобиха ????

аз за тва не идвам

Евро натовци сме били? Ние останахме без пилоти в мирно време...Дано не се наложи да воюваме че за ден ще ни приключи цялата авиация. След 20 г. в НАТО нашите пилоти летят на самолети от 1968 г., закупени през 1986 г. Всичко читаво и по-ново е предадено на ционистко-фашисткия режим в Киев като “излишък” на БА! Кой разпореди да се провежда пред чужди гости и наши посетители авиошоу и защо е нужен такъв цирк и шоу със самолети от 60-те и 70-те г. на миналия век? Трябва да се започне разследване и арест от най-високите постове, от некадърното ръководството на МО!

Правят ни на глупаци. 68 м начало на фигурата са малко, но това не е причина да се убият. В горната точка казват, че самолетът е управляем, мисля че го каза министърът. В такъв случай няма никаква причина да се убият, да катапултират и прочее "катастрофални събития" да се случват. Щом самолетът е управляем, правят полутоно и излизат в хоризонтален полет, пият кафета, бири, може би чайове. Обаче вместо това се убиват. Е, премълчаха защо са се убили. Според мен са давали противоположни команди и съучастник в катастрофата е непосредственият им началник и този над него. Въпросите остават - защо са двама? Да не би да е непосилно за един да движи РУС? А там, че са нарушили редът на фигурите, 68 м, не могат да го изведат и да кажеш че са добре подготвени е неуважение към публиката - страхотна, нагла лъжа. Поне единият е бил неподготвен.

Става обидно да оценяват позицията ти хора които дори не са изкарали курса военн подготовка по време на соца, да не говоря за хора които дори не са стигнали до клетвата към България. Или изпълняваш заповед или отиваш в дисципа -това за срочно служещите. Свръх срочно служещите се "командироваха" от Варна в Мастанли, в Ивайловград, в Малко Търново. Капитан Стоев - сина на Чочооллу! го разжалваха на пплаца, след което го "командироваха" в Марица. Така и от ВВС и МО не разкриха причината за смърта на Чавдар и Венко. Днес изявления на невинни ит управлението на авиобазите Д.Митрополия Щръклево.

Последните дни на соца и началото на демокрацията. Военниет отдел на Параходството награждава Йорданов о.з. да направи одит за подготовката на екипажа защита живота на море. И проверяват запушване пробойни,, напускане кораба с лодки, подготовка спасителните салове, 4 човека с бинокли на мостика следят квадранти за наподение на самолет и дават указания "Ниско летящ самолет на 10 часа" следва команда към рулевия "Пълен десен!" към машината по корабният телеграф два пъти пълен напред което е авариен преден..... Дебаркираха ме от гемията, защото попитах този самолет дали е двуплощник от ПСВ скоростта на кораба от нормалните 10 мили в час стана 11.5 заради обрастване, корозия на корпуса, газене пълен товар 15 300 тона. Не било нищо лично такива били наредбите за действие! Та бог да прости "виновните" загинали пилоти и да се погрижи за семействата им

А бе, аз още от началото си знаех че са виновни загиналите! Няма как да са виновни началници, авиодиспечери, техника. Просто пилотите решили да се гмурнат под земята като делфини. Интересно защо има една лакърдия дето господ решил да раздава ум наред. Застанал на един мост и раздавал парче бочук на който мине по моста Само военните решили -щурмуват реката .....Края остава за вас. Въпрос когато се даде заповед никой не изпълнява по -малко от задачата/заповедтта -защото следват санкции и наказания, а никой не се стреми да "надстрои" заповеддта. Резултата ясен "виновни" има. А щом има виновни и застрахователя праща (ако е застрахован)

По стандартите на НАТО пилотите следва да имап по 180 летателни часа годишно. Чухте ги тези, с по колко са нашите ... Толкова за "добре подготвените" ни пилоти. Жалко за хората. Готвят ги за камикадзета.

Приятелюю по колко летателни часа са имали летците от ятото на Димитър Списаревски, загинал защитавайки София. Два типа летци има в България едните са родени за началници, -бази, щабове, МНО, президент -те са от онези надеждните, другите летят от "любов към небето и машините" Тези са от виновните ...малките плащат за всички беди!

Имам приятел, служил 28 години в немските ВВС. Последните години е бил инструктор и има над 6000 летателни часа.

Вечен полет на пилотите!!!

то загиналите нали не могат да се защитят.... сваляйте сичко на тях.... а това че може да не са били подготвени въобще за такива сложни маневри и кой точно ги е подготвил нещо не се споменава....

Човеко, кой може да вкара насила пилот и да му заповяда да прави авиошоу? Ти въобще разсъждаваш ли в момента на писане? Запомнете - на тези хора летенето е смиъсълът на съществуването им!!! Пилот не се става насила...

359, ти кога служи!? Кога е било в казармата да ти заповядат нещо и ти да кажеш Н, не искам! Това да не ти е семейното легло Хайде жена! А, остови ме боли ме главата! Любовта към полетите си има цена и се плаща 150%

Когато се прави авиошоу,това е съвсем различно от отворен летателен ден или въздушен парад с различна авиотехника.За авиошоу си трябва много и редовна тренировка.Затова в много държави в авиошоу участват летци от специално определени авиоескадрили или звена.Там се тренира редовно с фигури от висшия пилотаж.А нашите с 50 часа годишен налют,което е крайно недостатъчно е трябвало да покажат високо летателно майсторство,което няма как да стане и затова се стига до тоя фатален край.

Някой очаквал ли е друг резултат от "разследването" ?

то пак нема вина

Едно нещо е смущаващо Загиналите са сред най-добрите ни пилоти според министъра. И не са преценили добре ситуацията. Представям си какви са недотам добрите. И защо най-добрите са на това ниво?. МО носи ли отговорност за подготовката или отговаря само за сделките?

Само най-добрите плувци се давят, останалите, като си знаят възможностите, не се насилват да правят каквото не могат.

САЩ официално заплаши Иран с война,ако продължава опитите си да убие кандидата за президент Доналд Тръмп.

Иран искал да убие Тръмп!!!!!!!!!! АЯ дали е такааааа, кооой да ти каже......

Кое говедо ги накареа да летят с тия трошки2

В прочеч,те се виждат от видеото.

Тези учебни спарки се произвеждат от 1977 год до 1999 год !?!? Никаде в бившите соц. страни те НЕ летят !!!!!!! Само в България--и ЗАЩО??????

произведени са 3000 бройки, а от 2018 е възобновено производството.

Граф Игнатиево е база пълна с руски шпиони. Там се краде с шепи

На уважаемия съд всичко е ясно, нека убитите да влезнат ... Жалко за пилотите, умряха и сега не могат да се защитят ... и излизат и виновни. Дано поне на семействата им сега не им пратят сметката на за нови самолети

То и лапането на краварски пишки е високо рисково , ама туземното племе лети в небесата и не се замисля що усрайна изчезва от картата на света !

Тези тримата на снимката са за оставка незабавно, а също и тези, които са замесени в планировката на полета.

Необосновано висок риск имаше и при пилота от НСО, на българския вариант на NASCAR, където шарлатаните Киро и Найо, са натискали "пилота" да кара с несъобразена скорост, за да убият човека .... след това се заметоха следите, дори асфалтираха без нужда преди следствения експеримент и повече нищо не се казва за това. Все пак NASCAR води началото си от годините на "сухия режим", когато търговците на нелегален алкохол са бягали от полицията с мощни коли за да доставят нелегален алкохол.

Това са инструктори, изпълнявали този трик многократно в Долна Митрополия, като част от обучението.Рутината е нож с две остриета.Давят се добрите плувци, тези, които не могат да плуват влизат във водата до коленете.

Всички от снимката са бивши комунисти

Нема комунисти в Територията. ИМА ДС ИБРИЦИ НА ПОСОЛСТВОТО и на КОЙ ДОДЕ ТУКА.

Какъвто командния състав, такива и подчинените.Защо оневиняване едните за сметка на другите.Нормално е, който кара самолета да има основната отговорност, в случая вина.

Ми не винаги който кара е виновен, ама явно рискът бил толкова висок, а те толкова неподготвени, че явно чак не са знаели как се използва катапултното кресло. Нали се сещаш, че това са комични глупости.

Катапултирането под определена височина е безмислено, що пишеш глупости.

Посещавал съм много такива авио изложения, както на запад так и в Русия. На тях винаги има огромна тръпка която се предоставя на публиката обикновено от руските пилоти, който летят на пределно ниска височина за да повдигнат роклите и полите на зрителките там. Да не се лъжем, това е висш пилотаж който се постига само от натренирани пилоти с огромен опит и предполагам не без помощ от страничните високомери при командващият шоуто. Не прави чест на пенсионерите в МО, че хвърлят цялата вина върху пилотите. Те определено имат някаква вина и вероятно тя се изразява в това, че служат в толкова нещастна и зле подържана армия, командвана от напълно самозабравили се типове като тези от снимката.

Ще се окаже че са нямали застраховка гражданска отговорност и семействата им ще трябва да плащат самолета на МО Нищо не може да измислите фатмаци прости .......

виновни са загиналите...

Граф Игнатиево - базата на смърта

Знаеш ли колко пари минават през тази база

Пилот, който да е достатъчно с всичкия си който да каже как точно и в кой момент можеха да излязат или да се справят с възникналата ситуация. Бих повярвал на Байко.

НАТО отдавна предлага да пази небето ни

ти си пази задния двор жултопаветнико

Възможно е, но как все така става, че са виновни мъртвите?! ...

Веднъж и лъжливото овчарче казало истината , но никой не му повярвал ! Защо ли ? И те така .

на първия Ф16 сложиха ли му поне колесника вече ..?? за двигателя не питам

Да нарисуван е на чертежа :) Ама само единия още....

ВВС трябва да спрат полетите докато не намерят истинската причина за двете катастрофи в Граф Игнатиево. Забележете как се казва базата!

Проблема се нарича криворазбрана РУСОФИЛИЯ

Цялата държава е просмукана от корупция и разни схемаджии търсят пролуки да печелят. Начинът е само един началник само 2 години, както е в Южна Корея.

После къде го слагат , зад мишената ли ?

Или нагоре или навън в зависимост от резултата

Тези, които допуснаха конкретната грешка си платиха. А тези, които непрестанно творят системни грешки - кога?

Отново познаха. Ще ги изкарат, че сами са си виновни. А кой ги накара да ходят за прават шоу? МО му трабва жестока метла.

В БГ пилотите не знаят , че сами не могат да фъркат . И че не са Том Круз .

Катастрофите се случват твърде често по време на авиошоу. Учудвам се как продължават да ги провеждат и намират зрители да ги гледат. Преди двайсетина години около 80 зрители загинаха в Украйна при подобен инцидент.

Има хора. И този път ф16 се опази от резила да бъде смачкан от МиГ 29. Едногърба камила пред двугърба.

Тогава Су-27 просто пропадна (беше на малка височина и с ниска скорост), но пилотите си спасиха *адниците, защото катапулта беше клас 0-0 (К-36), а обикновените хора бяха покосени от ниско планиращия самолет, преди да се разбие. През 2011 и 2012 МиГ-29 пак от трета авиобаза задраха сопла при излитане с преждевременно прибиране на колесника за по-голяма показност (също пропадане), като при втория случай не можаха да запазят самолета, защото беше с много гориво (подтелен горивен резервоар, който се проби и стана пожар).

Най-добрия български пилот е ген.Михо Михов.Гледал съм какво прави с МиГ 29.Радев е дървар сравнение с него.

Чак пък толкова... Радев е протеже на Михо Михов... Нальота на Михов със сигурност е доста по-сериозен от на Радев и на повече самолети... Но да ги сравняваме е малко пресилено...

Се продаде за 12 сребърника като беше в абв. За чий му трябваше да се орезили. За пари.

Смесваш нещата.Пенсионер какво да прави, освен да стане политик, ако му предложат,Радев не влезна ли в политиката много по-навънре?

А бе толкова ли е трудно да кажете "пилотска грешка". В други случаи например обърнал се автобус, веднага дамгосват шофьора "виновен". А иначе това е лош сигнал за нато.

Това е диверсия. Най добрите пилоти умряха с модернизирани самолети и двата случая свързани с недостатъчна височина в една и съща военовъздушна база. Много съвпадения за да е случайно

Ще е по разумно да спрете полетите

В Бургас , по-старшия полицай караше колата , уби него си и колегата ! (автобуса с мигранти) Тука същата работа . Извод : Тези "батки" нямат иградени рефлекси за правилна реакция , за самозащита , но и младите на това учеха .... Правилната самопреценка на ситуацията е минус 3 , двама пилоти и самолет .

А кой им е наредил да забавляват "партньорите" от ОТАН с тези безсмислени циркаджилъци?

Много ясно,че пилотите са виновни. Още в самото начало беше ясно.

Гледай видеото 10 пъти , затвори си очите (пак ще го виждаш) и ще разбереш къде сгреши пилота .

В САЩ си има отделни отряди занимаващи се с демонстративни полети и така е редно. Няма как военни пилоти хем да охраняват границите и да тренират, хем да са на ниво за изпълнение на опасни фигури. Тук дори не се спомянава дали пилотите са се опитали да катапултират, което е много важна информация за разследванието, а министърът мълчи по въпроса и заплашва с оставки.

Точно така... но да влезнат ли в демонстрациите не изпълняват военни задължения по график

Не само в САЩ в цял свят е така, но тук проклятието е че все пари няма, но за кражби винаги се намират

слаба квалификация и подготовка. 30-40 полетни часа при норматив от 180. Едно е Топ гън, а друго реалността. Долна Митрополия го бяха закрили. Преди 10.11 кандидатстваха 10, 15 души за едно място, а сега не могат да съберат един випуск.

Тези от снимката са за трепане !!!!

Това е диверсия само в тази база има такива тежки инциденти. Намерете къртицата в обслужващия персонал и метролозите. Последните два случая са свързани с уредите за височина. Стига сте се оправдавали с изтъркани шаблони

И на крумово падна военен хеликоптер.

Това беше преди войната

Не разбирам как и двамата пилоти били виновни.Нали само единия кара самолета.Другия е пасажер и ако е и с по-нисък чин, не върви да му направи дори една забележка.