Нов Път на коприната? Директен товарен влак Китай-Лондон

Първият директен товарен влак от Китай до Обединеното кралство пристигна в Лондон след 18-дневно пътуване.

Обратно в новината

Коментари - Нов Път на коприната? Директен товарен влак Китай-Лондон | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, гаа ти! Баба Европа - придатък на Китай през Ръшата!?

Циганяшката Посрайна е подмината !! Скоро и газовите тръби от мужиците ще я подминат...!

lu4ka

Мдааааа, на никой не му прави впечатление тая новина... Лошо.

Ето това ключова новина, с ефект който за в бъдеще може да се окаже по-голям и от Брекзит. Някои смятат, че затова беше проведен Майдана на Украина, затова в момента е дедтабилизина Турция и затова пристигат американски войници в Полша.

да ви намери статията: КНР иска изграждането на високоскоростен железен път, т.е. подмяна на съществуващите релси с такива, които да позволяват достигането на скорости, надвишаващи 120 километра в час. Националната компания Железопътна инфраструктура очевидно не е оценила преимуществата за българските граждани от тази подмяна, защото китайското предложение явно е било отхвърлено. Наричам го китайското предложение, защото КНР не е поискала да изградим всичко сами и на свои разноски (а знаем, че основното оправдание, когато държавен орган или ведомство не иска да свърши нещо важно и полезно за българския народ, е липсата на пари). Напротив! Предвидени са милиони юани за проекта в тази му част (регион Балкани), които се предоставят на страните, поискали да участват. С други думи някой друг щеше да ни финансира изграждането на високоскоростна железопътна система, от която да се възползваме и ние българските граждани, щеше да осигури работни места, качествен и евтин транспорт на наша територия, по-добра свързаност със страните от Европа и Азия, а ние му казваме: Не!

по българските медии излезе съобщението за радостното събитие на одобряването на проекта във финалния му вариант, в който железопътната линия от Турция ще минава през Гърция, Македония, Сърбия и Унгария. С други думи, България ще бъде заобиколена. Отново, както при големите проекти в областта на енергетиката, за които вече стана дума.

в БЕЛГРАД СЕ ПОДПИСВА ОКОНЧАТЕЛНОТО РЕШЕНИЕ ЗА НОВАТА Ж.П. ЛИНИЯ, България НЕ ПРИСЪСТВА НА ПОДПИСВАНЕТО..

То и Южен Поток щеше да ни заобиколя, но албанците в Македония се размърдаха и се случи Буново.

"И Новият път на коприната ще ни заобиколи!".. И ЧЕТЕТЕ... И си гледкайте по ГЕОГРАФИКА филмчетата за това, че Пловдив е бил спирка навремето по пътя на коприната... Казано си е - КОЙ Е ОТКАЗАЛ МИЛИОНИТЕ ЮАНИ.. И че ще МАХАМЕ С КЪРПИЧКИ, когато китайското карго ще заобикаля България..

ЩЕ ВИ ГО ПОВТОРЯ: Тунел под БОСФОРА, ГЪРЦИЯ, МАКЕДОНИЯ, СЪРБИЯ, УНГАРИЯ.. И оттам в Западна ЕВРОПА..

последните 8 години кой управлява сигорно БСП

Това е алтернативен път Пътя на коприната ще си минава по оригиналния маршрут за какво мислите е внория мост надхбосфора който е и железопътен и от нам за Ваше сведение пътя става 14 дена Ограмотете се малко преди да преписвате просто с гръмко заглавие нов път.... Нямахда има нов път ке си върви оригиналния

БЕЛГРАД, ДЕКЕМВРИ 2014-та.. Да видиш как НКЖИ и БДЖ са отказали пътят на коприната да върви по оригиналния маршрут... ЮАНИТЕ не са им трябвали.. ПЪК ПОСЛЕ ДИГАЙ ЛОЗУНГИ.. Тунел под БОСФОРА, ГЪРЦИЯ, МАКЕДОНИЯ, СЪРБИЯ, УНГАРИЯ..

"Пътя на коприната" НИКОГА не е минавал през Русия и Полша. Това си е друга "легенда"

то затова статията се казва НОВ ПЪТ....

ще закъсва докато някой с кинти не се изтръска..

Малиии тъп и просТ българино , стига се излага и писа за коприна , само се казва така , както едно време се е казвал тоя транспортен път.А четете малко , после пак пишете.

...умнико, "лари". Ти, "поради що се срамиш, да се наречеш Българин?!" Може би, защото "тоя транспортен път" наистина се е казвал "Пътя на коприната" и най-нагло е минавал през територията, на която ти имаш нещастието да си се родил. Ама, откъде да мине, горкия "Път...", като твоята родина е "затапила" подстъпите към Европа? Лари, Лари... Лошо е, че се налага да се гръмнеш. Поне замълчи. Така няма да ти личи, колко си проЗ.

коприната яде ли се ?

Пие се! Наздраве!

пътя е стар , само коприната нова- синтетика от въглеводороди.

Не трябва да се лъжем, в това няма нищо хубаво. Това е влака на безработицата, нагледно се показва как китайците все повече ни отнемат работата, как различни производства се местят в Китай. Не случайно Тръмп се е наострил срещу китайците. В замяна на качествени европейски дрехи ще носим китайски боклуци.

Преди да пишеш всичко това, задай си въпроса защо ЕС не плаща заплати на хората за да си купуват по- скъпи дрехи, а не както ти пишеш китайски боклуци. Никой не спира други народи да произвеждат и продават неща на цена която е според техните възможности. Пример храната- произведена в Европа, но е пълен боклук- консервиращи средства и т.н. Какво бил казал американският президент не ме интересува. Никой не кара никого насила да купува китайски продукти, просто те са разбрали добре, че хората няма да имат пари и затова произвеждат евтино.

Нас коприната не ни интересува ,нито пътят и . Най-много ни интересува пътят на вълната и шаячните потури.

Този влак ще преминава през територия с все по-обедняващо и огладняващо население, така че ще се нуждае от много сериозна охрана.

Забравили са да попитат теб дали ти харесва или не да минава по най прекия път.

След 22.01 предлагам работа на безработни щеревци и асангеновци. На границите ми трябват силни и енергични европейци за смяна на гумите на влака с китайското карго.

Къв път на ква коприна и за кого е имало някога, за да се съживява, че не можем да се сетим.

от де да знаеш, баба ти да не е носила свилени кюлоти

Еха . . . .най-сетне новината дойде и в България. Имаше подобен влак и през Украйна, обаче на китайците не им хареса. Сега ако стане редовно, защото нещо Полша се "пъне" . . . . . . .

Ще попитам глупацитя и плювачите по-долу ЗАЩО този влак не минава през България ? И зщо нищо вече не минава през България, не зависи от България, не се случва поради България ? Защото сме просто обект , а не субект на международната политика и икономика !

Как не минава! Що орки минават границата дет им падне - само ти и Бащицта не сте разбрали!

УКРАЙНА са и вързали байпаса.. През лошата Раша китайците си пускат треновете.. А как ПОТРОШЕНКО резна лентичката и пусна свой трен до Китай.. Дето пристигна с ДВЕ седмици закъснение, спрямо плана.. ЗАГУБИ СЕ ПО ПЪТЯ нейде.. И са върна от Китай в УКРАИНАТА ПРАЗЕН...

глупец си ти Иванушка! Глупец, а не купец. Щото ако беше купец нямаше да си прекарваш стоката през зона на война. Кат нищо зелените човечета ще я опукат кат холандският полет МH17

И защо минава през тоталитарните и фалирали Русия и Беларус, а не през натовските България(2-ра по растеж в ЕС) и Турция?

Виж географията. Затова.

В гугъл: "И Новият път на коприната ще ни заобиколи!".. ДА СА ПООГРАМОТИШ МАЛЦЕ, преди да пишеш..

Географията не може да е по-силна от стабилността и евроатлантическите ценности!

и БОЧКО и ЧЕХЛЬО подписаха мемурандум - ДА МАХАМЕ С КЪРПИЧКИ, КАТ КИТАЙСКОТО КАРГО ЗАОБИКАЛЯ ГРАНИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ.. Щото ни нямаше в БЕЛГРАД на 15,12,2014-та ДА ПОДПИШЕМ ЗА НОВИЯ ПЪТ НА КОПРИНАТА.. НКЖИ и БДЖ ОТКАЗАЛИ МИЛИОНИТЕ ЮАНИ.. НЕ ИМ БИЛИ ТРЯБВАЛИ за да си изградят нов скоростен път..

Поляците сигурно цъфтят от кеф. Сега освен руски газ ще транзитират и китайски стоки. Ще падат парички.

Много тъпо.18 дневно пътуване било по бързо отколкото с кораб.За тонажа въобще да не говорим

Не става много ясно - нали Лондон ще излиза от митническия съюз? Тоя влак ще го обмитяват на влизане и излизлизане или ще му прибират транзитна такса или как?

май и в наште железници има хляб,а?

От нашите железници, всяка година сме 40 милиона назад.

На връщане да не е празен да връща руските бежанци от Европа в сибирската кочина.

квичи си, не ни пречиш. малко остава и ти спират помията :)

Кои бежанци, тези които изкупихме половин Европа ли?

Майка ти на червените фенери в Амстердам..ха.ха

Ами много е просто - всеки бяга от лошото и търси хубавото !

Евала на китайците, докато Русия и САЩ си играят на жандарми, китайците ще ги задминат въъв всяко отношение.

Пътят на коприната -едва ли!!! А ,като говорим за сурова коприна,България в периода до 1990 година е била на първо място в Европа и на 8-мо място в света по износ на сурова коприна! Изкупната цена тогава е била между 45-50 щатски долара за килограм...сега е 3 евро. По скоро влакът ще бъде пълен с всичко за 1 паунд.

да ама тогава кифлите се избиваха за найлонови пликчета и се тръшкаха срещу коприненото бельо, щото им беше евтино....

Спомням си на село, прабаба ми се сместваха в една стая в мазето, в останалите помещения се вдигаха скелета и се въдеха буби. Ежедневно се режеха и изхранваха тонове черничеви клони и листа. Така месец- два. Накрая бубите се завиваха на пъшкули и пъшкулите се предаваха. Ама и от това не успяха да забогатеят.

Пари е имало,ама не са ти казвали.Моята баба си правеше втора пенсия от бубарство. Като първата и пенсия беше 40 лева. 12 лева е била изкупната цена на килограм пашкули. Един копринен пашкул съдържа копринено влакно с дължина между 360 и 1000 метра. От 100 килограма пашкули излиза между 20-25 килограма копринено влакно. В България е имало над 100 000 заети в бубарството. Държавата е давала субсидирала производството с 10 лв на килограм при изкупна цена -12 лева. Моята баба изкарваше към 5 кила за целия сезон.След това има процес на варене на пашкулите в топла вода и теглене на нишката коприна.Навиваше се на масури и тази работа се плащаше добре. Гадното беше миризмата от варените пашкули.

FuckTheEU

Да, тогава имаше голям бум, беше "модерно" да се гледат буби, куцо, кьораво и сакато гледаше буби, защото "били чули" че има далавера. Далавера имаше, ама не за производителите, както винаги най-много спечелиха прекупвачите. Полека-лека "бизнесът" замря.

Ама не е така , в Узбекистан,Киргизстан,Казахстан,Таджикистан и т.н. и всички страни от Евразийския съюз суровата коприна се изкупува на добри цени , и нали натам ще ни води новия генерал , значи бизнеса ще се възроди !!

Готино; ако е изгодно - определено е по-добре от морския транспорт.