Важна промяна в София, която облекчава трафика

Бус лентата по бул. "Цариградско шосе" не е премахната, обявиха от Столична община

Обратно в новината

Коментари - Важна промяна в София, която облекчава трафика | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да де, удължено е трасето за престрояване и цял участък от бус лентата я няма.

А защо не работят камерите в автобусните ленти - аман от селски тарикати, които се мислят за много хитри

Не е премахната, ама е удължена лентата за включване в булеварда. Това си пре махане.

Те и да работят, няма много полза. Никой не праща узвесрията, аз така се оказах с висящо от 18 месеца нарушение за което нямах никаква идея и това не учуди по никакъв начин полицаите. Т.е. ако не те спрат и да проверят нарочно за това, глобата ти е висяща и нощо не се случва

Е те имат ли давност?! Защото все някога ще трябва да си смениш книжката......

Да де ,тия работи ги измисля някой от ерата на рисуваните листовки -"инженер" с шапка . Нищо общо с реалността , докато те пусне някой пр. с по-бавни реакции да се престроиш в ляво и хоп - камерата на буслентата те е щракнала

От столична община лъжат! Идете на Цариградско шосе, на въпросните участъци, и вижте!

Сутрин минавам през Ректората, надолу по Царя и после по Цариградско към ТВ-кулата. АД Е! Особено в дните, когато карат някой мазен за.ник и висим пред Университета по 10 мин за ляв завой. Трагедия йорданке, трагедия! Заминавай си в Самоков и да не те виждаме повече!

Некомпетентни хора се занимават с трафика. Личи си от далече.

С Фъндък начело.

По-добре да бяха сложили информационни табели над всяка лента, на ключови места по булеварда. Щеше да облекчи трафика в пъти.

Проблемът е в манталитетът на съгражданите - ако масово не бяха на мнени, че трябва задължително да си използавш предимството нямаше да има проблеми. България е единствената страна в Европа в която те е страх да влезеш в кръгово щото тия вътре си ползват предимството на 200%. Та така и тук - и километри да я направите зоната за включване на мястото, което се включват автомобилите ще стане задръстване. Докато хората не решат, че солидарността е много по-красиво нещо от демонстрацията на предимство няма решение. То така е и в живота - що е то лази на горе, гази надолу. Българин. Възпитанието ни липсва.

В цял свят вътре в кръговото си с предимство. Иначе как ще излезеш?

Проблема е, че някои водачи спазват повече законите от другите. Аз мога да се редя 6 светофара в лентата за направо, докато до мен се лепне с десен мигач тарикат от празната лента за ляв завой. После съм воновна, че си спазвам предимството.

Проблемът в круговот е, че българинът: 1) не дава мигач, за да сиугнализира накъде ще излезе; 2) не се движи в лентата (вътре в кръговото), от която смята да излезе; 3) движи се с висока скорост в кръговото (така комбинацията от трите прави невъзможно/много трудно включването на тези без предимство).

Облекчава ми ... Тия сега ли разбраха, че става задръстване там!? И що си мислят, че така проблемът ще се реши?

Никога няма да има оправяне на проблемът с трафика, докато не се приложи принципът, че да шофираш автомобил в идеалния център не е гарантирано право, а (в съвременния голям град - Лондон, Париж и т.н.) е лукс. Знам, че боли, нова е единственото решение ... в Лондон има 2 вида такси само за "преминаване" през централната част (за служебните автомобили има и абонаментс) - затова предимно се виждат таксита и скъпи лимузини. При нас - всеки мже да си купи барака за 2,000 лева (че даже и плаша нишоже данък, въпреки че неговата кошница замърсява в пъти повече от нов аавтомобил) и иска да има "правото" да шофира в центъра. Е няма как да се оправят нещата с трафика така!

после пиши пътотии ... не е предимство, когато при спрели автомобили единият иска да се престрои, а ти не го пускаш. Предимство е само, когато автомобилите се движат.

Опашката е за всички. Всеки бърза.

Всякаква измет е в София. Вън от града ни и набързо ще се оправят задръстванията.

Ти с хан Аспарух ли си дошъл или си още от времето на траките по тези земи ?

Като ви казах и продължавам да твърдя проблемът е, че смятате, че е под достойнството ви да отстъпите предимство. И как точно ще стане престрояването щом ВСЕКИ БИЛ В ПРАВОТО СИ ДА БЪРЗА. Как се излиза от учица без предимство при засилен трафик? КАК?

Каква е връзката на царградско шосе при Яворов и идеалния център?

Бъди спокоен, като дойде Мая Костинбродска и това ще оправи.Обещала е!

и без "мазен ......" полицаите като са на ръчен режим , правят по- голямо задръстване , отколкото в автоматичен режим на светофара

Това нововъведение ще разкаже играта на градския транспорт, който и без това е претъпкан, гаден и бавен.

Моля, недей да глаасуваш. Иначе бъркаш сметките на партиите, броили суха пара за всеки един купен глас.

Както и да рисуват по асвалта, трите ленти не могат да поемат трафика, с рисуване не става

Добре, ти откъде пишеш? От някоя землянка ли? Вероятно си в София. След като си тук -защо плюеш по града и се правиш , че не си оттук? Ето това дразни софиянците - че вие ,ако нешо стане - ще подвиете опашка към вашите градове, а ние няма къде да отидем. Че и претенции имате да казвате какво да се прави. Определяйте си по вашите села.

Само посмейте да прецакате автобуса. Качвам се на ел. тротинетка и се оправяйте. Едно смислено нещо имаше и то беше автобуса до метрото и да гледаш глупендрите в колите как бръмчат на място. Само пипнете автобусите и ги разбъзикайте и гледайте как си купувам не тротинетка, а дрон с който да се придвижвам, умни глави,

Че е прост селянин дето не е наясно със София , ама изказва мнение:)))

Щом връзка не виждаш... ще пътуваш 5 км за 30 мин

софийски тъпанар.с удоволствие бих стоял в родния ми град, ако имаше работа. Оплаквай се на управляващите дето ни докараха до тук.

На България и Нишава кога?

Евалата. Един от малкото свестни коментари. Много ниска култура на шофиране. Елементарно е. При задръстване по-добре да се движиш с някаква скорост и ако трябва някой да се престроява просто да си махнеш педала от газта и да оставиш малко място за включване. Обаче реалността е друга, този с предимство си държи на предимството, накрая някой с нахалство се включва, от там този с предимство спира, съответно следващият след него и т.н. И в крайна сметка почти всички накрая спрели и докато тръгнат станало задръстване. Отделно, много шофьори изобщо не обръщат внимание, че има лента за ускорение и се включват все едно карат някъде по ливади.

Прав си. Там трябва да излезеш и съответно да се включиш в булеварда директно в средна лента. Но познавайки начина на мислене на отговорните за организацията на движение, по-скоро ще сложат ограничение 40 км/ч.

Да не си на държавна работа, та са те докарали управляващите?

Значи лентите за ускоряване на магистралите също никаква работа не вършат и трафикът може да се включва директно, без да причинява смущения.

Автобусът досега беше прецакан, защото трябваше да чака всички да се престроят. А за в бъдеще предстои да видим дали ще е прецакан.

Връзката на Цариградско с идеалния център е директна. Единият му край, от който се захранва с трафик, е почти там.

В Лондон има завършено метро. А у нас още е на етап строеж. Засега платено преминаване през центъра е неприложимо. След това може.

от специалистите нарисували пешеходна пътека Зебра НА МАГИСТРАЛА?

Много често минвам от там в час пик и ще ти разкажа какво виждам и какво съм виждал в съвсем близкото минало. В момента редовна гледка е спрял в началото на бус лентата чакащ за престрояване. В съседната лента се намира кой да спре, за да го пусне. И не единичен случай, а цяла върволица. Всички отзад чакат цялата процесия да се източи. И в двете ленти. Тъй като се случва в зона за престрояване, където бус лента няма, затова автобусите също си чакат реда. Това беше миналата седмица. Няколко месеца преди това, когато нямаше камери в бус лентите и забраната за минаване по тях не се спазваше в такава степен, не беше проблем да продължи 100-200 метра напред, докато му се падне шанс да се престрои. Има дори клипове в ютюб, които показваха как общината изтървавала по н'амси колко хиляди лева на час от глоби. Имаше някакво задръстване, но такова като сегашното чак не беше. Сега точно тази организация става официална.

Г-н Ели научи закона, Предимството е предимство, независимо кой е спрял и кой се движи. Иначе спрелите щяха при потегляне да са с предимство пред вече движещите се по пътя.

И каква е връзката, че Цариградско се захранва и от Орлов мост, с отбивката с Яворов?

Ами не знам дали пътувате с автобус и сигурно зависи къде, но аз пътувам и не е претъпкан, гаден и бавен. Беше преди 5-6 години в час пик.

Когато има малка улица излизаща в засилен трафик, обикновено някъде наблизо има светофар. Спиращите на свтофара, не бива да навлизат в кръстовище, ако няма да имат възможност да го освободят. Това важи не само за кръстовището със светофара, ами и за кръстовището с малката уличка, от която излизаш ти. Реално са с предимство, но ако не те пуснат, тогава са в нарушение. Ако трябва от колегиалност да спират, ти ще спечелиш 2 минути, но в резултат 100 души ще загубят по 10 секунди. Важното е на теб да ти е гот. Само че 200 метра по-натам ти ще си на главната улица в ролята на чакащ някого от някоя малка. А ако на натоварен трафик има малка улица, но без близък светофар на главната, значи главната улица е сбъркана, защото й липсват локални платна или лента за ускоряване.

Връзката е там, че ако от евентуиално платения център идва 10% по-малко трафик, тогава задръстване на Яворов въобще няма да има.

И какво щеше да пише на табелите? Карай по-бързо? Или карай вдясно?