Важна промяна в София, която облекчава трафика
Бус лентата по бул. "Цариградско шосе" не е премахната, обявиха от Столична община
Обратно в новинатаКоментари - Важна промяна в София, която облекчава трафика | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
DR (нерегистриран)
Да де, удължено е трасето за престрояване и цял участък от бус лентата я няма.
Камера (нерегистриран)
А защо не работят камерите в автобусните ленти - аман от селски тарикати, които се мислят за много хитри
Ивайло (нерегистриран)
Не е премахната, ама е удължена лентата за включване в булеварда. Това си пре махане.
Anonymous (нерегистриран)
Те и да работят, няма много полза. Никой не праща узвесрията, аз така се оказах с висящо от 18 месеца нарушение за което нямах никаква идея и това не учуди по никакъв начин полицаите. Т.е. ако не те спрат и да проверят нарочно за това, глобата ти е висяща и нощо не се случва
Е (нерегистриран)
Е те имат ли давност?! Защото все някога ще трябва да си смениш книжката......
Да де ,тия работи ги измисля (нерегистриран)
Да де ,тия работи ги измисля някой от ерата на рисуваните листовки -"инженер" с шапка . Нищо общо с реалността , докато те пусне някой пр. с по-бавни реакции да се престроиш в ляво и хоп - камерата на буслентата те е щракнала
Dim (нерегистриран)
От столична община лъжат! Идете на Цариградско шосе, на въпросните участъци, и вижте!
Бесен столичанин (нерегистриран)
Сутрин минавам през Ректората, надолу по Царя и после по Цариградско към ТВ-кулата. АД Е! Особено в дните, когато карат някой мазен за.ник и висим пред Университета по 10 мин за ляв завой. Трагедия йорданке, трагедия! Заминавай си в Самоков и да не те виждаме повече!
ON (нерегистриран)
Некомпетентни хора се занимават с трафика. Личи си от далече.
Роси (нерегистриран)
С Фъндък начело.
Ely (нерегистриран)
По-добре да бяха сложили информационни табели над всяка лента, на ключови места по булеварда. Щеше да облекчи трафика в пъти.
Проблемът (нерегистриран)
Проблемът е в манталитетът на съгражданите - ако масово не бяха на мнени, че трябва задължително да си използавш предимството нямаше да има проблеми. България е единствената страна в Европа в която те е страх да влезеш в кръгово щото тия вътре си ползват предимството на 200%. Та така и тук - и километри да я направите зоната за включване на мястото, което се включват автомобилите ще стане задръстване. Докато хората не решат, че солидарността е много по-красиво нещо от демонстрацията на предимство няма решение. То така е и в живота - що е то лази на горе, гази надолу. Българин. Възпитанието ни липсва.
Роси (нерегистриран)
В цял свят вътре в кръговото си с предимство. Иначе как ще излезеш?
Ели (нерегистриран)
Проблема е, че някои водачи спазват повече законите от другите. Аз мога да се редя 6 светофара в лентата за направо, докато до мен се лепне с десен мигач тарикат от празната лента за ляв завой. После съм воновна, че си спазвам предимството.
Не е това проблемът (нерегистриран)
Проблемът в круговот е, че българинът: 1) не дава мигач, за да сиугнализира накъде ще излезе; 2) не се движи в лентата (вътре в кръговото), от която смята да излезе; 3) движи се с висока скорост в кръговото (така комбинацията от трите прави невъзможно/много трудно включването на тези без предимство).
112 (нерегистриран)
Облекчава ми ... Тия сега ли разбраха, че става задръстване там!? И що си мислят, че така проблемът ще се реши?
Разберете ... (нерегистриран)
Никога няма да има оправяне на проблемът с трафика, докато не се приложи принципът, че да шофираш автомобил в идеалния център не е гарантирано право, а (в съвременния голям град - Лондон, Париж и т.н.) е лукс. Знам, че боли, нова е единственото решение ... в Лондон има 2 вида такси само за "преминаване" през централната част (за служебните автомобили има и абонаментс) - затова предимно се виждат таксита и скъпи лимузини. При нас - всеки мже да си купи барака за 2,000 лева (че даже и плаша нишоже данък, въпреки че неговата кошница замърсява в пъти повече от нов аавтомобил) и иска да има "правото" да шофира в центъра. Е няма как да се оправят нещата с трафика така!
Ели, научи закона (нерегистриран)
после пиши пътотии ... не е предимство, когато при спрели автомобили единият иска да се престрои, а ти не го пускаш. Предимство е само, когато автомобилите се движат.
Ely (нерегистриран)
Опашката е за всички. Всеки бърза.
Софийско жителство (нерегистриран)
Всякаква измет е в София. Вън от града ни и набързо ще се оправят задръстванията.
бизнесмен (нерегистриран)
Ти с хан Аспарух ли си дошъл или си още от времето на траките по тези земи ?
Проблемът (нерегистриран)
Като ви казах и продължавам да твърдя проблемът е, че смятате, че е под достойнството ви да отстъпите предимство. И как точно ще стане престрояването щом ВСЕКИ БИЛ В ПРАВОТО СИ ДА БЪРЗА. Как се излиза от учица без предимство при засилен трафик? КАК?
неидеален център (нерегистриран)
Каква е връзката на царградско шосе при Яворов и идеалния център?
Анонимен Лентяй (нерегистриран)
Бъди спокоен, като дойде Мая Костинбродска и това ще оправи.Обещала е!
гост (нерегистриран)
и без "мазен ......" полицаите като са на ръчен режим , правят по- голямо задръстване , отколкото в автоматичен режим на светофара
Идио (нерегистриран)
Това нововъведение ще разкаже играта на градския транспорт, който и без това е претъпкан, гаден и бавен.
Ели (нерегистриран)
Моля, недей да глаасуваш. Иначе бъркаш сметките на партиите, броили суха пара за всеки един купен глас.
123 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
скрипал (нерегистриран)
Както и да рисуват по асвалта, трите ленти не могат да поемат трафика, с рисуване не става
зо (нерегистриран)
Добре, ти откъде пишеш? От някоя землянка ли? Вероятно си в София. След като си тук -защо плюеш по града и се правиш , че не си оттук? Ето това дразни софиянците - че вие ,ако нешо стане - ще подвиете опашка към вашите градове, а ние няма къде да отидем. Че и претенции имате да казвате какво да се прави. Определяйте си по вашите села.
ьзс (нерегистриран)
Само посмейте да прецакате автобуса. Качвам се на ел. тротинетка и се оправяйте. Едно смислено нещо имаше и то беше автобуса до метрото и да гледаш глупендрите в колите как бръмчат на място. Само пипнете автобусите и ги разбъзикайте и гледайте как си купувам не тротинетка, а дрон с който да се придвижвам, умни глави,
ААА (нерегистриран)
Че е прост селянин дето не е наясно със София , ама изказва мнение:)))
Гражданин (нерегистриран)
Щом връзка не виждаш... ще пътуваш 5 км за 30 мин
нонаме (нерегистриран)
софийски тъпанар.с удоволствие бих стоял в родния ми град, ако имаше работа. Оплаквай се на управляващите дето ни докараха до тук.
Гошето (нерегистриран)
На България и Нишава кога?
Проблемът 2 (нерегистриран)
Евалата. Един от малкото свестни коментари. Много ниска култура на шофиране. Елементарно е. При задръстване по-добре да се движиш с някаква скорост и ако трябва някой да се престроява просто да си махнеш педала от газта и да оставиш малко място за включване. Обаче реалността е друга, този с предимство си държи на предимството, накрая някой с нахалство се включва, от там този с предимство спира, съответно следващият след него и т.н. И в крайна сметка почти всички накрая спрели и докато тръгнат станало задръстване. Отделно, много шофьори изобщо не обръщат внимание, че има лента за ускорение и се включват все едно карат някъде по ливади.
Азазел (нерегистриран)
Прав си. Там трябва да излезеш и съответно да се включиш в булеварда директно в средна лента. Но познавайки начина на мислене на отговорните за организацията на движение, по-скоро ще сложат ограничение 40 км/ч.
Азазел (нерегистриран)
Да не си на държавна работа, та са те докарали управляващите?
3евзек
Значи лентите за ускоряване на магистралите също никаква работа не вършат и трафикът може да се включва директно, без да причинява смущения.
3евзек
Автобусът досега беше прецакан, защото трябваше да чака всички да се престроят. А за в бъдеще предстои да видим дали ще е прецакан.
3евзек
Връзката на Цариградско с идеалния център е директна. Единият му край, от който се захранва с трафик, е почти там.
3евзек
В Лондон има завършено метро. А у нас още е на етап строеж. Засега платено преминаване през центъра е неприложимо. След това може.
Какво друго да очакваме, (нерегистриран)
от специалистите нарисували пешеходна пътека Зебра НА МАГИСТРАЛА?
3евзек
Много често минвам от там в час пик и ще ти разкажа какво виждам и какво съм виждал в съвсем близкото минало. В момента редовна гледка е спрял в началото на бус лентата чакащ за престрояване. В съседната лента се намира кой да спре, за да го пусне. И не единичен случай, а цяла върволица. Всички отзад чакат цялата процесия да се източи. И в двете ленти. Тъй като се случва в зона за престрояване, където бус лента няма, затова автобусите също си чакат реда. Това беше миналата седмица. Няколко месеца преди това, когато нямаше камери в бус лентите и забраната за минаване по тях не се спазваше в такава степен, не беше проблем да продължи 100-200 метра напред, докато му се падне шанс да се престрои. Има дори клипове в ютюб, които показваха как общината изтървавала по н'амси колко хиляди лева на час от глоби. Имаше някакво задръстване, но такова като сегашното чак не беше. Сега точно тази организация става официална.
3евзек
Г-н Ели научи закона, Предимството е предимство, независимо кой е спрял и кой се движи. Иначе спрелите щяха при потегляне да са с предимство пред вече движещите се по пътя.
отбивка (нерегистриран)
И каква е връзката, че Цариградско се захранва и от Орлов мост, с отбивката с Яворов?
Пътуващ (нерегистриран)
Ами не знам дали пътувате с автобус и сигурно зависи къде, но аз пътувам и не е претъпкан, гаден и бавен. Беше преди 5-6 години в час пик.
3евзек
Когато има малка улица излизаща в засилен трафик, обикновено някъде наблизо има светофар. Спиращите на свтофара, не бива да навлизат в кръстовище, ако няма да имат възможност да го освободят. Това важи не само за кръстовището със светофара, ами и за кръстовището с малката уличка, от която излизаш ти. Реално са с предимство, но ако не те пуснат, тогава са в нарушение. Ако трябва от колегиалност да спират, ти ще спечелиш 2 минути, но в резултат 100 души ще загубят по 10 секунди. Важното е на теб да ти е гот. Само че 200 метра по-натам ти ще си на главната улица в ролята на чакащ някого от някоя малка. А ако на натоварен трафик има малка улица, но без близък светофар на главната, значи главната улица е сбъркана, защото й липсват локални платна или лента за ускоряване.
3евзек
Връзката е там, че ако от евентуиално платения център идва 10% по-малко трафик, тогава задръстване на Яворов въобще няма да има.
3евзек
И какво щеше да пише на табелите? Карай по-бързо? Или карай вдясно?
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище