Коментари - Важна промяна в София, която облекчава трафика | Днес.dir.bg
Коментари
Няма по-маолумен град за шофиране от София! Цар Борис III - караш в лява лента, стигаш до кръстовище и хоп - лявата лента е само за наляво... Престрояваш се в дясна лента, стигаш до кръстовище и хоп - дясната лента е само за надясно... Ами като няма табели раздавайте по една кристална топка, боб нещо да хвърляме. Идиоти!
Проблема с трафика в софия ще се реши, когато се научите великите Софиянци да карате. Щото сте голяма работа ама не знаете, че в кръговото има ленти и не можеш от крайна дясна да влезеш в средата. Също така, като застанете пред кръговото и крайното дясно е свободно, КАРАЙТЕ! кого чакате. Също така запомнете, че онова защрихованото в средата се казва остров за безопаснос и дори да не е оградено с колчета и бордюри е забранено да се кара върху него. Също така, двойно непрекъсната лента е АБСОЛЮТНО забранено да се пресича. Ако имате лентичка не пунктирче, не не може да се изпреварва и завива. Е заради вас наредиха колчета на входа на цариградско откъм кулата, белким се сетите да не спирате в началоти и да чакате да се включите в цариградко. Щтото повечето кореняк софиянци сте малоумни затова сте и задръстени. Забравих да ви кажа, софиянци на влизане в булевард България от околовръстното в посока бояна не се спира щтото имате лента за включване е нема колчета като на цариградско но не не се спира. Като ви научат да катате тогава няма да правите задръстване!
Аз съм от София,но в момента живея в един друг град,в който всеки втори шофьор, като ненормален от сутрин до вечер повтаря, че "от кръгово не се излиза от крайна дясна лента", и в същото време всички го правят. Между другото движението там в сравнение със София е като при обявено военно положение, т.е. няма кьорава кола на пътя но това не пречи да се блъскат , газят и всичко ,което се сетиш, а трите коли на платното винаги ще намерят начин така да застанат,че да направят задръстване. Като си ходя до София истински си почивам, защото движението е доста по-добре организирано и шофьорите са доста по-толерантни. Написах нещата по-горе,защото подозирам,че и ти си от този "смотан град", най-вече по мантрата за кръговото и по злобата с която се нахвърляш върху омразните софиянци.
Най-сетне нещо логично. Сега ако се научат и пешеходните пътеки да са поне две коли навън от кръстовищата шъ съ оправим. по принцип от половин година насам, нещо се пробват със светофарите, ама то на Орлов мост десния завой още немоат го пусна в две ленти за на дясно... мъчно е.
а аз си мислех, че разумът е надделял и ще прочета, че се забраняват незаконните блокажи по кръстовищата, провеждани от диктатурата на "младите", "умните" и най-вече краставите, платени с парите на сорос и отровно общество.
Тия в общината с коя част на тялото си мислят ? В часовете пик трафикът в цяла София е ужасен ! А защо има часове пик и защо хората губят по цял час да ходят на работа ? Защото всички почват и свършват работа по едно и също време ! А това може да се промени !
А бус лентата на българия, където загина моторист кога ще я скъсите? Или чакате да загинат още?
Решението е намаляване броя на жителите и колите. Защо трябва всичко да е струпано в София? Другите градове и селата с какво са по лоши ?
Презастрояваха града години наред, а сега вият, че имало много коли и трафикът бил ужасен. Кой ви е виновен, че сте алчни? Наебахте , каквото можахте, а сега лъжете, че имало прахово замърсяване, което било причинено от колите! Толкова сте невежи, че дори двете кандидатки за кмет говорят сякаш това е самата истина. Дори самата бус лентаа е напълно неадекватно решение за задръстения булевард от 8,00 сутринта...
Не може селянин да плюе по селяните. 80 % от софиянци са с корени от провинцията. Най- голям вой надават Баш- Селяците. Кой им е виновен , че са селчаци по норма на поведение и жизнен стандарт.
Доброто решение е да пратите селяните по родните места. Тия, заради които строите като малоумни, тия който сега обитават града ни без да плащат данъци, и тия, които напират да живеят тук. Изнесете 50%от бизнеса във вътрешността на страната, въведете данък престой-нещо като курортната такса, и тогава ням да има нужда да облекчавате трафика и да строите детски градини.Площта на София не позволява да я населяват толкова много хора.
Аз му викам данък автомобил на селянин. Ако не си родом от София по 500лв на месец, за да ти се намира автомобила на улицата (паркиран или в движение). Ама няма политическата воля за това което е правилно. За кокошка няма прошка, нали занеш.
Ако се изнесе бизнеса, никой няма желание да идва в този град, обаче всички по-веригата искат много "овце" в една кошара. Никой не иска 100 кошари с по 100 овце, като може да има притежава 1 кошара с 10 000 овце... Това се случва в глобален мащаб, не са тук. Това кой е от село, кой кореняк, кой какво искал - градини, старчески дом е на принципа ... разделяй и владей... плюйте се
Я да видим кой и кога ще се сети да оправи бус лентата на Евлоги. Гиниално е измислено. На кръстовището с Драган Цанков за 60-70 метра трябва да се разминат автобусите на ляво за да продължат към стадиона и колите на дясно за към кулата. И става мазало. Автобусите се изнасят още на предния светофар а колите навлизат в бус лентата 200 м преди кръстовището.
Не е само там, излишната бус лента между Гурко и ректората обърква тотално движението и престрояването на завиващите към Орлов мост. 50 метра бус лента, пълно безумие.
Генералното решение е на Цариградско да му направят още един транзитен етаж отгоре или отдолу. Като естакадата към летището. С първи вход/изход от него на Ал. Малинов, и втори на СОП и АМ Тракия. Никакви яворовци, никакви площади на Авиацията... Който е за/от там ще минава по сегашния етаж. Само че и Малинов ще трябва да го преобразят по подобен начин с транзитно ниво с директен излаз на СОП/БПС и евентуално още един в средата.
На България и Нишава кога?
Само посмейте да прецакате автобуса. Качвам се на ел. тротинетка и се оправяйте. Едно смислено нещо имаше и то беше автобуса до метрото и да гледаш глупендрите в колите как бръмчат на място. Само пипнете автобусите и ги разбъзикайте и гледайте как си купувам не тротинетка, а дрон с който да се придвижвам, умни глави,
Както и да рисуват по асвалта, трите ленти не могат да поемат трафика, с рисуване не става
Значи лентите за ускоряване на магистралите също никаква работа не вършат и трафикът може да се включва директно, без да причинява смущения.
Това нововъведение ще разкаже играта на градския транспорт, който и без това е претъпкан, гаден и бавен.
Всякаква измет е в София. Вън от града ни и набързо ще се оправят задръстванията.
софийски тъпанар.с удоволствие бих стоял в родния ми град, ако имаше работа. Оплаквай се на управляващите дето ни докараха до тук.
а ако има измет от "кореняк софиянците" тя да остава ли или ще ви трябва "за цвят"
Ходи си на село. Големи сте отворковци. Всички се ръгате в София и ви е срам да кажете откъде сте. Стойте си по родните места и се старайте там да работите и да се развивате, а не в столицата да дойдете и да забравяте да си тръгнете. Още нещо, моля спазвайте правилата в София и се дръжте възпитано, не си изхвърляйте боклуците, където ви падне и т.н. А за прословутото провинциалистично нахалство пък да не говорим.
Никога няма да има оправяне на проблемът с трафика, докато не се приложи принципът, че да шофираш автомобил в идеалния център не е гарантирано право, а (в съвременния голям град - Лондон, Париж и т.н.) е лукс. Знам, че боли, нова е единственото решение ... в Лондон има 2 вида такси само за "преминаване" през централната част (за служебните автомобили има и абонаментс) - затова предимно се виждат таксита и скъпи лимузини. При нас - всеки мже да си купи барака за 2,000 лева (че даже и плаша нишоже данък, въпреки че неговата кошница замърсява в пъти повече от нов аавтомобил) и иска да има "правото" да шофира в центъра. Е няма как да се оправят нещата с трафика така!
Каква е връзката на царградско шосе при Яворов и идеалния център?
Връзката на Цариградско с идеалния център е директна. Единият му край, от който се захранва с трафик, е почти там.
В Лондон има завършено метро. А у нас още е на етап строеж. Засега платено преминаване през центъра е неприложимо. След това може.
Облекчава ми ... Тия сега ли разбраха, че става задръстване там!? И що си мислят, че така проблемът ще се реши?
Много често минвам от там в час пик и ще ти разкажа какво виждам и какво съм виждал в съвсем близкото минало. В момента редовна гледка е спрял в началото на бус лентата чакащ за престрояване. В съседната лента се намира кой да спре, за да го пусне. И не единичен случай, а цяла върволица. Всички отзад чакат цялата процесия да се източи. И в двете ленти. Тъй като се случва в зона за престрояване, където бус лента няма, затова автобусите също си чакат реда. Това беше миналата седмица. Няколко месеца преди това, когато нямаше камери в бус лентите и забраната за минаване по тях не се спазваше в такава степен, не беше проблем да продължи 100-200 метра напред, докато му се падне шанс да се престрои. Има дори клипове в ютюб, които показваха как общината изтървавала по н'амси колко хиляди лева на час от глоби. Имаше някакво задръстване, но такова като сегашното чак не беше. Сега точно тази организация става официална.
Проблемът е в манталитетът на съгражданите - ако масово не бяха на мнени, че трябва задължително да си използавш предимството нямаше да има проблеми. България е единствената страна в Европа в която те е страх да влезеш в кръгово щото тия вътре си ползват предимството на 200%. Та така и тук - и километри да я направите зоната за включване на мястото, което се включват автомобилите ще стане задръстване. Докато хората не решат, че солидарността е много по-красиво нещо от демонстрацията на предимство няма решение. То така е и в живота - що е то лази на горе, гази надолу. Българин. Възпитанието ни липсва.
Проблема е, че някои водачи спазват повече законите от другите. Аз мога да се редя 6 светофара в лентата за направо, докато до мен се лепне с десен мигач тарикат от празната лента за ляв завой. После съм воновна, че си спазвам предимството.
после пиши пътотии ... не е предимство, когато при спрели автомобили единият иска да се престрои, а ти не го пускаш. Предимство е само, когато автомобилите се движат.
Проблемът в круговот е, че българинът: 1) не дава мигач, за да сиугнализира накъде ще излезе; 2) не се движи в лентата (вътре в кръговото), от която смята да излезе; 3) движи се с висока скорост в кръговото (така комбинацията от трите прави невъзможно/много трудно включването на тези без предимство).
Като ви казах и продължавам да твърдя проблемът е, че смятате, че е под достойнството ви да отстъпите предимство. И как точно ще стане престрояването щом ВСЕКИ БИЛ В ПРАВОТО СИ ДА БЪРЗА. Как се излиза от учица без предимство при засилен трафик? КАК?
Евалата. Един от малкото свестни коментари. Много ниска култура на шофиране. Елементарно е. При задръстване по-добре да се движиш с някаква скорост и ако трябва някой да се престроява просто да си махнеш педала от газта и да оставиш малко място за включване. Обаче реалността е друга, този с предимство си държи на предимството, накрая някой с нахалство се включва, от там този с предимство спира, съответно следващият след него и т.н. И в крайна сметка почти всички накрая спрели и докато тръгнат станало задръстване. Отделно, много шофьори изобщо не обръщат внимание, че има лента за ускорение и се включват все едно карат някъде по ливади.
Когато има малка улица излизаща в засилен трафик, обикновено някъде наблизо има светофар. Спиращите на свтофара, не бива да навлизат в кръстовище, ако няма да имат възможност да го освободят. Това важи не само за кръстовището със светофара, ами и за кръстовището с малката уличка, от която излизаш ти. Реално са с предимство, но ако не те пуснат, тогава са в нарушение. Ако трябва от колегиалност да спират, ти ще спечелиш 2 минути, но в резултат 100 души ще загубят по 10 секунди. Важното е на теб да ти е гот. Само че 200 метра по-натам ти ще си на главната улица в ролята на чакащ някого от някоя малка. А ако на натоварен трафик има малка улица, но без близък светофар на главната, значи главната улица е сбъркана, защото й липсват локални платна или лента за ускоряване.
По-добре да бяха сложили информационни табели над всяка лента, на ключови места по булеварда. Щеше да облекчи трафика в пъти.
Некомпетентни хора се занимават с трафика. Личи си от далече.
Сутрин минавам през Ректората, надолу по Царя и после по Цариградско към ТВ-кулата. АД Е! Особено в дните, когато карат някой мазен за.ник и висим пред Университета по 10 мин за ляв завой. Трагедия йорданке, трагедия! Заминавай си в Самоков и да не те виждаме повече!
Бъди спокоен, като дойде Мая Костинбродска и това ще оправи.Обещала е!
От столична община лъжат! Идете на Цариградско шосе, на въпросните участъци, и вижте!
Да де ,тия работи ги измисля някой от ерата на рисуваните листовки -"инженер" с шапка . Нищо общо с реалността , докато те пусне някой пр. с по-бавни реакции да се престроиш в ляво и хоп - камерата на буслентата те е щракнала
Не е премахната, ама е удължена лентата за включване в булеварда. Това си пре махане.
А защо не работят камерите в автобусните ленти - аман от селски тарикати, които се мислят за много хитри
Те и да работят, няма много полза. Никой не праща узвесрията, аз така се оказах с висящо от 18 месеца нарушение за което нямах никаква идея и това не учуди по никакъв начин полицаите. Т.е. ако не те спрат и да проверят нарочно за това, глобата ти е висяща и нощо не се случва
Важна промяна в София, която облекчава трафика
Бус лентата по бул. "Цариградско шосе" не е премахната, обявиха от Столична община
Обратно в новината