Участници в катастрофата край Своге: Шофьорът на автобуса не гледаше пътя

Ако аз бях избегнал удара, момчето зад мен нямаше да е живо, разказа мъж, чиято кола е блъсната от рейса

Обратно в новината

Коментари - Участници в катастрофата край Своге: Шофьорът на автобуса не гледаше пътя | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Винаги водача е виновен, просто си измиваме мръсните ръце , защо пък да не е той? - а другият казал: "да не съм карал аз рейса бе, какво ме интересува ,той е бил зад волана" - а третият за смешка се обърнал и казал: " ами то мантинелата не е направена да задържи тежки товари...." Всичко това е пълна пародия и да не кажа с четири думи- " Уникални Хора , Уникална Държава".

много ясно че не е гледал пътя, щом се стигна до такъв потресаващ завършек с толкова много убити и тежко ранени

За да го удари автобусът в задна дясна врата човекът трябва да е бил в насрещното, защото автобусът бил срещу тях.

Май че този ми ти шофьор не е гледал пътя....значи както си караш и хвърляш по едно око на шофьорите дали гледат пътя, или си говорят с някой....то бива нагласени неща имало е подадени сигнали за лош асфалт..и тогава ли шофьорите са си говорили с някой....

Естествено, че като идва голям автобус с/у теб ще спреш и ще го гледаш. Как пък само на този му пречи асфалтът. И като кара по него и усеща, че не е добър, да намали. Професионален шофьор е все пак. Има една приказка - на крива ракета, космосът ѝ пречи.

Как така, до преди 3 дни този СВИДЕТЕЛ си траеше за това, че " шофьорът на автобса не гледаше пътя, а си беше обърнал главата към събеседника си вдясно" ,а сега изведнъж се "разприказва" ???? Дали не са му "ПОДСКАЗАНИ" ПРАВИЛНИТЕ ДУМИЧКИ, така че САМО ВОДАЧЪТ НА АВТБУСА ДА БЪДЕ ВИНОВЕН ??? А за това, че НАСТИЛКАТА НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ, МАНТИНЕЛАТА СЕ КРЕПИ "НА СВЕТИ ДУХ" , ОПОРИТЕ НА СЪЩАТА ТАЗИ "МАНТИНЕЛА" СА НА НЕИМОВЕРНО ГОЛЯМО РАЗСТОЯНИЕ ЕДНА ОТ ДРУГА И КРЕПЕЖНИТЕ И ВИНТОВЕ СА "НЯКАКВИ", А НЕ ПРЕДПИСАНИТЕ........ ВЪПРОСИТЕ СА МНОГО, НО КОГАТО СТАВА ДУМА ЗА ПРОИЗШЕСТВИЕ НА ПЪТЯ, ТО НАЙ ЛЕСНОТО ЗА ПОЛИЦАИТЕ Е - "ВОДАЧЪТ Е ВИНОВЕН" !!! КОГАТО СТАНЕ ДУМА ЗА ПРОИЗШЕСТВИЕ С МОТОРНА ШЕЙНА (НАПРИМЕР), И ВОДАЧЪТ Е "НАШ ЧОВЕК",НЕДАЙ БОЖЕ МИНИСТЪР, ТО ТОГАВА ПЪТЯ Е ВИНОВЕН (ТРАСЕТО) ???

защо триете неудобните коментари ДИР? Нали не искате да ви обвинят в манипулативна медия, в която всъщност сте се превърнали. Сутринта гледах интервюто на пострадалите от първа и втора кола. Е как за 5 секунди са видели,че водача не гледа пътя, та се бил набрал на волана, че изтървал контрола. То точно бил започнал дъжда, няма вода, няма лови. Тез двамата къде са гледали и те докато са карали. Намирисва на притискане на свидетелите. Цацарооооов. пак спиш или слушаш нареждания от горе?

гледа-точка!

запетайка...туй пък го каза др.Шербетов...

Пляскайте минуси, но както всичко в тази държава и тук процеса ще бъде нагласен и само шофьора ще излезе виновен. Тези свидетели с не толкова големи травми, как така чак сега проговориха !? Я се пробвайте за 5 секунди да си представите всичко описано от тях под влияние на голям стрес да го запомните в детайл. Ще го запомните ама друг път. Два пъти са ме блъскали и знам от шока в какво състояние е човек. Да не говорим,че подобни детайли ама оня къде гледал ще си спомниш на кукуво лято. Още повече, че ако си гледаш пътя пред теб вобще не може да забележиш водач и то на автобус къд егледа, подчертавам след завой. На прав участък може и за секунда две да се заледаш, но на завой къде ис блял и ти

и шофьора, и "майсторите" на настилката и тези, които трябва да следят за пътната сигнализация и фирмата-превозвач имат вина и всеки да си плати

Тези ''тримата'' направо ''удавиха'' рибата в морето с това как за 5-6 секунди видетли на къде гледа водача на автобуса който в никакъв случай не е на нивото на очите им дето трябва да гледат напред и заедно с това видели ''летящия холандец'' с 45 км срещу тях.. Живеете ''втори живот'' ама след такива приказки се помолете да няма ''трети''....

Да проверят гумите на автобуса , сигурен съм че отдавна са за смяна. В такива фирмички / а и не само в тях / пари за гуми не се дават , кара се до като има грайфер. Ако и предницата му е била малко разбита готова е "работата". Не случайно не е минал втория задължителен преглед.

Изказваш някакви предположения но с обвинителен тон. Звучиш все едно си открил на 100 процента истината и вече четеш присъда. На същото място са станали редица катастрофи но за теб това е без значение. В духа на твоето изказване аз мога да заключа че си свързан или с изпълнителя на пътя или с възложителя или си ЯК Гербаджия и си лично заинтересован шофьора да поеме цялата вина.

само:Киро с куфарчето,Квик-квик Курнела и оня с изгорялата крушка!

В ..а тесен Вторият му преглед е в август.....Ти на първо число ли минаваш прегледа. Вероятно и в талона и на лепенката е отбелязано кога трябва да премине прегледа. А, Забравих след два дни е Коледа

Човек, който още не се съвзел от преживяното и обърква ляво и дясно, не може да даде достоверни свидетелски показания. Ако наистина е ударена задната дясна врата на неговата кола, значи той се е завъртял преди удара. Ако не е имало вода и локви, от какво се е завъртял? Тези тримата не са убедителни - има нещо съмнително в думите им. Четох и по други сайтове, гледах видеото - нещо има, което ме кара да се въздържам да приема думите им за чиста монета.

не се объркват и веднага посочиха ,кой е виновен,нали?!

Тази отсечка е инженерен абсурд които може да бъде ро само на тази географска ширина

другарите-значи е вярно...

Само от кадрите се вижда, че вътрешната крива на опасния завой е направена по начин, който големи транспортни средства каращи от там за пръв път спокойно влизат в насрещното - някой инженерен гений го е сътворил ... стърчащата мантинела на сгъвката която си е направо на пътя инстиктивно те кара да скочиш отсреща ...

Превишена скорост, липсващ технически преглед, а сега и проблем с билетите. Много жалко наистина...

Този с ударената задна дясна врата да не би да е шофирал по английската система в лявото платно? Или може би е изпреварвал автобуса???? Помогнете да разберем.

Едва ли е шофирал обърнат наобратно с включена задна предавка... Но може и да е показвал на жена си и детето някаква каскада, като по филмите? Малко екшън, дрифт, с вратите напред, пълна газ, завъртане наобратно и продължаване на задна предавка....?

Абе ако ги е нямало тия в тяхната си лента, шофьора е щял да си закрепи автобуса. Тия са го сурнали направо ...

Да взема да си лепна и аз една лепенка на окото и да бръщолевя в защита на АПИ, ама колко ли евра да си поискам? Къде бяха тия ударени коли, и защо сега се появиха? Защо Димитринка, Йордан и Николайчо не се притекоха на помощ на пострадалите?

Е много ясно , че шофьора не е виновен . Аре пускайте го да си ходи и утре пак да си е на работа . Даже медал му дайте . Даже му дайте и книжка за самолет , че там повече пътници се превозват , Да ви и у простото племе .

без да искам ти сложих минус, но защо не се изказваш в прав текст и подвеждаш дори и да си прав

Yann

Ти да си чувал, че всеки е невинен до доказване на противното? До сега какво имаме: дупки по пътя, нестабилна мантинела, хлъзгав асфалт и шофьор, който е карал с 53км/ч. автобус изтекъл технически преглед. Можеш ли да кажеш кой е виновен и кой не?

Николае, дано не ти се случва. Карам моторетката, паваж, започва да ръми .... По -лошо е ако има разсипан чакъл с пясък. А на четири колела тръгваш накъдето си иска -дано да е към баира а не в реката

Тролче червеничко, знаеш ли точно какво съм казал в поста си!? Карал ли си мотор, а на паваж, а когато почва да вали и още няма локвички! А дали ти се е случвало да влезеш на скорост в завой на който някой камион е разсипал чакъл и пясък! Нищо лично -ама си вкарай колчето(минуса) отзад -дано ти напомня в ситуация какво е писал ЛУДИЯТ

Е ,щом и ти си шофьор ,внимавай какво изричаш?Лъжите са най голямото проклятие за човека ,който ги изрича.Кой си ти да съдиш?

Ей си ктир! А вие къде гледате? Аз като карам кола не гледам дали някой ме гледа и накъде гледа!! Гледаш си пътя и това е!

Yann

"Летеше" с 53км.ч.?!? "Удари ме в задна дясна врата?" - ти да не си бил в лявото платно?!? Как дясна? Та той трябва да е висял във въздуха? Говорил бил с друг? Ма как го видя бе? Аз при градско не виждам шофьорите насреща какво правят, а ти на междуградско си видял детайли? А кога гледаше платното? Явно някой е заинтересован да обвини за всичко шофьора на автобуса.

Преди малко ми кастрираха подобен пост! Разминали се насреща, пък ударена задна дясна врата! Дали пък този Данчо /семейство не са предизвикали катастрофата!

аз видях по новините ,че е ударена задна лява врата на Нисана -зеленото комби

1923 Народа се вдига , защото царската власт години наред им взима всичко произведено /зърно , животни и т.н./ , а комунистите си приписват въстание. Хората удавени по зверски начин в Лом /затворени в шлеп и потопени в Дунава/ не са комунисти, защитавали са собствеността си.

И какво, и аз често не гледам пътя, повечето пъти гледам природата край пътя! Той е минавал десетки пъти от там, най-вероятно, защо да гледа пътя? Не е очаквал, че асфалта е толкова некачествен, та и при най-лекия дъждец, ще стане пързалка!

Кой като кара кола на мокър път с остри завои, гледа отсрещния шофьор накъде му е главата???

Този, към който лети неуправляем автобус и няма накъде да отиде. Също, всички шофьори, които не страдат от тунелно виждане.

Да се арестуват всички комуняги, да им се връчат кирки и лопати и да се изпратят да строят широк път през дефилето. Както е направил Проф. Ал. Цанков в периода 1923 - 1925г. когато е бил Министър председател.

Често ми се случва да водя свободни разговори с хора от различни сгради и с различни виждания.НИНО ВЕДНЪЖ вече от години не съм чул от тях думи като "комунисти,комунияги, болшевики" НИТО ВЕДНЪЖ.Те говорят за глобалисти,изолационалисти,терористи,неолиберали,изолационали,тимигранти. ..

И по -често споменават Майката /ти. Да ти имам и събеседниците и "вижданията" им Завели група невиждащи (слепи) в зоопарка да "видят" слон. После като се върнали обратно разказват и почва спора: един казва че слона и като маркуч, другият го прекъсва,: Не бе като камщшик! Третият Къв камшик бе, той е като бидон! Четвъртият Бидон ама на четири дирека! Петият -А слона ли!? Каква прохлада е слона!

Запитай се защо живееш изобщо.

в момента на инцидента на пътя не е имало локви. "Валеше, но слабо" Експеримент: И при сухо време рейс навлиза в насрещното Според всички данни асфалтът в този участък е некачествен и няма сцепление с гумите. https://dnes.dir.bg/intsidenti/eksperiment-i-pri-suho-vreme-reys-navliza-v-nasreshtnoto-kray-svoge

Строежът на този път е започнал по времето когато се строи и железопътната линия. Непосредствено след освобождението. По това време Вазов пише разказа "Дядо Йоцо гледа". Дострояван е от комуняги осъдени след метежа 1923г. И така си бе останал. Комунягите при соца не се занимаваха с него тъй като се ползваше влака. Бойко си няма работа, че взе та построи път сега да го плюят. Трябваше да си го остави както си беше при комунягите - -целият в ровове и почти без асфалт.

По комунистическо време този път бе целият в дупки и почти нямаше асфалт. Коли почти не минаваха по него. Всички ползваха влака. Това е единствената рехабилитация за последните 50-60 години.

Хайде скрий се! Знаеш, че си недоносен тъпак от родители алкохолици с непоправими увреждания. Като си толкова смел започвай въоръжена борба с комунистите. Но такива дрисльовци като теб и за това не стават. От два шамара ще се напикаеш!

Не се иска да си много остър за подобен пост. Истинате е че до не много отдавна този път беше паваж, беше почнал да се рони като зъбите на някой старец, е първоначално почнаха да го кърпят с изсипан асфалт. Малко ми е стара информацията там минавах по време оно когато се строеше газопровода -ти Ха -хо знаеш ли кога беше това!

Са минали милиони пъти автомобили, но имало две три катастрофи. При комунистическо минаваха по стотина коли и пак две три катастрофи. Защо ядете лайна да си го върнете това ялово търтиево време.

Въобще не искаме да се връща Онова Време, за което говориш, затова лайната си ги яж ти! И да те "светна" - по Онова Време от автокатастрофи годишно загиваха почти ДВА ПЪТИ повече хора, отколкото сега. Затова недей да пишеш глупости!

Разбираема е политическата нетърпимост. Важното е от Фактите да си поделите лайната. За мене е важен факта, че ПЪТЯТ ВЕЧЕ Е НЕПРИГОДЕН ЗА ТЕЖКИ АВТОМОБИЛИ, ПРИЦЕПИ И АВТОБУСИ. ПРОСТО Е ТЕСЕН, С ГОЛЕМИ ДЕНИВЕЛАЦИИ, МНОЖЕСТВО ОСТРИ ЗАВОИ. КОГАТО СТАВА ВЪПРОС И ЗА ПЛАНИНСКИ ПЪТ -НАПРАВО СИ Е ....И още нещо, драги политикане, по времето на строежа на пътя автомобилният траанспорт -масовият се е движел с 50 -60 километра, проблема тогава е бил конските и волски каруци. Днес пролема е самият път!

Емоционални селяндури плиткочели. Бб е техния вожд и бащица. Да му простят човека магистрали строи от джоба вади парите...

Всички новопостроени нискокачествени пътища водят до ГЕРБ.

При комунягите не беше построен или рехабилитиран нито един път. Парите за пътища просто бяха откраднати.

Не знам на каква възраст си, какво си видял и какви спомени имаш, или само си чул оттук-оттам, но за разлика от теб имам съвсем конкретни и ясни спомени за пътната мрежа през 50-те години на 20-ти век. Мога отговорно да потвърдя, че през 50-те години нямаше нито един километър асфалтиран междуселски път в цялата община, където съм роден, а най-добрите пътища бяха с трошенокаменна настилка и ширина не повече от три метра. В средата на 60-те години започна израждането на нова пътна мрежа и в същата община бяха изградени десетки километри нови асфалтирани пътища, с изцяло ново трасе, нови мостове и други съоръжения. В средата на 70-те години, за около 10 години, пътната мрежа практически беше завършена. Не само това, бяха асфалтирани всички улици и площади в селата /говорим за села в граничен район и доста откъснати от света/. Имам стара карта на националната пътна мрежа от 30-те години на 20-ти век - вижда се едно отчайващо положение, 90% черни пътища и тук-там пътища годни за автомобили.

Колко хубаво си беше тръгваш от Плевен за Боаза по Моста на Митхад, отиваш за Ясен пак по него, за Софето -по него, за Долна Митрополия по него. И Шосето още от времето на Митхад - От Русе че до Ботевград наредени села и паланки дето са го строили и другият от него време мост На Уста Колю при Бяла.....1965 година почна да се прави новото шосе от Плевен към Русе и така до ден днешен с изключение на обхода край Плевен все по пътя на Митхад паша -само дето по средата рътя е мноооого добъл а в краищата кадаиф. Що така!? А митхад за 3 (три)години е построил всички пътища в Дунавската равнина и към Видин и към Оряхово, и към Свищов почната е железницата за Варна . Хайде ти, дето спориш да кажеш, Гарата в Хитрино кога е създадена!

"Нацели ме в задната дясна врата, докато синът ми спеше на задната седалка. Ако аз бях избегнал удара, момчето зад мен нямаше да е живо", казва Йордан." Това е цитат! Аз не мога да разбера как са го нацелили в дясната задна врата. Ние не сме в Англия!!!

един тъп журналист, който е стоял срещу колата докато собственичката е показвала къде е ударена (лявата врата). Ама на журналиста вратата е била от дясно!

Таламт! Не ги разбираш тия работи;)

Започна се с кошаревските свидетели...

Свидетел на ада край Своге: Хората от автобуса бяха размазани (ВИДЕО) Шофьорът не е виновен, след катастрофата той беше в шок, категоричен е мъжът, притекъл се на помощ София, България 27 Авг. 2018, 20:12 2998 Десетки се притекли на помощ на пострадалите при катастрофата. Малко след като автобусът се преобърнал, шофьорите от колите и хора от самия град слезли в пропастта, за да вадят пострадали. Според свидетели мантинелата не била поправена след предходен инцидент месец по-рано. От първо лице! Мъж, вадил ранени от автобуса-ковчег с шокиращ разказ какво заварил на мястото на трагедията "За първи път виждам такова нещо. Хората бяха размазани. Помогнахме за една жена. Беше загърната с един калник, за да не я вали дъждът", разказа свидетелят, който е пожелал да остане анонимен. "Според мен шофьорът не е виновен. След катастрофата той беше в шок. На въпросния завой течеше река. Тя повдига колата ти. Не знам защо не се говори за мантинелата. Тази не е счупена от рейса, а е от друг инцидент преди месец", категоричен беше той.

Българина много обича да защитава и да търси вината навсякъде другаде само не и в себе си.

Дам...още от началото възрастния господин не ми "хареса" тогава той отказа коментар... от тогава не му вярвам!!! Когато се появи и жена му да покрещи се убедих, че те има какво да позамажат. То си е за тях - не всеки носи на шок и ужас. Аз го преживях...бях шофьора...незнам как преминах през това, а беше в града малко след статуята на Св.София. Бях с деца в колата...бях с не повече от 40км/ч...дъжд...аквапланинг...писъците на дъщеря ми. Децата бяха без драскотина, благодаря ти господи! Под въздействие на шока възприятията са различни - едни стоят като препарирани, а други са хиперактивни. Жената, която возих твърди, че не съм натиснала спирачката... каза го ... По принцип на аквапланинг няма спирачен път. Възможно е шофьорът да е крещял отчаяно към пътниците, че изпуска контрол над автобуса, да се хванат, да ги мобилизира и затова да е бил извъртян!!! Има и нещо оптимистично, въпреки опита да бъде разпънат на кръст този трудолюбив човек. Местните хора загърбиха ежедневието си и нададаха вой за пътя, който им взима с години кръвен данък. Не КАТ, а те изкараха снимки и видео с трагедиите, една обикновена женица разкри "тайната мантинелена". Те не са мълчали, те са били заглушавани!!! П.С. Виадуктите на "магистрала" Хемус са по-опасни от срутилия се италиански аутобан. На 15-16.09 ще стане зверско задръстване, двупосочни участъци, яко коли, които са и в аварийните ленти. Масово се карат джипове и ме е страх,че някъде ще поддаде "бетона". Дано не съм права!

кво става с тия хора? Знаят как се пише правилно аквапланинг, пък не знаят как се изписва името Божие?

едно посещение в манастира седемте престола ще е само от полза

Благодаря, че научих нещо и от теб! Няма кой да ми каже и покаже!!! Сиротни сме като влезем в храма...Но винаги се появява някое бабе, което ни гаси запалените свещи преди да сме довършили молитвите си...

Има загинали и ранени много хора и тука всекакви оправдания и философски увъртания са неуместни, всеки честен човек вижда и грешките и пропуските а те са много, водачите са длъжни да гледат единствено и само пътя и нямат право и миг на разсейване, не е нужно да стават шофьори ако нямат дисциплина, има и други професии.

Има загинали и ранени много хора и тука всекакви оправдания и философски увъртания са неуместни, всеки честен човек вижда и грешките и пропуските а те са много, водачите са длъжни да гледат единствено и само пътя и нямат право и миг на разсейване, не е нужно да стават шофьори ако нямат дисциплина, има и други професии.

"Валеше, но слабо" Ей това е най-опасното и най-хлъзгаво. Праха по пътя се е разкалял, но изглежда сухо. А всъщност сцеплението е като на лед. Жалко за хората.

на 18 години го открих за първи път ...преди многооо години...аз го нарекох български лед...най-хлъзгавото нещо на света, което аз знам....;-)..хубаво навалян път е много по не- хлъзгав...да не се налага да разберете , че съм прав, ви пожелавам на всички!

Тука пълно със шофьори, без понятие как се кара автобус.

54 (нерегистриран) някой разумен пътник ако направи забележка на шофьор, целия рейс тръгва да защитава водача и се нахвърля върху умния и разумния пускам репликата си към него пак: затова има табела (нерегистриран) в някои автобуси - не заговаряйте водача в движение или нещо такова. забележки на шофьори се правят в личните автомобили, а не в автобуси от лаици, без понятие как се кара автобус.

това се повтая

правописните грешки се толерират. затова не се коригирах. сори, лягам си. има и други мерси, ако ги коригираш ти. лека нощ. апропо, не е ясно калко катастрофи са станали и заради дуднещи на шофьора (и в личния автомобил) или заради скандали, вдигнати от пътници, че някой познат бил говорил с шофьора. всъщност тая тема е пусната като вид манипулиране на общественото мнение, защото не е спазена тайната на следствие и по същество е незаконно да се изнасят тези подробности в публичното пространство. но у нас това е нещо като стил.

"...шофьорът на автобуса не гледал пътя напред. Главата му била обърната към човека до него" те винаги си говорят със съселяни и приятели но и повечето пътници ги защитават дори и тук във форума дори и след такава трагедия няма дисциплина и самокритичност в народа

какво обясняват хората, че е гледал в огледалото и защо. мненията с най-много плюсове. после се изказвай.

А пътниците имали ли са колани?

тия с анцузите са нямали

в Листопад до тука: 1. Шофьора: " За миг загубих контрол" 2. Свидетели : " Не гледаше в пътя" 3.....Въпрос за 100 000 лева: Какво ли ще кажат оцелелите като почнат да ги разпитват и тях??? Примерно, караше бързо ама ме бе страх да не се изнерви, ако му направя забележка, та му реках по дипломатично: Тоя бус направо фърка

Втори свидетел: аз бях още по-дипломатичен, викнах му: Момче, дръж здраво бръснача!

Малко съм се отнесъл, к'во толкоз ?

Този участък е направен некадърно и трябва да се поправи наново. Да оправяш проблема със знак 30, след следващата катастрофа знак 20.... това не е решение.

Накрая може да слажат табела „Преминаване само чрез бутане на МПС или пренасяне на ръце на МПС през участъка”

Тези са участници в катастрофата,НО И СВИДЕТЕЛИ НА СЛЕДСТВИЕТО,КОЕТО ОЩЕ СЕ ВОДИ И МИСЛЯ,ЧЕ НЕ Е РЕДНО ДА ПРАВЯТ ПУБЛИЧНИ ИЗЯВЛЕНИЯ,ОСВЕН ПРЕД СЛЕДСТВИЕТО И В СЪДА,КОГАТО БЪДАТ ПРИЗОВАНИ!!!

значи мислиш неправилно

правна култура. защото наистина не е редно да се превръщат в медийни звезди. за тайна на следствието да си чувал ти или журналистите?

До Димитринка и Николай.Къде бяхте 3 дни и защо мълчахте....Той летял със 50 км в час....зле написано от ТЪПАНАРИ и всеки който е карал МПС над 5 метра след завой във дясно гледа във странично дясно огледало дали и как ще мине задната част на МПС-то.......ТЬПАНАРИ............

До Димитринка и Николай.Къде бяхте 3 дни и защо мълчахте....Той летял със 50 км в час....зле написано от ТЪПАНАРИ и всеки който е карал МПС над 5 метра след завой във дясно гледа във странично дясно огледало дали и как ще мине задната част на МПС-то.......ТЬПАНАРИ............

На репортажа по НОВА ясно се вижда на кадъра заснет от дрон къде точно е изтрита осовата линия, точно на тези места са губили сцепление и са се пързаляли или са "секли" коварно затварящият завой всички превозни средства следствие на което маркировката е изтрита.

Много ми е странно с 41 км на прав участък да се подхлъзнеш знам че манипулират тахографа с магнит и той не отчита времето за почивка но незнам дали може да се манипулира и километража.

След експериментът, направен от БТВ СЪМ 99% СИГУРЕН, че катастрофата е ЗАПОЧНАЛА с удар с лек автомобил, каращ съвсем близо до осевата линия и ударен от невлизащия в собсвеното му платно габарит на автобуса. Подхлъзването е започнало в последствие, като е завършило с падането от 20 метра извън шосето.

Има логика в твоята мисъл а и се връзва със свидетелските показания за гледането на шофьора надясно, койято е погледнал към дясното огледало след удара за да прецени дали задницата на автобуса е изгубила сцепление и започнала да се пързаля.