24 къси тунела вместо един дълъг в Кресненското дефиле?
24 тунела и 25 виадукта най-вероятно ще заменят проекта за голям тунел в Кресненското дефиле.
Обратно в новинатаКоментари - 24 къси тунела вместо един дълъг в Кресненското дефиле? | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Пенчо Драгоев - тролейбусен шофь (нерегистриран)
1 тунел или 15 и незнам колко моста между тях, после ако някоя баба се спъне в мантинелата, когато отива да бере гъби... Една работа никога няма да се завърши ако не се започне!
гилдията (нерегистриран)
Охо, 100 тунелодукта, те ще стигнат направо до мраморно море.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ДВА ПРОБЛЕМА : - АКО ТУНЕЛИТЕ СА МАЛКИ КАК ЩЕ СЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА СЪС СВЛАЧИЩАТА НА ОТКРИТИТЕ УЧАСТЪЦИ И КОЛКО ЩЕ СТРУВА ПОДРЪЖКАТА ИМ - ПОСЛАНИЧКАТА МАРСИ РИЙС КАК ГО ИСКА ?:)))
bg (нерегистриран)
Поканете австрийците от които няма по-добри майстори и ще го направят за половината пари!
Строител (нерегистриран)
Ползата ще е за икономическите бандити и олигарси . Държавата и работниците нищо не печелят ,ще има не заплатени заплати осигоровки или "много здраве"
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ПО АЛПИТЕ ИМА ТАКЪВ НАЧИН НА СТРОЕЖ - КАРАЛ СЪМ - МАЛКИ КЪСИ ТУНЕЛИ .... А НА ОТКРИТИТЕ УЧАСТЪЦИ ИМА НАДВЕСИ ЗА ЛАВИНИ И СВЛАЧИЩА .... .. И КЪМ СЪРБИЯ Е ТАКА ..
А бе (нерегистриран)
Ама пък и да се започне, пак няма гаранция, че ще се завърши ...
Проектант (нерегистриран)
Дали ще са 24 къси тунели с виадукти или един дълъг, ще го проектират инженерите по транспортно строителство, след сравнение на поне три варианта, след отчитане на строителните и експоатационните разходи за период поне 20 години. До сега се наслушахме на разсъждения на архитекти, геодезисти, геолози, компютърджии, икономисти, без да има идейни проекти, сметки за ефективност. Всеки студент от ВИАС, от специалност транспортно строителство пети курс, знае как става това. Господа управляващи, моля най после се доверете на истински специалисти! Ще ни спестите много пари и време!
Apollony
"24 къси тунела вместо един дълъг" Естествено, повече пари за крадене... Иначе хората преди десетилетия построиха тунел под Ламанш-а, който е три пъти по-дълъг и 8 пъти по-широк.
681 (нерегистриран)
Строим нови тунели при положение, че вече построените такива са почти напълно разрушени, необезопасени и дори няма осветление вътре, от всякъде стърчи арматура, мазилката пада... опасни са за ползване, нищо не се поддържа.
Apollony
Сега като се замисля и се сещам за тунелите с по 2 метра пръст отгоре дето ги построиха на Пернишката магистрала, сигурно и тея в Кресна ще са същите.
Баба Йоца (нерегистриран)
Провиде се светлина у тунело!
plamen4o (нерегистриран)
Това не се отнася, за неграмотни строители с осигОровки,като теб!Вие ,асфалт не ядете ,и пътища не ви трябват!Колко люде ,според теб неграмотнико,трябва да се изтрепят в Кресненското дефиле, за да си чешеш палците по клавиатурата?
Rumen (нерегистриран)
СЛЕД КАТО БЪЛГРСКИТЕ ФИРМИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ПОКАНЯТ ЧУЖДИ ТАКИВА.
Хаха (нерегистриран)
Местане, ти ли си бе
Доньо Донев (нерегистриран)
Даа ... Един тунел под Ламанша ... А можеше 24 къси!
ДЕТРОЙТА 993 (нерегистриран)
А ПЪТЯ КЪМ ФИЛИБЕ - ПАШМАЛКИ В РОДОПИТЕ КОГА ЩЕ ГО УПРАФИТЕ? ... ПРЕЧИТЕ НА РАЗПЛОДА НА ВИСОКОПЛАНИНСКИЕ УФЦИ С КОЧОВЕТЕ ОТ ПОЛЕТО :))
jingiby
Който е пътувал по магистралата между Италия за Франция знае колко виадукти и тунели има при пресичането на Алпите. Мисля, че само тунелите бяха над 400. Иначе трасето е прокарано по времето на Фашистка Италия, преди Втората световна война, когато технологиите са били доста по-неразвити...
22 (нерегистриран)
Вместо да се построи магистрала Хемус и да се оправи инфраструктурата на северна България и по лесно да се пътува до Черно море, се прави магистрала за Гърция за се посещава Бяло море и да се носят приходи на Гърция - е това е национална политика
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ИМА И КОЗИРКИ ЗАСЛОНИ НА ВСИЧКИ СВЛАЧИЩА:))
magit@abv.bg
Грешиш. В момента има 100 пъти по-голям трафик по Е79 от колкото до Варна.
КЪТЪР (нерегистриран)
а, той коча кат иска да стигни до уфсъта, ша я стигни! няма на пътя да я намъква, я!
Знаещ (нерегистриран)
300млн.евро за нещо което не ни е необходимо,толкова би струвало завършването на магистрала Черно море която магистрала ще си върне инвестицията за една година.
меца (нерегистриран)
Точно! 24 къси, успоредни! :)
magit@abv.bg
Струма стана най-легендарната магистрала. Един ден ще я замразят така както се случи и с енергийните проекти, но някой инжинерчета и консултанти ще станат милионери. Разбира се отново за наша сметка.
Тоши_ (нерегистриран)
Не ни дадоха да откраднем от голямата сума.... и сега решихме на малки ще на наши хора и по лесно се заделя ...:)))
magit@abv.bg
Колкото Тракия връща някаква инвестиция, толкова и Хемус.
Борис (нерегистриран)
В проектирането на предичния вариант имаше участие швейзарска фирма, която няма алтернатива в прокопаването на дълги тунели. С това може да се обясни и малоумното решение. Проектират нещо скъпо, което после единствено те може да построят.
Маняка (нерегистриран)
Нещо пак не сте разбрали. Автомагистрала струма е част от Глобална Европейска структура, за разлиха от автомагистрала Хемус и Черно Море. За тази инфраструктура ЕС дава парите и съответно поръчва музиката. А това че на някой чвор му се иска да му се оправи пътят до къщата е друг въпрос. Ама това си е работа на държават. Ама като реши държавата да прави пътища, група чворове надигат глава и глас и почват да пищят че не ядат асфалт. Нема магистрала Хемус, нема магистрала чероно моро. Ама има чесън и лук нали? Ами яжте му ..... сега
васо (нерегистриран)
Къси, но дебели...А, Асанчо? Не е важно колко е дълъг, защото понякога и късият върши повече работа от дългия... Къси, дебели, жилести, венести, слузести и корави....за българския народ вече 25 години от неграмотните и тъпи мутри във властта.
шринк (нерегистриран)
Вие трябва да сте дърводелец! При това - гладен! Хапвайте си зеленчуците и не обиждайте!
magit@abv.bg
Като ги гледам колко го умуват, колко шикалкавят, колко увъртат трябва да ви стане ясно, че работата смърди яко.
Европата (нерегистриран)
Това са европейски пари и се дават специално за магистрала" Струма" ! Ей прост и глупав народ?!
Буден (нерегистриран)
Мрънкалници сте и такива ще си останете повечето. Явно въобще нищо не трябва да Ви се прави. Все сте недоволни. Каквото и да се построи все се намира някой да коментира, как трябвало да бъде. Само човек с много малко умствен багаж може да е недеволен, че се правят магистрали. Естествено е че крадат, това си е патологично за България. Но предишните само крадяха и нищо не направиха освен да хвърлят прах в очите на хората. Без да се впрягате нямам лоши мисли просто ми омръзна от черногледи душичики. Хубав ден
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
ДЕМЕК - НЕ ГЕРБ И БАТ БОЙКО МУТРАТА ДАВАТ ПАРИТЕ ЗА МАГИСТРАЛИТЕ ... - АМИ ОТ ЕК И ЕС ВИ КАЗВАТ КАК ДА ГО КЛАТИТЕ И ВИ ОТПУСКАТ ПОМОЩИ :))
magit@abv.bg
Кой предишни? Че Бойковицата управляваш пета година бе.
васо (нерегистриран)
Маняк-о, ти това пътища ли наричаш? Чакъла, 2 сантиметра асфалт отгоре и айдее- парата в джоба и друм! Пътища....Пфу... Трайността на пътната настилка трябва да бъде с минимум 10 години гаранция, през които години тя би трябвало да устои на атмосферни, механични и физични въздействия. У нас трайността на Боковите магистрали е 2-3 месеца, след което започват да се разпадат, защото са направени с евтини, некачествени материали и не е спазена технолгия и изисквания при строежа им. Нито 3 слоя асфалт има, нито хоризонтална планировка, нито вертикална, никакви дранажи, наклони, нито добре подготвена основа, нито маркировка- всичко е едно към гьотири. След 2 месеца стават като лунен пейзаж дупки, бабуни, неравности, нагърчен от слънцето асфалт, кръпки, кърпежи, заливки с мазут и лепило....Трагедия. Фарс. Боко и неговата циркаджийска дружина промиват мозъците на наивните скотове.
той (нерегистриран)
ми България е на 1400г . не започва с борисов нали ? и няма да свърши с него .
строителен инж. (нерегистриран)
Повече тунелчета и виадукти със сигурност ще излязат доста по- скъпо от един тунел, азбучна истина! Обаче повече тунелчета и виадукти означава повече строителни фирми и със сигурност повече комисионни. Затова увъртат и бавят всичко.
васо (нерегистриран)
Прави ми се. Ама ми се прави това, за което съм учил, за което съм способен, имам знания, умения и талант. Тъй и Боко, Горанчо, Митов и Дебела Лила трябва да правят онова за което са най-подготвени и кадърни, а именно: Боко ми се вижда като тракторист, водопроводчик, фрезист, шлосер, параджия, но в никакъв случай с неговите умения, знания и интелект- като министър, и то - преседател. Дебела Лила- ми се вписва като човешка единица в доячка, продавачка на сладолед, миячка на чинии в квартална кръчма или в най-добрия случай- магазинерка в магазин за дрехи - секонд хенд! Митов-.продавач разносна търговия, сервитьор, монтажник на дограма или дюнерджия. Горанов...Тоя за никаквъв такова не става. Никъде не приляга. Оставям го безработен на 60 лева социална помощ.
Ив (нерегистриран)
Абе, те не могат да ремонтират сегашните тунели и виадукти, та още 24 тунела и толкова мостове.
Само дето аз плащам (нерегистриран)
Парите за магистралите не ги вади от джоба някой политик, а ги плащат данъкоплатците - български и европейски. ТА не ми обяснявай, че трябва да си трая как се харчат МОИТЕ ПАРИ. Ако вие плащате по няколкостотин лева на година данъци аз плащам ДЕСЕТКИ ХИЛИДЯ ГОДИШНО! И ако в името на компромиса търпя политиците, които ми натрисате НЯМА ДА ТЪРПЯ ДА МИ ОБЯСНЯВАТЕ КАК ТРЯБВА ДА СИ ТРАЯ. Ти примерно смятал ли си колко средно трябва плати всеки един работещ български гражданин за да може да се съберат парите за бюджета? Я сметни, че малко над 1 млн. човека произвеждат БВП, а парите , които харчи държавата за 30млрд. лева. Айде смятай и виж дали тези, които издържаме държавата нямаме право да изискваме отчет до последната стотинка.
грък хотелиер (нерегистриран)
Проектът можеше гръцките хотелиери да го финансират, а парите от ЕС да идат за пътя към Видин!!
magit@abv.bg
Този трябва да отговори на въпроса: по АМ Струма въобще работи ли се? Човек който пътува често по Е79 не можете да излъжете, че се работи нещо. Около Петрич е най-голямата атракция. Хората се чудят защо правят този мост, а не пуснат магистралата по земята. Тази отсечка да е готова отдавна.
гошо (нерегистриран)
Крадене умножено по 24 пъти=партия ГРОБ.
123 (нерегистриран)
Къси тунели дълги тунели. Дим да ви няма. Оставка, ОСТАВКА, ОсТаВкА!
969 (нерегистриран)
е чакай де, не сме събрали още 4 млрд за нов случай КТБ, че да викаш друг, подкрепен от Сидероглу на власт, като Ореха например ..
меца (нерегистриран)
е, що така безработен го остави човека? влади става за охранител таман! напорист, груб, с махленски манталитет и речник. но не по моловете, че ще утрепе някого! някъде на строеж, на склад за дрехи секънд хенд, на паркинг....
Баирбудала (нерегистриран)
Къде ще поставим планината с материала от тунелите?
89961 (нерегистриран)
Да бе, то така става. "парите от ЕС" са точно за този проект и никой друг.
НАЙ
Пътен експерт за катастрофата с кола на НСО: Изчислихме, че ударът е бил с не по-малко от 130 км/ч
Пентагонът обяви, че Русия е изстреляла космическо оръжие на 16 май
Мощно торнадо срина град в Айова, има убити и ранени (снимки)
Пламна сграда до Централните хали в София (видео)
Мъж опита да изнасили 11-годишно момиче в центъра на Мездра, преследваха го 70 полицаи
Русия поиска преразглеждане на границите на териториалните си води в Балтийско море
Пентагонът обяви, че Русия е изстреляла космическо оръжие на 16 май
Русия изтри проектопредложението си за промяна на границите в Балтийско море
Зеленски за най-горещия участък от фронта - Покровск: Положението е изключително тежко
"Тренд": ГЕРБ води с 10%, под 1% разлика между ПП, ДПС и "Възраждане" за второто място