Вторият пилот Андреас Лубиц преминал всички психотестове

Вторият пилот на самолета на "Джърмънуингс" е издържал всички психологически тестове и е преминавал през редовни физически тестове.

Обратно в новината

Коментари - Вторият пилот Андреас Лубиц преминал всички психотестове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо се е депресирал толкова тежко в Аризона?

Кви са тия кенефи с тия блокировки,всеки може да те заключи.

Абе, гледах и слушах ужким внимателно Френските специалисти дето казват, че втория пилот е разбил самолета с цел самоубийство. Та дори знаят, че на вратата е тропал първия пилот??? а не някой друг. Немските специалисти са шокирани и казват, че това не е присъщо за летци на Луфтханза. Пък аз казвам, че на мен ко. пилота ми прилича на капитана на Титаник, който искал да се удави и за Това е блъснал кораба в ейсберга ! ! ! Много станахме специалистите. Да не говорим, че На последък стана модерно на Изток и на Запад, та и малко по на Югозапад да казват и доказват, че втори или първи пилоти разбиват самолетите си, барабар с пътниците на борда. Нещо било с психиката... а за мотиви никой не говори. Абе, застрахователните компании не обичат да губят, така е от пантивек. Най-добрия свидетел е мъртвия (моля ви, да ме извините). Лек ден.

И на северозапад не са много умни..... искаш ли примери от историята или ще се сетиш сам.

преди това състояние са били в нормални "релси". Има хора с натрапчиви фикс-идеи, други получават в един момент епилептични припадъци и ако това стане на земя за тях няма бъдеще в авиацията. Така, че да се говори единствено за липса на мотиви е преднамерено.

А сигурни ли са, че докато капитанът е бил в двете нули, някой истински терорист не се е намърдал в пилотната и под негов натиск вторият пилот не е действал така?

при условие, че вторият не е заключил вратата или ако евентуалният бандит е принудил със заплаха екипажът да поиска отваряне на вратата.

Значи и тези от комисията са също луди.

Чуло ли се е позвъняване от суперкода в записите от черната кутия или само дишане, тропане и т.н.?

Дали си е имал сериозна приятелка , или е бил гей ?! Ами ако преди полета са му сложили нарочно някакво вещество в храната , или в безалкохолното ?!

Не е изключено да подлудее човек между два психотеста!

Засега не се коментират две (най вероятни) възможности: 1. Вторият пилот да е дълбоко законспериран терорист (нищо , че е германец) и 2. В кабината тайно да е влязъл терорист от известните ни племена.

Нещата не вързват. Пилотът се опитва да разбие вратата и никой от пътниците не разбрал, че нещо става със самолета. И второ писъци се чули само няколко секунди преди катастрофата. Звуков запис се прави само на пилотската кабина. Вратата може би се е отворила накрая? Ако не е кой е пищял?

Вярно, че навсякъде има психо, но немците са си леко сбъркани. Помните ли, наскоро излезе една статия за немски доктор, който съзнателно е убивал пациенти с лечение.... Вкаран е в затвора, разбира се, но жертвите са налице....

А представяте ли си ако беше ненормален какви щеше да ги забърка? Представяте ли си какви щеше да ги натвори ако не беше психичеси здрав?

Що бе, случват се тези работи по света.един писхопат разбива самолет а друг цяла държава пред очите на всички. В България от началото на годинат до сега са загинали само от ПТП колкото пътниците на самолета, а траур няма ? Що ?

не е писъл и чел коментари в дир.бг...

на снимката виждам един пълен идиот-психар, очевадно е, имал е невероятната възможност да стане прочут в целия свят и се е възползвал от момента докато другят е бил да пишка:)

Видът му е на егоцентрик.

Командирът би трябвало веднага да е усетил снижаването и след като не е успял да влезе защо не е наредил на някой от стюардесите да се обади по тел до кула или където трябва , а той да се мъчи през това време с вратата. Все пак 8-10 мин не са никак малко време. Малко им куца версията и лесно намериха виновен . Нямам представа на такава височина дали имат обхват телефоните . Дали са записани заповеди на капитана до ко-пилота за отваряне - по вътрешната уредба би трябвало да се провеждат,

и като се обади на кулата какво? ще почнат да го управляват с дистанционно ли?! мислиш ли, че на някой в такъв момент ще му е до празни и безмислени разговори или до задоволяване на нашето любопитство какво точно се е случило?

Капитанът не би могъл да се обади, защото пултът за комуникации се намира на пиадестала в пилотската кабина. Стюарзесите кореспондират с кабината чрез интерком система. Записи от салоните не се правят. По маршрут не е необходима връзка с кула, освен ако не са в обхвата на нейната "юрисдикция", т.е. летищен възел.

Що са разбирачи тука ,са ред пилоти ,ред експерти ,ред механици . И сичките с по 50 000 часа у въздуха и 100 000 у ремонта на авиона . А психолозите са повече от лудите . За експертите по тероризма и арабелите ,тях ги не бройм.....

Това е форум. Да си драскат и пишат хората, а това , че те дразни е твой проблем. Не на хората с коментарите.

Carsten Spohr - главен изпълнителен директор на Lufthansa - разкри на специална пресконференция, че Lubitz започва да тренира през 2008 г за пилот на пасажерски самолет,като преди шест години спира подготовката си за доста дълъг период от време.Той е работил като стюард на пасажерски самолети,като по късно е станал пилот след сдаването на изпитите -в което няма нищо необичайно-според думите на изпълнителният директор. Lubitz е сдал изпитите си и получил сертификата на американската FAA - la Federal Aviation Administration с оценка -отличен! Тази американска авиационна администрация се слави в света със най-качествените и сигурни пилоти. Като за съжаление психичното състояние на един пилот не зависи от предишните му умения в летенето.

кода, които отваря вратата отвън се знае от целия екипаж, а възможността да се блокира отвътре вратата е точно заради това, че може някой от екипажа да предостави кода на терорист

Не е ли станало това от несподелена любов между двамата пилоти?

БИЛ Е ПСИХОПАТ, КАТО ПУТЛЕР.

Гениален си ,това у кенефа ли го прочете или сам го измисли .Евалата пич ,тъп си кат депутат

вече има няколко свалени самолета и хеликоптера:)

Пилота им виновен ,че самолета паднал. Хората не усетили ,че самолета се накланя и пада ,нямало писъци ,някакъв ходил да тропка и не могъл да си влезе в самолета . Еде тия уред ли са , теориая на конспирацията. Щайгата била за брак летяла е повече от орел ,като години ,ама качили хора на нея , паднала и сега вадим "доказателства" ,че пилота е куку ,за да не писне света

експерте, как прецени че "щайгата" е била за брак. отделно, че ако става въпрос за умора на метала на корпуса, се получава взривна декомпресия, а такова нещо е доказано че не е имало и самолета се е ударил цял в земята.

Я , розовото дупе се е появило отново . Даже е научило нова думичка Съпромат , .

Абе, хора, нали точно това е подготовката на ислямистите за тероризъм и особено на спящите клетки: да преминават спокойно всякакви физически и психологически стресови ситуации. Точно това е задачата им, да се внедрят като най-кротки и спазващи законите в дадената държава хора, да иматн чудесни отношения със съседи, колеги и близки, да работят и живеят съвсем нормален живот, докато не получат заповед за действие. Нека се огледаме, и да бъдем особено внимателни към всякакви пришълци у нас, най-вече тези уж бежанци!!!

И това ми е написал , руската блядка- "...реди 44 минути Виталий Инов Петрович бЪЛГАРИ КАТО НАЦИЯ НЕ СЪЩЕСВУВА) и ТОВА Е ФАКТ,.."

Като при инквизицията. Половината на обаждача, половината за държавата.. ----------------------------- Вчера комшията носеше поне половинка телешко и ЦЯЛА бутилка ракия. И буркан от краставичките, де ги вареше на празника на независимостта. Не му е чиста работата!!!

Когато някоя писарушка обърка някоя сметка, винаги се оправдава с компютъра , иначе казано програмата, софтуера, електрониката и т.н. Така и при този случай - електрониката, а не пилота ще се окаже виновна.

Ако психотестовете м са като тези за българската казарма едно време, да пази Господ.

На кого да вярваме, на официалните власти или на приятеля? Тука има нещо много смахнато! Безпорно трябва да се разбере докрай - това е сериозна работа и всички да си направим изводите!

издържал психологическия тест - да ама не! много е трудно да определиш първоначалното отклонение на психиката - тъй като се прикриват. ако е искал да се убие - да го е направил, начини много. Тогава остава терористичен акт, но това са също откачалки. Жалко за невинните хора, а терористите да горят в ада!

Електрониката прави това,електрониката прави онова,но всичко решават кадрите.

Проверете за руска връзка.

Проаери се у проктолога ;)))

направо не леле мале ами незнам какво. нормални хора превъртат и се превръщат в терористи. какво повече трябва да стане зада видят запдните идеолози че са сбъркали пътя?!?!

германец не може да бъде терорист той си е чист фашага.

Но фашагите не избиваха собствения си народ. Докато комунистите изтрепваха свои хора.

Овчи ,там ли си бил бе мамун недо...

Истината е, че в самолетите ни возят откачалки. Те са като бомби със закъснение не им личи и гръмват, когато си поискат!

Получава се ,че системата за сигурност в кабината е нож с две остриета. От терорист да се пазиш, а кой ще те пази от самия себе си. Явно е времето да се назначат кабинкови ченгета. Да охраняват пилотите от тях и останалите.

Като в СССР,кадрови офицери от Спецназ!

СССР се разпадна , изчезна преди 24 години. Нещо си в застой. Застой от четвърт век, а имаш интернет.

Леле мале!

Ще ви разкажа една история,която предполагам малко хора знаят. Историята е за шведа-Thomas Salme на 46 години,който през своят живот е видял много. Този човек не е кой да е, а първият пилот в света карал самолет с фалшиво свидетелство за пилот направено в къщи на компютъра. Бил е пилот и по късно командир близо 13 години в различни европейски компании от 1997 до 2010 година. Томас се е обучил сам пред компютърен симулатор как да лети,преминал е всички тестове по късно и всички медицински прегледи. Сред колегите си ,се счита за един от редките пилоти,които могат да кацат и излитат на най-рисковите писти в света! Заловен е в Холандия през 2010,като полицаите го молят за автограф и с думите -Ти си велик пилот! След процеса е осъден само на глоба от 3000 евро-тъй като се оказва ,че патента за летене ,който той е изготвил не е фалшификат на патент за пилотиране а своеволно измислен документ ,който той е представял. По настоящем шведът е фотограф и филммейкър. Издал е биографични филми за Дейвид Бекъм във Швеция! Според интервю след инцидентът -Томас казва-коопилотът се е самоубил,а заедно с това е убил всички на борда. Друга вероятност според него не съществува!

Thomas Salme From Wikipedia, the free encyclopedia

контрол на съзнаниеито. работа на "драконите "

Тези психотестове често са абсолютно неадекватни,като нашенските за носене на оръжие.Темперамента на дадена личност и възрастовите и особености не се отчитат и често напълно адекватни личности с холеричен темперамент ги преминават,а по-късно изпадат в опасни за себе си и другите ситуации на прояви на характера.Често млади напълно нормални хора се проявяват агресивно и губят правото си да носят оръжие.ИМАМ ТАКЪВ ПРИМЕР НАЛИЦЕ!

Току-що обясниха, че шестмесечното прекъсване на обучението му е било за лечение на депресия!!!!! Остава въпросът защо Луфтханза не са знаели за това (или не са искали да знаят) и кой лекар е подписал документите, че е годен, т.е. психически стабилен, за да бъде пилот?!

И все пак явно е имал някаква причина,за да го направи...Да не е бил скрит шизофреник?...

Този не е немец бе, истинското му име Лубянин, Андрей Соломонович, майор от разведката, и всъщност е седял в апартамента си в Нижний Тагил, откъдето е командвал холограмното си изображение, пренесено в кабината на самолета благодарение на резонансно трептене. Ето че пак има руска следа - сто процента ще има доволни - другарите Минчев, Инджев, Коритаров, Бочаров и прочее съсухрени мумии от близкото минало...

Никой не знае как точно стоят нещата...На мен ми е много странно защо в първите часове след катастрофата, русия?! каза, че е готова да помогне... http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4674854

А кое му е странното? Обикновено в такива случаи страни, които имат обучени експерти в областта е нормално да предложат помощ. Пак търсим нещо под вола теле...

Изключват технически повреди ,а те са най честите причини за катастрофите със самолети и кораби Бяха писали ,че се е получило разхерметизиране,сега друго пишат.Самолета е закупен преди 24 год.За пътнически си е доста стар.

А за техническите показатели им трябва 2рата черна кутия- т.е. ПАК достигаме до данните от нея!

Хайде сега всички лигави JE SUIS... да не спят, ами да вдигнат градуса на напрежението с флаш мобчета на тема "разбиващ се самолет" - има височки блокове тук-там.

равномерно дишане на пилота ... заключение .... нямало е стюардеса в кабината

Явно ти е много смешно, че са умряли 149 човека. Това са простотии

простотии са това което ми показват медиите ежеминутно .... като гледам изводите на експертите и ме заболява кофата

Глупости ,нямало система в света,която да го предоврати -всеки служил на средноотговорен военен обект в стара Българска народна армия си знае,че е недопустимо оставянето на сам войник да поеме целия контрол над обекта,винаги са най-малко по двама,взаимно се контролират и обезпечават,кадрите решават всичко

Според разследването има свидетелства ,че Andreas Lubitz ,е спрял обучението си през 2009година за пилот ,заради стрес и депресия по време на полетите му.

Да и започнал да заеква...

Младият човек е започнал обучението си през 2008 година,като през 2009 го е прекъснал заради синдрома -burnout, стрес по време на работа и депресия.

Фамилията на този човек обяснява много.

Никой не ви кара да вярвате индианци...казват как е била, па вие си вярвайте в Бог и все светии

Е сега остава и някои пилот на бомбардировач да откачи по време на полет ...тогава ще стане много бърза смяна на парадигма.

ЗА ДА НАПРАВИШ ПОДОБНО НЕЩО ТРЯБВА ДА СИ НАМРАЗИЛ НЕ САМО СЕБЕ СИ, НО И ЦЕЛИЯТ ЧОВЕШКИ РОД! АКО ХИПОТЕЗАТА СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ОСТАВА ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС - сам ли е бил в пилотската кабина, или докато първият пилот е излезнал от нея е влезнал някой, който е направил това в което обвиняват втория пилот!

"...- сам ли е бил в пилотската кабина, или докато първият пилот е излезнал от нея е влезнал някой, който е направил това в което обвиняват втория пилот!..." Aaa- здрасти- преди 2 часа написах такава хипотеза, но руските мурзилки побързаха да се изплюят на коментарът ми....

ако приемем че си права, следва въпроса защо досега никой не е поел вината за атентата, защото ти говориш за терорист в кабината. отделно записите от разговорите (поне това, което официално обявяват) не показват налбичито на втори човек кабината.