В Сингапур тръгват първите самоуправляващи се таксита

Първите самоуправляващи се таксита от днес ще превозват пътници в Сингапур, информира Асошиейтед прес.

Обратно в новината

Коментари - В Сингапур тръгват първите самоуправляващи се таксита | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На къде отива тоя свят? Как може таксита без бакшиши вътре?

А ми сега. Какво ще правим ние, където чакаме на летището, скрити в околните пътища. Или някой мъдро ще отбележе, че няма нужда да се тревожим. Ще помолим пътната агенция, КАТ и профсъюзите да ги забранят тези ужасни таксите. Го бек ин Сингапур. Но ин България.

В Сингапур тръгват първите самоуправляващи се таксита за пътници-камикадзета.

отива към мечтата на капиталиста и последна му фаза - работника е излишен, заменен от роботи, капиталиста вече не трябва и мизерна заплата да плаща. съответно хората с пари си живеят живота, работническата класа на дъното е без работа и заплати и измира от хлад и болести. остават, само богатите капиталисти... Матрицата те притежава!!

Света се променя. Никой не ти пречи да се образоваш и да работиш в офиса на тази компания, при много по добри условия. Все пак някой ще трябва да ги почиства и зарежда тези таксита, та не е чак толкова страшно за тебе.

А в българския Сингапур сме на самоуправляващи се копърки.

Подозирам, че никога не си бил в Сингапур :)

Наближава времето в което човек само ще се забавлява, машините ще работят за него. Само в контото парички и търсене на круизи.

отива на лошо, защото на пръв поглед това изглежда супер, но ако социо-икономическата система беше друга, в текущата - цената на труда е стока, която всеки от нас продава, тази цена се регулира на пазарния принцип от търсене и предлагане. така, че ако има недостиг на работна ръка, съответно заплатите растат и обиквновените хора живеят по-добре, щото могат да продават труда си по-скъпа. обаче, като можеш да замениш труда им с машина, която не се уморява и която не се разболява, тогава цената на труда на хората става нула и като нямаш работа и доходи, буквално си свършен. допълнително си свършен щото тези машини дето са те заменили са притежание на богатите, а не на обикновения работник. жалкото е, че повечето хора не осъзнават проблема, колко е дълбок и какво точно се случва.

да, ниско-квалифициран, ниско платен труд, щото и машината е произведена от други машини, докато направят и робот дето я почиства и и тази работа за хора изчезне.

Разговорите с бакшишите на някои теми са екстра,която не могат да бъдат заменени.

да, преди това само, че 99% от населението работническа класа ще са умрели и богатите ще са тези дето ще са останали. ти чул ли си на хората, дето им заменят работата с машини да им плащат, че да имат за забавление!

Абсолютно неприложимо в булгаристан: - няма да има главната атракция на таксито - бакшишо -> смърдящо-пушещо-псуващо-помпещо същество. - на втория джигит, които изреже всички от ляво на светофара и програмата му за самоуправление ще се хумне. - ако го спре сино-зелен п.е.д.а.л. няма как да стигне до заветния въпрос - "Кво прайм ся?"

Абе това с образованието добре звучи. Но само звучи. На практика дори шофьорски курс повечето хора не могат да вземат лесно. Автопилоти за самолети да кажем вече има, а образованието на един пилот е сериозна и дълга процедура. Преди месец имаше публикация че на симулатор компютърна програма е победила безапелационно най-добрите пилоти изтребители на САЩ. Т.е. даже пилот изтребителите след 10на години ще са излишни. Да не се окаже че след 10 години, 99% от човешката работа ще може да я вършат компютрите. Не всеки може да се образова до суперспециалист ядрен физик. Т.е. след 10-20г някой ще трябва да обяснява на 99% от хората че са излишни, щото имат IQ под 200 и са по-бавни и мързеливи от компютъра.

Каквото и да се говори за машините поне няма да бъдат 100% джигити по пътищата, което хич не важи за повечето бакшиши с които съм се возил.

За да им е спокоен живота на капиталистите, трябва да си плащат. Иначе някой ден отчаяните работници просто ще им отрежат главите.

то това е ясно, машината е по-добра и не говорим само за шофьор а за всяка една друга работа, щото скоро ще има роботи за всичко. въпросът е, какво да правим с хората, щото хората имат нужда от неща като храна, подслон и т.н. които в момента си осигурават като работят за заплата, като вече работника-човек е излишен, какво му остава?! в момента икономическата система ти дава пари само ако работиш, освен ако не си милионер и нямаш и без друго нужда да работиш.

абе кой ше им плаща на компаниата. безплатен превоз, пък иска да пичели и да се развива? ИМА НЕКВА ИЗМАМА ТУКА.

Все повече и повече хора осъзнават накъде върви света- пълна автоматизация и роботизация, подмяната на работната сила с машини. Работната заплата, основният трън в очите на капиталистите, постепенно ще се превърне в мираж за човечеството. Ако не стане анархистична революция днешните роби на капитала ще се превърнат в парии на технологизиращия се свят и ще мечтаят за "златните времена", в които "само" са били експлоатирани до дупка, а не оставени да умират на произвола на съдбата без средства за препитание. Пътят към Ада е постлан с добри намерения - и по него се пътува най-добре и бързо със самоуправляващо се такси.

Вкарат ли ги в България за нула време ще ги хакнат и има да се возят безплатно...

ще си отиде. Ще стане много по-бързо отколкото си мислим :) Вече доставят пици и пратки с дронове :)

прогреса не може да бъде спрян, във всичките му форми.

Все повече, "роботи," умни машини ще заместват хората в производството!!!Но!!! Робота може, 24 часа да произвежда стоки.Той,(робота), няма нужда от тези стоки?ЧОВЕКА, има нужда от тях? Но не участващ в производството, ТОЙ, няма как и с какво да купува стоките? А като няма, купувачи, няма нужда от роботи и стоки?

Минусът ви не е от мен- само да кажа. Колкото до това какво е прогрес, позволете да цитирам Майкъл Крайтън от "Юрски парк" /гениална книга и посредствен филм/: ---------------------------- " Опитвам се да ви докажа, че това всъщност е целта на учените. Те желаят да има вторични продукти, замърсяване, белези и странични ефекти. За тях това е начин да си вдъхнат увереност. Такава е същността на науката, която скоро ще прерасне в катастрофа. Тогава какъв е изходът? Отървете се от техтелигентните. Лишете ги от власт. Но така ще се лишим и от прогреса Какъв прогрес? сприхаво я прекъсна Малкълм. Въпреки прехваления прогрес броят на часовете, през които жената се занимава с домакинска работа, не се е променил още от 1930 година. Всичките прахосмукачки, машини за миене на чинии, боклукомелачки, немачкаеми тъкани Защо още е нужно толкова време да се почисти една къща, както през 1930 година? Ели не отговори. Защото няма никакъв прогрес каза Малкълм. Или поне не във вярната посока. Преди трийсет хиляди години, когато пещерните хора са сътворили скалните рисунки в пещерата Ласко, те са работели двайсет часа седмично, за да си осигурят храна, покрив и облекло. През останалото време са можели да играят, да спят и да правят каквото си искат. Живели са в един естествен свят с чист въздух, чиста вода, красиви дървета и залези. Само помислете. Двайсет часа на седмица. Преди трийсет хиляди години. Искате да върнете часовника назад? Не отвърна Малкълм. Искам хората да се събудят. Съвременната наука се развива от четиристотин години и вече би трябвало да знаем къде можем да я прилагаме и къде не бива. Време е за промяна." ---------------------- Предполагам всеки пишещ тук може доста да добави към това, но все пак това е Майкъл Крайтън, а тук сме само скромни форумни "звезди";-).

Специално за България се предлага новия ДСБ add-on (Див Селски Бек) с опция за изпреварване отдясно, предреждане на световар и липса на мигачи.

Супер ! Потния алчен и лъжлив бакшиш, който унищожи Юбер в България от страх за коматчето си хляб, вече наистина ще стане излишен, и ще заеме подобаващото си положение в обществото - на дъното.

Супер ! Черния алчен и потен арабин който работеше в Юбер без да плаща нищо на държавата която го е приела, и само точеше социалната система с детски помощи за 7-те циганета , сега ще трябва да се връща при камилите и козите , откъдето и ти си изпълзял !

Бъркаш май нещо. В юбер като те вози някой слагаш рейтинг. Ако е потна мангуста ще овършее една реколта по 1-2 звезди и никой никога няма да го поръча повече. А относно плащанията - всичко е по банков ред. Там трудно ще скриеш оборота, не е като да нацъкаш помпичката и да си прибереш кеша в джобчето без да издадеш бележка.

То за това софийските улици са пълни с безработни бивши производители на галоши... Или пък не - като ти автоматизират ръчния нискоинтелектуален труд или продуктът ти стане ненужен си намираш друга работа или се преквалифицираш.

Тази форумна звезда ще напомни за миялните машини и роботизираните прахосмукачки и чистачи на прозорци. Да не говорим, че с парочистачка и/или модерни препарати бързо можеш да постигнеш обективно много по-чисти повърхности. Почистването на огромна американска къща 90-те години няма общо с това колко лесно в момента е да изчистиш един апартамент.

Мохамед , връщай лизинговата Тойота в най-близкия дилър , направи си молитвата в посока Мека, и хващай първия влак в същата посока ! Хвалихте го тоя Юбер и кво стана ?! 50 -те мургави мениджърчета ще си прибират пак заплатките от фирмата на еврейчетата от Голдман Сакс , пък хилядите нелегални имигранти дето си вземаха на лизинг Тойотите сега ще го д..ат под вода . От цялата работа само мамините синчета от ИПИ на Сорос намазаха тук в България с рушветите !

Плащаш за /евентуалното/ удобство с натравянето си с химикали, електромагнитното замърсяване от уредите и пр. Леката ти кола пък те инвалидизира /ако си от хората, които ходят дори до магазина за цигари с нея/. Детето ти затъпява от смартфона и компютъра, развива ранен диабет от преработените храни, медицината го държи живо достатъчно дълго, за да се размножи и да предаде дефектните си гени на следващото поколение, което се ражда болно и т.н и т.н- все примери за "технологичен прогрес". Човекът пише- 20 часа седмично бачкаш, останалото- лайф. На мен антропологията навремето ми беше хоби, та да ти кажа повечето изследователи се обединяват около това число работни часове чак до появата на земеделието;-).

Тук се поражда един философски въпрос който е свързан с всички аспекти на автоматизацията и роботизацията . Какъв е смисълът да създаваш някакъв продукт/услуга чрез робот, като няма да има кой да ти го купи, щом като робота е оставил човека без работа и доходи !? Какво, всички ще станем адвокати , журналисти програмисти и т.н !? То като останат 50-60 % от населението без работа , то наплива към няколкото останали професии ще е огромен и там заплащането ще стане символично ! Така че ще трябва някаква промяна в цялата система , иначе ще следват яки катаклизми и бунтове !

четете другари, четете, то не е сталин както си мислите, щото са ви промили мозъчетата, образувателна система и медии...

а в българия правим пътища за тях :)

Резонни въпроси, но.... още Маргарет Татчър оповести програмата на световните кукловоди - Златният милиард. Някои, въшкави с пари от лихви, преценили, че трябва да контролират човешката популация мах до 1 милиард души. Руснаците я питаха повторно, Татчър, когато тя оповести, че Русия ще е населена от 5 млн., да не се е объркала...тя повтаря троснато - 5 милиона.

Другарю, знаете ли, че всяко пътуване през Филаделфия, Пенсилвания е оцеляване. Трафикът е с часове за да минеш 20 мили. Едно такова такси ще бъде пометено от колите управлявани от двукраки примати. Нито ще може да влезе, нито да излезе от 76 магистрала. В моментът е 12 обяд там а 76 магистрала е задръстени между Филаделфия и 476 магистрала. Какво ще бъде след 4 часа когато всички служители си тръгнат? За да работи такава система....всички коли трябва да бъдат поне под управление в автономен режим от трафик контрол на полицията. Което означава, че в такива големи градове ще се спи по магистралите. Да...колкото и да е чудно...в САЩ няма "Зелена вълна" на светофарите. Камо ли синя светлина. Основна причина за градският трафик е това безумие. Единственно съм карал във Форт Колинс, Колорадо в "зелена вълна" - поне минах 10 светофарите без да спирам. Но това беше в студентското градче със заведения и маси на улицата. По големите артерии на всички градове в САЩ е смърт, в най-добрият случай оцеляване, в трафикът. От Лонг Бийч, Лос Анджелис до Сан Бернандино,Лос Анджелис са 6 часа каране в трафикът между 18 до 24 часа, около 100 км.

Аз

Четем, четем... Че КамАЗ вече произвежда безпилотен автобус.

Незнам добре или е зле, но роботизирането "специално в автомобилите и транспорта изцяло" ще доведе до намаляване катастрофите до минимум или нула. Що се отнася до професия шофьор, пак ще я има, но ще бъде под друга форма.

Момчета. Юбер е единствената таксиметрова компания в света, в която всеки спечелен от шофьора лев, минава първо през Такс-офиса и съответните знаят колко си изкарал за година, преди да си си декларирал доходите пред тях. Хайде със здраве...