Свързват метрото през “Слатина” със зеления ринг, нови 6 станции ще са готови до 4 г.

Първата част на бъдещия зелен ринг трябва да свърже районите "Слатина" и "Изгрев" по трасето на бившата жп линия при гара "Пионер"

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Излизайки от метрото, хората ще могат да се придвижат с велосипед И колко струва да превозваш велосипед ;) Като направите вагони за велосипеди и безплатен транспорт за такива пак се обадете.

""Зоната около "Цариградско шосе" е най-голямата, в която се изграждат бизнес сгради. Нейното развитие ще продължи в следващите 5-10 г."""Много бизнес , а производство няма.Става въпрос за производство с висока добавена /принадена / стойност.Не става въпрос за шиене на гащи и потници с чужди суровини ,както и различни КОЛ -центрове.Само с развитие на ниско-качествени или пък били и висока-качествени услуги ,няма как да има икономически растеш . това е имитация на такъв

Така нареченият "Зелен Ринг" е просто запазване на това трасе ,заедно с прилежащият сервитут за бъдещо застрояване от правилните фирми на точните хора свързани със правилните политически лица и структури

При Военна академия ,ще е отклонението от трета линия/ там няма спирка ,а отклонението е направено при прокарване на трасето на трета линия/ , ако се броят станциите от трета линия към крайната точка ще са в следната последователност.Първата метро станция ще е в подлеза до 31-во у-ще СУЧЕМ // бившо 31-у-ще "Димитър Полянов "Бастилията ""//,Втората е на кръстовището на улиците "Гео Милев " и ""Коперник",третата при кръстовището на "Гео Милев" и "Иван Димитров Куклата",четвъртата при "Асен Йорданов" и "Шипченски проход",Петата при зала "Армеец" ,шестата при подлеза ,който не е далеч от Окръжна Болница.Колкото до трасето на бившата Обиколна железопътна линия,то може да се се използува за единично трасе на трамвайна линия,която да свързва метро-станцията при "Асен Йорданов", с метро станцията от първа линия до Интерпред ,и евентуално /ако вече не е застроено / с метро-станцията от втори лъч при "Парадайз".Разминаването може де се извършва на няколко места където линията ще е двойна.Така се свързват трите метро линии

Ще е супер. Зелена разходка до техпарка за да видиш как растат и цъфтят техници. Специално там се развъждта един особен тип дървета.

Браво. Трябва си метро Плевнелиевския парк. Така може някой да отиде до там и да си купи чадър със соларен панел, копирана китайска маска и други безмислени неща. Кретени - с тези пари направете паркинги!

София днес е приют на селяндури, мангали от всички краища на България, както и на араби .....Провинцията ни е опустошена и обезлюдена. Няма производство, няма селско стопанство....София е една перачница на пари, обслужваща западни интереси.

Апък пълна с комуняри русофили

Метрото щеше да бъде готово още по времето на комунизъма, но Людмила Живкова е надделяла за НДК. Щяхме да имаме метро, а НДК щеше да бъде готво в наши дни.

само се бие тъпана за новите станции а старите са зарязани така. Има станции без ескалатори и без азансьори. Майки с колички и инвалиди всеки ден споменават Фандъкова и роднините и до девето коляно.

Това е безумно разклонение. Вместо да се мине през гара Подуяне, метрото "удобно" я прескача. Вместо да се обере трафика от кв. Слатина, решават да се обере трафика от кв. Гео Милев. И къде ще свършва? На спирка окръжна болница. На 1 км. От там има друга метростанция. Но нали другаря Росен Плевнелиев си е направил Тех-паркче и трябва да се докара метро.

Този техпарк не знам, за какво е, но пък до Арена Армеец да ходи метро е добре.

Е как за какво е? Пране на пари и усвояване на средства.

Говоря, че не знам, за какво е истинското му предназначение иначе за прането на пари го знам, то нали му дадоха на тоя " плу####жек" 2млн. Преди 1 година по европроект.

Няма квартал Слатина, а район Слатина! Не го бъркайте с ж.к. Христо Смирненски.

Метрото е бързо и удобно , но не когато е тъпкано със селяни, също минуса е теростичен атентат, пандемия,вируси,бомба,стрелби, секюритито куца, не мислете като Боци го няма и вируса го няма, може да има 4-та вълна заради юруш на маслините.Движението в София трябва да се регулира с компютърна система ,видео камери и регистратори на всеки светофар, система ,която да показва ,къде има задръствания на светофари и магистрали

роектиране Първите проучвания и планове за строителство на подземен транспорт в столицата са осъществени в края на 1960-те години. През 1972 г. Министерският съвет одобрява Технико-икономически доклад, а през 1973 г. е създадена специализираната проектантска организация „Метропроект“. През 1974 г. въз основа на Технико-икономическия доклад с решение на Изпълнителния комитет на Столичния народен съвет е приета Генерална схема за развитие на линиите на метрото, съгласно която метромрежата ще се състои от 3 метродиаметъра с обща дължина 62 km, 63 метростанции и средно разстояние между тях 1000 m. Метродиаметрите по Генералната схема са следните: Първи метродиаметър (Линия 1): бул. Сливница – Бизнес парк София (с червена линия на картата); Втори метродиаметър (Линия 2): бул. Черни връх – кв. Обеля (със синя линия на картата); Трети метродиаметър (Линия 3): ж.к. „Овча купел“ – ж.к. „Васил Левски“ (със зелена линия на картата). Линиите се пресичат в централната градска част във формата на триъгълник с върхове: пл. „Св. Неделя“, Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Национален дворец на културата. Според първоначалната Генерална схема, след днешната метростанция „Сердика“ трасето на Първи метродиаметър е трябвало да продължи по бул. „Дондуков“, а след СУ „Св. Климент Охридски“ – по бул. „Цариградско шосе“ (тогава бул. „В. И. Ленин“). Изменението на трасето става през 1993 г. Максимално допустимата скорост на подвижния състав е 80 km/h, максималната превозна способност – 50 хил. пътници в час в едно направление, минимално допустимият от транспортната автоматика интервал между съставите – 90 s, междурелсието – 1435 mm, захранването на подвижния състав е с постоянен ток с номинално напрежение 825 V – чрез контактна релса при Първиmа, Втора и Четвърта метролиния и чрез пантограф и 1500 V при Трета метролиния.[3] Една от първите схеми на Софийското метро, 1981 г., автор К. Каменов През 1975 г. с разпореждане на МС Държавното стопанско обединение „Хидрострой“ е определено за главен изпълнител на метрото. В рамките на предприятието е създадена специализирана строителна организация „Метрострой“, която през 1980-те години се обособява в самостоятелна фирма. През 1989 г. „Метрострой“ е преобразуван в общинска фирма и просъществува до 1999 г., когато е обявена в ликвидация поради тежко финансово състояние. С разпореждането на МС от 1975 г. е създадена дирекция „Метрополитен“ към Столичната община, която финансира изграждането на обекта, доставя оборудване, подготвя и осъществява експлоатацията (сега общинска фирма „Метрополитен“ ЕАД). След 1990 г. фирма „Метропроект“ е преобразувана в общинско дружество („Метропроект“ ООД), приватизирано през 2000 г.

До 90те не беше пусната нито една метростанция в движение, а бяха усвоени над 4 милиарда лева (повечето преди 1989). Само мога да си представя колко пари са потънали в нечии комунистически пръстчета.

Бъдещо разширяване На 18 май 2018 година Столичната община публикува проект за разширение на софийското метро.[26] В периода след 2020 година се предвижда изграждане на 4 нови линии и общо 15 нови метростанции.[27] Проектите получават остра критика от гражданската инициатива „Спаси София“ заради нисък пътникопоток и липса на задълбочен анализ на транспортната мрежа. Като аргумент се посочва предвидената линия между бул. „Шипченски проход“ до УМБАЛ Св. Анна с време за пътуване от 15 минути спрямо 8 минути на съществуващата линия на автобус 204.[28] Участък от „Люлин“ до Околовръстен път и Божурище Предвижда се продължение на трасето по булевард „Царица Йоанна“ до западната част на Околовръстния път. Целта е да се осигури връзĸa с индустриалната зона в Божурище и обслужване на 30 хил. души само в „Люлин“. Общата дължина е 1,5 km, като се предвиждат 2 нови метростанции. Разширението е планирано за проектиране и изграждане след 2020 година. Участък от Бизнес парк до лифта в Симеоново Участъкът се предвижда да е продължение на първи метродиаметър. Предвижда се да стига от Бизнес парка до булевард „Св. Kлимент Oхридсĸи“ и да обслужва „Mладост 4“, ĸaĸто и да осигурява връзĸa до лифта в Cимеоново. Дължината на трасето e 1,7 km, като се предвиждат 2 станции. Участък от „Черни връх“ до „Студентски град“ Tрасето е разширение на втория метродиаметър, като целта е да свързва кварталите „Лозенец“ и „Cтудентски град“. Предвижда се да има обща дължина от 4 km и 4 нови станции: МЕТРОСТАНЦИЯ 1 ‐ кв. Витоша ул. „Стефан Савов“ (условно МС No2 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 2 ‐ бул. „Симеоновско шосе“ – ул. „Проф. д‐р Иван Странски“ (усл. МС No3 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 3 ‐ Спортен комплекс НСА ‐ ул. „Акад. Стефан Младенов“ – ул. „Проф. Атанас Иширков“ (усл. МС No4 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 4 ‐ Студентски град при Студентска поликлиника (усл. МС No5 в подробното проучване) Участък между „Цариградско шосе“ и Военната академия Tова е най-дългото предвидено разширение на софийското метро. Проектът включва осигуряване на връзĸa между булевард „Цариградсĸo шосе“ и ĸварталите „Гео Mилев“ и „Cлатина“. Tрасето трябва да бъде c дължина от 6,1 km и 7 метростанции: МЕТРОСТАНЦИЯ 1 ‐ при кръстовището на бул. „Цариградско шосе“ с бул. „Йерусалим“ ‐ трасето продължава по бул. „Цариградско шосе“; МЕТРОСТАНЦИЯ 2 ‐ ИПК „Родина“ ул. „Генерал Йордан Венедиков“ ‐ трасето продължава по бул. „Цариградско шосе“ след това завива надясно по бул. Асен Йорданов"; МЕТРОСТАНЦИЯ 3 ‐ при МФСЗ „Арена Армеец София“ ‐ бул. „Асен Йорданов“; МЕТРОСТАНЦИЯ 4 ‐ при ул. „Асен Йорданов“ и ул. „Слатинска река“; МЕТРОСТАНЦИЯ 5 ‐ при ул. „Гео Милев“ и ул. „Иван Димитров ‐ Куклата“, след което трасето продължава по ул. „Гео Милев“; МЕТРОСТАНЦИЯ 6 – при 93 СУ „Ал. Теодоров‐Балан“ (ул. „Гео Милев“ и ул. „Николай Коперник“); МЕТРОСТАНЦИЯ 7 – при Военна Академия „Г. С. Раковски“ и 31 СУ за чужди езици и мениджмънт „Иван Вазов“ (ул. „Гео Милев“ и бул. „Ситняково“). Следва вливане в основното трасе преди кръстовище „Орлов мост“;

Не знам какво с кое свързват ама като правите статия за проекта на метрото можеше поне една карта със старите и новите линии да качите вместо празни приказки. Забележете финала - очаквали били още 15000 души да работят в някакъв си бизнес парк?!? Кому е нужно младите хора от цяла България да работят и да се преселват в столицата?? Ахаа на имотната мафия само за да помпа балона с цените на имотите и наемите. Скоро ще търсят 2000е/м2 :) И така докато далират всички градчета в провинцията защото там няма да има кой да бачка. А София ще заприлича на Бомбай, защото тук първо се отварят работни места и се продават жилища а после се прави инфраструктура и се осигурява транспорт. Това метро е необходимо но нищо няма да реши откъм подобряване качеството на живот. Дано новата власт да има по реална визия за бъдещето на БГ и на столицата защото герберастите и като правителство и като местна власт осраха пейзажа ама яко.

Какво точно да правят младите на село? Да копаят лозе ли? Добре, че сме младите, дето работим в такива центрове. Заплатите са средно по 3 бона и плащаме 700-800лв данъци, с които се издържа огромна част от държавата. Това е бъдещето и не се опитвай да размишляваш за неща, за които хал хабер си нямаш. Ако те гони носталгия по села, заводи и ТКЗ-ста, взимай мотика и отивай на село. Ти с твоя труд какво точно допринасяш за просперитета на държавата? Аз работя за чужда компания и внасям пари от вън в държавата, но не съм седнал да се плюнча и да пръскам мозък по всички теми на света.

ъдещо разширяване На 18 май 2018 година Столичната община публикува проект за разширение на софийското метро.[26] В периода след 2020 година се предвижда изграждане на 4 нови линии и общо 15 нови метростанции.[27] Проектите получават остра критика от гражданската инициатива „Спаси София“ заради нисък пътникопоток и липса на задълбочен анализ на транспортната мрежа. Като аргумент се посочва предвидената линия между бул. „Шипченски проход“ до УМБАЛ Св. Анна с време за пътуване от 15 минути спрямо 8 минути на съществуващата линия на автобус 204.[28] Участък от „Люлин“ до Околовръстен път и Божурище Предвижда се продължение на трасето по булевард „Царица Йоанна“ до западната част на Околовръстния път. Целта е да се осигури връзĸa с индустриалната зона в Божурище и обслужване на 30 хил. души само в „Люлин“. Общата дължина е 1,5 km, като се предвиждат 2 нови метростанции. Разширението е планирано за проектиране и изграждане след 2020 година. Участък от Бизнес парк до лифта в Симеоново Участъкът се предвижда да е продължение на първи метродиаметър. Предвижда се да стига от Бизнес парка до булевард „Св. Kлимент Oхридсĸи“ и да обслужва „Mладост 4“, ĸaĸто и да осигурява връзĸa до лифта в Cимеоново. Дължината на трасето e 1,7 km, като се предвиждат 2 станции. Участък от „Черни връх“ до „Студентски град“ Tрасето е разширение на втория метродиаметър, като целта е да свързва кварталите „Лозенец“ и „Cтудентски град“. Предвижда се да има обща дължина от 4 km и 4 нови станции: МЕТРОСТАНЦИЯ 1 ‐ кв. Витоша ул. „Стефан Савов“ (условно МС No2 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 2 ‐ бул. „Симеоновско шосе“ – ул. „Проф. д‐р Иван Странски“ (усл. МС No3 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 3 ‐ Спортен комплекс НСА ‐ ул. „Акад. Стефан Младенов“ – ул. „Проф. Атанас Иширков“ (усл. МС No4 в подробното проучване) МЕТРОСТАНЦИЯ 4 ‐ Студентски град при Студентска поликлиника (усл. МС No5 в подробното проучване)

shte gledash kravi,kozi ,gradinski fitnes , a ne po kafeta i krachmi

селските тарикати на село с козите,видяхме ги на великден преди 1 седмица

с тоя вирус кой ли ше се качи на метро....

Мангалската царица Фънди да внимава с Перловската стихия!

Отново всичката пара за Софето. Другите, кучетата ги яли, или те кучетата, абе помиярски истории.

Виж какво, София и Пловдив правят огромната част от БВП-то на България. Буквално без тах - няма България. Другите градове, или са бедни, или се управляват директно от мутри, като Варна и Бургас, което автоматично ги прави бедни завинаги. Така че е нормално големите инфраструктурни проекти да са при “работните коне” София и Пловдив. Аз съм варненец между другото.

Не може да бъде! А кой ще резне лентата и ще инспектира с джипарата?

48 а не 24 месеца оправете си статията

По принцип съм ЗА метрото, но само ако и за останалите български градове се заделят по няколко стотин милиона лева за транспртните им системи от този фонд за възстановяване от вируси.

няма същия проблем, както в "Хаджи Димитър"! Под моста(под кръговото) при "V-ти km." се вливат две реки - Дървенишка и тази минаваща покрай Лудницата!

какво е метро.А некъв си малоумник го сравнява лондонското и московското

А ти от Пиедестала на френски Буржоа ли даваш оценка българите до вчера ко са знаели? Или и ти до преди 10 годинки връщаше бирени шишета от пейките пред блока?

Еврофондовете ще бъдат спряни скоро. В ЕС познават добре БСП, Костов и другите ни "победители".

вие като пукнете дори в рая да отидете пак кусури ше му намерите

Раздаите тези пари на хората за си купят по един автомобил във место да ги давате за глупости. Само неоспелите пътуват с метро. Оспелите патуваме със автомобили.

НЕГРАМОТНИКО!

Баце Владимире ! В три реда имаш 10 правописни грешки ,та какъв успял селянин си ти ???????? Майко мила такива като теб гласуват хахахаххаах е как да е България ? Зле естествено с Оспяли малоумници като теб хахахаха

аф

Изглежда всичко (включително правописните грешки) , което си написал е сарказъм, отправен към вечно недоволните и мързеливите. Това обаче май е прекалено, та малко хора биха разбрали замисъла . Ако обаче не съм прав, тогава би ми било трудно да асимилирам подобна неграмотност.

като пускате толкова много спирки и до Овча Купел и до Слатина и до Окръжна Болница , ние как ша се опраим. Миналата година само Минчо беше спирача на Метрото , но сега ще ни требват много минчовци.

Бананова република. Инветициите в София надвишават тези в останалата част на България. Кореняците до трето поколение софиянци„понеже преди това София е била село" не се възмущавайте от новодошлите!

Цялата провинциална паплач се пресели в София! За кореняците няма живот!

Ауу и без Боко можело бе Да си седи у Банкя и да не се обажда тулупчо Хахахахахахаха

Хубава новина.Браво!

Проблем ли за пишещия да сложи и една карта и цветно да онагледи?

Еми при copy+paste от някакво прессъобщение като няма карта, а те от Метрополитен и другите губернии без обществена поръчка и на 2 метростанции карта не могат да направят. Така, че като няма в source-а карта, няма кой да седне и да скалъпи една. Караме го всички на памет и представа

Гледайки картите на метро станциите на световни столици като Москва, Париж, Лондон (значм, че не можем да се мерим с тях), не би ли следвало след като различните лъчи на метрото бъдат завършени - да има един външен кръг на цялата линия, който да върви под околовръстните дъги и така да разтоварва трафика? А и по този начин ще се елиминира "междугалактическата" автобусна линия № 111 :) Дано един ден има кръг, свързващ крайните станции на всеки лъч...

В нашето метро от единия край до другия се стига за 20~25min. В Лондон съм се возил над 1h, там има смисъл от circle линии. При нас с тези малки дистанции ще се спести много малко време за сметка на голяма инвестиция

Е ти пък, счупи му ентусиазъма на човека да е като в Лъндън.

Ами след като на смърдящата Витошка със спящите напикани просяци вечерно време по пейките - може едни 100 квадрата да струват колкото къща в ЛЪНДЪН, що па и да нямаме Метро като в ЛЪНДЪН, а ? ;)

По подобен начин беше метрото в Лайпциг! Беше с форма на сърце, където стартът и края бяха на Централната жп гара в центъра на Лайпциг!!

Таня Косева Бошова е абсолютен престъпнк! Тя умишлено фалира "Пикадили"! Всичко при нея е далавера и разруха!

A ние във Варна си останахме само с един булевард и една улица Д-р Желязкова дето 6-ти месец я асфалтират.

нистина е тъжно

Искате ли да ви пратим Фандъкова за 2-3 години? След това ще ви се струва истинско чудо, дето преди сте имали цяла улица.

Абе нещастник, да си чувал за лицето Янчулев? Каквото направи Фандъкова ще се озорите да го разрушите (щото друго не можете).

Сега не личи, но когато бъде въведена в експлоатация въпросната отсечка, хората ще осъзнаят колко глупаво е избрано трасето.

А къде е тоя зелен ринг бе крадливо гербаво племе

Зеления ринг е при американските ни самолети - има ги само на картинка.

За новото софиянче пасло до вчера козите да поясня, че зеления ринг е по трасето на бившата околовръстна линия. Но ти явно не знаеш къде е минавала тази линия.

Боко го няма от 1 ден и нещата вече се движат в правилната посока. Без грозната Тиква всичко е 100000 пъти по-добро.

Глупак. Ще те глобят за глупав пост.

Калинките и троловете сте под напрежение. Ще трябва да си ходите на село при кравите. Някой и от бай Ставри ги е страх. И ти ли си от тях? Уплашен си до смърт... по-спокойно. На село не е толкова лошо. Чсит въздух, долнопробни ракия. Ще ти е добре.

До Хахахха: Че аз съм си на село на чист въздух бе, тъпанар!

А в Студентски град КОГА??? Автобусите са претъпкани, облекчете трафика!

При смяна на статуквото, което докарахте.

Ето и данните за Метрополитен - https://yox.bg/метрополитен

ж.к. Христо Смирненси не е Слатина!

Сега е момента да помислите и заедно с копаенето за последната спирка на тази линия да свалите под земята трафика, който сега преминава по Цариградско шосе в района между между The Mall, Макдоналдс и Shell. Може да изкарате над земята този трафик по-нататък след разклона за ж.к. Младост и Дружба. В този случай пътят, който сега свързва Дружба и Младост на този разклон ще го изведете на нивото на този площад, там където той ще приключва. Пак там ще може да осигурите спирки на градският транспорт. Представете си огромното пешеходно пространство, което ще свърже с един огромен площад The Mall, Макдоналдс и Shell. Може да бъде направено невероятно красиво, функционално и много посещавано от всички жители и работещи наоколо. Този площад съвсем по естествен път ще стане средище за различни културни мероприятия. Достатъчно е да се реализират няколко сцени подобни на тази в Борисовата градина. Това пространството ще е достатъчно да се реализират и множество малки градинки, да поставите фонтани и осигурите места за кафе павилиони и пейки. Ще бъде невероятно красиво и в унисон с политиката за все по чиста София.

Може да освободят двете локални платна в този участък само за движение на (електрически след известно време) градски транспорт. Така много удобно той ще обслужва всички бизнес, жилищни сгради и оформилото се огромно площадно пространство - може би най-голямото в София.

Поне метрото няма кой да го махне като сменят кмета.

Метро ли бе? То детски градини нема... Ай сиктир!

с 10% данък толкова

Ходи си на село тогава.

Зелен *РИНГ" .... уаууу вие сте вери вери американ бе, толкова е куул когато ню Бай Ганьос Балканикус, започне да спиикинг на Боливууд Инглиш, мъдъфъкъ.

нито е зелен, нито е "ринг". Какво е това "ринг" бе, неграмотни журналя? Няма ли някоя българска дума за това

езика се развива .. един ден всички ще говорим английски както днес говорим български а не маймунски. Това е положението.

Обективно има различни езици защото е нямало интернет. Сега когато има няма особенна причина. След 1000 години гарантирано ще говорим на един език просто защото да разбираш и да те разбират повече хора е еволюционно предимство. Не всички ще минат през филтъра на еволюцията ... тия с минусите копаят в грешна посока.

Спартакус, оправи си граматиката и правописа, че се излагаш. Сигурно и английският ти е като българския. А като напреднеш, почети за Есперанто, "1984" на Оруел и т.нар. "новговор" (на английски newspeak) и ела пак да говориш за уеднаквяване и опростяване на езика.

Спартакус, оправи си граматиката и правописа, че се излагаш. Сигурно и английският ти е като българския. А като напреднеш, почети за Есперанто, "1984" на Оруел и т.нар. "новговор" (на английски newspeak) и ела пак да говориш за уеднаквяване и опростяване на езика.

най-нужната част от метрото естествено се прави последна и то като някакво разширение.....

Зелен ринг е пояс от гора около града. Това не е зелен ринг а околовръстно за велосипеди. Който е карал велосипед знае, че се ползва най-прекият път, съответно околовръстен път за велосипеди е пълен тъпизъм. То такъв няма да има де, идеята му е само да направят достъп до имотите на Артекс до гара Пионер и това да бъде оправдано с гръмкото наименование зелен ринг. Много зелено, много еко, само дето не останаха будали дето да вярват.

на Артекс имотите, но ако е туй дето на 4-ти км., до топлофикация се строи...в момента ринга зелен само него обслужва(достъп на тежка техника), а от години слушаме за ринга зелен...то там трябваше да кръг на метрото, свързваш трите линии, но... Грешката в Европейското Развитие на България направи к'вот можа да не стане.

Не защото е удобно за хората а забележете защото е удобно на София Тех парк и т н.т мафията си има кмет и архитект ,защо не се свържат Горубляне и младост с метро,защо не се свържат Люлин и Овча купел или от сухата река до летището да се затвори половин София с метро линии и да няма всеки ден задръствания,но никои не мисли в интерес на хората а мисли за личната изгода.

Само споко! С новото правителство е въпрос на време да ни спрат фондовете. Само почакайте

Фондовете на ГЕРП-троловете ще бъдат спрени задължително. Търсете си нова работа.

Златни ти уста.

Тиквата я няма, а метрото си се строи. Как ли става това????

СТрои се? Докога? Смешник!

Ма как така ще има метро без исуската от Банкя? Нали лично той го е измислил и го строи и без него всичко ще се счупи? На кой ни оставяш буцииииииии

Без да искаш, уцели десетката. Каквото е построено досега, това и ще остане. Няма да има нови станции.

Нидялку ти ли си, чедо? Пий хапчета

Това на събранието на ГЕРБ в Требич ли ти го казаха?